Skocz do zawartości

Autoexec.cfg by DerViX


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano!

 

Przez wiele dni tygodni i miesięcy zbierałem informacje dotyczące ustawień plików weapon oraz plików cfg. w CSGO.

Nie dawno trafiłem na Rosyjską stronę gdzie dokładnie było opisane co można wrzucić do Autoexec.cfg żeby to działało.

Dzisiaj skończyłem testy działa b.dobrze.

 

info.

Autoexec.cfg

 

-zmniejszony odrzut broni (nieznacznie)

-poprawiona płynność gry (+80 fps powyżej rozdzielczości 1024x768)

-poprawnie ustawiony model broni (head)

-dodałem alias attak (ak47,M4A4,Famas,Galil)(mouse 1 attak speed 1)

-dodałem sixense (odpowiada głównie za aima, działa tylko na botach)+(sixense jest to konfiguracja z cs 1.6 oraz css przerobione do csgo) (działaja poprawnie, nie są mojego autorstwa tylko kolegi z Rosji)

-poprawiona stabilność var podczas strzelania ( 0.0/0.1/0.2 var 64/128 ms)

-poprawione nie wielkie dropy fps (zmniejszone do 119 fps stałe przy 1024x768)

 

Gdy już pobierzecie wrzucacie plik do folderu cfg.

Wejdźcie do gry i w konsoli wpiszcie exec auto następnie po wejściu na serwer z botami komendę (KP_END i F7 <- ta komenda nie działa na oficjalnych serwerach Valve!)

 

 

Dodam że to nie jest jeszcze to czego szukam/szukałem będę kombinował dalej :)

To nie są skrypty nie zajmuję się takim rzeczami haxy też mnie nie bawią.

 

 

podgląd pliku.

 

by.DerViX

sv_cheats 1
mat_hdr_tonemapscale 0
bindtoggle f cl_righthand
mat_accelerate_adjust_exposure_down 0
mat_dynamic_tonemapping 0
mat_colcorrection_forceentitiesclientside 0
mat_bloomamount_rate 0
mat_bloom_scalefactor_scalar 0
r_drawparticles 1
fog_override 0
fog_enable 0
fog_enableskybox 0
r_farz 0
cl_disablefreezecam "0"
viewmodel_offset_x "2"
viewmodel_offset_y "2"
viewmodel_offset_z "-2"
viewmodel_fov 65
bind "e" "+use"
bind "g" "drop"
bind "i" "show_loadout_toggle"
bind "j" "hud_reloadscheme"
bind "`" "toggleconsole"
bind "," "buyammo1"
bind "." "buyammo2"
bind "\" "toggleconsole"
bugreporter_uploadasync "0"
bugreporter_username ""
 chet_debug_idle "0" // ?
 cl_autowepswitch "0"
 cl_chatfilter_version "1"
 cl_chatfilters "63"
 cl_crosshairalpha "9999"
 cl_crosshaircolor "1"
 cl_crosshaircolor_b "0"
 cl_crosshaircolor_g "255"
 cl_crosshaircolor_r "0"
 cl_crosshairdot "0"
 cl_crosshairscale "950"
 cl_crosshairsize "5"
 cl_crosshairthickness "0"
 cl_crosshairusealpha "1"
 cl_detail_avoid_force "0.4"
 cl_detail_avoid_radius "64"
 cl_detail_avoid_recover_speed "0.25"
 cl_detail_max_sway "5"
 cl_dynamiccrosshair "0"
 cl_enable_weapon_voiceover "0"
 cl_forcepreload "1"
 cl_idealpitchscale "0.8"
 cl_logofile "0"
 cl_minimal_rtt_shadows "1"
 cl_mouselook "1"
 cl_observercrosshair "1"
 cl_playerspraydisable "0"
 cl_righthand "1.000000"
 cl_rumblescale "0"
 cl_scalecrosshair "1"
 cl_show_scaleform_achievement_popups "1"
 cl_showhelp "1"
 cl_showloadout "1"
 cl_showncustomtabhelp "1"
 cl_showpluginmessages "1"
 cl_soundfile "0"
 cl_spec_mode "1"
 cl_team "default"
 cl_timeout "9999999"
 closecaption "0"
 commentary_firstrun "1"
 con_enable "1"
 crosshair "2"
 cursortimeout "60.0"
 dsp_enhance_stereo "0"
 dsp_slow_cpu "0"
 dsp_volume "0.8"
 force_audio_english "1"
 func_break_max_pieces "0"
 g15_update_msec "250"
 gameinstructor_enable "1"
 hud_fastswitch "1"
 hud_scaling "1"
 hud_showtargetid "1"
 hud_takesshots "0"
 item_enable_content_streaming "1"
 items_game_use_local "1"
 joystick "0"
 lookspring "0"
 lookstrafe "0"
 m_forward "1"
 m_mouseaccel1 "0"
 m_mouseaccel2 "0"
 m_pitch "0.022"
 m_rawinput "1"
 m_side "0.8"
 m_yaw "0.022"
 muzzleflash_light "1"
 net_allow_multicast "1"
 net_graph "0"
 net_graphheight "100"
 net_graphmsecs "400"
 net_graphpos "2"
 net_graphproportionalfont "0"
 net_graphshowinterp "1"
 net_graphshowlatency "1"
 net_graphsolid "1"
 net_graphtext "1"
 net_maxroutable "1200"
 net_scale "5"
 net_steamcnx_allowrelay "1"
 npc_height_adjust "1"
 option_duck_method "0"
 option_speed_method "0"
 password ""
 r_drawmodelstatsoverlaymax "1.5"
 r_drawmodelstatsoverlaymin "0.1"
 r_eyegloss "0"
 r_eyemove "0"
 r_eyeshift_x "0"
 r_eyeshift_y "0"
 r_eyeshift_z "0"
 r_eyesize "0"
 r_modelAmbientMin "0.0"
 safezonex "1.0"
 safezoney "1.0"
 scene_showfaceto "0"
 scene_showlook "0"
 scene_showmoveto "0"
 scene_showunlock "0"  
 sf_ui_tint "0"
 sfcrosshair "0"
 sixense_aim_1to1_heading_multiplier "0"
 sixense_aim_1to1_pitch_multiplier "0"
 sixense_aim_1to1_ratchet_vertical "0"
 sixense_aim_freeaim_accel_band_exponent "0"
 sixense_aim_freeaim_accel_band_size "0"
 sixense_aim_freeaim_auto_level_rate "0"
 sixense_aim_freeaim_dead_zone_radius "0"
 sixense_aim_freeaim_heading_multiplier "0"
 sixense_aim_freeaim_max_speed "0"
 sixense_aim_freeaim_pitch_multiplier "0"
 sixense_aim_freeaim_switch_blend_time_exit "0"
 sixense_aim_scope_heading_multiplier "0"
 sixense_aim_scope_pitch_multiplier "0"
 sixense_always_draw_crosshair "1"
 sixense_base_offset_x "0.0"
 sixense_base_offset_y "0.0"
 sixense_base_offset_z "0"
 sixense_controller_angle_mode "0"
 sixense_crosshair_horiz_multiplier "0"
 sixense_crosshair_vert_multiplier "0"
 sixense_crouch_sensitivity "1.5"
 sixense_enabled "0"
 sixense_exit_metroid_blend "0"
 sixense_exit_one_to_one_dot "0"
 sixense_feet_angles_offset_stick_spin_exponent "0"
 sixense_feet_angles_offset_stick_spin_horiz_multiplier "0"
 sixense_feet_angles_offset_stick_spin_invert_pitch "1.0"
 sixense_feet_angles_offset_stick_spin_vert_multiplier "0"
 sixense_filter_level "0"
 sixense_jump_sensitivity "1"
 sixense_left_handed "0"
 sixense_max_charge_spin "0"
 sixense_melee_pitch_blend_val "0"
 sixense_mode "0"
 sixense_mouse_enabled "1.0"
 sixense_mouse_sensitivity "1.0"
 sixense_point_gesture_angle_threshold "0"
 sixense_reload_sensitivity "1"
 sixense_roll_correct_blend "0"
 sixense_sensitivity_level "0"
 sixense_spring_view_enabled "0"
 sixense_spring_view_max_angle "90"
 sixense_spring_view_max_spring "0"
 sixense_spring_view_min_angle "0"
 sixense_spring_view_min_spring "0"
 sixense_tilt_gesture_angle_threshold "0"
 sixense_trigger_threshold "0"
 sixense_walking_dead_zone_percent "10.0"
 sixense_walking_exponent "1.0"
 sixense_weapon_select_sensitivity "1.65"
 sixense_zoom_momentary_time "0"
 skill "0"
 snd_duckerattacktime "0.5"
 snd_duckerreleasetime "2.5"
 snd_duckerthreshold "0.15"
 snd_ducking_off "1"
 snd_ducktovolume "0.55"
 snd_legacy_surround "0"
 snd_mixahead "0.1"
 snd_musicvolume "0.2"
 snd_mute_losefocus "1"
 snd_pitchquality "1"
 ss_splitmode "0"
 suitvolume "0"
 sv_forcepreload "1"
 sv_log_onefile "0"
 sv_logbans "0"
 sv_logecho "1"
 sv_logfile "1"
 sv_logflush "0"
 sv_logsdir "logs"
 sv_noclipaccelerate "5"
 sv_noclipspeed "5"
 sv_pvsskipanimation "1"
 sv_skyname "sky_dust"
 sv_specaccelerate "5"
 sv_specnoclip "1"
 sv_specspeed "3"
 sv_voiceenable "1"
 sys_antialiasing "1"
 sys_aspectratio "-1"
 sys_refldetail "0"
 sys_vsync "0"
 vgui_message_dialog_modal "0"
 voice_enable "1"
 voice_forcemicrecord "1"
 voice_mixer_boost "0"
 voice_mixer_mute "0"
 voice_mixer_volume "1.0"
 voice_modenable "1"
 voice_scale "0.4"
 voice_threshold "2000"
 volume "0.6"
 vprof_graphheight "256"
 vprof_graphwidth "512"
 vprof_unaccounted_limit "0.3"
 vprof_verbose "1"
 vprof_warningmsec "10"
 weapon_accuracy_logging "0"
 weapon_debug_spread_gap "0.67"
 weapon_debug_spread_show "0"
 windows_speaker_config "1"
 sensitivity "1.15"
 zoom_sensitivity_ratio_joystick "0.5"
 zoom_sensitivity_ratio_mouse "1"

 

 

autoexec.cfg

Odnośnik do komentarza

-zmniejszony odrzut broni (nieznacznie)

-poprawiona płynność gry (+80 fps powyżej rozdzielczości 1024x768)

-poprawnie ustawiony model broni (head)

-dodałem alias attak (ak47,M4A4,Famas,Galil)(mouse 1 attak speed 1)

-dodałem sixense (odpowiada głównie za aima, działa tylko na botach)+(sixense jest to konfiguracja z cs 1.6 oraz css przerobione do csgo) (działaja poprawnie, nie są mojego autorstwa tylko kolegi z Rosji)

-poprawiona stabilność var podczas strzelania ( 0.0/0.1/0.2 var 64/128 ms)

-poprawione nie wielkie dropy fps (zmniejszone do 119 fps stałe przy 1024x768)

 

Można dostać wszystko oddzielnie?

Podzielone na wszystkie działy

Ponieważ pewne rzeczy są mi potrzebne a inne tylko zmieniają moje ustawienia :x

 

 

Odnośnik do komentarza

@DerViX

Ogólnie trochę komend albo nie działa albo coś jest z nimi nie tak :P

Unknown command "by.DerViX"
Unknown command "mat_hdr_tonemapscale"
Unknown command "mat_bloom_scalefactor_scalar"
Unknown command "cl_dynamiccrosshair"
Unknown command "cl_enable_weapon_voiceover"
Unknown command "cl_playerspraydisable"
Unknown command "cl_show_scaleform_achievement_popups"
Unknown command "cl_showncustomtabhelp"
Unknown command "cl_team"
Unknown command "hud_fastswitch"
Unknown command "item_enable_content_streaming"
Unknown command "items_game_use_local"
Unknown command "sfcrosshair"
Unknown command "sixense_aim_1to1_heading_multiplier"
Unknown command "sixense_aim_1to1_pitch_multiplier"
Unknown command "sixense_aim_1to1_ratchet_vertical"
Unknown command "sixense_aim_freeaim_accel_band_exponent"
Unknown command "sixense_aim_freeaim_accel_band_size"
Unknown command "sixense_aim_freeaim_auto_level_rate"
Unknown command "sixense_aim_freeaim_dead_zone_radius"
Unknown command "sixense_aim_freeaim_heading_multiplier"
Unknown command "sixense_aim_freeaim_max_speed"
Unknown command "sixense_aim_freeaim_pitch_multiplier"
Unknown command "sixense_aim_freeaim_switch_blend_time_exit"
Unknown command "sixense_aim_scope_heading_multiplier"
Unknown command "sixense_aim_scope_pitch_multiplier"
Unknown command "sixense_always_draw_crosshair"
Unknown command "sixense_base_offset_x"
Unknown command "sixense_base_offset_y"
Unknown command "sixense_base_offset_z"
Unknown command "sixense_controller_angle_mode"
Unknown command "sixense_crosshair_horiz_multiplier"
Unknown command "sixense_crosshair_vert_multiplier"
Unknown command "sixense_crouch_sensitivity"
Unknown command "sixense_enabled"
Unknown command "sixense_exit_metroid_blend"
Unknown command "sixense_exit_one_to_one_dot"
Unknown command "sixense_feet_angles_offset_stick_spin_exponent"
Unknown command "sixense_feet_angles_offset_stick_spin_horiz_multiplier"
Unknown command "sixense_feet_angles_offset_stick_spin_invert_pitch"
Unknown command "sixense_feet_angles_offset_stick_spin_vert_multiplier"
Unknown command "sixense_filter_level"
Unknown command "sixense_jump_sensitivity"
Unknown command "sixense_left_handed"
Unknown command "sixense_max_charge_spin"
Unknown command "sixense_melee_pitch_blend_val"
Unknown command "sixense_mode"
Unknown command "sixense_mouse_enabled"
Unknown command "sixense_mouse_sensitivity"
Unknown command "sixense_point_gesture_angle_threshold"
Unknown command "sixense_reload_sensitivity"
Unknown command "sixense_roll_correct_blend"
Unknown command "sixense_sensitivity_level"
Unknown command "sixense_spring_view_enabled"
Unknown command "sixense_spring_view_max_angle"
Unknown command "sixense_spring_view_max_spring"
Unknown command "sixense_spring_view_min_angle"
Unknown command "sixense_spring_view_min_spring"
Unknown command "sixense_tilt_gesture_angle_threshold"
Unknown command "sixense_trigger_threshold"
Unknown command "sixense_walking_dead_zone_percent"
Unknown command "sixense_walking_exponent"
Unknown command "sixense_weapon_select_sensitivity"
Unknown command "sixense_zoom_momentary_time"
Unknown command "sys_vsync"
Unknown command "weapon_accuracy_logging"

Odnośnik do komentarza

Projekt nedcode.cfg [128 tickrate][best FPS]
Jest to kontynuacja mojego poprzedniego confingu którego dopiero teraz postanowiłem nie co zaktualizować.

// NETCODE TICK 128

rate "128000.0"

cl_interp_all "0.0"
cl_updaterate "128"
cl_cmdrate "128"
cl_interp_ratio "1.0"
cl_interp "0.015"

// Misc Settings
// cl_interp_ratio "2"
// cl_interp "0.02"

// LAN Settings
// cl_interp_ratio "1"
// cl_interp "0.01"

cl_interp_threadmodeticks "0"
cl_lagcompensation "1"
cl_pred_optimize "2"
cl_smooth "0.01"
cl_smoothtime "0.01"
cl_fov "120"



cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
cl_downloadfilter "nosounds"

fps_max "999"
cl_showfps "1"

net_graph "1"
net_graphheight "945"
net_graphmsecs "400"
net_graphpos "1"
net_graphproportionalfont "0"
net_graphshowinterp "1"
net_graphshowlatency "1"
net_graphshowsvframerate "1"
net_graphsolid "1"
net_graphtext "1"
 

Całość kopiujemy i wrzucamy do autoexec.cfg

W grze odpalamy konsole i wpisujemy exec autoexec i dajemy enter!

 

Co daje ten nedcode ?

 

Zwiększa ilość FPS co w przypadku poprzedniego confingu było nie możliwe na serwerach 128 tickrate ze względu ustawień dodatkowo poprawia szybkość zabijania przeciwnika działa tylko na serwerach z tickrate 128.

 

W krótce dodam pod tickrate 64 czyli coś pod MM.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności