Skocz do zawartości

Witaj na CSHacked.pl, jednej z największej stronie poświęconej czitom do gier multiplayer.
Zarejestruj się już teraz, aby otrzymać dostęp do wszystkich funkcji forum. Po zalogowaniu się będziesz mógł tworzyć tematy, ściągać załączniki, odpowiadać w istniejących tematach, dawać punkty reputacji, wysyłać prywatne wiadomości, aktualizować swój status, zarządzać profilem i wiele więcej.

Tysiące darmowych czitów, ponad 250 tysięczna społeczność.

Zarejestruj się za darmo, aby w pełni korzystać z naszej strony.
  • Bezpłatny dostęp do poradników, dodatków, trainerów, kodów i czitów.
  • Dostęp do dużej społeczności graczy z tysiącami dyskusji w których możesz uczestniczyć.
  • Interakcja z naszą wielką społecznością - poznawaj nowe osoby.
  • Niech twój głos usłyszą wszyscy! Możesz pisać i udostępniać wszystko, co jest w Twoim umyśle.
  • Mnóstwo dostępnych informacji.
  • Ogłoszenie jest usuwane, niemal całkowicie strona jest wolna od reklam.

Miłego pobytu i dobrej zabawy!
Zdjęcie

Ayyware source code (FIX)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16
krZEMIEN23

krZEMIEN23

    Nerd

  • Użytkownik
  • Reputacja:6
  • Ostrzeżeń:0
  • Dołączył: 21 kwi 2016
  • Postów:29
  • Autor tematu

Najlepiej pobierz ten source code 

http://www.cshacked.pl/ayyware-paste-source-code-p-t100452

Wejdź w Interfaces.cpp
Zmień to:

DWORD* ppClientMode;
	ppClientMode = nullptr; // before "scripts/vgui_screens.txt"
	DWORD p = Utilities::Memory::FindPattern("client.dll", (BYTE*)"\xC7\x05\x00\x00\x00\x00\x00\x00\x00\x00\xA8\x01\x75\x1A\x83\xC8\x01\xA3\x00\x00\x00\x00\xE8\x00\x00\x00\x00\x68\x00\x00\x00\x00\xE8\x00\x00\x00\x00\x83\xC4\x04\xA1\x00\x00\x00\x00\xB9\x00\x00\x00\x00\x56", "xx????????xxxxxxxx????x????x????x????xxxx????x????x");
	if (p)
	{
		ppClientMode = **(DWORD***)(p + 2);
		ClientMode = ppClientMode;
	}

Na:

ClientMode = **(IClientModeShared***)((*(uintptr_t**)Client)[10] + 0x5);

Kompilujesz w VS injectujesz i masz zrobione 

Jeśli pomogłem daj +

 

FIX został dodany

Cheat nie działa przez błedy w source'ie po updatcie CSGO


Użytkownik krZEMIEN23 edytował ten post 22 maj 2017 - 23:56

  • 0

#17
Fiel

Fiel

    Nerd

  • Użytkownik
  • Reputacja:0
  • Ostrzeżeń:0
  • Dołączył: 19 lip 2017
  • Postów:9

mam pytanie, jak to włączyć? w cheatach jestem nowy, zbytnio sie nie znam


  • 0

#18
Tyyui

Tyyui

    Moderator

  • Moderator
  • Reputacja:645
  • Ostrzeżeń:0
  • Dołączył: 04 cze 2015
  • Postów:2134

mam pytanie, jak to włączyć? w cheatach jestem nowy, zbytnio sie nie znam

Jest to kod źródłowy. Należy go skompilować i dopiero wtedy uzyskujesz gotowego do użytku czita. Jednakże skoro mówisz, że jesteś nowy to raczej nie baw się w te rzeczy, a poszukaj coś dla siebie tu: http://www.cshacked.pl/counter-strike-f43/

 

No chyba, że właśnie chcesz nauczyć się działać na takich rzeczach, ale to pisz już tu pytania: http://www.cshacked.pl/pytania-problemy-zwi%C4%85zane-z-programowaniem-f58/


  • 0

#19
Kapecgrapl

Kapecgrapl

    Nerd

  • Użytkownik
  • Reputacja:0
  • Ostrzeżeń:0
  • Dołączył: 05 cze 2015
  • Postów:29

W Visual Studio 2017 mam błąd kompilera V120 :/


  • 0

#20
PiTbuLL15

PiTbuLL15

    User

  • Użytkownik
  • Reputacja:6
  • Ostrzeżeń:1
  • Dołączył: 08 lip 2010
  • Postów:253

W tych wszystkich pastach ayyware jest autoupdate offsetow?


  • 0

#21
dobre

dobre

    Bywalec

  • VIP
  • Reputacja:72
  • Ostrzeżeń:0
  • Dołączył: 13 sty 2015
  • Postów:382

tak, normalnie


  • 1



Zobacz także..

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych