Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'tigger' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Główna kategoria forum
    • Sprawy związane z funkcjonowaniem forum
    • Przywitaj się
    • TeamSpeak 3 @ Adres IP: TS3.CSHacked.pl
  • Gry FPS
    • Counter-Strike
    • Grand Theft Auto V
    • Fortnite
    • Team Fortress 2
    • Battlefield
    • Call of Duty
    • Valorant
    • GTA San Andreas
    • Playerunknown's Battlegrounds
    • Sea of Thieves
    • Apex Legends
    • Red Dead Redemption 2
    • Pozostałe gry FPS
  • Gry MMORPG
    • Metin2
    • Minecraft
    • League of Legends
    • Tibia
    • Pokemon GO
    • Pozostałe gry MMORPG
  • Strefa kodowania
    • Narzędzia
    • Dyskusje / problemy związane z programowaniem
    • Gotowe kody źródłowe
    • Webmastering
    • Cheat Engine
  • Gry
    • Filmy z gier
    • Platforma Steam
    • Gry za darmo oraz promocje
    • Pytania, problemy dotyczące gier
    • Gry via WWW
    • Kody, tricki i tipsy do gier dla jednego gracza
    • Konsole
  • Informatyka
    • Komputery
    • Grafika
    • Telefony
    • Zarabianie w Internecie
  • Inne
    • Hydepark
    • Konkursy / giveaway'e
    • Handel
    • Tutoriale
    • Wiadomości ze świata
    • Promocje
  • Archiwum forum
    • Archiwum
    • Śmietnik

Kategorie

  • Święta Bożego Narodzenia 2023
  • Halloween 2023
  • Dzień Dziecka 2023
  • Własne

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Lokalizacja


Zainteresowania


Płeć


Steam ID


Gadu-Gadu

Znaleziono 1 wynik

  1. Jest to skrypt w postaci AHK i są niewykrywalne. FUNKCJE: - AUTOMATYCZNE KONTROLOWANIE SPRAY (tylko na AK-47) [AK-47 RECOIL] Kontroluje odrzut podczas klikania przycisku myszki MOUSE1. Spróbuję zrobić to ze wszystkimi broniami więc gdy chcecie inną broń kliknijcie przycisk F7. - TIGGERBOT (PixelBot) Przytrzymaj przycisk myszy MOUSE4. Nie poruszaj się myszką bo w przeciwnym razie będzie strzelać natychmiast, ponieważ pixelboty reagują na zmiany pikseli w twoim celowniku UŻYCIE: - Pobierz AHK (AutoHotkey) - Utwórz na pulpicie skrypt (kliknij prawym przyciskiem myszy -> Nowy -> AutoHotkey Script - Skopiuj kod który masz poniżej. Wklej ten kod do skryptu i go zapisz. - Uruchom go PRZYCISKI: F5 - AK-47 Recoil F6 - TiggerBot (użyj też MOUSE4) F7 - AK-47 Recoil oraz TiggerBot F8 - Wyłączanie skryptu całkowicie SKRYPT: ;Settings rec sens:=2.2 ;Settings Trigg senstrig:=20 delz:=10 holdtiem:=250 crossset:=2 ;color split SplitRGBColor(RGBColor, ByRef Red, ByRef Green, ByRef Blue) { Red := RGBColor >> 16 & 0xFF Green := RGBColor >> 8 & 0xFF Blue := RGBColor & 0xFF } SplitBGRColor(BGRColor, ByRef Red, ByRef Green, ByRef Blue) { Red := BGRColor & 0xFF Green := BGRColor >> 8 & 0xFF Blue := BGRColor >> 16 & 0xFF } ;Key binds key_AK:="F5" key_Trigg:="F6" key_Standby:="F7" key_Terminate:="F8" key_pause:="xbutton2" key_shoot:="LButton" ;Modifier modifier:=2.52/sens ;Main loop loop { sleep 1 ;Menu handling ;AK-47 if GetKeyState(key_AK) { ak:=true humanizer:=3.8 waitdivider:=4.7 } if GetKeyState(key_Trigg) { trigger:=true } if GetKeyState(key_Terminate) { sleep 2000 ExitApp } if GetKeyState(key_pause) { sleep 3000 } if GetKeyState(key_Standby) { ak:=false trigger:=false } ;Beta trigger if !GetKeyState("XButton1") && trigger==true { sleep 50 MouseGetPos, oneX, oneY PixelGetColor, colorone, oneX+crossset, oneY+crossset SplitRGBColor(colorone, oneRed, oneGreen, oneBlue) } if GetKeyState("XButton1") && trigger==true { sleep 1 MouseGetPos, twoX, twoY PixelGetColor, colortwo, twoX+crossset, twoY+crossset SplitRGBColor(colortwo, twoRed, twoGreen, twoBlue) if (((oneRed-sens)<=twoRed) && ((oneRed+sens)<=twoRed)) or (((oneRed-sens)>=twoRed) && ((oneRed+sens)>=twoRed)) or (((oneGreen-sens)<=twoGreen) && ((oneGreen+sens)<=twoGreen)) or (((oneGreen-sens)>=twoGreen) && ((oneGreen+sens)>=twoGreen)) or (((oneBlue-sens)<=twoBlue) && ((oneBlue+sens)<=twoBlue)) or (((oneBlue-sens)>=twoBlue) && ((oneBlue+sens)>=twoBlue)) { sleep delz DllCall("mouse_event", uint, 2, int, 0, int, 0, uint, 0, int, 0) sleep holdtiem DllCall("mouse_event", uint, 4, int, 0, int, 0, uint, 0, int, 0) } } ;NoRecoil if GetKeyState(key_shoot) { ;AK-47 if ak { loop { DllCall("mouse_event", uint, 2, int, 0, int, 0, uint, 0, int, 0) sleep 50 if !GetKeyState(key_shoot) break move(-4/humanizer*modifier, 7/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(4/humanizer*modifier, 19/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-3/humanizer*modifier, 29/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-1/humanizer*modifier, 31/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(13/humanizer*modifier, 31/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(8/humanizer*modifier, 28/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(13/humanizer*modifier, 21/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-17/humanizer*modifier, 12/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-42/humanizer*modifier, -3/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-21/humanizer*modifier, 2/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(12/humanizer*modifier, 11/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-15/humanizer*modifier, 7/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-26/humanizer*modifier, -8/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-3/humanizer*modifier, 4/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(40/humanizer*modifier, 1/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(19/humanizer*modifier, 7/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(14/humanizer*modifier, 10/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(27/humanizer*modifier, 0/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(33/humanizer*modifier, -10/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-21/humanizer*modifier, -2/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(7/humanizer*modifier, 3/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-7/humanizer*modifier, 9/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-8/humanizer*modifier, 4/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(19/humanizer*modifier, -3/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(5/humanizer*modifier, 6/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-20/humanizer*modifier, -1/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-33/humanizer*modifier, -4/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-45/humanizer*modifier, -21/humanizer*modifier, 4, 99/waitdivider) if !GetKeyState(key_shoot) break move(-14/humanizer*modifier, 1/humanizer*modifier) if !GetKeyState(key_shoot) break sleep 80 DllCall("mouse_event", uint, 4, int, 0, int, 0, uint, 0, int, 0) sleep 1000 if !GetKeyState(key_shoot) break } DllCall("mouse_event", uint, 4, int, 0, int, 0, uint, 0, int, 0) } } } ;Pistol return move(x, y, times=1, sleep=0) { Loop, %times% { DllCall("mouse_event", "UInt", 0x01, "UInt", x, "UInt", y) if sleep Sleep, %sleep% } } Mam nadzieję że się przyjmie ;p.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności