Skocz do zawartości

Dawid ツ

  • Postów

    218
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Reputacja

Silver II

O Dawid ツ

  • Urodziny 27.09.2000

Ostatnie wizyty

2614 wyświetleń profilu

 Osiągnięcia Dawid ツ

  1. // PARAMETRY - +mat_queue_mode 2 -tickrate 128 -novid -nojoy -high -console -nod3d9ex -freq 60 -d3d9ex -softparticlesdefaultoff -limitvsconst -forcenovsync clear snd_async_flush // Opróżnij bufor dźwięku scene_flush cl_clearhinthistory // Wyczyść historię wskazówek clear_anim_cache // Wyczyść bufor animacji clear_debug_overlays // Wyczyść nakładki debugowania clear_bombs // Wyczyść informacje o bombach ai_clear_bad_links // Wyczyść złe połączenia sztucznej inteligencji fs_clear_open_duplicate_times // Usuń powtórzenia czasów otwarcia plików fs_fios_flush_cache // Opróżnij bufor pamięci podręcznej systemu plików Fast I/O r_cleardecals // Usuń wszystkie detale cl_soundemitter_flush "1" // Opróżnij i przeładuj emitory dźwięku cl_soundemitter_reload // Przeładuj emitory dźwięku logaddress_add "1" // Potężna komenda hud_reloadscheme echo " ." echo " .:." echo " :|:" echo " .:|:." echo " ::|::" echo " :. ::|:: .:" echo " :|:. .::|::. .:|:" echo " ::|:. :::|::: .:|:;" echo " `::|:. :::|::: .:|::'" echo " ::|::. :::|::: .::|:;" echo " `::|::. :::|::: .::|::'" echo " :::|::. :::|::: .::|::;" echo " `:::|::. :::|::: .::|::;'" echo " `::. `:::|::. :::|::: .::|::;' .:;'" echo " `:::.. ¹::|::. :::|::: .::|::¹ ..::;'" echo " `:::::. ':|::. :::|::: .::|:' ,::::;'" echo " `:::::. ':|:::::|:::::|:' :::::;'" echo " `:::::.:::::|::::|::::|::::.,:::;'" echo " ':::::::::|:::|:::|:::::::;:'" echo " ':::::::|::|::|:::::::''" echo " `::::::::::;'" echo " .:;'' ::: ``::." echo " :':':" echo " ;" echo echo echo //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // CONSOLE log_color Console FFFFFFFF log_color Developer FFFFFFFF log_color DeveloperConsole FFFFFFFF log_color LOADING FFFFFFFF log_color General FF25FFFF con_filter_enable "2" //Displays the filtered text brighter than other text con_filter_text_out Player: con_filter_text Damage //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // CROSSHAIR cl_crosshair_drawoutline "0" cl_crosshair_dynamic_maxdist_splitratio "0.35" cl_crosshair_dynamic_splitalpha_innermod "1" cl_crosshair_dynamic_splitalpha_outermod "0.5" cl_crosshair_dynamic_splitdist "7" cl_crosshair_friendly_warning "2" cl_crosshair_outlinethickness "0.5" cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy "0" cl_crosshair_sniper_width "2" cl_crosshair_t "0" cl_crosshairalpha "255" cl_crosshaircolor "5" cl_crosshaircolor_b "127" cl_crosshaircolor_g "255" cl_crosshaircolor_r "0" cl_crosshairdot "1" cl_crosshairgap "-1.500000" cl_crosshairgap_useweaponvalue "0" cl_crosshairsize "2.000000" cl_crosshairstyle "5" cl_crosshairthickness "0.000000" cl_crosshairusealpha "1" cl_fixedcrosshairgap "3" //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // MINIMAL SWAY/BOB cl_bob_lower_amt "5" // Kontroluje ilość ruchu kamery podczas poruszania się postaci. cl_bobamt_lat "0.1" // Określa ilość bocznego ruchu kamery podczas poruszania się postaci. cl_bobamt_vert "0.1" // Kontroluje ilość pionowego ruchu kamery podczas poruszania się postaci. cl_bobcycle "0.98" // Ustala cykl ruchu kamery podczas poruszania się postaci. viewmodel_recoil "0" // Kontroluje ruchy broni na ekranie. cl_viewmodel_shift_left_amt "0.5" // Określa ilość przesunięcia widoku broni w lewo podczas strzelania. cl_viewmodel_shift_right_amt "0.25" // Kontroluje ilość przesunięcia widoku broni w prawo podczas strzelania. //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // VIEWMODEL viewmodel_fov "68" // Określa pole widzenia (FOV) widoku broni. viewmodel_offset_x "2.5" // Kontroluje przesunięcie widoku broni wzdłuż osi X. viewmodel_offset_y "2" // Określa przesunięcie widoku broni wzdłuż osi Y. viewmodel_offset_z "-2" // Kontroluje przesunięcie widoku broni wzdłuż osi Z. viewmodel_presetpos "0" // Ustawia pozycję widoku broni na wartość domyślną. //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // HUD hud_takesshots "0" cl_hud_color "0" // Color hudu cl_hud_playercount_pos "0" // Liczba graczy u gory cl_hud_playercount_showcount "1" // Liczba graczy zamiast awatarów hud_showtargetid "1" // Widzimy nick po najechaniu na enemy cl_hud_healthammo_style "1" // Mniej elementów przy amunicji cl_showloadout "1" // Wyłączenie zanikania wyposażenia cl_hud_background_alpha "0.5" // Przeźroczystość huda cl_hud_bomb_under_radar "1" // Paka pod radarem hud_scaling "0.6" // Rozmiar hudu cl_hud_radar_scale "1.3" // Rozmiar radaru względem HUD cl_radar_scale "0.5" // Rozmiar radaru net_graphheight "95" // Ustawia wysokość net graph. net_graphpos "2" // Zmienia pozycję netgraphu. 1 - prawa, 2 - środek, 3 - lewa. net_graphproportionalfont "0" // Mniejsza czcionka netgraphu //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // RADAR cl_radar_icon_scale_min "0.1" // Rozmiar ikon na radarze cl_radar_rotate "1" // Obracanie radaru cl_radar_always_centered "0" // Wieksze pole widzenia na radarze cl_radar_square_with_scoreboard "1" // Wikeszy radar pod TAB cl_show_clan_in_death_notice "0" // Wyłączenie pokazywania klanu w killinfo cl_teammate_colors_show "1" // Kolory graczy na radarze //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // SOUND voice_enable "1" // Voice chat on voice_scale "0.07" // Głośność voice chatu snd_mix_async "1" snd_surround_speakers "0" dsp_enhance_stereo "1" snd_mixahead "0.025" dsp_slow_cpu "0" //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // TURN OFF MUSIC snd_menumusic_volume "0" // Głośnosc muzyki w menu. snd_roundstart_volume "0" // Wyłączenie muzyki na początku rundy. snd_roundend_volume "0" // Wyłączenie muzyki na końcu rundy. snd_mapobjective_volume "0" // Wyłączenie muzyki po podlożeniu bomby. snd_tensecondwarning_volume "0.1" // Włączenie muzyki, gdy do wybuchu bomby zostanie 10 sekund. snd_deathcamera_volume "0" // Wyłączenie muzyki podczas zgonu. snd_dzmusic_volume "0" // Wyłączenie muzyki w trybie Strefa Zagrożenia. snd_mvp_volume "0" // Głosność muzyki MVP po zakończeniu rundy. snd_mute_mvp_music_live_players "0" snd_mute_losefocus "0" //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // MOUSE sensitivity "2" // Czułość myszki m_rawinput "1" // Czytanie bezpośrednio z myszki m_customaccel "0" // Choose what level of custom mouse acceleration you have. m_mousespeed "0" // Set your preferences for Windows mouse acceleration. m_customaccel_exponent "0" // Sets what speed you need to be moving your mouse before the custom mouse acceleration kicks in. m_customaccel_max "0" // Determines the limit for how fast your mouse can move depending on how fast you're moving it in real life. m_mouseaccel1 "0" // Sets the mouse acceleration value for its initial threshold, up to 2x movement speed. m_mouseaccel2 "0" // Sets the mouse acceleration value for its second threshold, up to 4x movement speed. zoom_sensitivity_ratio_mouse "1" // Czułość zooma m_yaw "0.022" // Ustala czułość myszki prawo/lewo m_pitch "0.022" // Ustala czułość myszki góra/dół //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // NET SETTINGS FOR 128 TICK cl_downloadfilter "nosounds" // Ogranicza pobieranie niepotrzebnych plików dźwiękowych podczas łączenia z serwerami społecznościowymi. rate "786432" // Ustawia maksymalną przepustowość sieci na optymalną wartość. cl_cmdrate "128" // Ustawia częstotliwość wysyłania poleceń do serwera na optymalną wartość. cl_updaterate "128" // Ustawia częstotliwość aktualizacji danych o graczach i otoczeniu z serwera na optymalną wartość. cl_interp "0" // Ustawia wartość zerową dla opóźnienia interpolacji, optymalne dla niskiego pinga. cl_interpolate "1" // Włącza interpolację między klatkami, co poprawia płynność ruchu postaci. cl_interp_ratio "1" // Ustawia wartość na "1" przy małej lub zerowej utracie pakietów. cl_lagcompensation "1" // Włącza kompensację lagów po stronie klienta, minimalizując wpływ małych opóźnień. cl_predict "1" // Włącza przewidywanie pozycji graczy, co pomaga w celowaniu przy występowaniu lagów. cl_predictweapons "1" // Włącza przewidywanie ruchu broni. net_maxroutable "1200" // Ustawia maksymalną wielkość pakietu sieciowego na 1200 bajtów. net_steamcnx_allowrelay "1" // Pozwala na korzystanie z pośrednictwa serwerów Steam w celu nawiązania połączenia. net_allow_multicast "0" // Wyłącza odbieranie multicastu, co może poprawić wydajność sieciową. cl_timeout "90" // Ustawia czas oczekiwania na odpowiedź od serwera na 90 sekund. cl_resend "1.5" // Ustawia czas oczekiwania na ponowne wysłanie pakietu sieciowego na 1.5 sekundy. cl_resend_timeout "999" // Całkowity czas, przez który klient może ponownie wysłać próbę połączenia z serwerem. cl_allowdownload "1" cl_allowupload "0" //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // INCREASE FPS fps_max "300" // Ogranicza maksymalną liczbę klatek na sekundę. muzzleflash_light "0" // Wyłącza widoczność ognia z lufy przeciwników, co ułatwia ich zauważenie. bugreporter_uploadasync "0" // Wyłącza asynchroniczne przesyłanie zgłoszeń błędów. bugreporter_username "" // Ustawia puste nazwisko użytkownika w zgłoszeniach błędów. weapon_accuracy_nospread "1" // Włącza dokładność strzałów bez rozrzutu. func_break_max_pieces "0" // Ogranicza ilość fragmentów, które powstają po rozbiciu obiektów na mapie. mat_queue_mode "2" // Ustawia tryb kolejkowania dla renderingu materiałów. mat_queue_priority "1" // Ustawia priorytet kolejkowania dla renderingu materiałów. mat_powersavingsmode "0" // Wyłącza tryb oszczędzania energii dla materiałów. mat_queue_report "0" // Wyłącza raportowanie kolejki materiałów. joystick "0" // Wyłącza obsługę joysticka. joystick_force_disabled "1" // Wymusza wyłączenie obsługi joysticka. joystick_force_disabled_set_from_options "1" // Ustawia wyłączenie obsługi joysticka na podstawie ustawień. r_dynamic "0" // Rozbłyski, takie jak wybuchy i rozbłyski strzałów przeciwników na ścianie. r_drawtracers_firstperson "1" // Włącza widoczność lecących kul w perspektywie pierwszej osoby, co pomaga kontrolować celowanie. r_eyegloss "0" // Wyłącza efekt błyszczenia oczu postaci. r_eyemove "0" // Wyłącza ruch oczu postaci. r_eyeshift_x "0" // Ustawia wartość zerową przesunięcia osi X oczu postaci. r_eyeshift_y "0" // Ustawia wartość zerową przesunięcia osi Y oczu postaci. r_eyeshift_z "0" // Ustawia wartość zerową przesunięcia osi Z oczu postaci. r_eyesize "0" // Ustawia mniejszy rozmiar oczu postaci. r_cheapwaterend "1" // Włącza tanie efekty wody na końcach. r_cheapwaterstart "1" // Włącza tanie efekty wody na początkach. xbox_autothrottle "0" // Wyłącza automatyczną regulację prędkości dla kontrolerów Xbox. xbox_throttlebias "0" // Ustawia wartość zerową dla parametru xbox_throttlebias. xbox_throttlespoof "0" // Wyłącza podszywanie się pod kontrolery Xbox. cl_threaded_bone_setup "1" // Włącza wielowątkowe przetwarzanie dla animacji postaci. cl_disablehtmlmotd "1" // Wyłącza wyświetlanie HTML MOTD. cl_rumblescale "0" // Wyłącza efekty wibracji. cl_freezecampanel_position_dynamic "0" // Wyłącza dynamiczną pozycję panelu w trybie zamrożenia kamery. cl_freezecameffects_showholiday "0" // Wyłącza wyświetlanie efektów świątecznych w trybie zamrożenia kamery. cl_detail_avoid_radius "0" // Ustawia promień unikania detali na 0. cl_detail_avoid_recover_speed "0" // Ustawia prędkość powrotu unikania detali na 0. cl_detail_max_sway "0" // Ustawia maksymalną chwiejność detali na 0. budget_show_history "0" // Wyłącza wyświetlanie historii budżetu. budget_peaks_window "0" // Wyłącza okno szczytów budżetu. budget_show_peaks "0" // Wyłącza wyświetlanie szczytów budżetu. //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // GENERAL mat_monitorgamma "2.397399" mat_monitorgamma_tv_enabled "0" ui_mainmenu_bkgnd_movie_CC4ECB9 "cbble" cl_righthand "0" // Lewa ręka cl_color "3" // Preferowany kolor na minimapie (0 yellow 1 purple 2 green 3 blue 4 orange) cl_disablefreezecam "1" // Kamera goni typka który cie za*****ł cl_use_opens_buy_menu "0" // Wyłączenie kupowania pod "e" na spawnie cl_autowepswitch "0" // Wyłączenie automatyczniej zmiany broni przy podnoszeniu cl_player_ping_mute "1" // Wyłączony dźwięk pingowania pozycji cl_join_advertise "2" // Znajomi mogą dołączać do lobby cl_buywheel_nomousecentering "1" // Początkowa pozycja kursora w menu zakupów mm_dedicated_search_maxping "45" // Maksymalny akceptowalny ping na mm con_enable "1" // Włączona konsola cl_observercrosshair "1" // Włącza celownik obserwatora. //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // HINTS AND DEBUG gameinstructor_enable "0" // Wyłącza pomocy instruktora w grze. cl_showhelp "0" // Wyłącza wyświetlanie pomocy w grze. cl_autohelp "0" // Wyłącza automatyczną pomoc w grze. cl_showfps "0" // Wyłącza wyświetlanie liczby klatek na sekundę (FPS). adsp_debug "0" // Wyłącza debugowanie efektów przestrzennego dźwięku. cl_debugrumble "0" // Wyłącza debugowanie wibracji. cl_rumblescale "0" // Wyłącza efekty wibracji. log "off" // Wyłącza zapisywanie logów gry w konsoli. vprof_verbose "0" // Wyłącza tryb szczegółowych informacji diagnostycznych dla profiler'a. fs_warning_level "0" // Wyłącza ostrzeżenia systemu plików. cpu_frequency_monitoring "0" // Wyłącza informacje o zużyciu procesora w konsoli oraz netgraph. mm_debugprint "0" // Pokaż informacje debugowania dotyczące bieżącej sesji dobierania graczy //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // GRENADES bind "c" "use weapon_flashbang"; bind "v" "use weapon_decoy; use weapon_taser"; // Jak mamy decoy i zeus wyciagą zeusa. Jak mamy tylko jedną z tych rzeczy wyciąga ją. bind "q" "use weapon_hegrenade"; bind "z" "use weapon_molotov; use weapon_incgrenade"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // Enables the display of the nicknames of team members through walls alias "+es" "cl_teamid_overhead_mode 2"; alias "-es" "cl_teamid_overhead_mode 1"; bind "ALT" "+es" //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // JUMPTHROW alias "+jumpthrow" "+jump; -attack;"; alias "-jumpthrow" "-jump"; bind "F2" "+jumpthrow"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // Jump lock (scroll up) while shooting alias "+fireunbind" "+attack; spec_next; unbind mwheelup;"; alias "-fireunbind" "-attack; bind mwheelup +jump;"; bind "mouse1" "+fireunbind"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // Scroll jump up bind "MWHEELUP" "+jump"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // CROSSHAIR FOR SMOKES alias "+cel" "use weapon_smokegrenade; cl_crosshairsize 300"; alias "-cel" "cl_crosshairsize 2"; bind "4" "+cel"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // NET GRAPH UNDER TAB bind "TAB" "+scorenet"; alias "+scorenet" "+showscores; net_graph 1"; alias "-scorenet" "-showscores; net_graph 0"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // MAP CLEANING bind "shift" "+speed; r_cleardecals"; bind "ctrl" "+duck; r_cleardecals"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // BOMB DROP bind "x" "use weapon_knife; use weapon_c4; drop; slot2; slot1"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- bind "kp_end" "say ¯\_(ツ)_/¯" bind "kp_downarrow" "say ╭∩╮( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮" pro.cfg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności