Skocz do zawartości

Jak rozpoznać 'legit cziterów' czyli graczy korzystających np. z HL1 Framework?


MamaRenia
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Parę słów od siebie na temat 'legit' cziterów tzn. takich co korzystają z płatnych czitów niewykrywalnych przez nic typu HL1 Framework. Nie wykrywalnych przez nic to jak ich rozpoznać? To proste!

Otóż są takie 2 czynniki w CS 1.6 o nazwie efficiency zaznaczone na obrazku na czerwono oznaczające czujność / skuteczność / efektywność i accuracy zaznaczone na obrazku na zielono oznaczające celność / dokładność / trafność / precyzja.

30vg6sl.jpg

Gdy gramy jako ludzie bez żadnych czitów, dopalaczy, haxów jak np. HL1 Framework bądź MPH Aimbot nasze wartości eff. i acc. będą zawsze lub często liczbami nie-dziesiętnymi to znaczy: nie będą liczbami zaokrąglonymi jak np: 10, 20, 40, 80, 100 tylko liczbami jak np: 34, 56.78, 75, 41 (głównie właśnie dla wartości eff. czyli efficiency = czujność / skuteczność).
Rzadko kiedy zdarza się sytuacja abyśmy mieli równe wartości jak 80 lub 50, a co już w ogóle jest niemożliwością to mieć takie statystyki 5-6 razy pod rząd co rundę! Chyba że nasi zawodnicy stoją w miejscu i się nie ruszają, a my stoimy obok nich 1 metr aby ładnie zapakować headshot'a ;)

Skąd to wiem? Obserwujcie najlepszych graczy i oglądajcie najlepsze mecze / najlepsze momenty top graczy z całego świata którzy także zabijają 50 tys. ludzi co rundę (mówiąc bardzo fantazyjnie) jednak ich eff. i acc. co rundę jest zawsze inne! (lub delikatnie się różniące ale zawsze jest to +1 lub -1 punkt).
Albo sami ściągnijcie sobie wyżej wymieniony czit dla testów i sprawdźcie jakie będziecie mieli statystyki na serwerze z funkcją /rankstats.

Natomiast gdy korzystamy z aimbotów (ale tych perfekcyjnych działających na zasadzie pixel aimbot lub pixel vector, co oznacza że nasz aimbot skanuje teren pixel w pixel) to nasze wartości eff. i acc. będą zawsze perfekcyjnie okrągłe! Czyli będą wynosić np. 40, 50, 60, 80% i tak do 100. NIGDY ALE TO NIGDY NIE BĘDZIE ŻADNEJ WARTOŚCI PO PRZECINKU!!!!

Więc więc więc.. kończąc mój monolog, jeśli zaobserwujecie osobę która nie wali cały czas headshotów, ale co rundę będzie najlepszą osobą i jej wynik będzie wyświetlany i przez kilka rund będzie miała statystyki takie jak podałem wyżej, już możecie myśleć o tym, że osoba korzysta z jakiegoś wspomagacza typu: aimbot.
A najlepiej to zauważyć gdy tej osobie zwrócimy uwagę, a ta oczywiście odburknie lecz już w następnych rundach będzie jakby "automatycznie" słabsza i już statystyki tej osoby przestają robić się takie 'okrągłe' :)
Także można porównać osoby z top15 które mają podobne statystyki lecz istnieje tu duża wartość błędu, ponieważ top15 kumuluje nam wszystkie dotychczasowe osiągi i podaje średnią więc jeśli nasza rozbieżność w eff. i acc. wynosi do +3/+4 lub -4 punktów wtedy możemy mieć piękne zaokrąglone liczby. Jednak! Zawsze można sprawdzać, prawda? :)

Pozdrawiam!
Zajec

Odnośnik do komentarza

Nie wiem czy wiesz ale jeśli osoba grająca nie potrafi skonfigurować czita to może i wychodzą takie brednie w tym pluginie. Prawda jest taka że jeśli granie takiego gracza ogranicza się do polegania w 100% na aimbocie bez własnych ruchów to takie będą wyniki. W zależności od aimbota, może on celować na różne sposoby, najprostszy będzie co klatkę zmieniał osie/przesuwał po kawałku aż do celu, ile ma przesunąć to zależy od smooth'a. W przypadku dodatkowych ruchów gracza ten przebieg będzie zupełnie inaczej wyglądał, bardziej losowo. Z kolei zaawansowane aimboty takie jak są na przykład do wykorzystania w frameworku czy immunity, pozawalają na zachowanie "ludzkiego przebiegu celowania" dzięki losowym zmianom podczas celowania. Nie patrzyłem do kodu tego pluginu nigdy ale śmiem twierdzić że sumuje on wyniki zmian osi każdej klatki po czym wylicza średnią i zaokrągla do bardziej wygodnych do odczytania wyników.

 

Edit: Nie przeczytałem postu wyżej przed napisaniem postu ale zgadzam się co do multipoint hitbox aimbota, który po prostu jest bardziej precyzyjny i pozwala programiście na stworzenie bardziej unikalnego algorytmu celowania.


Edytowane przez Playboy_X

"Stay hungry stay foolish" - Steve Jobs

Odnośnik do komentarza

Wszystko opisałem w 1 poście. Zależy od ustawień aimbota, ale zawsze co runde bedziemy mieli taką samą liczbe np 60, 80. Raczej nigdy z wartosciami po przecinku jak w 1 poscie na screen'ie.

Nie chodzi mi o to.

Tylko o to w jaki sposób pobiera i z czego on pobiera te wartości

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności