Skocz do zawartości

mam scr zrobi ktos haxa?


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

//add this to your vec3 class. or to your physiycs class if you have one. or rewrite it and just add it to your hack
//you will need a dotproduct function
float Vec3::AimFloat(Vec3 &delta, const float &FOV) const
{
    return asinf(this->dot(delta)) / FOV;
}

Code:
//some pointers
Vec3 Origin    = GameRenderer->Singleton()->m_viewParams.firstPersonTransform.trans;
Vec3 Left    = GameRenderer->Singleton()->m_viewParams.firstPersonTransform.left;
Vec3 Up        = GameRenderer->Singleton()->m_viewParams.firstPersonTransform.up;


Code:
//the function itself
BOOL Rotation() // Fragger aka dudeinberlin
{
    float flYaw    ,flPitch,flRoll;
    //TargetArray is the final target vector, this will differ for your hack. i store my targetvecs in an array, hence i can call this rotation function without any params.
    Vec3 dt = TargetArray() - Origin;
    //don't forget to norm the delta for the coming calculations
    dt.normalize();
    
    if(MyPlayer->isInVehicle())
    {
        flYaw   = Left.AimFloat(dt,GameRenderer->Singleton()->m_viewParams.view.m_fovX / 2.0f);
        flPitch = Up.AimFloat(dt,GameRenderer->Singleton()->m_viewParams.view.m_fovX / 2.0f);    
        flRoll  = flYaw;
        //ya ya, how to now if your a jet or heli? search the ucforum
        //flVehicleSens is dynamic in my hack. best Results with a very low sens of 8.0 or lower
        if(bImaJet||bImAHeli)
            flInputAction[ConceptPitch] = -flPitch * flVehicleSens;
        else
            flInputAction[ConceptPitch] = flPitch * flVehicleSens;
        flInputAction[ConceptYaw]    = flYaw    * flVehicleSens;    
        flInputAction[ConceptRoll]  = flRoll* flVehicleSens;
        
        if(bFire)
            AutoFireLogic();
        return TRUE;
    }
    else
    {
        //tada you should know this.
    }
    return FALSE;
}

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności