Skocz do zawartości

Przykladowy kod teleporthacka


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

  1. void CInput::CreateMove ( int sequence_number, float input_sample_frametime, bool active )

  2. {

CUserCmd *cmd = &m_pCommands[ sequence_number % MULTIPLAYER_BACKUP];

 

cmd->Reset();

 

cmd->command_number = sequence_number;

cmd->tick_count = gpGlobals->tickcount;

 

QAngle viewangles;

 

if ( active || sv_noclipduringpause.GetInt() )

{

// Determine view angles

AdjustAngles ( input_sample_frametime );

 

// Determine sideways movement

ComputeSideMove( cmd );

 

// Determine vertical movement

ComputeUpwardMove( cmd );

 

// Determine forward movement

ComputeForwardMove( cmd );

 

// Scale based on holding speed key or having too fast of a velocity based on client maximum

// speed.

ScaleMovements( cmd );

 

// Allow mice and other controllers to add their inputs

ControllerMove( input_sample_frametime, cmd );

}

else

{

// need to run and reset mouse input so that there is no view pop when unpausing

if ( !m_fCameraInterceptingMouse && m_fMouseActive )

{

float mx, my;

GetAccumulatedMouseDeltasAndResetAccumulators( &mx, &my );

ResetMouse();

}

}

// Retreive view angles from engine ( could have been set in IN_AdjustAngles above )

engine->GetViewAngles( viewangles );

 

// Latch and clear impulse

cmd->impulse = in_impulse;

in_impulse = 0;

 

// Latch and clear weapon selection

if ( m_hSelectedWeapon != NULL )

{

C_BaseCombatWeapon *weapon = m_hSelectedWeapon;

 

cmd->weaponselect = weapon->entindex();

cmd->weaponsubtype = weapon->GetSubType();

 

// Always clear weapon selection

m_hSelectedWeapon = NULL;

}

 

// Set button and flag bits

cmd->buttons = GetButtonBits( 1 );

 

// Using joystick?

if ( in_joystick.GetInt() )

{

if ( cmd->forwardmove > 0 )

{

cmd->buttons |= IN_FORWARD;

}

else if ( cmd->forwardmove < 0 )

{

cmd->buttons |= IN_BACK;

}

}

 

// Use new view angles if alive, otherwise user last angles we stored off.

if ( g_iAlive )

{

VectorCopy( viewangles, cmd->viewangles );

VectorCopy( viewangles, m_angPreviousViewAngles );

}

else

{

VectorCopy( m_angPreviousViewAngles, cmd->viewangles );

}

 

// Let the move manager override anything it wants to.

if ( g_pClientMode->CreateMove( input_sample_frametime, cmd ) )

{

// Get current view angles after the client mode tweaks with it

engine->SetViewAngles( cmd->viewangles );

}

 

m_flLastForwardMove = cmd->forwardmove;

 

cmd->random_seed = MD5_PseudoRandom( sequence_number ) & 0x7fffffff;

 

HLTVCamera()->CreateMove( cmd );

 

#if defined( HL2_CLIENT_DLL )

// copy backchannel data

int i;

for (i = 0; i < m_EntityGroundContact.Count(); i++)

{

cmd->entitygroundcontact.AddToTail( m_EntityGroundContact[i] );

}

m_EntityGroundContact.RemoveAll();

#endif

}

Odnośnik do komentarza

Dobra a zna ktos moze kod do name changera? teleport juz mam chodzi by zmienialo nick na taki jak ja chce

Name changer został zpatchowany. Możesz zmienić nick tylko 5 razy na połowe.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności