Skocz do zawartości

Tutorial [Lekcja 7-9]


Rhox
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

(Lekcja #7)

Skrypt "Cycler"

 

+ Poznanie zasady działania Cycler'a i do czego on służy

Cycler pozwala na za pomocy 1 komendy zrobić wywołanie np. gl_monolights 0 a następnie gdy wpiszemy wywołanie jeszcze raz to gl_monolights 1

 

Oto przykładowy Cycler z wykorzystaniem komend

 

alias Wywolanie "Wlaczamy"

alias Wlaczamy "gl_monolights 1;alias Wywolanie Wylaczamy"

alias Wylaczamy "gl_monolights 0;alias Wywolanie Wlaczamy"

 

Objaśnienie krok po kroku

 

alias Wywolanie "Wlaczamy"

 

Kolor czerwony odpowiada za początek. Czyli to jest właśnie wywołanie które będzie automatycznie zmieniane 1/0 [Włączamy/Wyłączamy]
Kolor niebieski uruchamia komendę (w naszym przypadku jest to gl_monolights 1) a następnie zmienia wywołanie na inne

alias Wlaczamy "gl_monolights 0;alias Wywolanie Wylaczamy"

 

Kolor czerwony odpowiada za zmianę komendy WYWOŁANIE na WYŁĄCZAMY. Program robi to za pomocą alias Wywołanie 'Inna Komenda' (W naszym przypadku alias Wywołanie Wyłączamy. Możemy powiedzieć ze robimy PRZEADRESOWANIE)
Kolor czarny odstawiamy na bok (możemy go dowolnie modyfikować, ale wtedy trzeba zmienić wszystkie pierwsze alias'e i dostosować je)

alias Wylaczamy "gl_monolights 0;alias Wywolanie Wlaczamy"

 

Kolor czerwony robi przestawienie komendy WYWOŁANIE na inna

Kolor czarny odstawiamy na bok (Patrz wyżej)

 

Teraz opis

 

alias Wywolanie "Wlaczamy"

alias Wlaczamy "gl_monolights 1;alias Wywolanie Wylaczamy"

alias Wylaczamy "gl_monolights 0;alias Wywolanie Wlaczamy"

bind l "Wywolanie"

 

Naciskamy klawisz l. Zostaje użyta komenda Włączamy a komenda Wywołanie zostaje przekierowana na Wyłączamy.

Znowu naciskamy klawisz l. Zostaje użyta komenda Wyłączamy a komenda Wywołanie zostaje przekierowana na Włączamy.

 

(Lekcja #8)

Skrypt "Auto Buy"

 

+ Zrobienie własnego skryptu na Auto Buy w oparciu o poprzednie lekcje.

Do zrobienia skryptu musisz wiedzieć jak wykorzystywać aliasy (chodź nie jest to konieczne, możesz skrypt oprzeć tylko na bindach).

 

Oto przykładowy skrypt na Auto Buy (oparty na bindach):

 

bind F3 "m4a1; ak47; primammo"

 

Czyli po naciśnięciu F3 kupujesz bron M4A1 lub AK47 (w zależności w jakim teamie jesteś) i amunicje. Oczywiście jeżeli nie mamy kasy, na te bronie nic nie kupimy, tak samo jest, gdy masz np. binda na AWP i Deagle, a na AWP ci nie starczy to kupisz tylko Deagle.

 

Możemy tez razem z Auto Buy'em informować co kupiliśmy, aby to zrobić należy dodać komendę say_team "wiadomość", np.

 

bind F3 "m4a1; ak47; primammo; say_team -=[ M4A1 | AK47 ]=-"

 

Czyli przy kupowaniu broni i amunicji piszemy jeszcze, co kupiliśmy.

 

Możemy jeszcze skorzystać z opcji, żeby po kupieniu naszego "zestawu" będziemy mieli nóż w dłoni. Aby tak mieć należy dodać do naszego binda wywołanie weapon_knife, np.

 

bind F3 "m4a1; ak47; primammo; weapon_knife; say_team -=[ M4A1 | AK47 ]=-"

 

Czyli kupujemy bindem nasz "zestaw", nasz team widzi co kupiliśmy i w dłoni mamy nóż.

 

Jest jeszcze opcja wprowadzania komend radiowych, np. coverme, a oto jak wygląda to w naszym bindzie:

 

bind F3 "m4a1; ak47; primammo; coverme; weapon_knife; say_team -=[ M4A1 | AK47 ]=-"

 

Czyli kupujemy bindem nasz "zestaw", nasz team widzi co kupiliśmy, mówimy Cover Me! i w dłoni mamy noz.

 

Co nam daja aliasy w Auto Buy? Możemy skrócić skomplikowany skrypt, np.

alias Karabin "m4a1; ak47"
alias Pistolet "deagle"
alias Magnum "awp"
alias Ammo "primammo; secammo"
alias Noz "weapon_knife"
alias Ekwipunek "vest; vesthelm; flash; hegren; sgren; defuser"
bind F3 "Karabin; Ekwipunek; Ammo; Noz"
bind F4 "Pistolet; Ammo"
bind F5 "Magnum; Pistolet; Ekwipunek; Ammo; Noz"
Komendy jakie mozemy uzyc w Auto Buy'u to:

<== Pistolety ==>

usp - K&M .45 Tactical

p228 - 228 Compact

deagle - .40 Dual Elites (Desert Eagle)

elites - 9X19mm Sidearm

fn57 - ES Five-Seven

 

<== Strzelby ==>

m3 - Leone 12 Gauge Super

xm1014 - Leone YG1265 Auto Shotgun

 

<== SGM ==>

mac10 - Ingram MAC-10

tmp - Schmidt Machine Pistol

mp5 - K&M Sub-Machine Gun

ump45 - K&M UMP45

p90 - ES C90

 

<== Karabiny ==>

galil - Clarion 5.56

ak47 - CV-47

scout - Schmidt Scout

sg552 -Krieg 552 Commando

awp - Magnum Sniper Rifle

g3sg1 - D3/AU-1 Semi-Auto Sniper Rifle

famas -

m4a1 - Maverick M4A1 Carbine

aug - Bullpup

sg550 - Krieg 550 Commando

 

<== Bron maszynowa ==>

m249 - ES M249 Para

 

<== Amunicja ==>

primammo - amunicja do karabinów

secammo - amunicja do pistoletów

 

<== Ekwipunek ==>

vest - Kamizelka

vesthelm - Kamizelka & Hełm

flash - Granat Oślepiający

hegren - Granat Wybuchowy

sgren - Granat Dymny

nvgs - Podczerwień

defuser - Obcęgi

shield - Tarcza

(Lekcja #9)

Łączenie skryptów

 

+ W tej lekcji połączymy ze sobą 2 skrypty które maja działać bez zarzutu. Opisze także podstawowe błędy.

 

Oto pierwszy skrypt do połączenia

 

cl_pitchspeed 2.999//;alias cl_pitchspeed

alias +F.Anti "+attack;+lookdown"

alias -F.Anti "-attack;-lookdown"

(Skrypt Anti Recoil)

 

alias +F.Rapid "alias _special F.Rapid;F.Rapid"

alias -F.Rapid "alias _special;-attack"

alias F.Rapid "+attack;wait;-attack;wait;special"

(Skrypt Rapid Fire)

 

Oprzemy skrypt na budowie RAPID FIRE (Innej możliwości nie ma)

Teraz wytłumaczenie

 

alias +F.Anti "+attack;+lookdown"

alias -F.Anti "-attack;-lookdown"

 

alias +F.Rapid "alias _special F.Rapid;F.Rapid"

alias -F.Rapid "alias _special;-attack"

alias F.Rapid "+attack;wait;-attack;wait;special"

 

Mamy za dużo wywolan +ATTACK a wiec z skrypt anti recoil bierzemy jedynie

 

cl_pitchspeed 2.999//;alias cl_pitchspeed

+lookdown i -lookdown

 

Teraz laczymy. Zauwazcie, ze +/-lookdown znajduja sie po +/-attack, wiec trzeba umiescic je tak jak nalezy, czyli:

 

cl_pitchspeed 2.999//;alias cl_pitchspeed

alias +F.Rapid "alias _special F.Rapid;F.Rapid"

alias -F.Rapid "alias _special;-lookdown;-attack;-lookdown"

alias F.Rapid "+lookdown;+attack;wait;-attack;-lookdown;wait;special"

 

Tak wyglada poprawnie zlaczony skrypt. Skrypt ten sluzy do Rapid Burst. Dziala na zasadzie petli, czyli wykonuje komende F.Rapid ok. 80 razy na sekunde.

 

Podstawowe bledy to:

- Umieszczenie w zlej kolejnosci wykonywanych skryptow,

- Zapomnienie o jakims skrypcie (nie polaczenie go w ogole),

- ?le napisana komenda (tzw. literowki)

- Zle aliasy

 

Copyright FeniXs & XvAK @ 2007

Mozna rozpowszechniac jedynie w nie zmienionej postaci jak i z tym wycinkiem!
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności