Skocz do zawartości

Źle odczytane HP?


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem, mianowicie chodzi o to że chyba źle czytam hp graczy. Problem przedstawiony jest na filmie https://youtu.be/ariz1fX3H0k

Program ma za zadanie zmienić kolor glow, jednakże robi to na losowo wybranym graczu. 

Czy wartość HP odczytuje prawidłowo, ewentualnie co może być tego przyczyna? Domyślnie glow ma kolor czerwony, jednak postacie są zielone wiec warunek powyżej 75 musiał się wykonać, tylko dlaczego później ma z tym problemy? Ustawilem breakpoint i zmienna Health przechowuje prawidłowe wartości HP. Dziwne.

 

VAM dla uproszczenia
        i = 0;
		do
                {
                    GlowStruct Enemy = new GlowStruct()
                    {
                        r = red,
                        g = green,
                        b = blue,
                        a = alpha,
                        rwo = rwo,
                        rwuo = rwuo
                    };
					//read info about player itd.

                    int EntityList = vam.ReadInt32((IntPtr)bClient + oEntityList + i * 0x10);
                    int Health = vam.ReadInt32((IntPtr)EntityList + oHealth);
                    if (Health >= 75)
                    {
                        red = 0;
                        green = 1;
                        blue = 0;
                    }
                    else if (Health >= 35 && Health < 75)
                    {
                        red = 1;
                        green = 1;
                        blue = 0;
                    }
                    else if (Health < 35)
                    {
                        red = 1;
                        green = 0;
                        blue = 0;
                    }
                    if (!vam.ReadBoolean((IntPtr)EntityList + oDormant))
                    {
                        int GlowIndex = vam.ReadInt32((IntPtr)EntityList + oGlowIndex);
                        if (MyTeam != HisTeam)
                        {
                            int GlowObject = vam.ReadInt32((IntPtr)bClient + oGlowObject);
                            vam.WriteFloat((IntPtr)GlowObject + (GlowIndex * 0x38 + 0x4), Enemy.r);
                            vam.WriteFloat((IntPtr)GlowObject + (GlowIndex * 0x38 + 0x8), Enemy.g);
                      		//itd
                        }
                    }
                    i++;
                }
                while (i < 65);

 


Edytowane przez querk
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności