Skocz do zawartości

a proper external multihack


Owner
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

"Humanbot" - w końcu to normalne, że każdy gracz chodzi na oślep w kółko po mapie i włazi w ściany dodatkowo celując przez wszystko na graczy ;d

 

niech łazi jak chce, ważne że nie musze używać do tego ani myszki ani klawiatury

 

to 'proof of concept' a ty nie zaczaiłeś koncepcji XD


Edytowane przez c+p#1
Odnośnik do komentarza

Czy mi się wydaje, czy gdy przeciwnik jest za ścianą to aimbot na głowe, a gdy jest visibility (widoczny) to aimbot  na jaja?

 

Visibility tutaj wymagany!

ghetto autowall

 

loop na wszystkie entitsy != myteam, if (id) engine.forceshoot

 

 

to jest proof of concept, nie wkladalem to zbyt duzo czasu, to tylko motyw na to ze to co mozna zrobic w internie da sie tez w externie

bsp parsing jest specyficzny a bspottedcheck jest lipny, dlatego nie mam vis checka w moich czitach. innym rozwiazaniem jest injectowanie shellcodu(w przypadku gier valve trzeba sie podczepic pod dany thread ale w takim bf3 mozna zrobic remote thread do ray trackingu)


Edytowane przez c+p#1
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności