Skocz do zawartości

AdrianCK

  • Postów

    156
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez AdrianCK

  1. Kiddion jest teoretycznie niewykrywalny sam w sobie, bo operuje poza grą (hence podpis "external"). Jeśli ktokolwiek łapie bany używając menu działających zewnętrznie, to nie dlatego że zostały wykryte, tylko z własnej głupoty. Internal mody do GTA są okropnie kruche i to była kwestia czasu aż się wezmą i za te płatne, bo mają kasy jak lodu by je kupić, a programistów takich, że mogliby je nawet ukraść zamiast kupować 😛

  2. @Czarny przykro mi to mówić, ale aktualizacja JEST potrzebna. większości graczy część opcji przestała działać, w dodatku z własnego doświadczenia dodam, że SubMenu do Kiddiona postowane tu na forum TYM BARDZIEJ nie działają. chociażby opcja loopowania hajsu w klubie nocnym we wszystkich wersjach, jakieś 75% opcji z każdego pojedynczego submenu, a raz nawet mi się zbugowała cała gra i moja postać chodziła pod wodą (nawet po wyłączeniu menu przez menedżer zadań). i jak mi powiesz, że nie umiem korzystać, to się szykuj, bo korzystam z kiddiona od przeszło roku i nigdy mi tak nie odp***dalał.

  3. 2 godziny temu, Tomson_ napisał:

    @AdrianCK Extreme Injector = VAC w mgnieniu oka u mnie na koncie dalej czysto ostatnie wstrzykniecie 24.12.2020 15:30 uzywany injector CSH Injector.

    dzieki za info, ze w CS'ie to tak dziala xD

    i fajnie, ze dostalem tego injectora od kolegi kilka miesiecy temu by pograc w gta online na cheatach, i nikt mi o tym wczesniej nie powiedzial

    ale bede juz wiedzial, dzieki byczku

  4. hej. najprawdopodobniej 19 grudnia 2020, godziny niestety nieznanej, grałem sobie w CS'a  używając godware - nic dziwnego. pograłem pół godziny, dostałem VACa

    w przeciagu poprzednich 1-4 dni nie gralem w ogole w cs'a na tym koncie, zero cheat'ow. do wstrzykniecia godware uzywalem przestarzalego extreme injectora, bo nie mam bladego pojecia gdzie pobrac nowegoXDD

    ss z profilu, na ktorym gralem

    pozdro

    • image.thumb.png.a49f0165969076c1ab4c75dfc3c079d4.png
  5. siemanko z tej strony adrianck

    mam konto na forum od 2016, ale rzadko wchodze, glownie by pobrac czita lub sie poskarzyc na niedzialajacego/wykrytego czita

    ostatnio dosc duzo gram w cs'a, wrocilem se bo dlugo nie gralem

    no ogolnie poza graniem w cs'a i czitowaniem, jestem raperem, producentem muzycznym, dawniej bylem youtuberem no i mam 14 lat

    pozdro

  6. wykryto mnie, ok. godzinę od wyłączenia gry na cheacie już dostałem bana ;D dam też ss z emaila od r* jak byście nie wierzyli

    • 3maj ss'a z profilu
    • 04.10.2020, godzina ok. 21:00 do 22:00, nie jestem pewny
    • w przeciągu ostatnich 1-4 dni nie używałem żadnych innych cheatów
    • Extreme Injector v3

     

     

    • image.thumb.png.44d6c907fe65e9c48b706ac6b22b98e6.pngimage.thumb.png.2a4829f3af46e08e9949bb50aad79b7c.png

    ^zapomniałem dodać, że poprzedniego bana miesiąc temu też miałem prawdopodobnie przez używanie iVritex, ale tym się już nie chwaliłem, bo byłem zbyt leniwy by dodawać komentarz

  7. zostałem wykryty, ale to możliwe, że przez starą wersję cheata. używałem cheata w wersji 1.2.2 i Extreme Injector v3, dostałem blokadę na 30 dni i reset postaci. dodam, że przed ivritex menu używałem jeszcze Furious, który też był reklamowany jako niewykrywalny jeszcze na GTA 1.50 i mi go nie wykryli.. pzdr, mam nadzieje ze jak pobiore update cheata to juz nie wykryja

  8. hejaa. wiem ze takich tematow jest duzo, wiec jesli zostanie usuniety/zamkniety to sie nie obraze. chodzi kolejny raz o mod menu, poniewaz po aktualizacji GTA V nie dziala mi juz Furious, ktorego uzywalem kilka miesiecy. macie do polecenia jakies nowe mod menu podobne do Furious, ktore sie injectuje tak o? najlepiej darmowe, bo jestem biedolem i wydaje hajs na jedzenie i najlepiej by mialy takie basic opcje, typu hajs, godmode, RP, noclip, spawnowanie, bo tego najczesciej uzywalem z Furiousa x) pozdrawiam serdecznie

  9. hej! Mam crasha na modach w Minecraft.
    Forge 1.7.10 wersja rekomendowana

    moje mody to:
    BetterFPS

    NotEnoughItems
    Optifine

    Real First Person Render

     

    log crasha:



    ---- Minecraft Crash Report ----
    // Shall we play a game?

    Time: 19.03.18 19:11
    Description: Initializing game

    java.lang.RuntimeException: org.lwjgl.LWJGLException: Could not create context (WGL_ARB_create_context)
        at cpw.mods.fml.client.SplashProgress.start(SplashProgress.java:199)
        at cpw.mods.fml.client.FMLClientHandler.beginMinecraftLoading(FMLClientHandler.java:193)
        at net.minecraft.client.Minecraft.func_71384_a(Minecraft.java:480)
        at net.minecraft.client.Minecraft.func_99999_d(Minecraft.java:878)
        at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)
        at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
        at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
        at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
        at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
        at net.minecraft.launchwrapper.Launch.launch(Launch.java:135)
        at net.minecraft.launchwrapper.Launch.main(Launch.java:28)
    Caused by: org.lwjgl.LWJGLException: Could not create context (WGL_ARB_create_context)
        at org.lwjgl.opengl.WindowsContextImplementation.nCreate(Native Method)
        at org.lwjgl.opengl.WindowsContextImplementation.create(WindowsContextImplementation.java:50)
        at org.lwjgl.opengl.ContextGL.<init>(ContextGL.java:132)
        at org.lwjgl.opengl.DrawableGL.createSharedContext(DrawableGL.java:77)
        at org.lwjgl.opengl.DrawableGL.createSharedContext(DrawableGL.java:41)
        at org.lwjgl.opengl.SharedDrawable.<init>(SharedDrawable.java:50)
        at cpw.mods.fml.client.SplashProgress.start(SplashProgress.java:192)
        ... 10 more


    A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
    ---------------------------------------------------------------------------------------

    -- Head --
    Stacktrace:
        at cpw.mods.fml.client.SplashProgress.start(SplashProgress.java:199)
        at cpw.mods.fml.client.FMLClientHandler.beginMinecraftLoading(FMLClientHandler.java:193)
        at net.minecraft.client.Minecraft.func_71384_a(Minecraft.java:480)

    -- Initialization --
    Details:
    Stacktrace:
        at net.minecraft.client.Minecraft.func_99999_d(Minecraft.java:878)
        at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)
        at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
        at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
        at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
        at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
        at net.minecraft.launchwrapper.Launch.launch(Launch.java:135)
        at net.minecraft.launchwrapper.Launch.main(Launch.java:28)

    -- System Details --
    Details:
        Minecraft Version: 1.7.10
        Operating System: Windows XP (x86) version 5.1
        Java Version: 1.6.0_31, Sun Microsystems Inc.
        Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc.
        Memory: 109457768 bytes (104 MB) / 199929856 bytes (190 MB) up to 523501568 bytes (499 MB)
        JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
        AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
        IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
        FML:
        GL info: ' Vendor: 'ATI Technologies Inc.' Version: '2.1.8545 Release' Renderer: 'Radeon X1300/X1550 Series'
        Launched Version: 1.7.10-Forge10.13.4.1558-1.7.10
        LWJGL: 2.9.1
        OpenGL: Radeon X1300/X1550 Series GL version 2.1.8545 Release, ATI Technologies Inc.
        GL Caps: Using GL 1.3 multitexturing.
    Using framebuffer objects because ARB_framebuffer_object is supported and separate blending is supported.
    Anisotropic filtering is supported and maximum anisotropy is 16.
    Shaders are available because OpenGL 2.1 is supported.

        Is Modded: Definitely; Client brand changed to 'fml,forge'
        Type: Client (map_client.txt)
        Resource Packs: []
        Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
        Profiler Position: N/A (disabled)
        Vec3 Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
        Anisotropic Filtering: Off (1)
        OptiFine Version: OptiFine_1.7.10_HD_U_E3
        Render Distance Chunks: 2
        Mipmaps: 0
        Anisotropic Filtering: 1
        Antialiasing: 0
        Multitexture: false
        Shaders: (internal)
        OpenGlVersion: 2.1.8545 Release
        OpenGlRenderer: Radeon X1300/X1550 Series
        OpenGlVendor: ATI Technologies Inc.
        CpuCount: 2

  10. 16 godzin temu, wik170 napisał:

    Nie ma prawa pójść w 10 fps nawet.

    Nie ma prawa? Niska rozdziałka, najniższe ustawienia, możesz wymagać od mojego sprzętu więcej niż można wymagać, mimo, że jest słaby. Mam pobraną Subnauticę i mi idzie z 20fps na jednej z najniższych rozdziałek w oknie.
     

    13 godzin temu, Dawio napisał:

    Subnautica nie jest grą, która grzeszy optymalizacją. Nie liczyłbym na to, że na Twoim sprzęcie będzie ona grywalna. 

    Jeśli chodzi o optymalizację, to nie musi być najlepsza, by poszła na moim sprzęcie. GTA 4 w 800x600, najniższe dosłownie ustawienia i idzie 20fps, i z subnauticą jest tak samo jak nie trochę lepiej.

    Jak coś to temat do zamknięcia.

  11. Hej! Mam pytanie - czy pójdzie mi Subnautica?
    Patrzyłem, że wymagania sprzętowe są nawet przyzwoite, tylko procesor mam gorszy, macie specyfikacje mojego laptopa:

    grafika Intel HD

    procesor Intel Celeron N2840 2.16GHz

    4GB Ram

    dużo miejsca na drugim dysku, ale na systemowym bardzo mało, ponieważ Windows chciał się aktualizować i nie chce usunąć starej wersji Windowsa. Uroki dziesiątki.

    Dlaczego pytam czy mi pójdzie?
    Ponieważ zazdroszczę koledze, który gra na kompie innego kolegi w Subnautice i buduje ekstra bazę na kreatywnym :_:

  12. Cześć!
    Mam pytanie - czy zagram na piracie GTA 5 w Online?
    Mogą być to mody, lecz ja preferuję oficjalne online od R*.
    Mam konto na Social Club, ale nie mam na nim GTA 5, na Steamie też nie mam, ale może jak sobie zarobię to sobie kupię jakoś gdzieś.
    Jeśli miałby to być mod to chciałbym by był tam edytor postaci lub żeby można było wybrać postać z gry, ogólnie to pedy poza Michaelem, Trevorem i Franklinem.
    Mam GTA 5 v1.41

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności