Skocz do zawartości

AIMBOT, WALLHACK ITP W AHK!?


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Avaxonek,

Rekomendowane odpowiedzi

Testowałem, Aimbot coś świruje, nawet na małym fov nie namierza w przeciwników tylko w sciane

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza

1 error: wrzućcie wszystko do folderu o nazwie w1zware CSGO na pulpicie. Wystarczyło przejrzeć kod.

2 error jeszcze próbuję rozwiązać.

 

BTW. Nie dziw się, że AimBot świruje - przecież ten skrypt nie ingeruje w pamięć gry... podobno.

A skoro nie ingeruje, to VAC UD.

Edit: Rozwiązanie error'u 2 przyszło z rozwiązaniem error'u 1.

PS. Poproszę o plusa. :-)


Edytowane przez Hacky
Odnośnik do komentarza

1 error: wrzućcie wszystko do folderu o nazwie w1zware CSGO na pulpicie. Wystarczyło przejrzeć kod.

2 error jeszcze próbuję rozwiązać.

 

BTW. Nie dziw się, że AimBot świruje - przecież ten skrypt nie ingeruje w pamięć gry... podobno.

A skoro nie ingeruje, to VAC UD.

Edit: Rozwiązanie error'u 2 przyszło z rozwiązaniem eror'u 1.

PS. Poproszę o plusa. :-)

Mi to nic nie dalo ;p

Odnośnik do komentarza

1 error: wrzućcie wszystko do folderu o nazwie w1zware CSGO na pulpicie. Wystarczyło przejrzeć kod.

2 error jeszcze próbuję rozwiązać.

 

BTW. Nie dziw się, że AimBot świruje - przecież ten skrypt nie ingeruje w pamięć gry... podobno.

A skoro nie ingeruje, to VAC UD.

Edit: Rozwiązanie error'u 2 przyszło z rozwiązaniem error'u 1.

PS. Poproszę o plusa. :-)

 

Wszystko jasne, Ten cheat działa tylko w rozdzielczości 1920x1080, żeby działało w każdej rodzielczości trzeba z 1920x1080 zrobić

 

  1. X := (A_ScreenWidth // 2)
  2. Y := (A_ScreenHeight // 2)

Edytowane przez Adi2071

Jeśli pomogłem daj rep_up.png

 

-------------------------------------------------------------------

if(vars.iniuria.ragetrigger->("1");

gAimbot->Trigger4(Entity, Takedown, CustomerEye);

-------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności