Skocz do zawartości

ak_47_pro

  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez ak_47_pro

  1. W dniu 2.04.2018 o 09:20, 1olorowy93 napisał:

    A zamieniłeś to 

     

     

    Pozmieniaj to w kodzie:

    unknown.png

     

    
    studiohdr_t* GetStudiomodel(const model_t* mod)
    	{
    		typedef studiohdr_t*(__stdcall* oGetStudiomodel)(const model_t*);
    		return call_vfunc<oGetStudiomodel>(this, 32)(mod);
    	}
    
    void GetModelMaterials(const model_t *model, int count, IMaterial** ppMaterial)
    	{
    		typedef void *(__thiscall* oGetModelMaterials)(PVOID, const model_t*, int, IMaterial**);
    		call_vfunc<oGetModelMaterials>(this, 19)(this, model, count, ppMaterial);
    	}
    
    struct ModelRenderInfo_t
    {
    	Vector origin;
    	Vector angles;
    	char pad[0x4]; // dodane to
    	void *pRenderable; // to
    	const void *pModel; // i to
    	const matrix3x4 *pModelToWorld;
    	const matrix3x4 *pLightingOffset;
    	const Vector *pLightingOrigin;
    	int flags;
    	int entity_index;
    	int skin;
    	int body;
    	int hitboxset;
    	unsigned short instance;
     
    	ModelRenderInfo_t()
    	{
    		pModelToWorld = NULL;
    		pLightingOffset = NULL;
    		pLightingOrigin = NULL;
    	}
    };

    Autor wpisu Lolxdddd to jest kopia od niego

    a w ktorym pliku trzeba to zmiennic?

    Dobra znalazłem xd

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności