Skocz do zawartości

Aktualizacja #22 na PC: ranking, wymiana skórek i wiele dodatków!


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

a7dbfa6a42381d7550bc79f13ada02b08e28fb56.jpg

 

Zapnijcie pasy, bo już niedługo konkurencja w PUBG stanie się jeszcze bardziej zacięta. Aktualizacja 22 na PC wprowadzi oczekiwany od dawna system rankingowy, dzięki czemu wszystko czego gracze się nauczyli, będzie poddane kolejnym testom. Do gry trafi także kolejna porcja poprawek i usprawnień związanych z kampanię #FIXPUBG, nowa funkcja wymiany skórek na lepsze oraz wybór map.

 

 

FIXPUBG – Usprawnienia

 

  • Menu kołowe – dodano nowy element interfejsu umożliwiający dostęp do koła szybkiego wyboru bez konieczności otwierania ekwipunku;
  • Minimapa – gracze mogą powiększyć minimapę;
  • Kolejność graczy – kolejność graczy w grupie pomiędzy lobby, a meczem, jest teraz spójna;
  • Zakładka przyjaciół – ulepszono interfejs „Friends”, tak by pokazywał graczy nieaktywnych i rozłączonych.

 

FIXPUBG – Poprawki

  • Poruszanie się postaci – naprawiono problem, w którym gracze mogli czasami wchodzić po schodach znacznie szybciej, poruszając się po przekątnej przy ścianie;
  • Model powalonej postaci – naprawiono problem polegający na tym, że czasami model zestrzelonego gracza przenikał ściany;
  • Podwodne –  naprawiono problem, w którym gracze mogli trzymać broń podczas zbliżania się do skał pod wodą;
  • Poślizg #1 – naprawiono problem polegający na tym, że postacie wyglądały, jakby ślizgały się podczas wstawania, jeśli wyjęły broń i wstały w tym samym czasie;
  • Poślizg #2 – naprawiono błąd, w wyniku którego postać pojawiała się jako ślizgająca się na stojąco lub w ruchu, podczas gdy przechodził w leżenie przed lądowaniem z określonej wysokości;
  • Oszołomienie i animacja – naprawiono błąd, w którym ogłuszanie po granacie i koktajlu Mołotowa oraz animacje ognia mogły zostać anulowane, gdy gracze wielokrotnie kucali / wstawali / kładli się lub wyposażali broń;
  • Animacja – naprawiono problem, w którym postacie okazjonalnie wydawały się nieuzbrojone, gdy były uzbrojone;
  • Interfejs – naprawiono błąd podczas widoku obserwatora, przez który interfejs gracza czasami znikał;
  • Celowanie – naprawiono błąd, w którym ADS działało niewiarygodnie, po wycelowaniu zaraz po wyposażeniu broni;
  • Interakcja pojazdu – naprawiono błąd, w wyniku którego gracz czasami otrzymywał obrażenia od kolizji z motocykla, gdy inny gracz podnosił motocykl;
  • Postać – naprawiono błąd, w wyniku którego postać czasami się obracała, mimo że jej stopy zostały unieruchomione, gdy ekran został obrócony o więcej niż 180 stopni w lewo lub w prawo;
  • Postać – naprawiono błąd, w wyniku którego gracz był czasami pokazywany jako patrzący przez lunetę, podczas chodzenia przy ścianie;
  • Pokonywanie przeszkód – naprawiono błąd polegający na tym, że postacie mogły przeskakiwać przez inne postacie, gdy znajdowały się na pewnej wysokości;
  • Postać – naprawiono błąd, w wyniku którego gracz czasami przenikał przez podłogę budynku po wyjściu z motocykla;
  • Zgłaszanie – naprawiono błąd, przez który gracz mógł być wielokrotnie zgłaszany, gdy ktoś wielokrotnie odtwarzał powtórkę;
  • Lobby – naprawiono problem z wyświetlaniem paska HP postaci w lobby po wyjściu z serwera;
  • Przesuwanie #1 – naprawiono problem, w którym animacja postaci przeskakiwała w górę, gdy zbliżyła się do kół buggy;
  • Przesuwanie #2 – naprawiono problem, w którym animacja postaci pojawiała się w górę, gdy postać kucała i stała w pobliżu pojazdu.

 

Wybór regionów

  • Serwer oraz region będą automatycznie wybierane w zależności od lokalizacji gracza;
    • Jeśli zgrupujecie się z graczem z innego regionu, system dobierze najlepszy region do wspólnej gry.

 

 

System rankingowy

Wdrożono system rankingowy

 

  • Istnieje 8 rang;
  • Ranga przydzielana jest na podstawie zdobytych punktów;
  • By zdobyć pierwszą rangę trzeba rozegrać 10 meczy;
  • O awansie i obniżeniu rangi, decyduje liczba łącznych punktów rankingowych, które widać na poniższym obrazku:

 

340731736805d6ea2a86114e7f33a0cf5c5acec3.png

 

 

Statystyki

Odnowiono wygląd strony ze statystykami

 

  • Ulepszono interfejs kariery i tablicy wyników;
  • Ulepszono interfejs wyświetlający ranking, KDA, średnie obrażenia i inne dane;
  • Tablica wyników wyświetli do 100 wyników.

 

4882f6860a1afec12f525dcab4cb938aad0d8682.png

 

722455d7fc48e1de71741f8d26b43a497e694145.png

Wybór mapy

Na życzenie użytkowników, do gry powraca wybór mapy.

 

  • Można wybrać szybką rozgrywkę (Quick Join) lub wybrać pojedyncze mapy;
  • Funkcja szybkiej rozgrywki dołącza gracza do pierwszego dostępnego meczu, bez względu na mapę.

 

88c06195410e11480eb88721d70955b56ebf5aff.png

 

 

Wymiana skórek

Dodano nowy system wymiany skórek (Skin Trade Up), gdzie można wymienić przedmioty na te z wyższego poziomu.

 

  • Można wymienić kilka elementów z danego poziomu oraz BP na przedmiot z wyższego poziomu;
  • Wymiana wymaga 10 elementów, a do końca testów tego systemu, maksymalny poziom przedmiotu jaki można uzyskać, to rzadki (niebieski). W przyszłości udostepnione mają być wyższe poziomy;
  • Wymagana ilość BP jest różna i zależy od poziomu wymienianych przedmiotów.
  • ab0876300d1053fc990b32554d35da27a4d02d04.png

 

 

Interfejs

Dodano menu kołowe umożliwiające szybki dostęp do przedmiotów.

 

  • Ustawienia domyślne:
    • G / F1 – granaty
    • ~ / F2 – leczenie
    • F4 – emotki

 

  • Można anulować koło klikając prawym przyciskiem myszki.
     

0c439ccc2f41af4f00ea6bdab43d9355e7796702.jpg

c58a43fa1a3584359f6967074a6e8f60fc37f6a8.jpg

Nazwy graczy

Dodano opcję ukrywania pseudonimów graczy w killfeed, którzy powalili lub zabili gracza lub jego kolegów z drużyny.

 

Sieć

Dodano ikony alertów do funkcji statystyki sieci. Trzy nowe ikony reprezentują wysokie opóźnienie, zmienność opóźnienia oraz utratę pakietów:

 

  • Duże opóźnienie: powiadamia cię, jeśli ping / opóźnienie jest zbyt wysokie;
  • Zmienność czasu oczekiwania: powiadamia cię, jeśli zmiany w opóźnieniach są zbyt wysokie;
  • Utrata pakietów: ostrzega, jeśli jest zbyt wysoka utrata pakietów.

 

20180920-pubg-10.jpg

 

Automatyczne przeładowanie

Dodano opcję automatycznego przeładowania broni.

  • Po jej włączeniu broń będzie automatycznie przeładowywana, gdy podczas strzału magazynek okaże się pusty;
  • Domyślnie jest to funkcja ustawiona na „Wyłączoną”, ale można je zmienić w menu Gameplay.

 

Wydajność

Poprawiono wydajność klienta, optymalizując tworzenie materiałów postaci.

 

Customy

Poprawiono obliczanie uczestników w poczekalni sesji.

  • Gracze o statusie OBSERVER lub UNASSIGNED nie będą wliczani do uczestników rozgrywki.

 

 

  1. Źródło: https://pubg.pl/aktualizacja-22-na-pc-rankingi-wymiana-skorek-i-wiele-usprawnien/

 

 



Tak dodam od siebie kilka słów - jak zawsze byłem zawiedziony działaniami pubga, to w tym miesiącu wywarli na mnie ogromne wrażenie. FIX PUBG jednak zaczął działać a gra staje się coraz bardziej ciekawa i optymalna. Wprowadzenie GUI z napojami/lekami jest super opcja, tak samo jak system rang i te nowe interfejsy - gram w tą grę od początku i widzę, że twórcy w końcu przestali tylko zbierać siano a zaczęli pracować. Może się obawiają konkurencji ze strony COD'a, albo Fortnite - możliwe, ale nie zmienia to faktu, że ekipa pubg corp i bluehole zaczyna robić mega dobrą robotę i pracować nad grą. Z jeszcze większą przyjemnością będę teraz grał 🙂 A wy, gracze pubg'a - co sądzicie? 🙂 

 

 

PS: @Rosol @WALDEk @Sliddqvist zobaczcie jakie fajne zmiany, jednak FIX PUBG coś robi 🙂 Co powiecie, na jakiegoś chicken'a po wprowadzeniu tych zmian? 🙂 


Edytowane przez VITKAC

 

Odnośnik do komentarza

Całościowo update bezwartościowy, jedyne co sensownego w nim dodali to region lock i ten fix z motocyklem, reszty błędów nigdy nie doświadczyłem, a te rangi już dawno były przecież, jest topka, teraz tylko dodali ikonę. Nie mam chęci na BR, jakby mnie naszło to prędzej na CoD BR lub jak Unity wyda nową wersję cheata 😄

Odnośnik do komentarza

Wydaje mi się, że przesadzasz - jakbyś grał od początku, nauczył się grać clear to widziałbyś jak gra się rozwija - a grasz jedynie na Unity, gdzie widzisz przez ściany, więc nic dziwnego, że nie widzisz różnicy. 

 

A system rankingu a rang to co innego btw. 🙂 To, że na pubg OP były jakieś wymyślone przez nich rangi, nie świadczy o tym, że to „już było”. Zobacz sobie jak wyglądała gra 2msc temu a jak wyglada teraz - nawet CS nie robi takich postępów 🙂

 

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, VITKAC napisał:

Wydaje mi się, że przesadzasz - jakbyś grał od początku, nauczył się grać clear to widziałbyś jak gra się rozwija - a grasz jedynie na Unity, gdzie widzisz przez ściany, więc nic dziwnego, że nie widzisz różnicy. 

 

A system rankingu a rang to co innego btw. 🙂 To, że na pubg OP były jakieś wymyślone przez nich rangi, nie świadczy o tym, że to „już było”. Zobacz sobie jak wyglądała gra 2msc temu a jak wyglada teraz - nawet CS nie robi takich postępów 🙂

Chodzi mi o topkę, która w grze już jest od zarania dziejów, leaderboardy. Praktycznie od początku mojej gry w PUBG latałem na cheatach, jak nie Unity to Waldkowy, gra clear mnie nie interesuje w tej grze, także nie było i nie będzie czego się uczyć, mam wiele lepszych gier shooterowych, gdzie frajdę mam bez cheatów - bf1, bf5 (soon), r6s. PUBG się w moim mniemaniu niezbyt do nich umywa.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności