Skocz do zawartości

Aktualizacja PC #14


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

PlayerUnknown’s Battlegrounds szykuje się do kolejnej sporych rozmiarów aktualizacji, która zanim trafi na serwery Live wylądowała na serwerze testowym. Twórcy gry przerobili granaty, wprowadzają kolejne zmiany w balansie broni oraz wiele usprawnień związanych z wydajnością gry.

 

Po pierwsze, nieco kontekstu jeśli chodzi o zmiany w granatach i koktajlach Mołotowa:

  • Granat odłamkowy – W ostatniej aktualizacji usunięto efekt odrzucania postaci przy wybuchu granatu, znacznie zmniejszając jego potencjalny wpływ. Aby przywrócić jego moc zabijania przeciwników, wzmocniony zostanie jego efektywny zasięg oraz zadawane obrażenia.
  • Granat ogłuszający – Granaty te nigdy nie były najpopularniejszymi łupami, a ostatnie zmiany ich efektów dźwiękowych, sprawiły iż stały się one nieco zbędne. Aby uczynić rozgrywkę tymi granatami bardziej satysfakcjonującą, będą one teraz wpływać na widzenie oszołomionych graczy, ich słuch oraz zdolność do dokładnego strzelania. Ulepszony zostanie także skuteczny promień granatu ogłuszającego i wprowadzone nowe animacje, dzięki którym będzie można rozpoznać, czy granaty ogłuszyły przeciwników.
  • Koktajle Mołotowa – Najmniej popularnie przedmioty w grze. Aby uczynić je bardziej przydatnymi, zwiększony zostanie ich obszar rażenia oraz dodane nowe właściwości, które umożliwią rozprzestrzenianie się ognia wzdłuż ścian i drewnianych powierzchni w domach, a także na graczy którzy się zapalą nałożą nowe efekty osłabiające.

I jeszcze jedna ważna sprawa: M24 zostanie znerfowany, usunięty ze zrzutów i dodany do łupów jakie można znaleźć w świecie. Celem twórców jest uczynienie z niego realnej alternatywy dla Kar98k (z którego gracze faktycznie korzystają). Jak zawsze, zmiany te będą pod obserwacją i spodziewać się można ewentualnych poprawek.

 

ROZGRYWKA

Zmieniono granaty odłamkowe, ogłuszające oraz koktajle Mołotowa.

20180530-pubg-granat-pl.jpg

 

Granat odłamkowy

Zwiększono obrażenia granatów odłamkowych oraz ich skuteczny zasięg.

  • Granat ten musiał wcześniej znaleźć się 2,6 metra od modelu postaci by zadać śmiertelne obrażenia. W tej chwili śmiertelne obrażenia mają promień 3.5 metra, umiarkowane od 3,5 do 8,5m, a niewielkie od 8,5 do 10 metrów.

Granat ogłuszający

Efekt ogłuszający został znacznie poprawiony.

  • „Efekt bezpośredni” definiuje się jako wybuch granatu ogłuszającego występujący pod kątem 100˚ pola widzenia gracza. „Efekt pośredni” występuje, gdy granaty ogłuszające eksplodują poza tym „bezpośrednim efektem”, a gracze są w odległości 5,5 m od wybuchu.
  • Maksymalny efektywny zasięg granatu ogłuszającego został zwiększony do 20m;
  • W zależności od odległości od wybuchu, bezpośredni efekt może zaślepić gracza na maksimum 5,5 sekund, ale minimum na jedną sekundę (gdy jest na 20-tym metrze);
  • W zależności od odległości od wybuchu, efekt pośredni może zaślepić gracza na maksimum trzy sekundy;
  • Nowa animacja – Postacie zaślepione granatem ogłuszającym zakrywają teraz twarze;
  • Widzowie są teraz również zaślepieni, gdy oglądają kogoś kto został trafiony granatem ogłuszającym;
  • Granaty ogłuszające będą teraz na chwilę oślepiały i ogłuszały rzucającego, jeśli po upływie czasu eksplodują za plecami;
  • Będąc pod wpływem efektów ogłuszających, gracze nie będą mogli celować.

Koktajle Mołotowa

  • Koktajle Mołotowa mogą od teraz zadawać obrażenia pośrednie i zadawać obrażenia od ognia (jako obrażenia w czasie), a wszystko w zależności od tego, czy gracz stoi bezpośrednio w płomieniach. Jeśli jest w płomieniach, to otrzyma oba rodzaje obrażeń.
  • Pośrednie obrażenia (zadawane podczas stania w płomieniach) zostały zwiększone z 10 do 12,5 obrażeń na sekundę.
  • Po podpaleniu postaci, gracze otrzymują obrażenia od ognia jako obrażenia w czasie (10 obrażeń na sekundę) przez łącznie cztery sekundy.
  • Podczas płonięcia, gracze nie mogą używać celownika.
  • Płomienie rozprzestrzeniają się teraz wzdłuż drewnianych powierzchni w domach.
  • Płomienie z Mołotowa rozprzestrzeniają się na większym dystansie, jeśli kolejny Mołotow zostanie rzucony w te płomienie.
  • Dodano nową animację dla modeli postaci, które cierpią z powodu oparzeń – będą one próbować gasić płomienie za pomocą dłoni.

Balans broni i załączników

  •  Zmniejszono odrzut pionowy i poziomy dla SCAR-L;
  • Zmniejszono podstawowe obrażenia M24 z 88 do 79′
  • M24 nie będzie można znaleźć w zrzucie, od teraz pojawia się na mapie;
  • Uchwyt taktyczny i podkładka pod policzek są teraz mniej skuteczne w redukcji czasu potrzebnego do powrotu do bazowej wartości odrzutu. Teraz poprawiają one szybkość przejścia w ADS (celowanie przez celownik).
  • Dostosowano lekki uchwyt: nie wpływa on już na podstawowy odrzut broni, ani na szybkość powrotu do odrzutu podstawowego, a zamiast tego zmniejsza teraz odrzut pierwszego strzału / pojedynczego strzału o około 15%. Efekt kopnięcia został zredukowany do 20% (z 30%);
  • Aby nieco łatwiej było znaleźć Vektora, zwiększono jego współczynnik występowania w świecie, ale jednocześnie zmniejszono współczynnik pojawiania się UMP-9 (ogólny wskaźnik pojawiania się SMG pozostaje taki sam);
  • Zwiększono współczynnik pojawiania się w świcie w DMR (karabinów samopowtarzalnych).

INTERFEJS

  • Dodano wiadomość o niemożności użycia przedmiotów do leczenia.

ANTI-CHEAT

20180530-pubg-anti-cheat.png

 

Dodano nowe rozwiązanie do walki z oszustami, które opracowane zostało przez PUBG Corp. Zanim technologia ta trafi na serwery Live, to twórcy chcą sprawdzić jak działa na serwerze testowym.

Po uruchomieniu klienta, spodziewajcie się pojawienia nowego okienka z wyborem. Developerzy woleliby abyście używali „Tryb Bezpieczeństwa” (Security Mode), ale jeśli stwarza on Wam problemy, to wybierzcie „Tryb Zgodności” (Compatibility Mode).

 

WYDAJNOŚĆ

W zeszłym tygodniu, ekipa ze studia PUBG Corp. szczegółowe opisała swoje plany związane z poprawą wydajności. Wiele z podanych wówczas rozwiązań wymaga czasu, ale część poprawek jest już gotowa.

  • Poprawiono proces renderowania modelu postaci;
  • Zoptymalizowano ruch postaci i animacja podczas skoku spadochronowego, aby poprawić ilość FPS, gdy wiele postaci jednocześnie skacze na spadochronie;
  • Zoptymalizowano kod sieciowy i zredukowano opóźnienie sieci – w rezultacie podstawowe dane wejściowe gracza będą znacznie szybciej widoczne dla innych użytkowników;
  • Ulepszono niektóre nieefektywne procesy w sposobie aktualizowania przez serwer danych dotyczących pojazdów i modeli postaci. To powinno rozwiązać także problem z nieprawidłową fizyką wpływającą na pojazdy.

DŹWIĘK

  • Można teraz włączyć nową funkcję dźwięku HRTF (Head Related Transfer Function) w menu opcji (tylko dla dźwięków wystrzału przeciwnika). Funkcja ta w pełni symuluje trójwymiarowy dźwięk nawet dla dwukanałowych słuchawek stereofonicznych;
  • Zredukowano głośność samolotu z zrzutami.

POPRAWKI

  • Naprawiono niektóre problemy, powodujące nietypowe kolizje w pewnych miejscach na Erangel i Miramar;
  • Postacie nie powinny już utykać pokonując w pewnych miejscach przeszkody na Erangel;
  • Naprawiono problemy z możliwością przechodzenia postacią przez obiekty w niektórych miejscach na Miramar’
  • Poprawiono dokładność wskaźnika trajektorii rzutu dla granatów ogłuszających;
  • Naprawiono wizualny błąd na ekranie ekwipunku, który występował podczas podłączania dławika do strzelby z uciętą lufą;
  • Naprawiono błąd, który powodował dziwne kolizje, jeśli gracz skoczył na pojazd, w którym znajdowali się inni gracze;
  • Zerowanie zakresu na kuszy nie jest już nieprawidłowo włączone i domyślnie ustawione na niepoprawną wartość;
  • Naprawiono błąd powodujący odbijanie się granatów ogłuszających po rozbiciu okna;
  • Naprawiono problem, który nie dodawał 10% redukcji w odrzucie pionowym po założeniu podkładki pod policzek do SLR;
  • Naprawiono problem, który powodował, że podczas dłuższego strzelania z biodra, broń wyglądała na opuszczoną;
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w zależności od ustawień graficznych efekt granatów ogłuszających wyglądał różnie.

żródło: pubg.pl

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności