Skocz do zawartości

[Source / CS:GO] Autowall fix 25/10/2017


ytdamian
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Fix dla pasterów ;d

Fix nie jest mój, nie mam żadnych korzyści z udostępniania tego.

Spoiler
  1. struct surfacephysicsparams_t
  2. {
  3. float friction;
  4. float elasticity;
  5. float density;
  6. float thickness;
  7. float dampening;
  8. };
  9.  
  10. struct surfaceaudioparams_t
  11. {
  12. float reflectivity; // like elasticity, but how much sound should be reflected by this surface
  13. float hardnessFactor; // like elasticity, but only affects impact sound choices
  14. float roughnessFactor; // like friction, but only affects scrape sound choices
  15. float roughThreshold; // surface roughness > this causes "rough" scrapes, < this causes "smooth" scrapes
  16. float hardThreshold; // surface hardness > this causes "hard" impacts, < this causes "soft" impacts
  17. float hardVelocityThreshold; // collision velocity > this causes "hard" impacts, < this causes "soft" impacts
  18. float highPitchOcclusion; //a value betweeen 0 and 100 where 0 is not occluded at all and 100 is silent (except for any additional reflected sound)
  19. float midPitchOcclusion;
  20. float lowPitchOcclusion;
  21. };
  22.  
  23. struct surfacesoundnames_t
  24. {
  25. unsigned short walkStepLeft;
  26. unsigned short walkStepRight;
  27. unsigned short runStepLeft;
  28. unsigned short runStepRight;
  29. unsigned short impactSoft;
  30. unsigned short impactHard;
  31. unsigned short scrapeSmooth;
  32. unsigned short scrapeRough;
  33. unsigned short bulletImpact;
  34. unsigned short rolling;
  35. unsigned short breakSound;
  36. unsigned short strainSound;
  37. };
  38.  
  39. struct surfacegameprops_t
  40. {
  41. public:
  42. float maxSpeedFactor;
  43. float jumpFactor;
  44. char pad00[0x4];
  45. float flPenetrationModifier;
  46. float flDamageModifier;
  47. unsigned short material;
  48. byte climbable;
  49. char pad01[0x3];
  50.  
  51. };//Size=0x0019
  52.  
  53. struct surfacedata_t
  54. {
  55. surfacephysicsparams_t physics;
  56. surfaceaudioparams_t audio;
  57. surfacesoundnames_t sounds;
  58. surfacegameprops_t game;
  59. };
  60.  
  61.  
  62. class IPhysicsSurfaceProps
  63. {
  64. public:
  65.  
  66. surfacedata_t *GetSurfaceData(int surfaceDataIndex)
  67. {
  68. typedef surfacedata_t*(__thiscall* fnGetSurfaceData)(void*, int);
  69. return call_vfunc<fnGetSurfaceData>(this, 5)(this, surfaceDataIndex);
  70. }
  71. };

 

oC1CJYR.gif5QHd9Ro.gif

 

 

 

Odnośnik do komentarza

ehh wchodzisz w visual studio ctrl + f szukasz po kolei : 

struct surfacephysicsparams_t, struct surfaceaudioparams_t, struct surfacesoundnames_t, struct surfacegameprops_t i struct surfacedata_t I zamieniasz na ten kod co tu dałem ;d EHh ci pseudo koderzy nawet gotowego fixa nie umieją wkleić...

oC1CJYR.gif5QHd9Ro.gif

 

 

 

Odnośnik do komentarza
W dniu 22.01.2018 o 19:16, Haksior225 napisał:

Emm, wrzuciłem to do PerfectHooka, a mimo to dalej strzela przez 10 metrowe ściany...

Zrobiłem coś źle, czy już nie działa?

zmień indeksy na:
GetInaccuracy 470
GetSpread 439
UpdateAccuracyPenalty 471
GetWeaponData 447

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności