Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

int   WeaponID()
{
	DWORD HandleWeapon = RPM<DWORD>(LocalPlayer + 0x00002EE8);
      							XXXXXX
	DWORD CurrentWeapon = RPM<DWORD>(Client + dw_EntityList + ((HandleWeapon & 0xFFF) - 1) * 0x10);
      								                 XXXX
	return RPM<int>(CurrentWeapon + 0x2F88);
      					XXXXXXX
}

Co to za offsety nad XXXX                     

Odnośnik do komentarza
  • Tytuł został zmieniony na Co to za offset?
  • temat został zablokowany
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności