Skocz do zawartości
Czarny

Counter-Strike: Global Offensive - zmiany w Danger Zone, poprawki na trzech mapach

Rekomendowane odpowiedzi

Counter-Strike: Global Offensive - zmiany w Danger Zone, poprawki na trzech mapach
26.02.2019 | Autor: Maciek Petryszyn

 

DangerZone.png.a505cb6b5043542dacfdc835a3c5cc7e.png

 

Trwa Intel Extreme Masters Katowice 2019, nowa aktualizacja CS:GO jest więc pewnym zaskoczeniem. Nie ma jednak co się obawiać – tym razem Valve skupiło się na poprawkach związanych z trybem Danger Zone oraz dodało pewne modyfikacje map, których na katowickim Majorze i tak nie zobaczymy. Jednocześnie jednak z uwagi na fakt, że przed nami ostatni tydzień zmagań o tytuł najlepszej drużyny świata, obniżono cenę Viewer Passa.

 

Katowice 2019:

  • przez pewien czas Viewer Pass Katowice 2019 dostępny będzie za połowę ceny
  • pozostały dwa dni na uzupełnienie typów z mistrzowskiej fazy Pick’Ema, włączając w to zwycięzcę wielkiego finału, by móc otrzymać złoty żeton
  • naprawiono przycisk odpowiedzialny za odbieranie pamiątek, który pojawiał się na karcie z pobranymi meczami. Teraz będzie on wyświetlany na karcie spotkań IEM Katowice 2019

Danger Zone:

  • dodano opcję automatycznego uzupełniania składu, dzięki której podczas każdego meczu Danger Zone w zespole znajdować się będzie po dwóch graczy. Wyłączenie tej opcji pozwoli grać samodzielnie, by uzyskać większe wyzwanie
  • obserwatorzy poprzez naciśnięcie klawiszy alt+liczba mogą wybierać cel obserwacji z przypisaną liczbą większą niż 10
  • od teraz numery i kolory składów są widoczne na mapie obserwatorów
  • poprzez klawiaturę numeryczną można wybierać składy Danger Zone, a nie pojedynczych graczy
  • obserwatorzy mogą przełączać się między członkami składu poprzez naciskanie klawisza z numerem danego składu lub też klawisza minus (ta funkcja przełączana jest za pomocą komendy sv_dz_spec_group_teams)
  • panel obserwatora graczy Danger Zone będzie miał kolor identyczny jak kolor ich składu
  • kolory składów Danger Zone zostały zaktualizowane, by lepiej współgrać z obrazem i by być łatwiejszymi do zauważenia
  • linia oczu gracza podczas
  • naprawiono błąd, w wyniku którego kamera obserwatora wybierała pozycję oddaloną o 200 jednostek od celu

Abbey:

  • naprawiono dryfujące kwiatki
  • naprawiono odległość rysunków na niektórych elementach na środku
  • zmieniono tekstury w podziemnym przejściu, by modele CT były lepiej widoczne
  • dodano clipping na rampie, by zapobiec upuszczaniu tam broni
  • wygładzono clips
  • usunięto pixelowy kąt z Ivy na rampę B
  • naprawiono z-fighting w domku na BS-ie B
  • naprawiono kolizyjność modelu skrzyni
  • dodano rysunki
  • odnowiono bibliotekę
  • naprawiono błąd, który sprawiał, że modele nie były renderowane w odbiciu w wodzie

Biome:

  • od teraz można wskoczyć na skrzynie na A
  • poprawiono efekty wizualne na wysokich ustawieniach
  • zredukowano zasięg wybuchu bomby

Zoo:

  • poprawki wizualne
  • wyeliminowano miejsca, w których mogła utknąć broń
  • vana SWAT zastąpiono rodzajowym vanem
  • usunięto niewidoczny brush blokujący granaty po stronie terrorystów przy akwarium
  • poprawiono poruszanie się przez dziurę w skałach na tyłach balkonu fok
  • odwrócono tablicę informacyjną dotyczącą fok
  • zablokowano kolizje na belkach stropowych na midzie
  • usunięto spot umożliwiający ukrywanie się pod domkiem na drzewie lemurów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Tłumaczenie kłuje w oczy, nie jest to nawet poziom Tłumacza Google.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności