Skocz do zawartości

CS;GO PROBLEM Z WYMIANĄ.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

2dni temu dostałem konto cs;go od znajomego.

Guard nie był wyłączany jedyne co było to podanie mi kodu i wpisanie go.

Od tego czasu miałem poczekać 7dni (tak pisało/pisze) abym mógł wymieniać się.

Dziś mineły 2 dni i nadal pisze:

 

Zalogowano się na nowym urządzeniu. Aby chronić przedmioty z twojego ekwipunku, nie będziesz w stanie dokonywać wymiany z tego urządzenia przez 7 dni.

 

 

Kolegi się pytałem i mówi że nie wchodził na konto ,więc odpada że to się "zrestartowało"..

 

Jakieś propozycje jak to naprawić?

zaznaczam że pod ochroną steam guard od 09 11 2013r.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Poczekaj te 7 dni.. skoro minęły te 2 dni to jeszcze: 5 dni.. miałem to ostatnim razem ale po tygodniu bylo juz dobrze. Wyczyscilem przez przypadek kompa z ccleanera i musialem 7 dni czekac bo to nowe urzadzenie bylo bo wyczyscilo zupelnie zapisane hasla i tamte ciastka od netu ;d

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności