Skocz do zawartości

Czy da się oszukać wykrywanie aktywnego procesu [?]


frequcx
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

Nie  do końca wiem jak nazwać ten problem (stąd taki tytuł tematu). Potrzebuję grać w jedną grę na dwóch kontach jednocześnie (gra jest na steamie, Bannerlord). To jest mod do tej gry (nazwa moda: Bannerlord Online - jak nazwa wskazuje, umożliwia graczom grę razem w stylu MMO).

Niestety gdy odpalam drugi raz launchera tego moda to właśnie taki komunikat mi się pojawia. Załączam screenshoty (nie wiem czy się przydadzą, ale zawsze chyba lepiej coś niż nic)

 

 1433285151_Beztytuu.png.94cafef89c5baacfcafe30cb7ead6e05.png - to się pokazuje na drugim koncie od razu w menu, przed połączeniem do serwera

image.png.d8b764de4e7f79806de7db4ae2674683.png - tak wygląda folder z modem

Jeśli potrzeba więcej info to proszę pisać w tym temacie

 

Za rozwiązanie problemu i wytłumaczenie odwdzięczę się jakimś drobiazgiem! :D

Odnośnik do komentarza

Używałem tego

  •  image.png.115c50adfd601536392866050b97e61d.png

W Sandboxie trzeba też uruchomić steama, a potem moda. Zrobiłem tak i gdy wchodzę na drugie konto (po połączeniu się z serwerem, bo w menu nie ma żadnego błędu), to na pierwszym koncie pojawia się to:

  • 1958040040_Beztytuu.png.7fcdac3ac5e9da1567bbbd4772122832.png

A drugie konto działa wtedy normalnie

Odnośnik do komentarza

Wygląda jakby przewidzieli to rozwiązanie i serwer cię wyrzuca. Mogą np. sprawdzać po ilości uruchomionych klientów na danym IP lub steam_id już po stronie serwera, bo wygląda że lokalnie zrobiłeś dobrze.

Jeżeli to nie jest to jakoś szczehólnie wymagająca gra lub masz mocny sprzęt to spróbuj przez wirtualizacje, na około. Vmware lub oracle vitualbox ze wsparciem 3d, na którymś gra się powinna uruchamiać. Do tego VPN na wirtualnej maszynie przez co wygląać to będzie jakbyś się łączył z dwóch różnych miejsc, może serwer wtedy nie odrzuci.

 

 

To tylko gdybanie, nie znam tej gry, sam musisz zweryfikować moje pomysły.

 

//edit nie doczytałem że korzystasz z dwóch kont, to może jednak ip

 

Odnośnik do komentarza

Update:

 - odpaliłem VPN na kompie, wszedłem do gry na pierwsze konto

 - na Sandboxie odpaliłem steama, połączyłem się z serwerem na drugie konto i znowu wyrzuciło mi pierwsze konto

 

Więc to chyba nie przez IP

 

//edit: jeszcze spróbuję z wirtualną maszyną


Edytowane przez frequcx
Odnośnik do komentarza

Odpal VPN, odpal przeglądarke, wejdź na whatismyip i sprawdź sobie numerek. To samo zrób na sandboxie, odpal przeglądarke i wejdź na whatismyip. Sprawdź czy rzeczywiście są inne, nie pamiętam dokładnie jak działał sandboxie ale wydaje mi się że bramę wyjściową na świat (internet) ma taką samą jak główny host/połączenie. A więc vpn będzie działał tu i tu.

Odnośnik do komentarza

No więc IP w piaskownicy i na głównym kompie są takie same zawsze

 

Na wirtualnej maszynie nie pójdzie ta gra, bo jest zbyt wymagająca (przynajmniej dla mnie)

 

Trzeba coś wymyślić żeby IP w piaskownicy i na kompie było inne (jeśli się da)

Odnośnik do komentarza

Czyli strzelałem poprawnie. Gra jest wymagająca jednak podobno uruchamia się na zintegrowanej grafie, podejrzewam więc że na vmware by się uruchomiła. O płynnym graniu możesz zapomnieć ale nie znam przeznaczenia, być może próbujesz wykonać tylko jakąś sztuczkę a nie płynnie grać na dwie gry. Zachęcam tylko do spróbowania bo kończą mi się pomysły, moja wiedza jest ograniczona, najwyżej wrzuć jeszcze sobie temat w statusy by spróbować zwiększyć jego widoczność a może ktoś będzie miał lepszy pomysł.

 

Bo mam jeszcze jeden, całkowicie teoretyczny i wygoglowany. Alternatywą dla sandboxie jest oprogramowanie aster, które oprócz możliwości przypisania konkretnej ilośći rdzeni cpu dla danego procesu - może też przypisać wirtualną kartę sieciową. Zmienia się wtedy tylko adres wewnętrzny w Twojej sieci, publiczny jest ten sam - ale może to wystarczy, tj jeżeli Ty masz 192.168.1.2 to na drugiej sieciówce dostaniesz 192.168.1.3.

Ale pomysł tu można rozwinąć o tether usb albo kartę wifi. Możesz spróbować udostępnić internet z telefonu poprzez USB lub hotspot. W obu przypadkach w windowsie działa to jako całkowicie osobna karta sieciowa. Korzystając z internetu mobilnego już na 100% będziesz miał i wewnętrzny i zewnętrzny ip różny od głównego. Rozchodzi się teraz o przypisanie jednego połączenia pod pierwszy klient i drugiego pod drugi. Według opisów podobno da się to zrobić.

image.png

 

Źródło: LTT

 

 

Bo dalej to już chyba tylko VLAN na jakimś dobrym routerze/switchu zarządzalnym i wykupiony dodatkowy adres IP od dostawcy internetu.

Odnośnik do komentarza

Update:

 

Testowałem z bratem (obaj mamy kupioną grę na steamie i oddzelne kompy, ale ten sam internet) i możemy normalnie grać razem, mimo tego, że jest to samo IP. Więc może wystarczy zmienienie tego adresu sieciowego wewnętrznego tak jak pisałeś

 

// później sprawdzę to co napisałeś

 

// nie potrzebuje płynnej gry, byle z 20fps było


Edytowane przez frequcx
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności