Skocz do zawartości

Czy jest tu Keylogger


CiekieWara
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

// ==UserScript==
// @name         Margo(AutoX): SI
// @version      1.0
// @author       Patix0331
// @match        http://*.margonem.pl/
// ==/UserScript==
 
if (getCookie("interface") === "ni") {
    return;
}
/**
 * Ustawienia AutoX
 */
const config = {
    /**
     * Częstotliwość w milisekundach co ile ma sprawdzać graczy (czy ma kogoś atakować).
     */
    hz: 100,
    /**
     * Na jakiej mapie ma skrypt chodzić.
     * 0 - zielona
     * 1 - zolta
     * 2 - red
     * 4 - arena (roan np.)
     */
    mapStatus: 2,
    /**
     * Czy ma gonić ludzi
     */
    follow: true,
    /**
     * Odległość z jakiej ma rozpocząć gonienie przeciwników jeśli opcja `follow` jest ustawiona na true.
     */
    distance: 15,
    /**
     * Minimalny lvl jaki musi mieć przeciwnik żeby go automatycznie atakował.
     */
    minLvl: 80,
    /**
     * Maksymalny lvl jaki może mieć przeciwnik żeby go automatycznie atakowało.
     */
    maxlvl: 90,
    /**
     * Czy ma atakować przyjaciół.
     */
    friends: false,
    /**
     * Czy ma atakować klanowiczy.
     */
    clan: false,
    /**
     * Czy ma atakować sojusznicze klany.
     */
    allyClan: true,
    /**
     * Blacklista osób którzy mają być bici mimo że są przyjaciółmi lub klanowiczami. Ignoruje lvl.
     */
    blacklist: ["Mr Ali", "Mr Blezz", "Mr Legend", "Łowca Świtu", "Wieczny Chillout", "Mangusiek"],
    /**
     * Whitelista osób których ma nie bić mimo powyższych ustawień.
     */
    whitelist: ["Stegon", "Grurilea", "Kashotto"],
}
 
/**
 * Attack if nearby otherwise follow if enabled.
 * @param {object} player
 */
const attackNearbyOrFollow = player => {
    if (   Math.abs(hero.x - player.x) <= 1
        && Math.abs(hero.y - player.y) <= 1) {
        return _g(`fight&a=attack&id=${player.id}`);
    } else if (config.follow) {
        return hero.margoMove(player.x, player.y);
    }
}
 
/**
 * Return true if player fulfill the conditions from config and hero should attack him.
 * @param {object} player Object representation of player
 */
const checkIfShouldAttack = player => {
    if(g.dead || g.battle) {
        return false;
    }
    // jesli znajduje sie dalej od ciebie niz podana odleglosc
    if (Math.sqrt(Math.pow(hero.x - player.x, 2) + Math.pow(hero.y - player.y, 2)) > config.distance) {
        return false;
    }
    // Sprwadz czy znajduje się w blackliscie.
    if (config.blacklist.includes(player.nick)) {
        return true;
    }
    // jesli jest przyjacielem, klanowiczem lub sojusznikiem klanu, a w configu jest wyłączone bicie ich.
    if (   !config.friends  && player.relations === "fr"
        || !config.clan     && player.relations === "cl"
        || !config.allyClan && player.relations === "cl-fr") {
        return false;
    }
    // jesli jest w whiteliscie
    if (config.whitelist.includes(player.nick)) {
        return false;
    }
    // sprwadzenie poziomu
    if (   player.lvl > config.maxlvl
        && player.lvl < config.minLvl) {
        return false;
    }
 
    return true;
}
 
const old = newOther;
newOther = players => {
    if (map.pvp !== config.mapStatus) {
        return old(players);
    }
    for (const id in players) {
        // jesli nie istnieje w liscie graczy lub nie ma atrybutu z kordami
        if (!player || !players[id].x || !g.other[id]) {
            continue;
        }
        if (checkIfShouldAttack(g.other[id])) {
            attackNearbyOrFollow(g.other[id]);
        }
    }
    return old(players);
}
 
g.loadQueue.push({
    fun: () => {
        if (map.pvp !== config.mapStatus) {
            return;
        }
        setInterval(() => {
            for (const player of Object.values(g.other)) {
                if (!checkIfShouldAttack(player)) {
                    continue;
                }
 
                attackNearbyOrFollow(player);
            }
        }, config.hz);
    }
});
Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności