Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów '2023' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Główna kategoria forum
    • Sprawy związane z funkcjonowaniem forum
    • Przywitaj się
    • TeamSpeak 3 @ Adres IP: TS3.CSHacked.pl
  • Gry FPS
    • Counter-Strike
    • Grand Theft Auto V
    • Fortnite
    • Team Fortress 2
    • Battlefield
    • Call of Duty
    • Valorant
    • GTA San Andreas
    • Playerunknown's Battlegrounds
    • Sea of Thieves
    • Apex Legends
    • Red Dead Redemption 2
    • Pozostałe gry FPS
  • Gry MMORPG
    • Metin2
    • Minecraft
    • League of Legends
    • Tibia
    • Pokemon GO
    • Pozostałe gry MMORPG
  • Strefa kodowania
    • Narzędzia
    • Dyskusje / problemy związane z programowaniem
    • Gotowe kody źródłowe
    • Webmastering
    • Cheat Engine
  • Gry
    • Filmy z gier
    • Platforma Steam
    • Gry za darmo oraz promocje
    • Pytania, problemy dotyczące gier
    • Gry via WWW
    • Kody, tricki i tipsy do gier dla jednego gracza
    • Konsole
  • Informatyka
    • Komputery
    • Grafika
    • Telefony
    • Zarabianie w Internecie
  • Inne
    • Hydepark
    • Konkursy / giveaway'e
    • Handel
    • Tutoriale
    • Wiadomości ze świata
    • Promocje
  • Archiwum forum
    • Archiwum
    • Śmietnik

Kategorie

  • Święta Bożego Narodzenia 2023
  • Halloween 2023
  • Dzień Dziecka 2023
  • Własne

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Lokalizacja


Zainteresowania


Płeć


Steam ID


Gadu-Gadu

Znaleziono 21 wyników

  1. Witam, nie grałem hvh ponad rok i chciałem spróbować od nowa. Przybyłem tutaj by się dowiedzieć jaki jest obecnie najlepszy darmowy cheat pod HvH, dzięki za odpowiedzi ;))
  2. Witajcie znacie jakieś cheaty premium niewykrywalne pod bf5 i ktore maja naprawde fajne opcje?
  3. szukam jakiegos movement cheata ktory dziala teraz w wersji go i nie jest wykrywalny przez sourcemod i inne gowna
  4. // PARAMETRY - +mat_queue_mode 2 -tickrate 128 -novid -nojoy -high -console -nod3d9ex -freq 60 -d3d9ex -softparticlesdefaultoff -limitvsconst -forcenovsync clear snd_async_flush // Opróżnij bufor dźwięku scene_flush cl_clearhinthistory // Wyczyść historię wskazówek clear_anim_cache // Wyczyść bufor animacji clear_debug_overlays // Wyczyść nakładki debugowania clear_bombs // Wyczyść informacje o bombach ai_clear_bad_links // Wyczyść złe połączenia sztucznej inteligencji fs_clear_open_duplicate_times // Usuń powtórzenia czasów otwarcia plików fs_fios_flush_cache // Opróżnij bufor pamięci podręcznej systemu plików Fast I/O r_cleardecals // Usuń wszystkie detale cl_soundemitter_flush "1" // Opróżnij i przeładuj emitory dźwięku cl_soundemitter_reload // Przeładuj emitory dźwięku logaddress_add "1" // Potężna komenda hud_reloadscheme echo " ." echo " .:." echo " :|:" echo " .:|:." echo " ::|::" echo " :. ::|:: .:" echo " :|:. .::|::. .:|:" echo " ::|:. :::|::: .:|:;" echo " `::|:. :::|::: .:|::'" echo " ::|::. :::|::: .::|:;" echo " `::|::. :::|::: .::|::'" echo " :::|::. :::|::: .::|::;" echo " `:::|::. :::|::: .::|::;'" echo " `::. `:::|::. :::|::: .::|::;' .:;'" echo " `:::.. ¹::|::. :::|::: .::|::¹ ..::;'" echo " `:::::. ':|::. :::|::: .::|:' ,::::;'" echo " `:::::. ':|:::::|:::::|:' :::::;'" echo " `:::::.:::::|::::|::::|::::.,:::;'" echo " ':::::::::|:::|:::|:::::::;:'" echo " ':::::::|::|::|:::::::''" echo " `::::::::::;'" echo " .:;'' ::: ``::." echo " :':':" echo " ;" echo echo echo //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // CONSOLE log_color Console FFFFFFFF log_color Developer FFFFFFFF log_color DeveloperConsole FFFFFFFF log_color LOADING FFFFFFFF log_color General FF25FFFF con_filter_enable "2" //Displays the filtered text brighter than other text con_filter_text_out Player: con_filter_text Damage //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // CROSSHAIR cl_crosshair_drawoutline "0" cl_crosshair_dynamic_maxdist_splitratio "0.35" cl_crosshair_dynamic_splitalpha_innermod "1" cl_crosshair_dynamic_splitalpha_outermod "0.5" cl_crosshair_dynamic_splitdist "7" cl_crosshair_friendly_warning "2" cl_crosshair_outlinethickness "0.5" cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy "0" cl_crosshair_sniper_width "2" cl_crosshair_t "0" cl_crosshairalpha "255" cl_crosshaircolor "5" cl_crosshaircolor_b "127" cl_crosshaircolor_g "255" cl_crosshaircolor_r "0" cl_crosshairdot "1" cl_crosshairgap "-1.500000" cl_crosshairgap_useweaponvalue "0" cl_crosshairsize "2.000000" cl_crosshairstyle "5" cl_crosshairthickness "0.000000" cl_crosshairusealpha "1" cl_fixedcrosshairgap "3" //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // MINIMAL SWAY/BOB cl_bob_lower_amt "5" // Kontroluje ilość ruchu kamery podczas poruszania się postaci. cl_bobamt_lat "0.1" // Określa ilość bocznego ruchu kamery podczas poruszania się postaci. cl_bobamt_vert "0.1" // Kontroluje ilość pionowego ruchu kamery podczas poruszania się postaci. cl_bobcycle "0.98" // Ustala cykl ruchu kamery podczas poruszania się postaci. viewmodel_recoil "0" // Kontroluje ruchy broni na ekranie. cl_viewmodel_shift_left_amt "0.5" // Określa ilość przesunięcia widoku broni w lewo podczas strzelania. cl_viewmodel_shift_right_amt "0.25" // Kontroluje ilość przesunięcia widoku broni w prawo podczas strzelania. //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // VIEWMODEL viewmodel_fov "68" // Określa pole widzenia (FOV) widoku broni. viewmodel_offset_x "2.5" // Kontroluje przesunięcie widoku broni wzdłuż osi X. viewmodel_offset_y "2" // Określa przesunięcie widoku broni wzdłuż osi Y. viewmodel_offset_z "-2" // Kontroluje przesunięcie widoku broni wzdłuż osi Z. viewmodel_presetpos "0" // Ustawia pozycję widoku broni na wartość domyślną. //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // HUD hud_takesshots "0" cl_hud_color "0" // Color hudu cl_hud_playercount_pos "0" // Liczba graczy u gory cl_hud_playercount_showcount "1" // Liczba graczy zamiast awatarów hud_showtargetid "1" // Widzimy nick po najechaniu na enemy cl_hud_healthammo_style "1" // Mniej elementów przy amunicji cl_showloadout "1" // Wyłączenie zanikania wyposażenia cl_hud_background_alpha "0.5" // Przeźroczystość huda cl_hud_bomb_under_radar "1" // Paka pod radarem hud_scaling "0.6" // Rozmiar hudu cl_hud_radar_scale "1.3" // Rozmiar radaru względem HUD cl_radar_scale "0.5" // Rozmiar radaru net_graphheight "95" // Ustawia wysokość net graph. net_graphpos "2" // Zmienia pozycję netgraphu. 1 - prawa, 2 - środek, 3 - lewa. net_graphproportionalfont "0" // Mniejsza czcionka netgraphu //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // RADAR cl_radar_icon_scale_min "0.1" // Rozmiar ikon na radarze cl_radar_rotate "1" // Obracanie radaru cl_radar_always_centered "0" // Wieksze pole widzenia na radarze cl_radar_square_with_scoreboard "1" // Wikeszy radar pod TAB cl_show_clan_in_death_notice "0" // Wyłączenie pokazywania klanu w killinfo cl_teammate_colors_show "1" // Kolory graczy na radarze //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // SOUND voice_enable "1" // Voice chat on voice_scale "0.07" // Głośność voice chatu snd_mix_async "1" snd_surround_speakers "0" dsp_enhance_stereo "1" snd_mixahead "0.025" dsp_slow_cpu "0" //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // TURN OFF MUSIC snd_menumusic_volume "0" // Głośnosc muzyki w menu. snd_roundstart_volume "0" // Wyłączenie muzyki na początku rundy. snd_roundend_volume "0" // Wyłączenie muzyki na końcu rundy. snd_mapobjective_volume "0" // Wyłączenie muzyki po podlożeniu bomby. snd_tensecondwarning_volume "0.1" // Włączenie muzyki, gdy do wybuchu bomby zostanie 10 sekund. snd_deathcamera_volume "0" // Wyłączenie muzyki podczas zgonu. snd_dzmusic_volume "0" // Wyłączenie muzyki w trybie Strefa Zagrożenia. snd_mvp_volume "0" // Głosność muzyki MVP po zakończeniu rundy. snd_mute_mvp_music_live_players "0" snd_mute_losefocus "0" //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // MOUSE sensitivity "2" // Czułość myszki m_rawinput "1" // Czytanie bezpośrednio z myszki m_customaccel "0" // Choose what level of custom mouse acceleration you have. m_mousespeed "0" // Set your preferences for Windows mouse acceleration. m_customaccel_exponent "0" // Sets what speed you need to be moving your mouse before the custom mouse acceleration kicks in. m_customaccel_max "0" // Determines the limit for how fast your mouse can move depending on how fast you're moving it in real life. m_mouseaccel1 "0" // Sets the mouse acceleration value for its initial threshold, up to 2x movement speed. m_mouseaccel2 "0" // Sets the mouse acceleration value for its second threshold, up to 4x movement speed. zoom_sensitivity_ratio_mouse "1" // Czułość zooma m_yaw "0.022" // Ustala czułość myszki prawo/lewo m_pitch "0.022" // Ustala czułość myszki góra/dół //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // NET SETTINGS FOR 128 TICK cl_downloadfilter "nosounds" // Ogranicza pobieranie niepotrzebnych plików dźwiękowych podczas łączenia z serwerami społecznościowymi. rate "786432" // Ustawia maksymalną przepustowość sieci na optymalną wartość. cl_cmdrate "128" // Ustawia częstotliwość wysyłania poleceń do serwera na optymalną wartość. cl_updaterate "128" // Ustawia częstotliwość aktualizacji danych o graczach i otoczeniu z serwera na optymalną wartość. cl_interp "0" // Ustawia wartość zerową dla opóźnienia interpolacji, optymalne dla niskiego pinga. cl_interpolate "1" // Włącza interpolację między klatkami, co poprawia płynność ruchu postaci. cl_interp_ratio "1" // Ustawia wartość na "1" przy małej lub zerowej utracie pakietów. cl_lagcompensation "1" // Włącza kompensację lagów po stronie klienta, minimalizując wpływ małych opóźnień. cl_predict "1" // Włącza przewidywanie pozycji graczy, co pomaga w celowaniu przy występowaniu lagów. cl_predictweapons "1" // Włącza przewidywanie ruchu broni. net_maxroutable "1200" // Ustawia maksymalną wielkość pakietu sieciowego na 1200 bajtów. net_steamcnx_allowrelay "1" // Pozwala na korzystanie z pośrednictwa serwerów Steam w celu nawiązania połączenia. net_allow_multicast "0" // Wyłącza odbieranie multicastu, co może poprawić wydajność sieciową. cl_timeout "90" // Ustawia czas oczekiwania na odpowiedź od serwera na 90 sekund. cl_resend "1.5" // Ustawia czas oczekiwania na ponowne wysłanie pakietu sieciowego na 1.5 sekundy. cl_resend_timeout "999" // Całkowity czas, przez który klient może ponownie wysłać próbę połączenia z serwerem. cl_allowdownload "1" cl_allowupload "0" //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // INCREASE FPS fps_max "300" // Ogranicza maksymalną liczbę klatek na sekundę. muzzleflash_light "0" // Wyłącza widoczność ognia z lufy przeciwników, co ułatwia ich zauważenie. bugreporter_uploadasync "0" // Wyłącza asynchroniczne przesyłanie zgłoszeń błędów. bugreporter_username "" // Ustawia puste nazwisko użytkownika w zgłoszeniach błędów. weapon_accuracy_nospread "1" // Włącza dokładność strzałów bez rozrzutu. func_break_max_pieces "0" // Ogranicza ilość fragmentów, które powstają po rozbiciu obiektów na mapie. mat_queue_mode "2" // Ustawia tryb kolejkowania dla renderingu materiałów. mat_queue_priority "1" // Ustawia priorytet kolejkowania dla renderingu materiałów. mat_powersavingsmode "0" // Wyłącza tryb oszczędzania energii dla materiałów. mat_queue_report "0" // Wyłącza raportowanie kolejki materiałów. joystick "0" // Wyłącza obsługę joysticka. joystick_force_disabled "1" // Wymusza wyłączenie obsługi joysticka. joystick_force_disabled_set_from_options "1" // Ustawia wyłączenie obsługi joysticka na podstawie ustawień. r_dynamic "0" // Rozbłyski, takie jak wybuchy i rozbłyski strzałów przeciwników na ścianie. r_drawtracers_firstperson "1" // Włącza widoczność lecących kul w perspektywie pierwszej osoby, co pomaga kontrolować celowanie. r_eyegloss "0" // Wyłącza efekt błyszczenia oczu postaci. r_eyemove "0" // Wyłącza ruch oczu postaci. r_eyeshift_x "0" // Ustawia wartość zerową przesunięcia osi X oczu postaci. r_eyeshift_y "0" // Ustawia wartość zerową przesunięcia osi Y oczu postaci. r_eyeshift_z "0" // Ustawia wartość zerową przesunięcia osi Z oczu postaci. r_eyesize "0" // Ustawia mniejszy rozmiar oczu postaci. r_cheapwaterend "1" // Włącza tanie efekty wody na końcach. r_cheapwaterstart "1" // Włącza tanie efekty wody na początkach. xbox_autothrottle "0" // Wyłącza automatyczną regulację prędkości dla kontrolerów Xbox. xbox_throttlebias "0" // Ustawia wartość zerową dla parametru xbox_throttlebias. xbox_throttlespoof "0" // Wyłącza podszywanie się pod kontrolery Xbox. cl_threaded_bone_setup "1" // Włącza wielowątkowe przetwarzanie dla animacji postaci. cl_disablehtmlmotd "1" // Wyłącza wyświetlanie HTML MOTD. cl_rumblescale "0" // Wyłącza efekty wibracji. cl_freezecampanel_position_dynamic "0" // Wyłącza dynamiczną pozycję panelu w trybie zamrożenia kamery. cl_freezecameffects_showholiday "0" // Wyłącza wyświetlanie efektów świątecznych w trybie zamrożenia kamery. cl_detail_avoid_radius "0" // Ustawia promień unikania detali na 0. cl_detail_avoid_recover_speed "0" // Ustawia prędkość powrotu unikania detali na 0. cl_detail_max_sway "0" // Ustawia maksymalną chwiejność detali na 0. budget_show_history "0" // Wyłącza wyświetlanie historii budżetu. budget_peaks_window "0" // Wyłącza okno szczytów budżetu. budget_show_peaks "0" // Wyłącza wyświetlanie szczytów budżetu. //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // GENERAL mat_monitorgamma "2.397399" mat_monitorgamma_tv_enabled "0" ui_mainmenu_bkgnd_movie_CC4ECB9 "cbble" cl_righthand "0" // Lewa ręka cl_color "3" // Preferowany kolor na minimapie (0 yellow 1 purple 2 green 3 blue 4 orange) cl_disablefreezecam "1" // Kamera goni typka który cie za*****ł cl_use_opens_buy_menu "0" // Wyłączenie kupowania pod "e" na spawnie cl_autowepswitch "0" // Wyłączenie automatyczniej zmiany broni przy podnoszeniu cl_player_ping_mute "1" // Wyłączony dźwięk pingowania pozycji cl_join_advertise "2" // Znajomi mogą dołączać do lobby cl_buywheel_nomousecentering "1" // Początkowa pozycja kursora w menu zakupów mm_dedicated_search_maxping "45" // Maksymalny akceptowalny ping na mm con_enable "1" // Włączona konsola cl_observercrosshair "1" // Włącza celownik obserwatora. //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // HINTS AND DEBUG gameinstructor_enable "0" // Wyłącza pomocy instruktora w grze. cl_showhelp "0" // Wyłącza wyświetlanie pomocy w grze. cl_autohelp "0" // Wyłącza automatyczną pomoc w grze. cl_showfps "0" // Wyłącza wyświetlanie liczby klatek na sekundę (FPS). adsp_debug "0" // Wyłącza debugowanie efektów przestrzennego dźwięku. cl_debugrumble "0" // Wyłącza debugowanie wibracji. cl_rumblescale "0" // Wyłącza efekty wibracji. log "off" // Wyłącza zapisywanie logów gry w konsoli. vprof_verbose "0" // Wyłącza tryb szczegółowych informacji diagnostycznych dla profiler'a. fs_warning_level "0" // Wyłącza ostrzeżenia systemu plików. cpu_frequency_monitoring "0" // Wyłącza informacje o zużyciu procesora w konsoli oraz netgraph. mm_debugprint "0" // Pokaż informacje debugowania dotyczące bieżącej sesji dobierania graczy //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // GRENADES bind "c" "use weapon_flashbang"; bind "v" "use weapon_decoy; use weapon_taser"; // Jak mamy decoy i zeus wyciagą zeusa. Jak mamy tylko jedną z tych rzeczy wyciąga ją. bind "q" "use weapon_hegrenade"; bind "z" "use weapon_molotov; use weapon_incgrenade"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // Enables the display of the nicknames of team members through walls alias "+es" "cl_teamid_overhead_mode 2"; alias "-es" "cl_teamid_overhead_mode 1"; bind "ALT" "+es" //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // JUMPTHROW alias "+jumpthrow" "+jump; -attack;"; alias "-jumpthrow" "-jump"; bind "F2" "+jumpthrow"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // Jump lock (scroll up) while shooting alias "+fireunbind" "+attack; spec_next; unbind mwheelup;"; alias "-fireunbind" "-attack; bind mwheelup +jump;"; bind "mouse1" "+fireunbind"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // Scroll jump up bind "MWHEELUP" "+jump"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // CROSSHAIR FOR SMOKES alias "+cel" "use weapon_smokegrenade; cl_crosshairsize 300"; alias "-cel" "cl_crosshairsize 2"; bind "4" "+cel"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // NET GRAPH UNDER TAB bind "TAB" "+scorenet"; alias "+scorenet" "+showscores; net_graph 1"; alias "-scorenet" "-showscores; net_graph 0"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // MAP CLEANING bind "shift" "+speed; r_cleardecals"; bind "ctrl" "+duck; r_cleardecals"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- // BOMB DROP bind "x" "use weapon_knife; use weapon_c4; drop; slot2; slot1"; //-------------------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------------------- bind "kp_end" "say ¯\_(ツ)_/¯" bind "kp_downarrow" "say ╭∩╮( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮" pro.cfg
  5. Modern Warfare 2 Aimbot AutoHotkey Autor: DewzChun Modern Warfare 2 Aimbot AHK 2023 AutoHotkey.webm # UŻYCIE ● W ustawieniach gry zmień kolor wroga na #C9008D oraz przestaw opcję Player Names na Icon Only ● Pobierz i zainstaluj AutoHotkey 1.1, a w instalatorze wybierz wersję ANSI 32-bit ● ● Pobierz skrypt, a następnie go uruchom ● Włącz CoD'a. Skrypt może być wstrzymany za pomocą klawisza ALT # DODATKOWE INFORMACJE ● Blokuje się dość dobrze więc uważaj przy jego użyciu ● Polecam używanie tego w trybie TDM ( Team Deathmatch ), ponieważ szuka koloru kropki nad głową wroga, więc używając tego w innych trybach gry takich jak Domination, cele wroga będą tego samego koloru co ikona nad wrogiem, więc może próbować celować w cel, jeśli jest on na linii twojego wzroku, gdy próbujesz celować w wroga ● Jeżeli chcesz edytować skrypt i zmniejszyć siłę Aimbota to będzie tam DirX i DirY zmniejsz liczbę, aby Aim był słabszy. Zwiększ liczbę aby był silniejszy. Jeżeli jest liczba ujemna, nie zmieniaj jej # POBIERZ SKRYPT Z DNIA 18 STYCZNIA 2023 GOTOWY DO URUCHOMIENIA ● CSHacked_A1m_AHK.ahk
  6. Możliwe, że wraz z nadejściem iOS 17, Fortnite powróci na Iphone'y w wersji natywnej. Tim Sweeney "teasuje" powrót Fortnite na iOS przez twitter'a 31 grudnia 2022, Tim Sweeney, CEO Epic Games, opublikował tweeta cyt. "Next year on iOS" i wysłał zdjęcie w podtweet'cie z napisem "2023" Ma to związek z tym, że zgodnie z nową regulacją UE, Apple musi wprowadzić możliwość instalowania aplikacji spoza App Store oraz umożliwić instalację nieoficjalnych sklepów z aplikacjami. Ze sprawdzonych źródeł, np iMore wiadomo już, że apple pracuje nad wprowadzeniem tej opcji w ich najnowszym systemie, iOS 17 który zostanie wydany w drugiej połowie 2023 roku. Należy jednak pamiętać, że Fortnite prawdopodobnie nigdy nie będzie już dostępne na App store, a żeby go zainstalować będziemy musieli zainstalować zewnętrzny sklep z aplikacjami/plik .IPA. Co o tym sądzicie? Czy będziecie grać w Fortnite na Iphone kiedy powróci? Podzielcie się waszym zdaniem w odpowiedzi : )
  7. Witam, przychodzę z sprawą, iż jakie cheaty niewykrywalne na dzień dzisiejszy do valoranta z dobrym asystentem celowania oraz wallhack. Czy są jakieś jak w csie co przez aplikacje loguje się do oprogramowania, login i hasło. Etc
  8. Sakura Status: Niewykrywalny | Wersja: v1.102 Steam (8684) Autor: bitpaper Screeny: Trochę informacji: Podziękowania: Instrukcja: Pobierz oraz wypakuj, Otwórz sakura.exe, uruchom Counter-Strike i naciśnij Inject. Gotowe! Pozostałe: Skan antywirusowy FAQ - Pierwsza pomoc Niedziałający cheat? Wszystkie potrzebne pliki w jednym miejscu! Schemat informowania o wykrywalności: Z uwagi na to, że istnieją różne systemy wykrywania cheat'ów, zakazuje się publikacji postów niezawierających żadnych informacji oraz wprowadzających innych użytkowników w błąd. Aby ustrzec się ostrzeżenia wystarczy w swoim poście załączyć takie informacje jak: Screenshot z głównego menu gry / profilu, Datę z godziną ostatniej gry z włączonym cheat'em, Historię poprzednich cheatów ( jeśli były takowe używane ) w przeciągu ostatnich kilku ( 1 - 4 ) dni, Historię poprzednich użytych injectorów ( w przypadku używania cheata w postaci *.dll ). Pobierz: sakura.zip
  9. Halloween to jedno z najbardziej kultowych i tajemniczych świąt obchodzonych na całym świecie. To czas, gdy duchy, duchy i potwory wkraczają na ulice, a ludzie w przebraniach i maskach zbierają słodycze. Halloween, choć obecnie jest znanym na całym świecie świętem, ma korzenie sięgające starożytnych celtyckich obrzędów. Nazwa "Halloween" pochodzi od skróconej formy "All Hallows' Evening", czyli "Wieczór Wszystkich Świętych", który obchodzony jest 1 listopada. Jednak prawdziwa historia Halloween jest zdecydowanie bardziej złożona. Halloween ma swoje korzenie w celtyckim święcie Samhain, które obchodzono na terenach dzisiejszej Irlandii, Wielkiej Brytanii i północnej Francji. Samhain upamiętniał koniec lata i zbliżający się okres zimowy. Wierzyło się, że w nocy z 31 października na 1 listopada granica między światem żywych a umarłych jest szczególnie cienka, co umożliwiało duchom zmarłych powrót na ziemię. Po tej jakże niedługiej lekturze zapraszam Was - wszystkich użytkowników do przygotowanych przez nas Halloweenowych zabaw! Co więc dla was przygotowaliśmy? Przygotowaliśmy specjalny quiz z okazji Halloween, zawierający 20 fascynujących pytań, które sprawdzą waszą wiedzę na temat tej tajemniczej świętości. Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego w Halloween nosimy kostiumy i dlaczego dynie są tak ważnym symbolem? Odpowiedzi na te pytania i wiele innych tajemnic czeka na was w naszym quizie. Zagrajcie i przekonajcie się, czy jesteście prawdziwymi znawcami Halloween! Oczywiście po quizie nie puścimy was z torbami, albowiem za staranne jego wykonanie nagroda was nie ominie. Kliknij tutaj, aby przejść do rozwiązywania quizu. Nagrody Gwarantowane dla was nagrody to: 50 dodatkowych punktów do poziomu aktywności za ukończenie w 100% quizu 25 dodatkowych punktów do poziomu aktywności za ukończenie w 80% quizu 10 dodatkowych punktów do poziomu aktywności za ukończenie w 60% quizu Czy to wszystko? Ależ oczywiście że nie, ponadto osoby które ukończyły poprawnie quiz w 50% - 80% otrzymają los, w zależności od tego jak sobie poradzili na quizie. Im lepsza wiedza tym lepsza nagroda. Losy 50% będą zawierać Zmianę nazwy użytkownika Profil wideo Tło całego profilu Zresetowanie punktów reputacji Dodatkowy bilet na losowanie skina Legion of Anubis (Field-Tested) Losy 70% będą zawierać Trzy miesięczne subskrypcje CSH External VIP Project Pudełko z tajemniczymi diamentami Rangę VIP na 31 dni Pozostałe rzeczy wymienione w 50% Losy 80% będą zawierać Podkładkę gamingową CSHacked Tajemniczą skrzynkę na przedmioty Zresetowanie wszystkich punktów ostrzeżeń Pozostałe rzeczy wymienione w 50, oraz 70% Oprócz tego każdy uczestnik naszej zabawy dostanie piękną odznakę Czekamy na Wasze odpowiedzi, więc zalogujcie się już teraz i zacznijcie zabawę! Powodzenia wszystkim uczestnikom!
  10. Wejdź na stronę sklepu Steam, a następnie zaloguj się na swoje konto Steam, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś Każdego dnia możesz odbierać kartę kolekcjonerską wykonując kolejkę odkryć. Po zdobyciu 11 unikalnych kart możesz odebrać odznakę Dla leniwych: Automatyczna kolejka odkryć Również codziennie, aż do 4 stycznia możesz odbierać naklejkę wchodząc w losową kategorię gier, która pochodzi z wyróżnionych kategorii Codziennie, aż do 4 stycznia możesz odbierać naklejkę, która pochodzi z zimowej kolekcji Zdobyte naklejki są niewymienialne i niezbywalne
  11. Wejdź na stronę swojego podsumowania Steam, a następnie zaloguj się na swoje konto Steam, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś Po przeglądnięciu statystyk otrzymasz odznakę na swój profil
  12. # INTERNAL SIMPLE HACK [ # INFO ] + Autor kodu zródłowego: bruhmoment21.  [ # STATUS ] + Wersja: ( 14 pażdziernika 2023) + VAC: NIEWYKRYWALNY + Może powodować czerwony czynnik zaufania, używaj na mniej znaczącym dla ciebie koncie. [ # JAK UŻYĆ? ] 1. Pobierz załącznik 2. Następnie uruchom grę 3. Wstrzyknij bibliotekę czita do procesu gry Injectorem x64. Injector znajdziesz w dziale Narzędzia 4. Menu jest pod klawiszem Insert [ # SCHEMAT INFORMOWANIA O WYKRYWALNOSCI DANEGO CHEAT'A: ] Z uwagi na to, że istnieją różne systemy wykrywania cheat'ów, zakazuje się publikacji postów niezawierających żadnych informacji oraz wprowadzających innych użytkowników w błąd. Aby ustrzec się ostrzeżenia wystarczy w swoim poście załączyć takie informacje jak: - Screenshot z głównego menu gry / profilu, - Datę z godziną ostatniej gry z włączonym cheat'em, - Historię poprzednich cheatów (jeśli były takowe używane) w przeciągu ostatnich kilku (1 - 4) dni. - Historię poprzednich użytych injectorów (w przypadku używania cheata w postaci *.dll). [ # POZOSTAŁE ] + FAQ - Pierwsza pomoc [ # POBIERZ ] +cshacked.pl.dll(Wersja z dnia 14.10.2023) <- Najnowsza wersja +cshacked.pl.dll (Wersja z dnia 09.10.2023) Chcesz następną aktualizację czita? Zostaw plusa to cię nic nie kosztuje a mnie motywuje do dalszego aktualizowania czita.
  13. Anerisek

    BOT MARGONEM 2023

    Gdzie można kupić bota, który działa i ktoś nad nim ciągle pracuje?
  14. Tak jak w tytule poszukuję sprawnego spoofera do Fortnite[Tournament Ready]
  15. Wallhack AHK 2023 AutoHotkey ❤️ # UŻYCIE ● Pobierz i zainstaluj AutoHotkey 1.1, a w instalatorze wybierz wersję ANSI 32-bit ● ● Pobierz skrypt, a następnie go uruchom ● Włącz CS:GO i naciśnij klawisz F10, aby aktywować WH. Ponowne naciśnięcie przycisku F10 wyłączy skrypt # CZY MOŻNA ZA TO DOSTAĆ BANA? ● Tylko Overwatcha. Na dzień dzisiejszy brak VAC # POBIERZ SKRYPT Z DNIA 4 WRZEŚNIA 2023 GOTOWY DO URUCHOMIENIA ● CSHacked_Wallhack_AHK.ahk
  16. Radar AHK 2023 AutoHotkey # UŻYCIE ● Pobierz i zainstaluj AutoHotkey 1.1, a w instalatorze wybierz wersję ANSI 32-bit ● ● Pobierz skrypt, a następnie go uruchom ● Włącz CS:GO i naciśnij klawisz F11, aby aktywować Radar. Ponowne naciśnięcie przycisku F11 wyłączy skrypt # CZY MOŻNA ZA TO DOSTAĆ BANA? ● Tylko Overwatcha. Na dzień dzisiejszy brak VAC # POBIERZ SKRYPT Z DNIA 16 WRZEŚNIA 2023 GOTOWY DO URUCHOMIENIA ● CSHacked_Radar_AHK.ahk
  17. Cześć, chciałby ktoś udostępnić bota do Margonen? pozdrówki! 🙂
  18. Siemka! Znacie jakieś LEGITNE cheaty do Fortnite które są mało wykrywalne? Mogą być płatne.
  19. Macie jakieś pomysły na deranking w dzisiejszych czasach? Serwisy i strony polecane w internecie już dawno nie działąją
  20. Cześć, warto zrobić projekt serwera cs 1.6 w 2023 roku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności