Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'anti-cheat' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Główna kategoria forum
    • Sprawy związane z funkcjonowaniem forum
    • Przywitaj się
    • TeamSpeak 3 @ Adres IP: TS3.CSHacked.pl
  • Gry FPS
    • Counter-Strike
    • Grand Theft Auto V
    • Fortnite
    • Team Fortress 2
    • Battlefield
    • Call of Duty
    • Valorant
    • GTA San Andreas
    • Playerunknown's Battlegrounds
    • Sea of Thieves
    • Apex Legends
    • Red Dead Redemption 2
    • Pozostałe gry FPS
  • Gry MMORPG
    • Metin2
    • Minecraft
    • League of Legends
    • Tibia
    • Pokemon GO
    • Pozostałe gry MMORPG
  • Strefa kodowania
    • Narzędzia
    • Dyskusje / problemy związane z programowaniem
    • Gotowe kody źródłowe
    • Webmastering
    • Cheat Engine
  • Gry
    • Filmy z gier
    • Platforma Steam
    • Gry za darmo oraz promocje
    • Pytania, problemy dotyczące gier
    • Gry via WWW
    • Kody, tricki i tipsy do gier dla jednego gracza
    • Konsole
  • Informatyka
    • Komputery
    • Grafika
    • Telefony
    • Zarabianie w Internecie
  • Inne
    • Hydepark
    • Konkursy / giveaway'e
    • Handel
    • Tutoriale
    • Wiadomości ze świata
    • Promocje
  • Archiwum forum
    • Archiwum
    • Śmietnik

Kategorie

  • Święta Bożego Narodzenia 2023
  • Halloween 2023
  • Dzień Dziecka 2023
  • Własne

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Lokalizacja


Zainteresowania


Płeć


Steam ID


Gadu-Gadu

Znaleziono 4 wyniki

  1. VAC Bypass | Jak to działa? Ostatnio na forum (wreszcie) pojawił się VAC Bypass autorstwa Daniela Krupińskiego. Jednak dużo osób nadal nie wie co to ani co to konkretnie robi. W tym temacie postaram sięto wytłumczyć jak najlepiej się da. Zacznijmy od tego jak działa VAC (Valve Anti Cheat), system to taka bramka do gry. Coś w rodzaju drzwi. VAC Skanuje zarówno to co wchodzi do gry jak i to co w niej jest. W przeciwieństwie np. do EAC (Easy Anti Cheat) nie blokuje dostępu do procesu gry. Co swoją drogą zmniejszyło znacznie ilość cheaterów. A jedynie skanuje grę, podczas zainjectowania pliku do gry następuje 1 skan, który zazwyczaj każdy czit przechodzi bez problemu. Jednak za każdym razem kiedy funkcja czita zadziała, np. czit pobierze informacje czy gracz jest na ziemi i użyje offsetu dw_ForceJump do wykonania skoku. Czit wyczytał coś z gry i wpisał to co mu kazał program. Załóżmy że czit jest wykrywalny, w momecie wykrycia VAC który wie że mamy program w grze wysyła komunikat: true Co ma powiedzieć coś w stylu: Ej ten ziomek ma hacksy trzeba coś z tym zrobić. W tym momencie inny moduł antyczita triggeruje otrzymanie bana, i nie macie już dostępu do gry. No ale co się dzieje gdy odpalę VAC Byapss? Bardzo proste, przed uruchomieniem bypassa należy wyłączyć steama. Dlaczego? Loader który można pobrać z forum to injector dll który wrzuca nam dll z bypassem do steama. I ma władzę na jego konkretnym modułem, którym jest VAC. Kiedy program już ma władzę nad VAC-iem wprowadza w czasie rzeczywistym małą zmienę do komunikatu o czicie. Zamiast true które wywoła bana zmienia to na: false I vac już nie ma informacji że mamy czity czy cokolwiek innego. Jak dziecko we mgle, dzięki temu można w czasie działania bypassa odpalać co się chce. Do użytkowania VAC Bypassa zachęcam wszystkich użytkowników darmowych czitów. Oszczędzicie sobie fustracji banem 😉 Mam nadzieję że rozwiałem twoje wątpliwości na temat działania oraz wiarygodności VAC Bypassa. Zapraszam także do @verun w celu pobrania programu: Klik
  2. BANY W COUNTER-STRIKE'U: GLOBAL OFFENSIVE Jak działają, ile trwają, za co można je dostać? Witam wszystkich. Wielokrotnie na różnych forach, stronach internetowych, a nawet na oficjalnym forum Steam widziałem błędne informacje odnośnie systemu banów, kar czasowych itp. w Counter-Strike'u: Global Offensive. W związku z tym, postanowiłem zebrać to wszystko do jednego poradnika i pragnę przedstawić Wam kompletne kompendium wiedzy odnośnie wyżej wymienionego zagadnienia. Każdy z typów banów będzie omówiony w zakresie: - powodu nałożenia - czasu trwania - skutków, które za sobą niesie. Zaznaczam, że informacje, które tutaj przedstawiam wynikają z mojego własnego doświadczenia i wiedzy, którą posiadłem w wyniku grania na różnego rodzaju cheatach przez dłuższy czas. Pozwólcie, że zacznę od banów najkrótszych, stopniowo przechodząc do permanentnych. Spis treści: 1. Kalibracyjna kara czasowa 2. Turniejowa kara czasowa 3. Blokada z Nadzoru (Overwatcha) 4. Konto jest niezaufane (Untrusted ban) 5. Valve Anti-Cheat ban (VAC ban) 1. Kalibracyjna kara czasowa. Zacznijmy od tego, że technicznie to nie jest kara. Nakładana jest ona na nas, w przypadku, kiedy w ciągu 24 godzin (inna hipoteza mówi, że 21, nie sprawdziłem tego dokładnie) wygramy 2 mecze turniejowe pod rząd, jeśli nie mamy jeszcze rangi, tzn. nie wygraliśmy 10 meczy. Ma ona zapobiegać szybkiemu wbijaniu rang na nowych kontach, tym samym zniechęcając do smurfowania. Czas trwania tej blokady jest stały i wynosi zawsze 21 godzin, od momentu zakończenia drugiego meczu turniejowego w ciągu 24 godzin. Nie ma ona żadnego negatywnego wpływu na naszą rangę, wręcz przeciwnie. Nie wiążą się z nią również żadne konsekwencje związane z kontem Steam, nie wyświetla się ona na profilu, również nie zamraża przedmiotów w naszym ekwipunku. 2. Turniejowa kara czasowa Turniejowa kara czasowa polega na tym, że w określonym czasie nie możemy grać meczy turniejowych oraz meczy trybu "Skrzydłowy". Zadaniem tej blokady jest zapobieżenie negatywnym zachowaniom ze strony graczy. Otrzymać możemy ją za następujące zachowania: - brak dołączenia do meczu podczas rozgrzewki - opuszczenie meczu turniejowego - brak ponownego dołączenia do meczu (w sytuacji, kiedy np. wywali nam internet/komputer/VAC error) - zabijanie kolegów z drużyny (3 razy w ciągu meczu) lub zadawanie im obrażeń (łącznie 300 HP w ciągu meczu) - zabicie kolegi z drużyny, zanim ten zdąży opuścić spawn (na początku rundy) - bycie wyrzucanym z wielu meczy turniejowych w krótkim czasie - nadużywanie opcji wyrzucania członków drużyny. Blokada może trwać 30 minut (stopień 1), 2 godziny (stopień 2), 24 godziny (stopień 3) lub 7 dni (stopień 4). Długość bana określa się na podstawie czasu, który upłynął od poprzedniej blokady, a mianowicie 7 dni od momentu jej zakończenia. Dla przykładu: Jeżeli ktoś dostanie bana (pierwszy ban jest zawsze na 30 minut), to musi odczekać długość bana + 7 dni, żeby mieć pewność, że kolejna blokada będzie taka sama jak poprzednia. Jeżeli w tym czasie (7 dni) dostanie kolejną blokadę, wówczas dostanie bana na 2 godziny. Aby znowu otrzymać bana na 30 minut musi odczekać długość bana + 2x7 = 14 dni. Jeżeli dostanie bana w przeciągu 1-7 dni, kara wydłuży się do 24 godzin, jeśli w przeciągu 8-14 dni, wówczas wyniesie ona 2 godziny, po 14 dniu, blokada spada do najniższego poziomu i w przypadku jej otrzymania, taki gracz zostanie odcięty od "turniejówek" na 30 minut. Blokada czasami idzie w parze ze spadkiem z rangi, ale nie jest jej bezpośrednią przyczyną. W grze, uniemożliwia dobieranie meczy w trybach turniejowym i "Skrzydłowy", co oznacza, że wszystkie pozostałe funkcjonalności (gry w trybie uproszczonym, gry wojenne, mecze offline z botami, serwery społeczności, oraz mapki P2P ze znajomymi) są dostępne. Podobnie jak blokada kalibracyjna, nie przynosi żadnych negatywnych skutków dla profilu Steam. 3. Blokada z Nadzoru (Overwatch ban) Overwatch ban to blokada nakładana przez społeczność. Jej celem jest samoregulacja społeczności, która polega na powierzeniu doświadczonym graczom narzędzi do oceniania gry innych i wydawania na ich podstawie wyroku. W przypadku, gdy w ciągu 24 godzin, zostaniemy jedenastokrotnie zgłoszeni przez graczy na serwerach, fragment naszej gry (demko) trafia do puli, gdzie później sędziowie (doświadczeni gracze) dokonują werdyktu. Może być on trojaki: - gracz otrzymał fałszywe zgłoszenia, jego gra była czysta, brak kary - zgłoszenia od społeczności zostały uwzględnione, gracz nachalnie przeszkadzał innym w grze, niska szkodliwość - zgłoszenia od społeczności zostały uwzględnione, gracz używał zewnętrznego oprogramowania w celu uzyskania przewagi nad przeciwnikiem, wysoka szkodliwość. Blokada jest nakładana automatycznie, gdy ostatni z sędziów, któremu została powierzona sprawa (mówi się, że jest ich kilkunastu, nie ma żadnych przesłanek, które mogłyby to potwierdzać) wyda werdykt. Sędzią Nadzoru może być osoba, która: - ma na profilu Steam minimum 350 godzin w CS:GO - ma rangę minimum Gold Nova 1 (Złoty laur I) - wygrała co najmniej 150 meczy w trybie turniejowym - ma niski poziom zgłoszeń od innych. Czas trwania Overwatch bana zależy od rodzaju przewinienia: - Pierwsza blokada niskiej szkodliwości - około 30 dni - Druga blokada niskiej szkodliwości - permanentna - Blokada wysokiej szkodliwości - permanentna. W czasie, kiedy na nasze konto nałożona jest blokada, nie możemy grać na żadnych serwerach zabezpieczonych przez VAC (w tym również mapki P2P 1v1 ze znajomymi). Na profilu Steam, niezależnie od tego, czy blokada jest czasowa, czy permanentna, wyświetlona jest informacja o nałożonej blokadzie. Blokada z Nadzoru skutkuje również zamrożeniem skinów z ekwipunku na czas bana (permanentnie w przypadku drugiego bana niskiej szkodliwości lub bana wysokiej szkodliwości). W ramach ciekawostki dodam jeszcze, że krąży obiegowa opinia, jakoby zdobycie niezwykle wysokiej liczby fragów w meczu w stosunku do reszty graczy, automatycznie wysyła nasze demko do puli. Jest to niesprawdzone i nie można na ten moment potwierdzić prawdziwości tej hipotezy. 4. Konto jest niezaufane (Untrusted ban) Blokada konta, informująca nas o tym, że konto jest niezaufane polega na tym, że system VAC tudzież serwer wykrył przestarzałego cheata, który odwoływał się w swoich poleceniach do złych adresów pamięci, rozjuszając przy tym VACa. Blokada taka nie oznacza, że cheat został wykryty, lecz to, że jest źle zaprogramowany (np. może używać starych technologii, które zostały wykryte w innych cheatach i blacklistowane). Blokada taka jest w całości automatyczna i nie można się od niej odwołać. Jest ona permanentna; zdjęta może zostać tylko w przypadku, gdy została błędnie nałożona, stanie się to automatycznie. Skutkuje zablokowaniem wszelkich serwerów zabezpieczonych przez VAC (również mapek P2P). Na profilu Steam wyświetla się około 12-24h od momentu nałożenia jako VAC ban, a ostatnimi czasy również jako blokada na grę. Powoduje permanentne zamrożenie przedmiotów w ekwipunku gracza i brakiem możliwości ich wymiany. 5. Valve Anti-Cheat ban (VAC ban) Ostatni z banów, to najbardziej rozpowszechniony VAC ban. Można go dostać dwojako: - za używanie wykrytych przez system VAC cheatów (około 99% przypadków wszystkich banów tego typu) - manualnie od pracowników Valve, którzy mają dowód na to, że dana osoba używa wspomagaczy. Powodem nałożenia jest każdorazowo wykrycie przez system lub pracownika Valve osoby, która używa wspomagaczy, które znajdują się w bazie plików zakazanych. Najbardziej narażone na tego bana są osoby, które używają darmowych cheatów dostępnych publicznie w internecie. Analogicznie jak w przypadku Untrusted bana, VAC ban jest permanentny, a jego zdjęcie nastąpi automatycznie tylko jeśli został nałożony niesłusznie. Skutki również są analogiczne do Untrusted i Overwatch bana, wyświetla się na profilu jako VAC ban od razu po jego nałożeniu, blokuje przedmioty w ekwipunku gracza oraz odcina dostęp gracza od serwerów zabezpieczonych przez VAC. Jeśli macie jakieś sugestie/pytania, chętnie na nie odpowiem. Dzięki za przeczytanie, miłego dnia
  3. Witajcie drodzy forumowicze ! Szukacie zapewne rozwiązanie, by nie otrzymywać w nieskończoność podczas grania w Counter-Strike:Global: Offensive tego erroru Na początku uspokoję Ci, mówiąc, że wszystko jest OK. Twoje konto nie zostanie przez to zbanowane. Żeby nie dostawać więcej owego erroru, należy 1. Nie używać większego FOV niż 39 2. Nie używać Skin/Model Changera 3.Nie używać Anti-aimów Tak, to tyle. Na meczach turniejowych, serwerach społeczności, Danger Zone można używać wszystkich opcji, bez obawy o wyskoczenie powyższego errora. Żeby po wyskoczeniu tego błędu wejść na jakikolwiek zabezpieczony przez VAC server należy zrobić spójność plików gry oraz zrestartować Steama. Jeżeli nie używacie cheatów, bądź żadnych z wypisanych funkcji to pozwolę zacytować kawałek FAQ na temat VAC
  4. # Wstęp Cześć, chciałbym tutaj napisać trochę wskazówek głównie dla początkujących cheaterów jak uchronić się przed banem z Overwatcha. Oczywiście nie daje to nikomu 100%-wej gwarancji, aczkolwiek powinno pomóc. Wszystko to piszę ze swojej głowy i własnego doświadczenia. Jest już taki poradnik na forum, ale ma on już ponad 2 lata, dodatkowo moim zdaniem jest on bardzo nieestetycznie napisany. # Cheaty 1. Wybór cheatów - Najlepiej wybieramy takiego cheata, który nigdy nie miał detekcji lub miał ich mało. Po co mamy się kryć przed Overwatchem, skoro najprawdopodobniej przy następnej fali banów dostaniemy VAC bana? Bierzemy cheata, który sprosta naszym żądaniom, tzn. funkcje, które chcemy, wygodne menu, prosty w użyciu itp. itd. 2. Config - Tworzymy config pod siebie. Jeśli nie jesteście zbyt dobrzy bez wspomagaczy, to nie róbcie/pobierajcie configu, który będzie robił wszystko za Was. Najlepiej przed graniem meczy turniejowych/skrzydłowych warto potestować go sobie na botach/arenkach i zobaczyć jak się sprawuje. 3. Wallhack - Osobiście odradzam granie z wallhackiem. Wiele osób po prostu nie wie jak się z nim kryć, co często widać nawet na Prime mm-ach. Ale jeśli chcecie go używać, to czytajcie dalej poradnik, bo będzie tam trochę wskazówek jak się lepiej z nim kryć. Do trenowania krycia się z wh polecam wszelkiego rodzaju serwery społeczności, gdzie możemy się tego sami nauczyć. 4. Chamsy - Ich możecie używać, kolorują tylko model gracza na wybrany kolor, co może pomóc w dostrzeżeniu przeciwnika. XYZ w chamsach pozwoli widzieć wam je przez ściany, więc jeśli chcecie używać tej funkcji, to warto ustawić sobie inny kolor na Visible, a inny na Invisible, co pozwoli Wam wcześniej określić, czy przeciwnik jest jeszcze za jakąś ścianą, czy nie. 5. Triggerbot - Jest to bardzo pomocna opcja w cheatach, do gry legit jak najbardziej w porządku. Odradzam używania go do karabinów i smg. Używajcie go do snajperek, ewentualnie pistoletów. Ustawcie sobie delay w cheacie na jaki chcecie, oczywiście im wyższy tym będzie to wyglądać naturalniej, reakcja triggerbota będzie wtedy wolniejsza. Najlepiej triggera mieć zbindowanego pod któregoś z bocznych przycisków myszy/alta. Nie używajcie go do mocnych flick shotów, mogą one wyglądać bardzo nienaturalnie, a tego nie chcemy. Używajcie go do wcelowywania się w jakieś miejsce, gdzie nadchodzi/może nadejść przeciwnik. Nie zabijajcie ludzi na tzw. pixel, tylko wcelujcie się lekko obok ściany/narożnika. 6. Aimbot - Tak jak pisałem w punkcie 2 - musicie ustawić go pod siebie. Nie możecie wziąć pierwszego lepszego configu z forum cheata, bo inni go polecali i im się na nim dobrze gra. Każdy gra inaczej, więc dobierzcie/stwórzcie swój config pod poziom Waszych umiejętności. Czasem lepiej mieć hitbox na coś innego niż Head, bo jeśli będziemy mieć ~100% headshotów, to ktoś po prostu może się domyślić, że cheatujemy. 7. RCS - Czyli kontrola rozrzutu broni. Niektóre cheaty mają coś w stylu "no-recoil" i bardzo ładnie kontrolują Wasze full-auto, inne nie i musicie sobie to sami ustawić, jeśli w ogóle chcecie. Oczywiście rcs-a używamy do karabinów i smg. 8. Inne funkcje - BunnyHop oczywiście odpada, jest to zbędna funkcja, na której łatwo jest się spalić. No flash, no smoke również odpadają - chyba nie chcecie nikogo zabić będąc sflashowanym lub stojąc w smoke-u? Skin Changer-a używajcie jeżeli chcecie, bo nikt prócz Was tego nie widzi, zwykłe skórki, a jednak przyjemniej się gra. Dodatkowo nie używajcie żadnych Name-stealerów, Clan-tag changerów, itp., nikt nie musi wiedzieć, że cheatujecie. Jest jeszcze masa innych dodatkowych funkcji w cheatach, korzystajcie z nich z rozsądkiem. Na sam koniec jeszcze raz dodam, żeby swój config przetestować dobrze zanim zaczniecie grać mecze turniejowe/skrzydłowe, aby nie było żadnej wpadki. Sprawdźcie, czy aimbot nie ciągnie po ścianach, czy triggerbot nie reaguje zbyt szybko, czy RCS nie jest zbyt mocny itp itd. # Ustawienia cheata 1. Aimbot - Tak jak pisałem już wcześniej - musicie ustawić go pod siebie, swoje umiejętności i swój styl gry. Napiszę tutaj, jakich ja ustawień używam (na przykładzie s0urceh4ck-a) i które bardzo dobrze się sprawują. Pistolety: Typ aimbota: zwyczajny, FOV - 2, Smooth - 3,2, Hitbox - Head. Karabiny: Typ aimbota: zwyczajny, FOV - 4, Smooth - 5,2, Hitbox - Chest. Snajperki: Typ aimbota: Silent, FOV - 7, Smooth - 3,2, Hitbox - Nearest 2. Backtracking - Do gry legit najlepiej używać maksymalnie: 200 MS / 12 tick. 3. Triggerbot - Ustawiacie go w zależności jak dobrze potraficie się z nim kryć oraz na jakich broniach zamierzacie go używać. Pamiętajcie, żeby mieć włączoną funkcje smoke/flash/wall check. Ja używam: Delay - 1 ms (czyli opóźnienie triggerbota, im wyżej ustawicie, tym jego reakcja będzie wolniejsza) MinDmg/HitChance - 70/90 (używam go tylko do snajperek i kilku pistoletów) Przycisk - Alt/Mouse4/Mouse5 4. ESP - Osobiście używam chamsów, ponieważ są bardzo wygodne i wiem, że na nich nigdy nie dostanę Overwatcha. Jeżeli używacie do nich funkcji "XYZ", to ustawcie sobie inny kolor na Visible i inny na Invisible, tak samo jak używacie Glowa. # Krycie się 1. Sprawdzanie miejscówek - Często ludzie biegają i sprawdzają tylko te miejsca, w których wiedzą, że jest przeciwnik. Sprawdzaj jak najwięcej miejsc ile dasz rade, nawet jak przez to miałbyś zginąć. 2. Pre-fire - Nie strzelajcie w jakieś miejsce bez celu, jeśli nie zobaczyliście tam przeciwnika. Jeżeli używasz wallhacka, to nie wychodź zza rogu i nie strzelaj w miejsce, w którym wiesz, że przeciwnik się znajduje, a nawet jeszcze go nie widziałeś. Bądź również ostrożny, żeby nie strzelić do przeciwnika, który jeszcze nawet nie wyszedł np. zza rogu, najczęściej taki błąd można popełnić grając na wh, zapobiec temu można używając triggerbota. 3. Mierzenie przez ściany - Nie mierzcie przez ściany prosto w przeciwnika, bo to chyba najgorsze co może być, gdy jeszcze nie wyszliśmy zza rogu, a już mierzymy w przeciwnika, który jest gdzieś tam za ścianą. 4. Wcelowanie się - Czasem warto się wcelować w jakieś miejsce, nawet gdy wiemy, że przeciwnika tam nie ma. Jak masz snajperkę to nie biegaj z nią po mapie jak jakiś idiota, tylko graj ostrożnie, częściej się wcelowuj, sprawdzaj miejscówki, spokojnie wyczekaj na przeciwnika. 5. Używaj słuchawek - Nawet jak grasz na wh, to warto mieć dobrze podgłoszonego cs-a, żeby wiedzieć, czy rzeczywiście usłyszałeś danego przeciwnika, czy nie. 6. Info - Pytaj się o info, dawaj info (oczywiście "potwierdzone"). 7. "Podłóż" się - Czasem warto po prostu nie sprawdzić jakiejś miejscówki, gdzie wiecie, że jest przeciwnik, albo w jakiś inny sposób dać się zabić, żeby ktoś oglądający Wasze demko na ow pomyślał sobie, że nie używacie wspomagaczy. 8. Try hard - Nie musicie wygrywać każdej rundy, lepiej czasem dać się zabić, niż chamsko ugrać jakiegoś ciężkiego clutcha, po czym dostać reporty. 9. Tabela - Nie grajcie po kille, grajcie zespołowo. Wasza pozycja w tabeli wcale nie musi być niska, jeśli dobrze ukrywacie się z cheatami, to możecie być pierwsi, jednak najczęściej Ci co ją otwierają pierwsi dostają reporta. Dodatkowo jak jest jakaś pewna runda to nie biegajcie po całej mapie w poszukiwaniach ostatniego przeciwnika, tylko na spokojnie go wyczekajcie. 10. Granaty - Warto rzucać granaty, nauczcie się to robić. Nie wiem co tu więcej dodać, po prostu potrenujcie je na botach, pooglądajcie jakieś filmiki na yt, gdzie różne ciekawe granaty są pokazane. Przy granatach jeszcze wspomnę, żeby nie rzucać ich złośliwie przeciwnikom pod nogi, rzucajcie je nawet jak wiecie, że przeciwnika tam nie ma. 11. Skany - Nie strzelajcie przez ściany do przeciwników, tym bardziej jak jeszcze ich nie zauważyliście. 12. Movement - Bardzo ważne jest to jak się poruszacie podczas gry. Dodatkowo celownik starajcie się mieć zawsze na wysokości głowy, nie gdzieś na ziemi. Pamiętajcie, że z wyjętym nożem w grze biegniecie szybciej. # Teaming 1. Team - Warto grać z ludźmi, których znamy lub wiedzą, że cheatujemy i nas nie zgłoszą. 2. Info - Dawajcie info innym i również go oczekujcie, szczególnie, gdy gracie z ludźmi, których nie znacie. 3. Gra solo - Gdy gracie mecz solo, to nie przyznawajcie się swojej drużynie, że cheatujecie. Tak samo nie dawajcie im jakichś niepotwierdzonych informacji typu, że widzisz przeciwnika zza 5 ścian. Dodatkowo bądźcie dla nich mili, nie wyzywajcie ich, bo po co otrzymywać od nich reporty za cokolwiek? 4. Enemy team - Oczywiście dla przeciwników również bądźcie mili, nie przyznawajcie się im, że cheatujecie. Nawet jak o to Was podejrzewają, to zaprzeczajcie lub po prostu to ignorujcie. # Konto Steam Wasze konto Steam też świadczy o Was. Tutaj napiszę kilka rzeczy "upiększających" Wasze konto, dzięki których może nawet unikniecie reportów. 1. Gry - Warto mieć więcej gier, niż samego CS-a. Ludzie często patrzą tylko na ich liczbę, nie jakość. 2. Level - Im wyższy macie level na Steamie, tym lepiej. Tanio można go sobie nabić używając level up botów. 3. Godziny w grach - Polecam nabijać sobie godzinki w grach jakimś hourboostem. Wtedy ludzie mogą pomyśleć, że dużo grasz w tą grę i jesteś w nią bardzo dobry, a nie, że cheatujesz. 4. Osiągnięcia - Nie polecam odblokowywać sobie wszystkich osiągnięć w grach jakimś programem typu SAM Picker, ponieważ może to wyglądać bardzo nienaturalnie. 5. Skiny - Czyli w sumie bypass na Overwatcha. 6. Bany na inne gry - Często ludzie patrzą, czy nie macie bana na jakąś inną grę. "No bo w końcu jak ma VAC bana na TF2 to wiadomo, że w CS-ie też cheatuje". 7. +Repy - Poproście ludzi, żeby napisali Wam na profilu coś w stylu "+rep good player", niektórzy na to zwracają uwagę. 8. Rekomendacje - Rekomendacje w grze to rzecz, która się ukazuje, gdy ktoś wejdzie na Wasz profil CS:GO. Można je sobie bardzo łatwo nabić na jakimś specjalnym serwerze do tego lub wykupić je za grosze. # Dodatkowe informacje 1. Reporty - Reporty z gry resetują się co 21 godzin. 11 reportów = Wasze demko z ostatniego meczu turniejowego trafia do Overwatcha. Oczywiście nie te starsze niż z 21/24 godzin wstecz. 2. Reportbot - Nie zawsze granie jednego meczu na 24 godziny pomaga, ponieważ możecie zostać zreportbotowani. Reportbot wysyła 11 reportów, przez co Wasze demko trafia do Overwatcha. 3. Whitelista - Warto wykupić sobie whiteliste na jakichś znanych reportbotach. Przykłady report/commend botów: Husobot, Zonerbot, Oxidebot, Glorybot.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności