Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'cheat' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Główna kategoria forum
    • Sprawy związane z funkcjonowaniem forum
    • Przywitaj się
    • TeamSpeak 3 @ Adres IP: TS3.CSHacked.pl
  • Gry FPS
    • Counter-Strike
    • Grand Theft Auto V
    • Fortnite
    • Team Fortress 2
    • Battlefield
    • Call of Duty
    • Valorant
    • GTA San Andreas
    • Playerunknown's Battlegrounds
    • Sea of Thieves
    • Apex Legends
    • Red Dead Redemption 2
    • Pozostałe gry FPS
  • Gry MMORPG
    • Metin2
    • Minecraft
    • League of Legends
    • Tibia
    • Pokemon GO
    • Pozostałe gry MMORPG
  • Strefa kodowania
    • Narzędzia
    • Dyskusje / problemy związane z programowaniem
    • Gotowe kody źródłowe
    • Webmastering
    • Cheat Engine
  • Gry
    • Filmy z gier
    • Platforma Steam
    • Gry za darmo oraz promocje
    • Pytania, problemy dotyczące gier
    • Gry via WWW
    • Kody, tricki i tipsy do gier dla jednego gracza
    • Konsole
  • Informatyka
    • Komputery
    • Grafika
    • Telefony
    • Zarabianie w Internecie
  • Inne
    • Hydepark
    • Konkursy / giveaway'e
    • Handel
    • Tutoriale
    • Wiadomości ze świata
    • Promocje
  • Archiwum forum
    • Archiwum
    • Śmietnik

Kategorie

  • Święta Bożego Narodzenia 2023
  • Halloween 2023
  • Dzień Dziecka 2023
  • Własne

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Lokalizacja


Zainteresowania


Płeć


Steam ID


Gadu-Gadu

  1. War Thunder Hack Autor: sirosix Test Drive Unlocker odblokuje wszystkie pojazdy do jazdy próbnej ze wszystkimi modyfikacjami, oznaczając wszystkie pojazdy jako premium Anti-Cheat (EAC) nie jest obsługiwany # UŻYCIE ● Uruchom launcher gry. Z reguły nazywa się on launcher.exe i znajduje się w głównym folderze z grą, ale możesz go również uruchomić z pulpitu, jeśli taki skrót jest obecny. Pamiętaj, że skrót może mieć nazwę "War Thunder" ● W launcherze gry znajdź przełącznik "EasyAntiCheat" i ustaw go na wyłączony. Kolejno uruchom grę ● Pobierz załącznik i uruchom czita jako administrator # POZOSTAŁE ● FAQ - Pierwsza pomoc # POBIERZ ● Najnowsza wersja z dnia 07/11/2023: CSHackedWTHUNLOCKER.exe ● Wersja z dnia 16/09/2023: CSHackedWTHUNLOCKER.exe ● Wersja z dnia 02/06/2023: CSHackedWTHUNLOCKER.exe ● Wersja z dnia 23/05/2023: CSHackedWTHUNLOCKER.exe
  2. Witam, postaram się wymienić wszystkie cheaty, jakie mi wiadomo oraz WŁASNĄ opinię, bo troszkę ich przerobiłem. Zawsze sprawdzajcie status przed graniem !!! Jest strasznie dużo postów, które się powtarzają. Dlatego chciałbym wszystko wkleić w jedność i nie syfić tu. DMA: Najlepsza opcja, jaką możemy wybrać nie zależnie od produktu, który wybierzemy. Tutaj nie będę się za dużo wypowiadał. Ponieważ wiadomo ze cheaty mało co mają tu roli. Wymienię po prostu kilka, gdyż bardziej chodzi to o FW oraz o to jak grasz. Floatz - 9/10 50e/Msc Sentry - 7/10 20e/Msc Kartoxa, Zeroday, Dc, Project 7 itp Tego jest po prostu mnóstwo od 20e miesięcznie najtanszy, jaki udało mi się znaleźć do 100e+ Cena tutaj jedynie gra za to czy chcemy rage, czy legit oraz niektóre są lepsze, gdyż mają większa możliwość personalizacji. Priv Nie używamy na main. To wciąż siedzi na kompie wiec % bana zawsze jest. Implicity - Bardzo dobry cheat długa nie wykrywalnością, ab wydaje się troszkę ciężko do ustawienia, lecz jest to możliwe oraz są gotowe jeżeli ktoś nie chce się tym bawić. 150e miesięcznie za 1 miesiąc potem 100e miesięcznie. ogólnie 8/10. Jest to cheat INVITE ONLY, czyli musimy mieć kogoś kto nas zaprosi + Oni muszą wypełnić formularz za was tak jak i wy potem go musicie wypełnić! Ewentualnie czekać na ich DC na giveaway invite i potem przechodzicie do formularza bezpieczeństwa. Testowalem juz na 5 Turnieju i wszystko jest legit. Oczywiscie legit cfg. Kyllo - Tutaj szybciutko i na temat, cheat ogólnie 5/10 ponieważ za tą cenę oraz dostępność tego cheata i ile jest jego podróbek to naprawdę trzeba się nameczyc a niema w nim nic wspaniałego mało tego miał więcej wykryć niż nie jeden inny prywatny. Ogólnie kosztuje on 150e miesięcznie oraz 100e przy pierwszym zakupie. Lecz znam ludzi co wydali po 400e żeby się dostać tylko do dc i mieć szansę, aby aplikować. Wiec uważajcie z kim o nim piszecie. Umbrella - Tutaj za dużo się nie wypowiem nie korzystałem z tego, lecz znajomy na tym latał, bardzo łatwe ustawienia, dobra płynność i tyle, co mogę powiedzieć. 250e nie wiem czy za 1 miesiąc czy cały czas. Chudvision / Project E - Tutaj to nawet nie wiem co napisać. Jest Esp szkieletów, wybieramy metry. Jest FOV oraz smooth. Który jak damy na 99 czy na 1 to i tak jakoś nie widać ogromnej różnicy, bardzo drastyczny no i niema więcej opcji. W tej cenie na pewno znajdziemy coś lepszego. Lecz jest to jakaś opcja, ponieważ łatwo się dostać. Formularz wypełniamy i na 99% nas przyjmą. Deviant - Z tym nie miałem w ogóle styczności nie chciało mi się bawić w ich Invite. Cxmplex - Jest możliwość Trial możecie sobie sprawdzić sami. Wiem że z wykrywalnością nie maja zle, lecz po prostu nie ufam widziałem ze ida na Inv wychodzą na Pub znowu Inv. Itd po prostu cos na co trzeba mieć oko. Sinful - Jeżeli masz 400e na pierwszy miesiąc to może pomyśl o dma? Nie ma tu nic wow a cenią się tak, że za 3 miesiące tego cheata stać was na DMA i macie go do FN jak i innych gier? Wiec co tu mogę o nich napisać. Proofcore - Oferuje Fn, nie testowalem jeszcze lecz uzywalem ich do innych gier i sa to podstawowe funkcje nie znajdziemy tam kategori do broni ani nic tylko wszystko w jedym aimie. Na temat Turniejy niestety nie wiem jak dzialaja. Vega (Orginal) - Na poczatek ciezko ich znalesc bez zadnego zrodla gdzyz wyskakuje 2 Vega czysty scam. Ale do rzeczy Esp ladny oraz fajny jak porownamy do innych. Zaznaczamy co checmy wiedziec po przeciwniku oraz mozemy sobie zmienic gdzie sie to wyswietla. Loot to jak kazdy inny pokazuje zaleznosci od rarity. Epic = Fioletowe napisy. Nic szczegolnego. Chlopaki nadrobili za tym Aimem bardzo duzo konfikuracj, oraz mozna sobie ustawic 2. Czyli dajemy sobie 4 Fov na dalekie walki oraz 100 na dojazdowki naprzyklad. Oraz niby maja opcije turniejowa ktorej nie sprawdzalem, dziala to tak ze uzywa bespieczniejszego sposobu. Public Używamy Public'a jeżeli chcemy tylko Rage bo tak to nie ma sensu. Arcane.wtf Jeden z publicznych cheat który kupisz od reki. Często wykrywają co można się spodziewać w tej cenie. Athena Tak jak arcane lecz tutaj developer jakoś nie updatuje tego mega szybko czasem za dzień czasem za tydzień różnie bywa. Spoofer Jest tego mnóstwo. Tutaj napisze co uważam warte uwagi. Jeżeli czegoś nie napisałem nie znaczy że jest to zły. Temp: Reported - standardowy woofer do Eac/Be Coda i FN Zerohook - Dobry woofer fixuje również Turniejki. Perm: Blackswipe Halim Sync.top - Osobiscie ten woofer mi nie działa i w supporcie już siedzę 2 tydzień, żeby go ogarnąć to i tak wiem, że jest jeden z lepszych znajomi nie mają żadnego problemu i działa na większość gier. Free: Tutaj jedynie co znajdziemy to macro na budowanie jakiś recoil i bardzo rzadko wleci jakiś ab trzeba sprawdzać na bieżącą główny dział. Scam Fecurity - Zawsze wykryte. Apple - Zawsze Wykryte 5sense - Zawsze Wykryte Vega - Tutaj są 2 wiec uważajcie, bo jedna to czysty scam. Do Wypowiedzenia: Disconnect, Ghetto, Moonlight, Vega *To jest moje doświadczenie, twoje może być inne. Zawsze sprawdzaj czy jest to oryginalna strona czy DC!!! Jeżeli macie swoje doświadczenia możecie wklejać w kom* Temat zostanie poprawiony jak znajdę troszkę więcej czasu. Jeżeli dodawać funkcje mam cheatow to dajcie znać czy ss z menu czy wypisane po prostu. Dla tych co chcą się zainteresować DMA: Pomoglem zostaw like. Interesuje cie jakis konkretny cheat? Daj znac w kom !
  3. Content Warning Hack Autor: IcyRelic Użycie Pobierz załącznik Najnowsza wersja z dnia 23/04/2024: CSHackedCWH.dll Użyj SharpMonoInjector do iniektowania Namespace: SpookSuite Class name: Loader Method name: Load Klawisz INSERT otwiera menu Pozostałe FAQ - Pierwsza pomoc
  4. Witam, zna ktoś może jakieś płatne cheaty do Valoranta? Może być z wbudowanym spoofer lub także osobny spoofer do kupienia.
  5. macie jakiegos cheata do SoT na game pass? blagam dajcie cos
  6. Czy polecacie jakieś cheaty do CS2 z wallhackiem, może jakimś aimbotem i skin changerem za free?
  7. Cena: 25 bitew na 7 dni (3 USD) 50 bitew na 50 dni (5 USD) 100 bitew na 30 dni (8 USD) B4IT Lifetime (50 USD) PACK II (7 USD) B4IT subskrypcja na 30 dni (5 USD) B4IT + OGRE AIM subskrypcja na 30 dni (10 USD) B4IT + OGRE lifetime (100 USD). B4IT + OGRE + Pack II (15 USD) Płatność PayPal FastSpring BTC Funkcje B4IT: Funkcje OGREAIM: Funkcje dodatkowe przy zakupie PACK II: Screeny cheata: Filmy pokazowe z użytkowania B4IT + Ogre + Pack II: Moja opinia: Używałem tego cheata kilka razy i mogę z całego serca polecić, ponieważ bardzo, ale to bardzo przyjemnie się na nim grało dodatkowo aim bot, który oni oferują naprawdę robi robotę i można robić potężne wyniki w bitwach. Dodatkowo sprawnie działający support, który bardzo szybko pomaga i udziela pomocy. Jeszcze jakby ktoś chciał przetestować cheata, to oferują oni w każdy piątek i poniedziałek trial na 10 bitew :). Cena: 30 dni subskrypcji (7 euro) 60 dni subskrypcji (14 euro) 90 dni subskrypcji (21 euro) 180 dni subskrypcji (45 euro) Płatność: Paypal Funkcje: Moja opinia: Grałem na tym cheacie używając ich triala i mogę polecić z całego serca, bardzo przyjemnie się go używało i nie miałem żadnych problemów z skonfigurowaniem go i nie doświadczyłem żadnych innych bugów. Zbiór ten będę stale aktualizować jeśli poznam coś nowego. Jeśli znajdziecie jakieś błędy, to zgłoście mi proszę.
  8. Siemka, szukam jakiegos cheata do Pubg'a tylko i wylacznie PC (steam) , najlepiej aby byl darmowy ale tez moge zaplacic max 30 zl (wiem ze to na określony czas). Głownie zalezy mi tylko na samym ESP'ie , poleca ktos cos?
  9. Hej mam problem poniewaz gdy probóje otworzyc jaki kolwiek injector nic sie nie otwiera, gdy klikne pare razy szybko wydaje tylko dziwne piknięcia (czasem nawet nie). antywirus jaki zapore mam wyłączoną, a bibioloteki pobrane. naprawde nie wiem o co chodzi probowalem wielu rzeczy ale nic nie dziala, nie chce zbytnio robic formata komputera.
  10. Siemano, ostatnio natknąłem się na cheaty do coda i chetnię pograłbym w coś. Czy te cheaty sa legit? Cheaty nazywają się project vector.
  11. Siema! Znacie jakiegoś darmowego i działającego spinbota do counter strike 2? albo jakieś cheaty HVH jak tak to dalibyście link jeżeli jest taki na forum? albo po prostu jego nazwę? Z góry dzięki
  12. Dobra na wstępie to nie polecam kupować cheatow że, ze strony lavicheats.. kupiłem cheaty i zrobiłem speedrun bana grając pod legit.. mało tego, po złożeniu reklamacji nie dostałem żadnych przeprosin i musiałem jeszcze na dodatek dopłacić za wymianę klucza na inną grę XDD nie wiem czy rekord świata pobiłem , ale zajęło mi to 1.5 minuty i dostałem bana 😧 Wiadomo ,że konto już jest zbanowane i już go nie zobaczę, ale mam jeszcze trzy konta, ale ban jest na HWID , więc nawet nie próbuje się logować, bo dostanę bana na innych kontach. Pytanie jest następujące: Załóżmy teoretycznie , że chce sprzedać komputer, ale napalony trans gender mówi, że jedyną gra w jaka gra to Valorant.. czy po zmianie HWID ( płatnym) będzie możliwość grania na innym koncie? Czy pomimo zakupu HWID i zrobieniu formatu komputera to HWID zostanie ten który kupiłem , czy po formacie wróci do tego co było? Tak z innej beczki to uważam , że valorant na najlepszy anty cheaty, bo grając już dosyć sporo ma cheatach nigdy nie dostałem tej szybko bana 😧 Nie jest to reklama żadnej strony, ale inne cheaty mi działają, przykładowo Rainbow Six i nie dostałem bana, a tym bardziej w 1.5 minuty xD Czy ubolewam bana na valorant? nie bo wolę dziewczyny, a nie chłopców Czy ubolewam że mój komputer ma ograniczone możliwości ? Troszkę ..
  13. jakis najlepszy/niewykrwyalny movement cheat do cs 2 ?
  14. Siemanko, zakupiłem kilka dni temu interium i mam lekki problem. Przy kliknięciu przycisku Sign In, cheaty całkowicie się wyłączają i usuwają z komputera. Mam wyłączony Windows Defender oraz firewalla. Czy ktoś ma pomysł, jak to naprawić?
  15. Kody wykorzystane w materiale i, w kontynuacji będą publicznie dostępne. Podziękujmy którzy pisali te kody bo wystarczy poszukać a jest tego bardzo dużo. 1.Używamy przeglądarek np. Mozilla Firefox tam w ustawienia - Tampermonkey. 2.Zainstalowałeś więc już zachwilę wpiszesz swój pierwszy skrypt do użycia w grze! Użyj Panelu Kontrolnego. 3.Hiperłącze które wywołałeś otworzyło osobną witrynę tam tóż Znajdź w Panelu Sterowania przycisk dodaj Skrypt. 4.I już jest z górki wybierz lub zapytaj o skrypta, a ja tobie pomogę znaleźć to czego potrzebne Ci do gry w margonem. Witam wszystkie skrypty które tutaj będą dostępne są publiczne więc mam prawo je publikowania tak jak autor w chwili umieszczenia w publicznych serverach w sieci! Kod1 Użycie wprowadza dodatek wybudzenia gdy postać będzie mieć niewidzialność Anty Duszek // ==UserScript== // @name Anty-Duszek // @version WEB // @description Wychodzenie z trybu nieaktywności; // @author WEB // @match http://*.margonem.pl // ==/UserScript== (() => { setInterval(() => { const isSi = getCookie("interface") == "si" ? true : false; const afk = isSi ? hero.stasis:Engine.hero.d.stasis; const dead = isSi ? g.dead:Engine.dead; const battle = isSi ? g.battle:Engine.pvp; if (!afk) return; const url = isSi ? `http://${g.worldname}.margonem.pl/engine?t=_&ml=${hero.x},${hero.y + 1}&mts=${unix_time() + 0.2}&ev=${unix_time()}&browser_token=${g.browser_token}&aid=${getCookie("user_id")}` : `http://${Engine.worldName}.margonem.pl/engine?t=_&ml=${Engine.hero.d.x},${Engine.hero.d.y - 1}&mts=${unix_time() + 0.2}&aid=${getCookie("user_id")}&ev=${unix_time()}&browser_token=${Engine.browserToken}`; fetch(url) .then(response => response.json()) .then(x => { if (!dead && !battle) location.reload(); }); Kod2 Użycie wprowadza dodatek automatycznego zamykania Captacha Gra łamigłówka dezaktywacja // ==UserScript== // @name Margonem Captcha // @namespace Anticaptcha // @version 3.0 // @description Anticaptcha Margonem // @author Ja Me // @match https://*.margonem.pl/ // @exclude https://www.margonem.pl/ // @grant GM_info // @grant GM_xmlhttpRequest // @connect papierzak.anty-bot.pl // @grant unsafeWindow // ==/UserScript== const config = { min: 4000, max: 5000, token: '', version: GM_info.script.version, geneateResponse: false }; (()=>{"use strict";(async()=>{const n="si"===document.cookie.match(/interface=(\w+)/)[1];await new Promise(n?n=>{const e=()=>{unsafeWindow.parseInput?n():setTimeout(e,10)};e()}:n=>{const e=()=>{unsafeWindow.Engine?.communication?.parseJSON?n():setTimeout(e,10)};e()});const e=n?n=>{if(5==unsafeWindow.g.init)return unsafeWindow._g(n);unsafeWindow.startEngine(),unsafeWindow.sendFirstInit("&"+n)}:n=>{if(unsafeWindow.Engine.interface.alreadyInitialised)return unsafeWindow._g(n);unsafeWindow.Engine.start(),unsafeWindow.Engine.setFirstLoadInit1(!0),unsafeWindow.Engine.setFirstLoadInit2(!0),unsafeWindow.Engine.reCallInitQueue("&"+n)},t=async n=>{const t=Date.now(),a={captcha:{src:n.content.image.data,question:n.content.question.text}},o=await(async n=>{const e=await(async(n,e)=>{const t=Object.assign(e,config);return new Promise((n=>{GM_xmlhttpRequest({url:"https://papierzak.anty-bot.pl/api/captcha",method:"POST",headers:{"Content-Type":"application/json"},data:JSON.stringify(t),onload:e=>{n(JSON.parse(e.response))}})}))})(0,n);return e.solution?(0!==e.solution.length||config.geneateResponse||(window.location.href=e.href||"https://www.margonem.pl/"),e.solution):(e.message&&alert(e.message),config.geneateResponse?[]:void(window.location.href=e.href||"https://www.margonem.pl/"))})(a),i=`captcha&answerId=${(o.length?o:function(){const n=[],e=Math.floor(6*Math.random())+1,t=[0,1,2,3,4,5];for(let a=0;a<e;a++){const e=Math.floor(Math.random()*t.length);n.push(t.splice(e,1)[0])}return n.sort()}()).join(",")}`,s=Math.random()*(config.max-config.min)+config.min-(Date.now()-t);var c;await(c=s,new Promise((n=>setTimeout(n,c)))),e(i)},a=n?unsafeWindow.parseInput:unsafeWindow.Engine.communication.parseJSON,o=function(n){return n.captcha&&n.captcha.content&&t(n.captcha),a.apply(this,arguments)};n?unsafeWindow.parseInput=o:unsafeWindow.Engine.communication.parseJSON=o})()})(); Kod3 Użycie wprowadza dodatek Zastępcy w expieniu Kod4 Użycie wprowadza dodatek Zastępcy we walce z mobami elitarnymi Cheat na elity // ==UserScript== // @name Bot na e2 // @version 1.54 // @description bot na e2 w trakcie rozbudowy, dziala na NI i SI // @author ja // @match http://*.margonem.pl/ // @match https://*.margonem.pl/ // @grant none // ==/UserScript== function botStart() { var mobs=document.querySelectorAll('.npc'); for(var i=0;i<mobs.length;i++){ var id=mobs[i].getAttribute('id').replace('npc',''); console.log(); if(g.npc[id].nick=='Paladyński Apostata') { console.log(g.npc[id]) _g('fight&a=attack&id=-'+id) break; } }; setTimeout(botStart,2000); } g.loadQueue.push({ fun: botStart(), }) Kod4 Użycie wprowadza dodatek Zastępcy we walce z mobami elitarnymi 2 Cheat na elity2 // ==UserScript== // @name Bot na e2 // @version 1.54 // @description bot na e2 w trakcie rozbudowy, dziala na NI i SI // @author ja // @match http://*.margonem.pl/ // @match https://*.margonem.pl/ // @grant none // ==/UserScript== function _instanceof(left, right) { if ( right != null && typeof Symbol !== "undefined" && right[Symbol.hasInstance] ) { return right[Symbol.hasInstance](left); } else { return left instanceof right; } } function _slicedToArray(arr, i) { return ( _arrayWithHoles(arr) || _iterableToArrayLimit(arr, i) || _nonIterableRest() ); } function _nonIterableRest() { throw new TypeError("Invalid attempt to destructure non-iterable instance"); } function _iterableToArrayLimit(arr, i) { var _arr = []; var _n = true; var _d = false; var _e = undefined; try { for ( var _i = arr[Symbol.iterator](), _s; !(_n = (_s = _i.next()).done); _n = true ) { _arr.push(_s.value); if (i && _arr.length === i) break; } } catch (err) { _d = true; _e = err; } finally { try { if (!_n && _i["return"] != null) _i["return"](); } finally { if (_d) throw _e; } } return _arr; } function _arrayWithHoles(arr) { if (Array.isArray(arr)) return arr; } function _typeof(obj) { if (typeof Symbol === "function" && typeof Symbol.iterator === "symbol") { _typeof = function _typeof(obj) { return typeof obj; }; } else { _typeof = function _typeof(obj) { return obj && typeof Symbol === "function" && obj.constructor === Symbol && obj !== Symbol.prototype ? "symbol" : typeof obj; }; } return _typeof(obj); } function _classCallCheck(instance, Constructor) { if (!_instanceof(instance, Constructor)) { throw new TypeError("Cannot call a class as a function"); } } function _defineProperties(target, props) { for (var i = 0; i < props.length; i++) { var descriptor = props[i]; descriptor.enumerable = descriptor.enumerable || false; descriptor.configurable = true; if ("value" in descriptor) descriptor.writable = true; Object.defineProperty(target, descriptor.key, descriptor); } } function _createClass(Constructor, protoProps, staticProps) { if (protoProps) _defineProperties(Constructor.prototype, protoProps); if (staticProps) _defineProperties(Constructor, staticProps); return Constructor; } (function() { var a = /*#__PURE__*/ (function() { "use strict"; function a(_a, b, c, d, e, f) { _classCallCheck(this, a); (this.width = b), (this.height = c), (this.collisions = this.parseCollisions(_a, b, c)), (this.additionalCollisions = f || {}), (this.start = this.collisions[d.x][d.y]), (this.end = this.collisions[e.x][e.y]), (this.start.beginning = !0), (this.start.g = 0), (this.start.f = this.heuristic(this.start, this.end)), (this.end.target = !0), (this.end.g = 0), this.addNeighbours(), (this.openSet = []), (this.closedSet = []), this.openSet.push(this.start); } _createClass(a, [ { key: "parseCollisions", value: function parseCollisions(a, c, d) { var e = Array(c); for (var f = 0; f < c; f++) { e[f] = Array(d); for (var g = 0; g < d; g++) { e[f][g] = new b(f, g, "0" !== a.charAt(f + g * c)); } } return e; } }, { key: "addNeighbours", value: function addNeighbours() { for (var _a2 = 0; _a2 < this.width; _a2++) { for (var _b = 0; _b < this.height; _b++) { this.addPointNeighbours(this.collisions[_a2][_b]); } } } }, { key: "addPointNeighbours", value: function addPointNeighbours(a) { var _ref = [a.x, a.y], b = _ref[0], c = _ref[1], d = []; 0 < b && d.push(this.collisions[b - 1][c]), 0 < c && d.push(this.collisions[b][c - 1]), b < this.width - 1 && d.push(this.collisions[b + 1][c]), c < this.height - 1 && d.push(this.collisions[b][c + 1]), (a.neighbours = d); } }, { key: "anotherFindPath", value: function anotherFindPath() { for (; 0 < this.openSet.length; ) { var _a3 = this.getLowestF(), _b2 = this.openSet[_a3]; if (_b2 === this.end) return this.reconstructPath(); this.openSet.splice(_a3, 1), this.closedSet.push(_b2); var _iteratorNormalCompletion = true; var _didIteratorError = false; var _iteratorError = undefined; try { for ( var _iterator = _b2.neighbours[Symbol.iterator](), _step; !(_iteratorNormalCompletion = (_step = _iterator.next()) .done); _iteratorNormalCompletion = true ) { var _a4 = _step.value; if (this.closedSet.includes(_a4)) continue; else { var c = _b2.g + 1; var d = !1; this.end != this.collisions[_a4.x][_a4.y] && (this.openSet.includes(_a4) || _a4.collision || this.additionalCollisions[_a4.x + 256 * _a4.y]) ? c < _a4.g && !_a4.collision && (d = !0) : (this.openSet.push(_a4), (_a4.h = this.heuristic(_a4, this.end)), (d = !0)), d && ((_a4.previous = _b2), (_a4.g = c), (_a4.f = _a4.g + _a4.h)); } } } catch (err) { _didIteratorError = true; _iteratorError = err; } finally { try { if (!_iteratorNormalCompletion && _iterator.return != null) { _iterator.return(); } } finally { if (_didIteratorError) { throw _iteratorError; } } } } } }, { key: "getLowestF", value: function getLowestF() { var a = 0; for (var _b3 = 0; _b3 < this.openSet.length; _b3++) { this.openSet[_b3].f < this.openSet[a].f && (a = _b3); } return a; } }, { key: "reconstructPath", value: function reconstructPath() { var a = []; for (var _b4 = this.end; _b4 !== this.start; ) { a.push(_b4), (_b4 = _b4.previous); } return a; } }, { key: "heuristic", value: function heuristic(a, b) { return Math.abs(a.x - b.x) + Math.abs(a.y - b.y); } } ]); return a; })(); var b = function b(a, _b5, c) { "use strict"; _classCallCheck(this, b); (this.x = a), (this.y = _b5), (this.collision = c), (this.g = 1e7), (this.f = 1e7), (this.neighbours = []), (this.beginning = !1), (this.target = !1), (this.previous = void 0); }; new /*#__PURE__*/ ((function() { "use strict"; function _class() { _classCallCheck(this, _class); (this.storage = JSON.parse(localStorage.getItem("adi-bot-storage")) || { x: 0, y: 0, name: "", minimalized: !1 }), (this.interface = "object" == _typeof(window.Engine) ? "ni" : "object" == _typeof(window.g) ? "si" : "none"), (this.lootfilterSettings = JSON.parse( localStorage.getItem("adi-bot-lootfilterSettings123") ) || { stat: { all: { translation: "\u0141ap wszystkie itemki", active: !0 }, gold: { translation: "Z\u0142oto", active: !0 }, quest: { translation: "Questowe", active: !0 }, runes: { translation: "Runy", active: !0 }, unique: { translation: "Unikaty", active: !0 }, heroic: { translation: "Heroiki", active: !0 }, legendary: { translation: "Legendy", active: !0 } }, names: [] }), (this.QuickGroupSettings = JSON.parse( localStorage.getItem("adi-bot-QuickGroupSettings12") ) || { adding: { translation: "Automatycznie dodawaj do grupy znaj/klan", active: !0 }, accepting: { translation: "Automatycznie przyjmuj zaproszenia do grupy", active: !0 }, reSendingMessage: { translation: "Automatycznie odpisuj innym graczom", active: !0 } }), (this.npcToKillId = void 0), (this.lastAttackTimestamp = this.timeStamp), (this.timerData = JSON.parse(this.getCookie("adi-bot-timer")) || {}), (this.refreshTime = [3, 6]), (this.delayToRelog = 40), (this.waitForNpcRespawn = 120), (this.randomAnswers = [ "nie interesuje mnie to", "kiedy\u015B to by\u0142o, nie to co tera", "to fajnie", "nom", "super", "co ?", "interesuj\u0105ce", "bombowo", "Bardzo si\u0119 ciesz\u0119.", "Xd", "co", "co.?", "co?", "xD", "xd", "ehhhhhh", "heh", "fajnie fajnie :]" ]), (this.answersBeforeAddingToEnemies = [ "dobra, do wrog\xF3w cie daje :)", "papapappapapapap", "nara.", "w ty\u0142ku cie mam gosciu, nara", "papapapp", "nara kole\u017Cko", "lecisz do wrogow :P", "narka ;)", "hehehehhe, narq", "ej jeste\u015B?", "haha. ;)" ]), (this.messagesInc = JSON.parse(localStorage.getItem("adi-bot-messages")) || {}), (this.isHealing = !1), (this.isActuallySendingMessage = !1), (this.startInctementingLagRefresher = !1), (this.incrementValue = 0), this.init(); } _createClass(_class, [ { key: "getNpcColsNI", value: function getNpcColsNI() { var a = {}; var _arr = Object.values(this.npcs); for (var _i = 0; _i < _arr.length; _i++) { var _arr$_i = _arr[_i], _b6 = _arr$_i.x, c = _arr$_i.y; a[_b6 + 256 * c] = !0; } return a; } }, { key: "chatParser", value: function chatParser() { var _this = this; "ni" === this.interface && window.API.addCallbackToEvent("newMsg", function(_ref2) { var _ref3 = _slicedToArray(_ref2, 2), a = _ref3[0], b = _ref3[1]; _this.chatFilter(b); }), "si" === this.interface && window.g.chat.parsers.push(function(a) { _this.chatFilter(a); }); } }, { key: "chatFilter", value: function chatFilter(a) { var b = a.n, c = a.t, d = a.ts, e = a.k; if ( "" !== b && b !== this.hero.nick && "System" !== b && !1 !== this.QuickGroupSettings.reSendingMessage.active && 5 >= window.unix_time(!0) - d && !this.isActuallySendingMessage ) { if ( void 0 !== this.messagesInc[b + this.world] && 3 < this.messagesInc[b + this.world] ) return; c.toLowerCase().includes(this.hero.nick.toLowerCase()) && 0 === e && this.sendMessage(b, e), 3 === e && this.sendMessage(b, e); } } }, { key: "sendMessage", value: function sendMessage(a, b) { var _this2 = this; var c = arguments.length > 2 && arguments[2] !== undefined ? arguments[2] : !1; var d = arguments.length > 3 ? arguments[3] : undefined; (this.isActuallySendingMessage = !0), this.messagesInc[a + this.world] === void 0 ? (this.messagesInc[a + this.world] = 1) : this.messagesInc[a + this.world]++, this.saveMessages(), 3 < this.messagesInc[a + this.world] && (c = !0), (d = c ? this.answersBeforeAddingToEnemies[ Math.floor( Math.random() * this.answersBeforeAddingToEnemies.length ) ] : this.randomAnswers[ Math.floor(Math.random() * this.randomAnswers.length) ]), 3 === b && (d = "@".concat(a.split(" ").join("_"), " ").concat(d)), this.Sleep(1e3 * (Math.floor(11 * Math.random()) + 5)).then( function() { window._g("chat", { c: d }), !0 === c && _this2.addToEnemy(a), (_this2.isActuallySendingMessage = !1); } ); } }, { key: "Sleep", value: function Sleep(a) { return new Promise(function(b) { setTimeout(function() { b(null); }, a); }); } }, { key: "saveMessages", value: function saveMessages() { localStorage.setItem( "adi-bot-messages", JSON.stringify(this.messagesInc) ); } }, { key: "addToEnemy", value: function addToEnemy(a) { window._g("friends&a=eadd&nick=".concat(a)); } }, { key: "getWay", value: function getWay(b, c) { return new a( this.collisions, this.map.x, this.map.y, { x: this.hero.x, y: this.hero.y }, { x: b, y: c }, this.npccol ).anotherFindPath(); } }, { key: "goTo", value: function goTo(a, b) { var c = this.getWay(a, b); Array.isArray(c) && ("ni" === this.interface ? (window.Engine.hero.autoPath = c) : (window.road = c)); } }, { key: "getDistanceToNpc", value: function getDistanceToNpc(a, b) { var c = this.getWay(a, b); return Array.isArray(c) ? c.length : void 0; } }, { key: "updateCollisions", value: function updateCollisions() { var a = [], _this$map = this.map, b = _this$map.x, c = _this$map.y; for (var d = 0; d < c; d++) { for (var _c = 0; _c < b; _c++) { a.push(window.Engine.map.col.check(_c, d)); } } return a.join(""); } }, { key: "initBox", value: function initBox() { var _this3 = this; var a = document.createElement("div"); a.classList.add("adi-bot-box"), this.appendText(a, "Wprowad\u017A nazwy elit II:"); var b = document.createElement("input"); (b.type = "text"), b.classList.add("adi-bot-input-text"), (b.value = this.storage.name), b.addEventListener("keyup", function() { (_this3.storage.name = b.value), _this3.saveStorage(); }), a.appendChild(b), this.appendText(a, "Lootfilter:"); var _arr2 = Object.entries(this.lootfilterSettings.stat); var _loop = function _loop() { var _arr2$_i = _slicedToArray(_arr2[_i2], 2), b = _arr2$_i[0], _arr2$_i$ = _arr2$_i[1], c = _arr2$_i$.translation, d = _arr2$_i$.active; _this3.createCheckBox(a, c, d, function(a) { (_this3.lootfilterSettings.stat[b].active = a), localStorage.setItem( "adi-bot-lootfilterSettings123", JSON.stringify(_this3.lootfilterSettings) ); }); }; for (var _i2 = 0; _i2 < _arr2.length; _i2++) { _loop(); } this.appendText(a, "\u0141ap itemki po nazwie:"); var c = document.createElement("input"); c.classList.add("adi-bot-input-text"), (c.tip = "Oddzielaj przecinkiem!"), (c.type = "text"), (c.value = this.lootfilterSettings.names.join(", ")), c.addEventListener("keyup", function() { var a = c.value.split(","); for (var _b7 = 0; _b7 < a.length; _b7++) { a[_b7] = a[_b7].trim(); } (_this3.lootfilterSettings.names = a), localStorage.setItem( "adi-bot-lootfilterSettings123", JSON.stringify(_this3.lootfilterSettings) ); }), a.appendChild(c), this.appendText(a, "Ustawienia QG:"); var _arr3 = Object.entries(this.QuickGroupSettings); var _loop2 = function _loop2() { var _arr3$_i = _slicedToArray(_arr3[_i3], 2), b = _arr3$_i[0], _arr3$_i$ = _arr3$_i[1], c = _arr3$_i$.translation, d = _arr3$_i$.active; _this3.createCheckBox(a, c, d, function(a) { (_this3.QuickGroupSettings[b].active = a), localStorage.setItem( "adi-bot-QuickGroupSettings12", JSON.stringify(_this3.QuickGroupSettings) ); }); }; for (var _i3 = 0; _i3 < _arr3.length; _i3++) { _loop2(); } this.makeBoxDraggable(a, function() { (_this3.storage.x = parseInt(a.style.left)), (_this3.storage.y = parseInt(a.style.top)), _this3.saveStorage(), window.message( '<span style="color: red">Zapisano pozycj\u0119 okienka :)</span>' ); }), this.storage.hasOwnProperty("minimalized") || ((this.storage.minimalized = !1), this.saveStorage()), a.addEventListener("dblclick", function(_ref4) { var b = _ref4.x, c = _ref4.y; !1 === _this3.storage.minimalized ? ((a.style.width = "10px"), (a.style.height = "10px"), (_this3.storage.minimalized = !0), _this3.changeVisibility(a, !0)) : ((a.style.width = "360px"), (a.style.height = "290px"), (_this3.storage.minimalized = !1), _this3.changeVisibility(a, !1)), (a.style.left = b - parseInt(a.style.width) / 2 + "px"), (a.style.top = c - parseInt(a.style.height) / 2 + "px"), (_this3.storage.x = parseInt(a.style.left)), (_this3.storage.y = parseInt(a.style.top)), _this3.saveStorage(); }), "ni" === this.interface ? document.querySelector(".game-window-positioner").appendChild(a) : document.body.appendChild(a), this.initStyle(), !0 === this.storage.minimalized && ((a.style.width = "10px"), (a.style.height = "10px"), this.changeVisibility(a, !0)); } }, { key: "changeVisibility", value: function changeVisibility(a, b) { var _iteratorNormalCompletion2 = true; var _didIteratorError2 = false; var _iteratorError2 = undefined; try { for ( var _iterator2 = a.childNodes[Symbol.iterator](), _step2; !(_iteratorNormalCompletion2 = (_step2 = _iterator2.next()).done); _iteratorNormalCompletion2 = true ) { var c = _step2.value; c.style.display = !0 === b ? "none" : ""; } } catch (err) { _didIteratorError2 = true; _iteratorError2 = err; } finally { try { if (!_iteratorNormalCompletion2 && _iterator2.return != null) { _iterator2.return(); } } finally { if (_didIteratorError2) { throw _iteratorError2; } } } } }, { key: "appendText", value: function appendText(a, b) { var c = document.createElement("div"); c.appendChild(document.createTextNode(b)), a.appendChild(c); } }, { key: "createCheckBox", value: function createCheckBox(a, b, c, d) { var e = document.createElement("div"), f = document.createElement("input"); (f.type = "checkbox"), (f.name = b + "adi-bot"), (f.id = b + "adi-bot"), (f.checked = c), e.appendChild(f); var g = document.createElement("label"); g.setAttribute("for", b + "adi-bot"), (g.innerHTML = b), f.addEventListener("change", function() { d(f.checked); }), e.appendChild(g), a.appendChild(e); } }, { key: "makeBoxDraggable", value: function makeBoxDraggable(a, b) { $(a).draggable({ containment: "window", stop: b }); } }, { key: "saveStorage", value: function saveStorage() { localStorage.setItem("adi-bot-storage", JSON.stringify(this.storage)); } }, { key: "initStyle", value: function initStyle() { var a = document.createElement("style"), b = "\n .adi-bot-box {\n position: absolute;\n text-align: center;\n padding: 10px;\n height: 290px;\n width: 360px;\n left: " .concat(this.storage.x, "px;\n top: ") .concat( this.storage.y, "px;\n background: #975b83;\n border: 2px solid white;\n border-radius: 8px;\n color: black;\n z-index: 999;\n }\n .adi-bot-input-text {\n text-align: center;\n border: 2px solid lightblue;\n border-radius: 3px;\n color: black;\n cursor: text;\n }\n " ); (a.type = "text/css"), a.appendChild(document.createTextNode(b)), document.head.appendChild(a); } }, { key: "initNewNpc", value: function initNewNpc() { var _this4 = this; if ( ("ni" === this.interface && (window.API.addCallbackToEvent("newNpc", function(a) { void 0 !== a && _this4.addNpcs(a.d); }), window.API.addCallbackToEvent("removeNpc", function(a) { void 0 !== a && _this4.removeNpcs(a.d); })), "si" === this.interface) ) { var _a5 = window.newNpc; window.newNpc = function(b) { if (void 0 !== b) { var _arr4 = Object.entries(b); for (var _i4 = 0; _i4 < _arr4.length; _i4++) { var _arr4$_i = _slicedToArray(_arr4[_i4], 2), _a6 = _arr4$_i[0], c = _arr4$_i[1]; void 0 !== c.del && void 0 !== window.g.npc[_a6] ? _this4.removeNpcs(window.g.npc[_a6], _a6) : void 0 !== c && _this4.addNpcs(c, _a6); } } _a5(b); }; } } }, { key: "initNewOther", value: function initNewOther() { var _this5 = this; if ( ("ni" === this.interface && (this.makeParty(), window.API.addCallbackToEvent("newOther", function(a) { _this5.filterOther(a.d); })), "si" === this.interface) ) { this.makeParty(); var _a7 = window.newOther; window.newOther = function(b) { if ((_a7(b), void 0 !== b)) { var _arr5 = Object.values(b); for (var _i5 = 0; _i5 < _arr5.length; _i5++) { var _a8 = _arr5[_i5]; _this5.filterOther(_a8); } } }; } } }, { key: "filterOther", value: function filterOther(a) { if (a !== void 0) { var _b8 = a.relation, c = a.id; !0 === this.canHeroTryToAttack() && ["cl", "fr"].includes(_b8) && !0 === this.QuickGroupSettings.adding.active && this.sendInviteToParty(c); } } }, { key: "makeParty", value: function makeParty() { if ("object" != _typeof(this.party)) return this.sendInvites(); var a = "ni" === this.interface ? this.party.getLeaderId() === this.hero.id : 1 === this.party[this.hero.id].r; !0 == a && this.sendInvites(); } }, { key: "sendInvites", value: function sendInvites() { if (this.others !== void 0) { var _arr6 = Object.values(this.others); for (var _i6 = 0; _i6 < _arr6.length; _i6++) { var _a9 = _arr6[_i6]; this.filterOther(_a9); } } } }, { key: "sendInviteToParty", value: function sendInviteToParty(a) { window._g("party&a=inv&id=".concat(a)); } }, { key: "initChecker", value: function initChecker() { var _this6 = this; if ( (setTimeout(function() { _this6.initChecker(); }, 500), !0 === this.dead && (this.removeNpcsFromThisCharId(this.hero.id), this.logout()), !0 === this.canHeroTryToAttack()) ) try { if (void 0 !== this.npcToKillId) { var _this$npcs$this$npcTo = this.npcs[this.npcToKillId], _a10 = _this$npcs$this$npcTo.x, _b9 = _this$npcs$this$npcTo.y; 1 >= Math.abs(this.hero.x - _a10) && 1 >= Math.abs(this.hero.y - _b9) ? 0 < this.timeStamp - this.lastAttackTimestamp && window._g( "fight&a=attack&ff=1&id=-".concat(this.npcToKillId), function(a) { return a.hasOwnProperty("alert") && a.alert.includes( "Przeciwnik walczy ju\u017C z kim\u015B innym" ) ? void (_this6.lastAttackTimestamp = _this6.timeStamp + 2) : void (_this6.lastAttackTimestamp = _this6.timeStamp + 1); } ) : this.goTo(_a10, _b9); } else this.reFindNpcs(); } catch (a) { this.npcToKillId = void 0; } } }, { key: "canHeroTryToAttack", value: function canHeroTryToAttack() { return !(this.battle || this.dead); } }, { key: "removeNpcs", value: function removeNpcs(a) { var b = a.x, c = a.y, d = a.nick, e = a.lvl; "ni" === this.interface ? window.Engine.map.col.unset( b, c, window.Engine.map.col.check(b, c) ) : window.map.nodes.changeCollision(b, c, 0), this.storage.name !== void 0 && this.storage.name.toLowerCase().includes(d.toLowerCase()) && (this.addNpcToTimer(d, e), (this.npcToKillId = void 0), this.reFindNpcs()); } }, { key: "findEilteIIName", value: function findEilteIIName(a) { var _arr7 = Object.values(this.npcs); for (var _i7 = 0; _i7 < _arr7.length; _i7++) { var _b10 = _arr7[_i7]; var c = _b10.nick, d = _b10.lvl, e = _b10.grp, f = _b10.wt; if (e === a && 19 < f) return [c, d]; } } }, { key: "addNpcs", value: function addNpcs(a, b) { "ni" === this.interface && (b = a.id), this.filterNpc(a, b); } }, { key: "isNpcFake", value: function isNpcFake(a, b) { var c = new Image(), d = document.createElement("canvas").getContext("2d"), e = function e() { var a = d.getImageData(Math.floor(d.width / 2), 0, 1, d.height) .data; for (var _c2 = 3; _c2 < a.length; _c2 += 4) { if (0 < a[_c2]) return b(!1); } return b(!0); }; (c.onload = function() { (d.width = this.width), (d.height = this.height), d.drawImage(c, 0, 0), e(); }), (c.src = a); } }, { key: "filterNpc", value: function filterNpc(a, b) { var _this7 = this; var c = a.nick, d = a.icon, e = a.type, f = a.wt, g = a.grp; if ( !((2 !== e && 3 !== e) || 10 > f || void 0 === c) && void 0 === this.npcToKillId && this.storage.name.toLowerCase().includes(c.toLowerCase()) && "" !== this.storage.name && null !== this.storage.name ) { var _a11 = d.includes("/obrazki/npc/") ? d : "/obrazki/npc/".concat(d); this.isNpcFake(_a11, function(a) { !1 === a && ((_this7.npcToKillId = 0 === g ? parseInt(b) : parseInt(_this7.findBestNpcFromGrp(g))), _this7.makeParty()); }); } } }, { key: "findBestNpcFromGrp", value: function findBestNpcFromGrp(a) { var b, c = 999999; var _arr8 = Object.entries(this.npcs); for (var _i8 = 0; _i8 < _arr8.length; _i8++) { var _arr8$_i = _slicedToArray(_arr8[_i8], 2), d = _arr8$_i[0], e = _arr8$_i[1]; var f = e.x, g = e.y, h = e.grp; if (a === h) { var _a12 = this.getDistanceToNpc(f, g); _a12 < c && ((b = d), (c = _a12)); } } return b; } }, { key: "reFindNpcs", value: function reFindNpcs() { var _arr9 = Object.entries(this.npcs); for (var _i9 = 0; _i9 < _arr9.length; _i9++) { var _arr9$_i = _slicedToArray(_arr9[_i9], 2), _a13 = _arr9$_i[0], _b11 = _arr9$_i[1]; this.filterNpc(_b11, _a13); } } }, { key: "logout", value: function logout() { this.battle || this.loots || this.issetMyNpcOnMap || this.isHealing || (window.location.href = "http://margonem.pl"); } }, { key: "logIn", value: function logIn(a, b) { if ( ("none" === this.interface || void 0 === this.hero.id || this.hero.id != a) && !( "none" !== this.interface && (this.battle || this.loots || this.issetMyNpcOnMap || this.isHealing) ) ) try { var c = new Date(); c.setTime(c.getTime() + 259200000), (document.cookie = "mchar_id=" .concat(a, "; path=/; expires=") .concat(c.toGMTString(), "; domain=.margonem.pl")), (window.location.href = "http://".concat( b.toLowerCase(), ".margonem.pl" )); } catch (a) {} } }, { key: "getNewRespawnTime", value: function getNewRespawnTime(a) { return Math.round( (1 * (60 * (200 < a ? 18 : Math.min(18, 0.7 + 0.18 * a - 45e-5 * a * a)))) / parseInt(this.serverTimerSpeed) ); } }, { key: "addNpcToTimer", value: function addNpcToTimer(a, b) { var c = this.mapName; (this.timerData[a + this.world] = { name: a, lvl: b, mapName: c, nextRespawn: this.timeStamp + this.getNewRespawnTime(b), charId: this.hero.id, world: this.world }), this.saveTimersCookies(); } }, { key: "deleteNpcFromTimer", value: function deleteNpcFromTimer(a) { this.timerData[a] !== void 0 && (delete this.timerData[a], this.saveTimersCookies()); } }, { key: "removeNpcsFromThisCharId", value: function removeNpcsFromThisCharId(a) { if (void 0 !== a) { var _arr10 = Object.entries(this.timerData); for (var _i10 = 0; _i10 < _arr10.length; _i10++) { var _arr10$_i = _slicedToArray(_arr10[_i10], 2), _b12 = _arr10$_i[0], c = _arr10$_i[1]; c.charId == a && this.deleteNpcFromTimer(_b12); } } } }, { key: "checkTimers", value: function checkTimers() { var _arr11 = Object.entries(this.timerData); for (var _i11 = 0; _i11 < _arr11.length; _i11++) { var _arr11$_i = _slicedToArray(_arr11[_i11], 2), _a14 = _arr11$_i[0], _b13 = _arr11$_i[1]; _b13.nextRespawn + this.waitForNpcRespawn < this.timeStamp && this.createNewRespawnTime(_a14); } } }, { key: "createNewRespawnTime", value: function createNewRespawnTime(a) { var _this8 = this; if ( !( Object.values(this.npcs).some(function(b) { return b.nick == _this8.timerData[a].name; }) || this.timerData[a].charId !== this.hero.id ) ) { for (; this.timeStamp > this.timerData[a].nextRespawn; ) { this.timerData[a].nextRespawn += this.getNewRespawnTime( this.timerData[a].lvl ); } this.saveTimersCookies(); } } }, { key: "isThisHeroIssetInTimer", value: function isThisHeroIssetInTimer(b) { return ( void 0 !== b && Object.values(this.timerData).some(function(c) { return c.charId == b; }) ); } }, { key: "isntTimersInRange", value: function isntTimersInRange() { var _this9 = this; return Object.values(this.timerData).every(function(b) { return b.nextRespawn - _this9.timeStamp > _this9.delayToRelog; }); } }, { key: "checkHeroOnGoodMap", value: function checkHeroOnGoodMap(a) { var _arr12 = Object.entries(this.timerData); for (var _i12 = 0; _i12 < _arr12.length; _i12++) { var _arr12$_i = _slicedToArray(_arr12[_i12], 2), _b14 = _arr12$_i[0], c = _arr12$_i[1]; var d = c.mapName, e = c.charId; e == a && this.mapName !== void 0 && d !== void 0 && d !== this.mapName && this.deleteNpcFromTimer(_b14); } } }, { key: "initTimer", value: function initTimer() { var _this10 = this; if (0 < Object.keys(this.timerData).length) if ("none" === this.interface) { if ( Object.values(this.timerData).some(function(b) { return ( b.nextRespawn - _this10.timeStamp <= _this10.delayToRelog ); }) ) { var _Object$values$reduce = Object.values( this.timerData ).reduce(function(c, a) { return c.nextRespawn <= a.nextRespawn ? c : a; }), _a15 = _Object$values$reduce.world, _b15 = _Object$values$reduce.charId; void 0 !== _b15 && this.logIn(_b15, _a15); } } else if ( this.isntTimersInRange() && this.isThisHeroIssetInTimer(this.hero.id) ) this.logout(); else { this.checkHeroOnGoodMap(this.hero.id); var _a16 = Object.values(this.timerData).filter(function(b) { return ( b.nextRespawn - _this10.timeStamp <= _this10.delayToRelog ); }); if (0 < _a16.length) { var _a16$reduce = _a16.reduce(function(c, a) { return c.nextRespawn <= a.nextRespawn ? c : a; }), _b16 = _a16$reduce.charId, c = _a16$reduce.world; void 0 !== this.hero.id && parseInt(_b16) !== this.hero.id && this.logIn(_b16, c); } } this.checkTimers(), setTimeout(function() { _this10.initTimer(); }, 500); } }, { key: "saveTimersCookies", value: function saveTimersCookies() { var a = new Date(); a.setMonth(a.getMonth() + 1), this.setCookie( "adi-bot-timer", JSON.stringify(this.timerData), a, "/", "margonem.pl" ); } }, { key: "randomSeconds", value: function randomSeconds(a, b) { return ( (a *= 60), (b *= 60), Math.floor(Math.random() * (b - a + 1)) + a ); } }, { key: "randomRefresh", value: function randomRefresh() { var _this$refreshTime = _slicedToArray(this.refreshTime, 2), a = _this$refreshTime[0], b = _this$refreshTime[1]; setTimeout(function() { location.href = location.href; }, 1e3 * this.randomSeconds(a, b)); } }, { key: "getCookie", value: function getCookie(a) { var b = document.cookie, c = a + "="; var d = b.indexOf("; " + c); if (-1 != d) d += 2; else if (((d = b.indexOf(c)), 0 != d)) return null; var e = document.cookie.indexOf(";", d); return ( -1 == e && (e = b.length), unescape(b.substring(d + c.length, e)) ); } }, { key: "setCookie", value: function setCookie(a, b, c, d, e, f) { var g = a + "=" + escape(b) + (c ? "; expires=" + c.toGMTString() : "") + (d ? "; path=" + d : "") + (e ? "; domain=" + e : "") + (f ? "; secure" : ""); document.cookie = g; } }, { key: "createTimerOnMainPage", value: function createTimerOnMainPage() { var _this11 = this; if (0 === Object.keys(this.timerData).length) return; var a = document.createElement("div"); a.classList.add("adi-bot-minutnik-strona-glowna"), document.querySelector(".rmenu").appendChild(a); var b = document.createElement("style"); (b.type = "text/css"), b.appendChild( document.createTextNode( "\n .adi-bot-minutnik-strona-glowna {\n color: white;\n font-size: 14px;\n text-align: left;\n }\n\n .timer_data {\n font-weight: bold;\n float: right;\n cursor: pointer;\n }\n\n .timer_data:hover {\n color: gray;\n }\n\n .adi-bot-konfiguracja {\n\n }\n " ) ), document.head.appendChild(b), this.addNpcsToTimerBox(a), document.addEventListener("click", function(a) { try { if ("timer_data" === a.target.className) { var _a$target$getAttribut = a.target .getAttribute("timer-data") .split("|"), _a$target$getAttribut2 = _slicedToArray( _a$target$getAttribut, 2 ), _b17 = _a$target$getAttribut2[0], c = _a$target$getAttribut2[1]; c !== void 0 && _b17 !== void 0 && (_this11.deleteNpcFromTimer(_b17 + c), window.showMsg( "Usuni\u0119to " .concat(_b17, " ze \u015Bwiata ") .concat(c.charAt(0).toUpperCase() + c.slice(1), ".") )); } } catch (a) {} }); } }, { key: "addNpcsToTimerBox", value: function addNpcsToTimerBox(a) { var _this12 = this; var b = {}; var _arr13 = Object.values(this.timerData); for (var _i13 = 0; _i13 < _arr13.length; _i13++) { var _c3 = _arr13[_i13]; var _a17 = _c3.name, d = _c3.nextRespawn, e = _c3.world; b[e] === void 0 ? (b[e] = [ { name: _a17, nextRespawn: d } ]) : b[e].push({ name: _a17, nextRespawn: d }); } var c = ""; var _arr14 = Object.entries(b); for (var _i14 = 0; _i14 < _arr14.length; _i14++) { var _arr14$_i = _slicedToArray(_arr14[_i14], 2), d = _arr14$_i[0], e = _arr14$_i[1]; (c += '<br><div style="text-align: center; font-weight: bold; text-decoration: underline">'.concat( this.capitalizeWorld(d), "</div>" )), e.sort(function(a, b) { return a.nextRespawn - b.nextRespawn; }); var _a18 = []; _a18.push(""); var _iteratorNormalCompletion3 = true; var _didIteratorError3 = false; var _iteratorError3 = undefined; try { for ( var _iterator3 = e[Symbol.iterator](), _step3; !(_iteratorNormalCompletion3 = (_step3 = _iterator3.next()) .done); _iteratorNormalCompletion3 = true ) { var _b18 = _step3.value; var _c4 = _b18.name, _e2 = _b18.nextRespawn; _a18.push( "<span>" .concat( this.getTimeToRespawn(_c4, _e2), '</span><span class="timer_data" tip="Kliknij, aby usun\u0105\u0107 z timera." timer-data="' ) .concat(_c4, "|") .concat(d, '">---</span>') ); } } catch (err) { _didIteratorError3 = true; _iteratorError3 = err; } finally { try { if (!_iteratorNormalCompletion3 && _iterator3.return != null) { _iterator3.return(); } } finally { if (_didIteratorError3) { throw _iteratorError3; } } } _a18.push(""), (c += _a18.join("<hr>")); } (a.innerHTML = c), setTimeout(function() { _this12.addNpcsToTimerBox(a); }, 1e3); } }, { key: "capitalizeWorld", value: function capitalizeWorld(a) { return a.charAt(0).toUpperCase() + a.slice(1) + ":"; } }, { key: "getTimeToRespawn", value: function getTimeToRespawn(a, b) { var c = b - this.timeStamp, d = 10 > parseInt(c / 60) ? "0".concat(parseInt(c / 60)) : parseInt(c / 60), e = 10 > c % 60 ? "0".concat(c % 60) : c % 60; return "" .concat(a, ": ") .concat(d, ":") .concat(e); } }, { key: "removeLockAdding", value: function removeLockAdding() { "ni" === this.interface && (window.Engine.lock.add = Function.prototype), "si" === this.interface && (window.g.lock.add = Function.prototype), (window.mAlert = Function.prototype); } }, { key: "initLagRefresher", value: function initLagRefresher() { var _this13 = this; !1 === this.startInctementingLagRefresher && ((this.startInctementingLagRefresher = !0), setInterval(function() { _this13.incrementValue++, 8 < _this13.incrementValue && (location.href = location.href); }, 500)); var a = this, b = window.$.ajax; window.$.ajax = function() { for ( var _len = arguments.length, c = new Array(_len), _key = 0; _key < _len; _key++ ) { c[_key] = arguments[_key]; } if (c[0].url.includes("engine?t=")) { var _b19 = c[0].success; c[0].success = function() { for ( var _len2 = arguments.length, c = new Array(_len2), _key2 = 0; _key2 < _len2; _key2++ ) { c[_key2] = arguments[_key2]; } var d = "object" == _typeof(c[0]) && null !== c[0] && "ok" === c[0].e, e = _b19.apply(_this13, c); return d && a.parseAjaxData(c[0]), e; }; } return b.apply(_this13, c); }; } }, { key: "parseAjaxData", value: function parseAjaxData(a) { if ( (((a.hasOwnProperty("d") && "stop" === a.d) || (a.hasOwnProperty("t") && "stop" === a.t)) && this.Sleep(2500).then(function() { location.href = location.href; }), (this.incrementValue = 0), a.hasOwnProperty("loot") && a.hasOwnProperty("item") && a.loot.hasOwnProperty("init") && a.loot.hasOwnProperty("source") && 0 < a.loot.init && "fight" === a.loot.source) ) { var _b20 = [], c = []; var _arr15 = Object.entries(a.item); for (var _i15 = 0; _i15 < _arr15.length; _i15++) { var _arr15$_i = _slicedToArray(_arr15[_i15], 2), d = _arr15$_i[0], e = _arr15$_i[1]; var _a19 = e.stat, f = e.name; !0 === this.isGoodItem(_a19, f) ? _b20.push(d) : c.push(d); } this.sendLoots(_b20, c); } a.hasOwnProperty("f") && a.f.hasOwnProperty("move") && a.f.hasOwnProperty("current") && 0 === a.f.current && -1 === a.f.move && (this.closeBattle(), a.f.hasOwnProperty("w") && this.autoHeal()), a.hasOwnProperty("event_done") && this.autoHeal(), a.hasOwnProperty("ask") && a.ask.hasOwnProperty("re") && "party&a=accept&answer=" === a.ask.re && !0 === this.QuickGroupSettings.accepting.active && window._g("party&a=accept&answer=1"); } }, { key: "isGoodItem", value: function isGoodItem(a, b) { if (!0 === this.lootfilterSettings.stat.all.active) return !0; var c = []; var _arr16 = Object.entries(this.lootfilterSettings.stat); for (var _i16 = 0; _i16 < _arr16.length; _i16++) { var _arr16$_i = _slicedToArray(_arr16[_i16], 2), _d2 = _arr16$_i[0], e = _arr16$_i[1].active; !0 === e && c.push(_d2); } var d = this.lootfilterSettings.names; for (var _i17 = 0; _i17 < c.length; _i17++) { var _d3 = c[_i17]; if (a.includes(_d3)) return !0; } var _iteratorNormalCompletion4 = true; var _didIteratorError4 = false; var _iteratorError4 = undefined; try { for ( var _iterator4 = d[Symbol.iterator](), _step4; !(_iteratorNormalCompletion4 = (_step4 = _iterator4.next()).done); _iteratorNormalCompletion4 = true ) { var _c5 = _step4.value; if (b.toLowerCase() === _c5.toLowerCase()) return !0; } } catch (err) { _didIteratorError4 = true; _iteratorError4 = err; } finally { try { if (!_iteratorNormalCompletion4 && _iterator4.return != null) { _iterator4.return(); } } finally { if (_didIteratorError4) { throw _iteratorError4; } } } return !1; } }, { key: "sendLoots", value: function sendLoots(a, b) { window._g( "loot&not=" .concat(b.join(","), "&want=&must=") .concat(a.join(","), "&final=1") ), "si" === this.interface && (document.querySelector("#loots").style.display = "none"); } }, { key: "closeBattle", value: function closeBattle() { window._g("fight&a=quit"), "si" === this.interface && (document.querySelector("#battle").style.display = "none"); } }, { key: "autoHeal", value: function autoHeal() { var _this14 = this; if (this.dead) return; var a = "ni" === this.interface ? window.Engine.hero.d.warrior_stats : window.hero; if (a.hp === a.maxhp) return (this.isHealing = !1); this.isHealing = !0; var b = [], c = []; var d = !1; var _iteratorNormalCompletion5 = true; var _didIteratorError5 = false; var _iteratorError5 = undefined; try { for ( var _iterator5 = this.items[Symbol.iterator](), _step5; !(_iteratorNormalCompletion5 = (_step5 = _iterator5.next()).done); _iteratorNormalCompletion5 = true ) { var e = _step5.value; var f = e.stat, g = e.loc, h = e.name; if ("g" === g) { var _this$parseItemStat = this.parseItemStat(f), _g = _this$parseItemStat.timelimit, i = _this$parseItemStat.lvl, j = _this$parseItemStat.leczy, k = _this$parseItemStat.fullheal; if (_g !== void 0 && _g.includes(",")) continue; if (void 0 !== i && i > a.lvl) continue; j !== void 0 && (j <= a.maxhp - a.hp ? c.push(e) : (d = !0)), "Czarna per\u0142a \u017Cycia" === h && (16e3 <= a.maxhp - a.hp ? c.push(e) : (d = !0)), k !== void 0 && b.push(e); } } } catch (err) { _didIteratorError5 = true; _iteratorError5 = err; } finally { try { if (!_iteratorNormalCompletion5 && _iterator5.return != null) { _iterator5.return(); } } finally { if (_didIteratorError5) { throw _iteratorError5; } } } if (0 < c.length) { var _a20 = c.sort(function(a, b) { return ( _this14.parseItemStat(b.stat).leczy - _this14.parseItemStat(a.stat).leczy ); }); this.useItem(_a20[0].id, function() { _this14.Sleep(100).then(function() { _this14.autoHeal(); }); }); } else 0 < b.length ? this.useItem(b[0].id, function() { _this14.Sleep(100).then(function() { _this14.autoHeal(); }); }) : !1 == d && window.message( '<span style="color: red">Brakuje Ci potek!</span>' ); this.isHealing = !1; } }, { key: "parseItemStat", value: function parseItemStat(a) { var b = {}, c = a.split(";"); var _iteratorNormalCompletion6 = true; var _didIteratorError6 = false; var _iteratorError6 = undefined; try { for ( var _iterator6 = c[Symbol.iterator](), _step6; !(_iteratorNormalCompletion6 = (_step6 = _iterator6.next()).done); _iteratorNormalCompletion6 = true ) { var d = _step6.value; var _d$split = d.split("="), _d$split2 = _slicedToArray(_d$split, 2), _a21 = _d$split2[0], _c6 = _d$split2[1]; b[_a21] = _c6; } } catch (err) { _didIteratorError6 = true; _iteratorError6 = err; } finally { try { if (!_iteratorNormalCompletion6 && _iterator6.return != null) { _iterator6.return(); } } finally { if (_didIteratorError6) { throw _iteratorError6; } } } return b; } }, { key: "useItem", value: function useItem(a, b) { window._g("moveitem&id=".concat(a, "&st=1"), b); } }, { key: "init", value: function init() { if ((this.initTimer(), "none" === this.interface)) return this.createTimerOnMainPage(); if ("ni" === this.interface) { var _a22 = window.Storage.prototype.setItem; window.Storage.prototype.setItem = function(b, c) { if ("Margonem" === b) { var _a23 = JSON.parse(c); (_a23.f = 0), (c = JSON.stringify(_a23)); } _a22.apply(this, [b, c]); }; } else window.bB = Function.prototype; this.initBox(), this.initNewNpc(), this.initNewOther(), this.removeLockAdding(), this.initChecker(), this.randomRefresh(), this.initLagRefresher(), this.chatParser(); } }, { key: "collisions", get: function get() { return "ni" === this.interface ? this.updateCollisions() : window.map.col; } }, { key: "npccol", get: function get() { return "ni" === this.interface ? this.getNpcColsNI() : window.g.npccol; } }, { key: "timeStamp", get: function get() { return Math.floor(new Date().getTime() / 1e3); } }, { key: "hero", get: function get() { return "ni" === this.interface ? window.Engine.hero.d : window.hero; } }, { key: "map", get: function get() { return "ni" === this.interface ? window.Engine.map.size : window.map; } }, { key: "mapName", get: function get() { return "ni" === this.interface ? window.Engine.map.d.name : window.map.name; } }, { key: "npcs", get: function get() { return "ni" === this.interface ? this.npcsOnNewInterface : window.g.npc; } }, { key: "others", get: function get() { return "ni" === this.interface ? this.othersOnNewInterface : window.g.other; } }, { key: "world", get: function get() { return "ni" === this.interface ? window.Engine.worldName : window.g.worldname; } }, { key: "serverTimerSpeed", get: function get() { return "none" !== this.interface && [ "nerthus", "aldous", "berufs", "brutal", "classic", "gefion", "hutena", "jaruna", "katahha", "lelwani", "majuna", "nomada", "perkun", "tarhuna", "telawel", "tempest", "zemyna", "zorza" ].includes(this.world.toLowerCase()) ? 1 : "none" !== this.interface && "syberia" === this.world.toLowerCase() ? 2 : 3; } }, { key: "battle", get: function get() { return "ni" === this.interface ? !!window.Engine.battle && !window.Engine.battle.endBattle : window.g.battle; } }, { key: "dead", get: function get() { return "ni" === this.interface ? window.Engine.dead : window.g.dead; } }, { key: "party", get: function get() { return "ni" === this.interface ? Engine.party : window.g.party; } }, { key: "loots", get: function get() { return "ni" === this.interface ? window.Engine.loots !== void 0 && !!(0 < Object.keys(window.Engine.loots.items).length) : !1 !== window.g.loots; } }, { key: "issetMyNpcOnMap", get: function get() { var _this15 = this; return Object.values(this.npcs).some(function(a) { return _this15.storage.name .toLowerCase() .includes(a.nick.toLowerCase()); }); } }, { key: "items", get: function get() { return "ni" === this.interface ? window.Engine.items.fetchLocationItems("g") : Object.values(window.g.item); } }, { key: "npcsOnNewInterface", get: function get() { var a = window.Engine.npcs.check(), b = {}; var _arr17 = Object.entries(a); for (var _i18 = 0; _i18 < _arr17.length; _i18++) { var _arr17$_i = _slicedToArray(_arr17[_i18], 2), c = _arr17$_i[0], d = _arr17$_i[1]; b[c] = d.d; } return b; } }, { key: "othersOnNewInterface", get: function get() { var a = window.Engine.others.check(), b = {}; var _arr18 = Object.entries(a); for (var _i19 = 0; _i19 < _arr18.length; _i19++) { var _arr18$_i = _slicedToArray(_arr18[_i19], 2), c = _arr18$_i[0], d = _arr18$_i[1]; b[c] = d.d; } return b; } } ]); return _class; })())(); })(); Dostęp do skryptów jest na licencji darmowej. Pytania związane z innymi skryptami lub pisaniem edytowania ów wymienionych kodów już nie są darmowe. Oczywiścię pomogę i upublicznię na tym forum inne skrypty ale widziałem, że twórcy są z zablokowaną zawartością profilu i blokadą kont, ale posty są więc możemy zrobić wspólny temat. Zapraszam
  16. Często zdarza się, że gdy chcemy uruchomić program, nagle wyskakuje komunikat o brakującym pliku .dll czy inne tego typu błędy. Dlaczego się tak dzieje? - Programy napisane w języku c++ potrzebują do działania zbioru bibliotek, koniecznych do uruchomienia aplikacji napisanej właśnie w C++. Skąd mam wiedzieć, który pobrać? - No właśnie. Tutaj pojawiają się schodki. Żeby wiedzieć, który zainstalować trzeba uruchomić aplikację i sugerować się błędem. Jednak nie musisz tego robić. Wystarczy zainstalować jeden z programów omawianych niżej. 1. All in One Runtimes POBIERZ TUTAJ - KLIK Program "All in One Runtimes" zawiera wszelkie potrzebne komponenty, potrzebne do uruchomienia programów. Gdy już go uruchomisz, program automatycznie zacznie odinstalowywać poprzednie wersje, aby zainstalować wszystko na nowo. [Program instaluje]: .NET Framework Visual C++ Runtimes 2005 / 2008 / 2012 / 2013 / 2019 Java Runtime Environment 8, Dodatkowe pliki DirectX 9.0c, Ogólne pliki wykonywalne, Microsoft Visual J# 2.0 SE, Microsoft Silverlight 5, Adobe Flash Player, [instrukcja]: Pobierz z załącznika plik AIO Runtimes, Po pobraniu, otwórz plik za pomocą programu winrar, Po włączeniu, uruchom plik wykonywalny (exe), Po załadowaniu się paska, zaznacz programy, które chcesz zainstalować. Kliknij Installeren i poczekaj z 10/15 min, Zamknij program i ponownie uruchom komputer, 2. VC Redist Installer VC Redist Installer.rar Program VC Redist Installer zawiera wszelkie potrzebne zbiory bibliotek potrzebnych do uruchomienia programów skompilowanych w języku C++. [Program instaluje]: Visual C++ 2005 (wersja 32-bitowa oraz 64-bitowa); Visual C++ 2008 9.0.30729.7523 (wersja 32-bitowa oraz 64-bitowa); Visual C++ 2010 10.0.40219.455 (wersja 32-bitowa oraz 64-bitowa); Visual C++ 2012 11.0.60830.0 (wersja 32-bitowa oraz 64-bitowa); Visual C++ 2013 12.0.21005.1 (wersja 32-bitowa oraz 64-bitowa); Microsoft Visual F Runtime 2.0; [instrukcja]: Pobierz plik z załącznika o nazwie VC Redist Installer Po pobraniu, uruchomić plik wykonywalny, Next, wybrać, jakie redisty chcemy pobrać, Po wybraniu, next i install. Zaczną nam się instalować redisty, Po zainstalowaniu, zrestartuj komputer.
  17. Nieskończona ilość granatów ・Nieskończona amunicja ・Nieskończona ilość strzykawek ・Nieskończona wytrwałość Nieskończone strategemy ・Railgun ma natychmiastową gotowość ・Brak chwiejności broni ・Godmode/Nieskończona ilość życia Brak rozrzutu broni ・Nieskończona ilość plecaków ・Odblokuj wszystkie ikony na mapie ・Brak przeładowania broni Dodaj 5 zasobów ・Biegnij szybciej o x1.25 ・Biegnij szybciej o x3.0 1. Zainstaluj Cheat Engine 2. Uruchom tabelę z załącznika (wystarczy szybko dwa razy kliknąć) 3. Naciśnij na ikonkę komputerka aby mieć możliwość wybrania procesu gry 4. Wybierz helldivers2.exe z listy (pamiętaj, że gra musi być włączona) 5. Wyskoczy okienko, w którym wybierz opcję Keep the list 6. Aby aktywować opcje trenera, zaznaczaj pola wyboru lub ustawiaj wartości od 0 do 1. helldivers2.CT
  18. Witam pytanko mam. Są jakieś cheaty pod faceit i czy warto tam używać?
  19. Witam, nie grałem hvh ponad rok i chciałem spróbować od nowa. Przybyłem tutaj by się dowiedzieć jaki jest obecnie najlepszy darmowy cheat pod HvH, dzięki za odpowiedzi ;))
  20. Rocket League Unlock All Autor: Smiley # TESTOWANE NA PLATFORMIE EPIC GAMES RLUnlockAll (1).mp4 # UŻYCIE ● Pobierz załącznik ● Najnowsza wersja z dnia 04/03/2024: CSHackedRLUA.dll ● Następnie uruchom grę ● Wstrzyknij bibliotekę czita do procesu gry dowolnym Injectorem ● Iniektor znajdziesz w dziale Narzędzia # POZOSTAŁE ● FAQ - Pierwsza pomoc
  21. Siemanko, zastanawiam sie jakiego wziac cheata na main konto warte pare tysiecy zlotych. Mysle nad EVP albo Iniuria, co polecacie? Dlaczego?
  22. Red Dead Redemption 2 Cheat Table Autor: plumbwicked Użycie Pobierz i zainstaluj Cheat Engine Włącz grę w trybie okienkowym i wczytaj grę Po załadowaniu do gry i postawieniu stóp na ziemi włącz pobrany plik Poczekaj aż menu samo się uaktywni Używaj skrótów klawiszowych, aby przełączać funkcje ( używaj skrótów klawiaturowych będąc tylko w grze ) Kliknij na pole [X] w menu, aby zmienić klawisze skrótów funkcji Jeśli menu się zamknie, będziesz musiał zrestartować RDR2 i Cheat Engine aby aktywować ponownie menu Teleport Teleport działa TYLKO w lobby solo Naciśnij klawisz "END", aby oczyścić lobby przed użyciem teleportu Zrób Waypoint na swojej mapie w grze Wróć do gry i przejdź kilka kroków, aby ustalić współrzędne Wciśnij F9, aby teleportować się do zaznaczonego punktu trasy. Nie działa na konie / wozy Aby teleport działał musisz: Poprawnie uruchomić menu [ Jeśli widzisz jakieś znaczki ?? to nie uruchomiłeś poprawnie ] Być w lobby solo [ klawisz SHIFT + END ] Przejdź lub przebiegnij 10 stóp w grze PRZED teleportem Pozostałe FAQ - Pierwsza pomoc Pobierz Najnowsza wersja z dnia 23/03/2024: CSHacked Red Dead Redemption 2 Cheat Table.ct Wersja z dnia 05/03/2024: CSHacked Red Dead Redemption 2 Cheat Table.ct Wersja z dnia 13/11/2023: CSHacked Red Dead Redemption 2 Cheat Table.ct Wersja z dnia 09/02/2023: CSHacked Red Dead Redemption 2 Cheat Table v4.6.ct Wersja z dnia 18/01/2023: CSHacked Red Dead Redemption 2 Cheat Table v4.3.ct Wersja z dnia 13/01/2023: CSHacked Red Dead Redemption 2 Cheat Table v4.2.ct Wersja z dnia 03/01/2023: CSHacked Red Dead Redemption 2 Cheat Table v4.0.ct Wersja z dnia 28/12/2022: CSHacked Red Dead Redemption 2 Cheat Table v3.8.ct Wersja z dnia 22/10/2022: CSHacked Red Dead Redemption 2 Cheat Table v3.7.ct Wersja z dnia 06/05/2022: CSHacked Red Dead Redemption 2 Cheat Table v3.4.1.ct
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności