Skocz do zawartości

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'hacks' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Główna kategoria forum
    • Sprawy związane z funkcjonowaniem forum
    • Przywitaj się
  • Serwery CSHacked.pl
    • CSHacked [ TeamSpeak 3 ] - ts3.cshacked.pl
  • Cheaty do gier FPS
    • Counter-Strike
    • Grand Theft Auto V
    • Battlefield
    • Call of Duty
    • Team Fortress 2
    • San Andreas Multiplayer
    • Fortnite
    • Playerunknown's Battlegrounds
    • Cheaty do pozostałych gier
  • Cheaty do gier MMORPG
    • Pokemon Go
    • Minecraft
    • Metin2
    • League of Legends
    • Tibia
    • Infestation: Survivor Stories (The WarZ)
    • Cheaty do pozostałych gier
  • Strefa kodowania
    • Pytania / problemy związane z programowaniem
    • Zaawansowane kodowanie
    • Cheat Engine
    • AutoIT
    • Narzędzia
  • Gry
    • Platforma Steam
    • Filmy z gier
    • Pytania, problemy dotyczące gier
    • Gry via WWW
    • Konsole
    • Kody, tricki i tipsy do gier
  • Informatyka
    • Komputery
    • Grafika
    • Telefony
    • Hacking
    • Webmastering
  • Inne
    • Hydepark
    • Tutoriale
    • Konkursy / giveaway'e
    • Wiadomości ze świata
  • Archiwum forum
    • Archiwum

Znaleziono 3 wyniki

  1. Witam od paru godzin szukam jakiegoś działającego kogo glow esp do csgo żeby się poduczyć. ale mam problem w Visual Studio "Punkt Wejścia Musi Być Zdefiniowany" Kod: #pragma once #include <Windows.h> #include <TlHelp32.h> #include <iostream> using std::cout; class Glow { public: DWORD dll, pid, clientDll, localPlayer, glowArray; HANDLE handle; bool stop = false; bool Run(); int classId(DWORD& add); int gl(); static DWORD rungl(); }; extern Glow glow; template<typename TYPE> TYPE RPM(HANDLE proc, DWORD address, SIZE_T size) { TYPE buffer = TYPE(); ::ReadProcessMemory(proc, (LPCVOID)address, &buffer, size, 0); return buffer; } template<typename TYPE> BOOL WPM(HANDLE proc, DWORD address, TYPE dataToWrite) { TYPE buffer = dataToWrite; return ::WriteProcessMemory(proc, (LPVOID)address, &buffer, sizeof(buffer), 0); } struct Offset { DWORD dwLP, iTn, bDorm, dwGl; explicit Offset() : dwLP(0xA9D44C), iTn(0xF0), bDorm(0xE9), dwGl(0x4B5A7E4){} }; struct glObject { DWORD pEntity; float r; float g; float b; float a; uint8_t unk1[16]; bool m_bRenderWhenOccluded; bool m_bRenderWhenUnoccluded; bool m_bFullBloom; uint8_t unk2[14]; };
  2. Siemka, szukam Cheata do PRO - W sumie mam jednego ;/ ale maj englisz is gud and aj cant przeczytać tutorjala and aj dont kminić o kij tam chodzić ;/ więc poszukuje kogos kto ogarnał by mi tego bota albo kogos kto zna jakiegos lepszego ;/ (PS : https://proshine-bot.com/ )
  3. Mini tool 2.3 Instrukcja Uruchom hacka Włącz gre Jak nie zadziała to na odwrót uruchom grę potem program. Pamiętaj, by mieć zainstalowane.net i visual c++ i wszystkie sterowniki, a także aktualizacje gry, a zarazem mieć wyłączonego anty wirusa i uruchamiać program jako administrator. Opcje: Force Host 18 man lobby run crouch lobby unlimited time unlimited score change team one name change team two name eb glossy map esp noclip color name telaport Console Naprawione błędy: Fixed dolphin dive with eb on fixed force host crash Dodano: 18 man lobby crouch lobby unlimited time unlimited score team 1 name team 2 name glossy map tellaport fov changer Scan:https://virusscan.jotti.org/en-US/filescanjob/pis8qa4izu Mini tool 2.3.zip

Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

×

Powiadomienie o plikach cookie

By korzystać z forum musisz się zgodzić z zasadami: Regulamin.