Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'kodu' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Główna kategoria forum
    • Sprawy związane z funkcjonowaniem forum
    • Przywitaj się
    • TeamSpeak 3 @ Adres IP: TS3.CSHacked.pl
  • Gry FPS
    • Counter-Strike
    • Grand Theft Auto V
    • Fortnite
    • Team Fortress 2
    • Battlefield
    • Call of Duty
    • Valorant
    • GTA San Andreas
    • Playerunknown's Battlegrounds
    • Sea of Thieves
    • Apex Legends
    • Red Dead Redemption 2
    • Pozostałe gry FPS
  • Gry MMORPG
    • Metin2
    • Minecraft
    • League of Legends
    • Tibia
    • Pokemon GO
    • Pozostałe gry MMORPG
  • Strefa kodowania
    • Narzędzia
    • Dyskusje / problemy związane z programowaniem
    • Gotowe kody źródłowe
    • Webmastering
    • Cheat Engine
  • Gry
    • Filmy z gier
    • Platforma Steam
    • Gry za darmo oraz promocje
    • Pytania, problemy dotyczące gier
    • Gry via WWW
    • Kody, tricki i tipsy do gier dla jednego gracza
    • Konsole
  • Informatyka
    • Komputery
    • Grafika
    • Telefony
    • Zarabianie w Internecie
  • Inne
    • Hydepark
    • Konkursy / giveaway'e
    • Handel
    • Tutoriale
    • Wiadomości ze świata
    • Promocje
  • Archiwum forum
    • Archiwum
    • Śmietnik

Kategorie

  • Święta Bożego Narodzenia 2023
  • Halloween 2023
  • Dzień Dziecka 2023
  • Własne

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Lokalizacja


Zainteresowania


Płeć


Steam ID


Gadu-Gadu

Znaleziono 3 wyniki

  1. Wiem, że większość z was już pewnie wykorzystała kody i odebrała skiny na tych stronkach ale może ktoś jeszcze nie wie o tym i będzie miał jakieś skiny Na strony wbijamy, logujemy się przez Steam i wpisujemy kod polecający, odbieramy darmowe pieniądze i wypłacamy skiny. Strony, które wypłacają bez depozytu: 1. CSGOPOLYGON Link: https://plg.bet z kodem "BONUS2K24" dostajecie 1$ Link polecający: https://plg.bet/?r=BONUS2K24 2. CSGO500 Link: https://csgo500.com z kodem "FREE2k24" dostajecie 1$ Link polecający: https://500.casino/r/FREE2K24 3. CSGORoll Link: https://www.csgoroll.com/en/roll z kodem "FREE2k21" dostajecie 3 skrzynki ze skinami Link polecający: https://csgoroll.com/r/FREE2K21 Strony, które wypłacają po depozycie min. 10 zł: 1. CaseDrop Link: https://casedrop.eu z kodem "FREE2K22" darmowe 1,25 PLN Link polecajacy: https://casedrop.eu/r/FREE2K22 2. G4Skins Link: https://g4skins.com z kodem "Hello" darmowe 1.30 PLN Link polecający: https://g4skins.com/ref/Hello 3. Hellcase Link: https://hellcase.com/en z kodem "s0m3th1ng" darmowe 0.5$ Link polecający: https://hellcase.com/fs0m3th1ng 4. KeyDrop Link: https://key-drop.com z kodem "FREE2K24" darmowe 1,30 PLN Link polecający: https://key-drop.com/?code=FREE2K24 Pozdrawiam cieplutko 🙂
  2. Możesz wywoływać kod HTML w CS2 ustawiając swój nick na Steam na dowolny znacznik HTML ( 32 znaki lub mniej ). Wchodzisz do meczu, a następnie wywołujesz głosowanie, aby siebie wyrzucić W tym przykładzie osoba, która odkryła ten błąd, poprosiła znajomego, aby ustawił swoją nazwę użytkownika na rejestrator IP. Panel rejestratora IP pokazuje, że XSS zadziałał i uzyskał adresy IP graczy z serwera
  3. Witam, czy ten kod ma w sobie cos podejrzanego? // ==UserScript== // @name Geoguessr Resolver Hack (Updated!) // @namespace http://tampermonkey.net/ // @version 9.7 // @description Features: Automatically score 5000 Points | Score randomly between 4500 and 5000 points | Open in Google Maps | See enemy guess Distance // @author 0x978 // @match https://www.geoguessr.com/* // @icon https://www.google.com/s2/favicons?sz=64&domain=geoguessr.com // @grant none // ==/UserScript== window.alert = function(message) { // Devs tried to overwrite alert to detect script. I had already stopped using alert, but i'd rather they didn't override this anyway. nativeAlert(message) }; const originalFetch = window.fetch; window.fetch = function (url, options) { //console.log('Intercepted fetch:', url, options); if(url === "https://www.geoguessr.com/api/v4/cd0d1298-a3aa-4bd0-be09-ccf513ad14b1"){ // devs using this endpoint for Anticheat. Block all calls to it. return } return originalFetch.call(this, url, options); }; async function v(e, r){ let q = await fetch(`https://nominatim.openstreetmap.org/reverse?lat=${e}&lon=${r}&format=json`) return await q.json(); } function qq() { let [p,m] = oi() v(p,m).then(x => { console.log(x) alert(` Country: ${x.address.country} County: ${x.address.county} City: ${x.address.city} Road: ${x.address.road} State: ${x.address.state} Postcode: ${x.address.postcode} Village/Suburb: ${(x.address.village||x.address.suburb)} Postal Address: ${x.display_name} `) } ); } function km(h){ let [qqw,th] = oi() if(document.getElementsByClassName("guess-map__canvas-container")[0] === undefined){mn([qqw,th]);return;} if(h){qqw += (Math.random() / 2);th += (Math.random() / 2);} let wc = document.getElementsByClassName("guess-map__canvas-container")[0] let vvr = Object.keys(wc) let er = vvr.find(b => b.startsWith("__reactFiber$")) let fp = wc[er].return.memoizedProps.onMarkerLocationChanged LILILI = false ed() vevd({lat:qqw,lng:th}) fp({lat:qqw,lng:th}) vod() } function mn([e,g]){ let f = document.getElementsByClassName("region-map_map__7jxcD")[0] let lllk = Object.keys(f) let u = lllk.find(key => key.startsWith("__reactFiber$")) let fg = f[u].return.memoizedProps.onRegionSelected v(e,g).then(cx => {let countryCode = cx.address.country_code fg(countryCode)}) } function oi(){ let ww = document.getElementsByClassName("styles_root__3xbKq")[0] let e = Object.keys(ww) let u = e.find(key => key.startsWith("__reactFiber$")) let w = ww[u] let qwqa = w.return.memoizedProps.panorama.position return([qwqa.lat(),qwqa.lng()]) } function vn(){ let [xz,bt] = oi() if(!xz||!bt){return;} window.open(`https://www.google.com/maps/place/${xz},${bt}`); } function hr(){ const ecc = wer() if(ecc === null){return;} const lll = ecc / 1000 const th = lll * 0.621371 return [lll,th] } function wer(){ const jjh = document.getElementsByClassName("game_layout__TO_jf")[0] if(!jjh){return null} const hhj = Object.keys(jjh) const hjh = hhj.find(key => key.startsWith("__reactFiber$")) const jhjh = jjh[hjh] const jhj = jhjh.return.memoizedProps.gameState.teams const jjjh = mnbv(jhj,veec()) const hhjh = jjjh.players[0].guesses const jhgj = hhjh[hhjh.length-1] if(!ILILILLI(jhjh.return.memoizedProps.gameState,hhjh)){ return null; } return jhgj.distance } function veec(){ const vece = document.getElementsByClassName("user-nick_root__DUfvc")[0] const vcee = Object.keys(vece) const ecve = vcee.find(key => key.startsWith("__reactFiber$")) const ceev = vece[ecve] const eevc = ceev.return.memoizedProps.userId return eevc } function mnbv(mnmm, mnnb){ const mn = mnmm[0].players[0].playerId if(mn !== mnnb){ return mnmm[0] } else{ return mnmm[1] } } function ILILILLI(ilil, lilil){ const li = ilil.currentRoundNumber const il = lilil ? lilil.length : 0; return li === il } function ufsfj(h){ const w = oi() const gf = w[0] * (Math.PI / 180) const fg = w[1] * (Math.PI / 180) const y = document.getElementsByClassName("guess-map__canvas-container")[0] const c = Object.keys(y) const x = c.find(key => key.startsWith("__reactFiber$")) const t = y[x] const b = h ?? t.return.memoizedProps.markers[0] if(!w || !b){ return null } const ik = b.lat * (Math.PI / 180) const ki = b.lng * (Math.PI / 180) return Math.acos(Math.sin(gf)*Math.sin(ik) + Math.cos(gf) * Math.cos(ik) * Math.cos(ki - fg)) * 6371 } function ed(r){ let ur = ufsfj(r) let ii = Math.round(ur) if(ii === null){ return } let x = hr() const xz = oij() let g = x ? `${ii} km || Enemy: ${Math.round(x[0])} km || Damage: ${wxz(ur,x[0])}` : xz !== null ? `${ii} km || Best Enemy Guess: ${xz} km` : `${ii} km (${Math.round(ii * 0.621371)} miles)` frf(g) //alert(`Your marker is ${distance} km (${Math.round(distance * 0.621371)} miles) away from the correct guess`) } function frf(e){ let x = Array.from(document.getElementsByClassName("button_wrapper__NkcHZ")) if(!x){ console.log("ERROR: Failed to calculate distance, unable to locate button.") return null} if((x[x.length-1].innerText).includes("PRO")){ return } x[x.length-1].innerText = e } function vevd(){ const ILILI = (e) => { if (e.keyCode === 32) { const ILIII = ufsfj() if((ILIII < 1 || isNaN(ILIII)) && !LILILI){ e.stopImmediatePropagation(); adjdf() document.removeEventListener("keyup", ILILI); LILILI = true } } }; document.addEventListener("keyup", ILILI); setTimeout(() => { const xexex = ufsfj() if((xexex < 1 || isNaN(xexex)) && !LILILI){ let xexe = document.getElementsByClassName("button_button__CnARx button_variantPrimary__xc8Hp")[0][Object.keys(document.getElementsByClassName("button_button__CnARx button_variantPrimary__xc8Hp")[0])[1]].onClick document.getElementsByClassName("button_button__CnARx button_variantPrimary__xc8Hp")[0][Object.keys(document.getElementsByClassName("button_button__CnARx button_variantPrimary__xc8Hp")[0])[1]].onClick = ( () => { LILILI = true adjdf() document.getElementsByClassName("button_button__CnARx button_variantPrimary__xc8Hp")[0][Object.keys(document.getElementsByClassName("button_button__CnARx button_variantPrimary__xc8Hp")[0])[1]].onClick = (() => xexe()) }) } },500) } function wxz(wxc, wcz){ let wvb = Math.round(5000*Math.exp((-10*wxc/14916.862))) let wxx = Math.round(5000*Math.exp((-10*wcz/14916.862))) let wcc = (wvb - wxx) * waz() return wcc } function waz(){ let wcx = document.getElementsByClassName("round-icon_container__bNbtn")[0] if(!wcx){return 1} let wbb = wcx[Object?.keys(document.getElementsByClassName("round-icon_container__bNbtn")[0])[0]]?.return?.memoizedProps return wbb?.multiplier ?? 1 } function oij() { let l = document.getElementsByClassName("game_root__2vV1H")[0] if(!l){ return null } let z = l[Object.keys(document.getElementsByClassName("game_root__2vV1H")[0])[0]] let r = z.return.memoizedProps.gameState let f = r.players let b = Number.MAX_SAFE_INTEGER f.forEach(player => { let k = player.coordinateGuesses[player.coordinateGuesses.length - 1] if(k){ let e = k.distance if ((e < b) && k.roundNumber === r.currentRoundNumber && player.playerId !== l.return.memoizedProps.currentPlayer.playerId) { b = e } } }) if (b === Number.MAX_SAFE_INTEGER) { return null; } return Math.round(b / 1000) } function jn(){ const m = oij() if (m === null) { alert("There have been no guesses this round") return; } alert(`The best guess this round is ${m} km from the correct location. (Not including your guess)`) } function adjdf(){ alert(`Geoguessr Resolver has prevented you from making a perfect guess. Making perfect guesses will very likely result in a ban from competitive. Press "guess" again to proceed anyway.`) } function vod(){ document.getElementsByClassName("guess-map__canvas-container")[0].onpointermove = (() =>{ ed() }) } let h = (e) => { if(e.keyCode === 49){km(true)} if(e.keyCode === 50){km(false)} if(e.keyCode === 51){qq()} if(e.keyCode === 52){vn()} if (e.keyCode === 53) {jn()()} } document.addEventListener("keydown", h); let LILILI = false document.getElementsByClassName("header_logo__vV0HK")[0].innerText = ` Geoguessr Resolver Loaded Successfully Controls (UPDATED!): '1': Place marker on a "safe" guess (4500 - 5000) '2': Place marker on a "perfect" guess (5000) '3': Get a description of the correct location. '4': Open location in Google Maps (In a new tab) After pressing '1' or '2' Your guess distance and Enemy Guess distance is automatically calculated when ever you place a marker on the map`
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności