Skocz do zawartości

D4RK

  • Postów

    243
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez D4RK

  1. koziar, chodzę do pracy ale na komputer mam, że się tak wyrażę wyje***. Jeszcze dzisiaj przejadę się do kuzyna szwagra, bo on też ma jakieś karty i najwyżej napisze to mi doradzicie :D

     

    [ Dodano: 2010-07-24, 18:50 ]

    Przepraszam za duble post ale byłem dziś u szwagra mojego kuzyna i on ma taką kartę

     

    http://allegro.pl/item1158924420_agp_radeon_x1600pro_512mb_ddr2_sapphire.html

     

    za 120zł jak dla mnie. Co o niej myslicie? Dobra będzie?

  2. Witam wszystkich! Dziś mam do was pytanie dotyczące karty graficznej. Spaliłem moją starą, zabytkową kartę i potrzebuję waszej pomocy. Jaką kartę byście mi polecili do 200zł? Mój spszent:

     

    Dołączona grafika

     

    Proszę o szybkie odpowiedzi i dobre typy bo na integrze nie pociągnę...

  3. Witam! Dziś padłem ofiarą oszustwa. Grając na pewnym serwerze człowiek zareklamował się, że sprzedaje CD-Key za SMS. Jako iż potrzebuję CD-Key'a skontaktowałem się z nim i wysłałem SMS. Co mnie spotkało? Wysłałem SMS za 3,66zł z VAT podałem kod zwrotny i koleś poszedł sobie na niedostępny i zero kontaktu. Piszę to by was ostrzec przed tym człowiekiem. Jego nr gg: 18888135. W CS można go zobaczyć pod nickiem Kormi. Pozdrawiam D4RK. Wygłupiłem się tylko wysyłając SMS człowiekowi, którego nawet nie znam ;/

  4. Ja tam całe wakacje raczej spędzę gdzieś w okolicy mojej zaje******* wsi ;X Wylecę sobie może nad śmierdzące jezioro, które też się tu znajduje. Popołudniami pomogę ojcu w robocie i tak do końca chyba ;/

  5. Witam! Chciałbym was prosić o zrobienie mi jakiegoś najsowego avka ;] Rozmiar 120x120 oraz jeśli można to ten sam tylko w rozmiarach 150x150. Tematyka - hmm, jakaś fajna laska może i napis D4RK ;] Autor najlepszej pracy dostanie pomógł ;]

  6. Just Cause 2
    Dołączona grafika

    Szum wokół pierwszej części Just Cause był na tyle spory, że o grze usłyszał prawdopodobnie każdy fan rozrywki spod znaku Grand Theft Auto. Gra była zresztą traktowana jako klon produkcji Rockstar Games, tyle że osadzony w klimatach tropikalnych (a dokładnie – w fikcyjnym państwie San Esporito). Po wprowadzeniu tytułu do sklepów okazało się, że mieliśmy do czynienia z lepszej lub gorszej jakości wydmuszką, choć kilka elementów rozgrywki, jak szeroki wachlarz pojazdów oraz zróżnicowany teren naszych działań, potrafiło pobudzić wyobraźnię. Niezgorsza była także sprzedaż, która zakręciła się gdzieś wokół miliona egzemplarzy. Rokowania na przyszłość były więc dobre i wszystko wskazywało na to, że doczekamy się kontynuacji. Tak też się stało – produkcja ruszyła na początku 2007 roku i – jeśli wszystko pójdzie w dobrym kierunku – w marcu przeżyjemy z Rico Rodriguezem nowy zestaw przygód.

    Nowy-stary Rico rozpoczyna swoją ostatnią misję.

    Od draki w San Esporito minęło kilka lat. Boski Rico, zmęczony zabawą w tajnego agenta Centralnej Agencji Wywiadowczej, zawiesił pistolety na kołku i oddał się błogiemu wypoczynkowi w jednym z ciepłych kurortów Ameryki Południowej. Przeszłość nie jest jednak czymś, co można pozostawić zupełnie na uboczu. W przypadku Rico nosi ona nazwisko Maria Kane i jest jego byłą partnerką, która przekazuje bohaterowi Just Cause 2 dokładne informacje o kolejnej misji, podobno ostatniej, jaką Rico ma przeprowadzić dla Agencji. Nie będzie to jednak pierwsze lepsze zadanie. Głównym jego celem ma być bowiem odnalezienie i ewentualna likwidacja Toma Sheldona – starego przyjaciela, mentora i byłego szefa Rico, który „pożyczył” od Agencji dwa miliony dolarów. Nasz protagonista odnajdzie go na wyspie Panau (fikcyjny fragment archipelagu malajskiego), zarządzanej przez panią dyktator Baby Panay.
    Zgodnie z tym, co twierdzą autorzy, tym razem fabuła ma zawierać wiele zwrotów akcji i dwuznacznych sytuacji. Czy oznacza to, że gracz będzie w stanie dokonywać wyborów i zachowywać się zgodnie z własnym pomyślunkiem? Najwidoczniej tak. Trzeba przyznać, że mogłoby to otworzyć wiele możliwości kreacyjnych. Wymagać będzie jednak dobrze zaprojektowanego świata, dynamicznie reagującego na wszystkie, nawet najdrobniejsze decyzje gracza. W innym wypadku nie uciekniemy od wrażenia, że coś tu nie gra, a cała historia toczy się tak naprawdę obok nas.
    Wyspa ma charakteryzować się wielkim zróżnicowaniem występujących na niej krain. Gracze natkną się nie tylko na mroczną dżunglę, rajskie plaże, ośnieżone szczyty, pustynie i miasta, ale także na liczne nawiązania do azjatyckich kultur – tajskiej, chińskiej oraz japońskiej. Spowoduje to, że Panau będzie jawić się jako bardzo egzotyczne miejsce, które ma szansę nieustannie zaskakiwać gracza wyszukanymi atrakcjami. Wszystkie te obszary podzielone zostaną pomiędzy trzy frakcje, z którymi przyjdzie nam walczyć bądź pertraktować. Głównym założeniem rozgrywki będzie jednak wprowadzanie chaosu, co będziemy w stanie zrobić na blisko 1000 sposobów (jak zapewniają nas autorzy).



    Kody do gry:

    Poniżej znajdują się współrzędne unikatowych miejsc, przedmiotów, lokacji oraz pojazdów. Wystarczy udać się w określone miejsce.

    - POJAZDY -
    X7392; Y16151 - Balon
    X9748; Y12798 - Odrzutowiec pasażerski Aeroliner 474
    X11699; Y5106 - Odrzutowiec wojskowy G9 Eclipse
    X22163; Y23265 - Odrzutowiec wojskowy G9 Eclipse
    X17141; Y12369 - Odrzutowiec wojskowy Si-47 Leopard
    X22163; Y23265 - Odrzutowy samolot transportowy

    - PRZEDMIOTY I INNE -
    X20624; Y31074 - Łodzie, wyrzutnia rakiet, amunicja
    X8268; Y26679 - Mobilna wyrzutnia rakietowa, wiatraki, zapasy paliwa
    X4249; Y25990 - Pistolet Happy Bubble Blaster
    X8033; Y28372 - Pompy paliwowe, dwa rzadkie samochody
    X17313; Y25610 - Ulepszenia obok pasa startowego i latarni
    X20172; Y27689 - Ulepszenie na ganku rezydencji

    - UNIKATOWE MIEJSCA -
    X21902; Y20264 - Bananowa wiadomość
    X18207; Y21543 - Nawiązanie do filmu "Jestem legendą"
    X23440; Y17420 - Ogromny talerz satelitarny
    X29601; Y31301 - Ogromny wieloryb
    X12052; Y11366 - Plażowa chatka
    X10420; Y23490 - Statek na pustyni
    X12730; Y22494 - Tajemnicze jezioro
    X9170; Y11413 - Tor wyścigowy ze sportowymi bolidami
    X30377; Y30638 - Wyrzeźbione na górze trzy kamienne twarze

    - WAŻNIEJSZE LOKACJE -
    X30172; Y14068 - Baza rakietowa Cape Carnival
    X17276; Y14343 - Dom Karla Blaine
    X17604; Y12909 - Główna baza Reapers
    X12063; Y11326 - Główna baza Roaches
    X17166; Y17225 - Główna baza Ular Boys
    X3709; Y31482 - Hotel Three Kings
    X18565; Y17755 - Kasyno Panau
    X27272; Y9999 - Klub ze striptizem Grounded Mile High
    X9748; Y12798 - Międzynarodowe lotnisko Panau
    X24574; Y14786 - Ośrodek narciarski
    X8082; Y28454 - Skoki spadochronowe na szczycie pustynnym
    X20546; Y11828 - Skoki spadochronowe na ośnieżonym szczycie
    X29197; Y28065 - Skoki spadochronowe na szczycie tropikalnym
    X17677; Y26023 - Stacja benzynowa
    X7041; Y23175 - Stacja benzynowa, dwa ulepszenia
    X3741; Y15786 - Stolica Panau
    X8646; Y23133 - Szulernia Gambler's Den

    - -- --- -- -

    - WYSPA Z SERIALU "THE LOST: ZAGUBIENI" -
    W Północno-wschodniej części mapy, z dala od głównego lądu, znajduje się wyspa będąca nawiązaniem do serialu. Lecąc na nią samolotem następuje automatyczna katastrofa. Znajduje się na niej mnóstwo nawiązań do serialu, a wśród nich: wrak samolotu 815, charakterystyczne odgłosy wydawane przez tajemniczy dym, wylęgarnia i wiele innych.
  7. Kangurek Kao
    Dołączona grafika

    Stworzona w Polsce gra platformowa dla najmłodszych. Głównym bohaterem jest tytułowy kangurek, który wraz z przyjaciółmi przeżywa wiele zabawnych przygód. Wspaniała, kolorowa, trójwymiarowa grafika wykorzystująca możliwości najnowszych akceleratorów sprawia, że najmłodszych nie sposób wręcz oderwać od ekranu komputera. Gra całkowicie pozbawiona jest przemocy i została przygotowana w pełnej polskiej wersji językowej.



    Kody do gry:

    Gdy pojawi się mapa przytrzymaj Spację.
    Teraz aby uruchomić kody wciśnij klawisze:

    GÓRA, GÓRA, LEWO, DÓŁ, ENTER - następny poziom
    GÓRA, DÓŁ, PRAWO, LEWO, GÓRA - wszystkie poziomy
    DÓŁ, PRAWO, LEWO, DÓŁ, ZERO - rękawice
    DÓŁ, LEWO, LEWY ALT, LEWO, PRAWY SHIFT, PRAWY SHIFT - nieśmiertelność
  8. Act of war - Direct action
    Dołączona grafika

    Act of War: Direct Action to dość innowacyjna gra strategiczna, za produkcję której odpowiedzialne jest niewielkie francuskie studio developerskie Eugen Systems. Mamy tu do czynienia ze strategią czasu rzeczywistego, a podstawowym elementem, który wyróżnia ją na tle zbliżonych tytułów są widowiskowe walki rozgrywane na ulicach wielu słynnych miast.
    Act of War: Direct Action to dość innowacyjna gra strategiczna, za produkcję której odpowiedzialne jest niewielkie francuskie studio developerskie Eugen Systems. Mamy tu do czynienia ze strategią czasu rzeczywistego, a podstawowym elementem, który wyróżnia ją na tle zbliżonych tytułów są widowiskowe walki rozgrywane na ulicach wielu słynnych miast.
    Akcja gry została osadzona w niedalekiej przyszłości, świat od wielu lat toczy walkę z terroryzmem. Gracz staje na czele świetnie wyszkolonych oddziałów do zadań specjalnych o nazwie Task Force Talon. W przeciwieństwie do innych tytułów, jak chociażby Ghost Recon, gracz nie będzie ograniczał się do pojedynczych działań przy użyciu małych grupek najemników. W Act of War bierze on udział w wielkich ofensywach z udziałem batalionów żołnierzy wspartych lotnictwem (śmigłowce Apache, myśliwce F-16) czy na przykład czołgami (popularny Abrams). Task Force Talon posiada na wyposażeniu arsenał broni najnowszej generacji, co dodatkowo zwiększa widowiskowość toczonych pojedynków. Wśród futurystycznych jednostek nie zabrakło żołnierzy w specjalnych egzoszkieletowych zbrojach czy też bezzałogowych pojazdów. Warto również zaznaczyć, iż za otoczkę fabularną gry odpowiedzialny jest Dale Brown, autor bestsellerowych techno-thrillerów (m.in. Air Battle Force).
    Kampania single-playerowa prowadzi gracza przez kilka ogromnych miast – San Francisco, Londyn, Tokio, Moskwę, Waszyngton a także w rejony Egiptu. Warto dodać, iż każde z tych miejsc jest w miarę wiernie odtworzone, wszystkie najważniejsze budynki (muzea, teatry czy inne obiekty publiczne) znajdują się bowiem na mapie. Misje obejmują przede wszystkim zwalczanie ugrupowań terrorystycznych. Oprócz singleplayera przygotowano także rozbudowany multiplayer, na jednej planszy może spotkać się maksymalnie osiem osób. W tym przypadku gracze mogą wybrać dowolną stronę konfliktu, także terrorystów.
    Oprawa wizualna Act of War stanowi jeden z największych atutów produktu. Grafika sprawia wrażenie fotorealistycznej, wspomniane już miasta są bardzo duże a na dodatek szczegółowo je odtworzono. Widowiskowy przebieg mają też same starcia, zniszczone jednostki w efektowny sposób wybuchają, bardzo często dochodzi do zniszczeń okolicznych budynków. Wszystkie obiekty rzucają realistyczne cienie, zadbano także o różnorodne efekty pogodowe.



    Kody do gry:

    Podczas kampanii dla pojedynczego gracza naciśnij [Enter] i wpisz jeden z kodów:

    fortknox - dostajesz 1000$
    keyholemaster - cała mapa
    yeepeekaye - odpala bombę atomową we wskazane miejsce
    ineedalltechnos - nieskończone fundusze i wszystkie technologie
  9. Mass Effect 2
    Dołączona grafika

    Mass Effect 2 to kontynuacja wydanego w 2007 roku hitu RPG - Mass Effect. Autorami gry jest niezwykle zasłużone dla tego gatunku studio BioWare, które na swoim koncie ma takie tytuły jak Bladur's Gate czy Icewind Dale.

    Akcja gry przenosi nas do przyszłości, kiedy to ludzkość stawia swoje pierwsze kroki ku kolonizacji przestrzeni kosmicznej. Gracz ponownie wciela się w postać komandora Sheparda, będącego członkiem jednostki WIDMO. Tym razem nasz bohater musi rozwiązać mroczną zagadkę zaginięć całych kolonii ludzkich w różnych zakątkach kosmosu. Jak zapowiadają twórcy, należy się przygotować na bezpardonową walkę z bezwzględnym przeciwnikiem w samym sercu jego terytorium.

    Do dyspozycji gracza ponownie oddany zostaje oddział świetnie wyszkolonych kosmicznych komandosów. Oprócz starych znajomych, w szeregi jednostki wstąpi troje zupełnie nowych bohaterów, w tym przedstawiciel obcej rasy, imieniem Thane, oraz dwoje ludzi - Jacob i Miranda. Co ciekawe, gra ma być w pewnym sensie kompatybilna z pierwszym Mass Effect. Jak oznajmiło BioWare, jeśli zachowamy zapisane stany gry, Mass Effect 2 podda je analizie. W wyniku podjętych przez nas decyzji w pierwszej części, gra sama dostosuje do nich niektóre wątki w kontynuacji.

    Z patentem tym wiąże się kolejna ciekawostka. Mianowicie jeśli nie zachowamy naszych save'ów, to w Mass Effect 2 zamiast w postać Sheparda, wcielimy się w zupełnie nowego bohatera. Daje to potencjalnie co najmniej kilkanaście możliwości rozegrania scenariusza. Od strony graficznej, Mass Effect 2 w całości bazuje na wydajnym Unreal Engine 3.0.



    Kody do gry:

    Znajdź folder:
    C:/Program Files/Team JPN/Mass Effect 2/BioGame/Config/PC/Cooked
    Teraz poszukaj pliku Coalesced.ini
    i otwórz go z pomocą Notatnika.

    Znajdź i zmień poszczególne linijki tekstu:

    Health=[LICZBA] i zamień na: Health=[LICZBA] - zmiana ilości zdrowia

    AmmoPerShot=1 i zamień na: AmmoPerShot=0 - Brak przeładowania broni

    bInfiniteAmmo=true i zamień na: bInfiniteAmmo=false - Nieskończona amunicja (W tekście znajduje się kilka takich linijek, musisz odszukać i zamienić wszystkie z nich aby ułatwienie zadziałało prawidłowo)

    Po dokonaniu odpowiednich zmian zapisz plik i uruchom grę.

    - -- --- -- -

    UWAGA:
    - Przed dokonaniem jakichkolwiek zmian zrób sobie kopię zapasową edytowanego pliku.
    - Zamiast nawiasów kwadratowych wpisz żądane informacje określające działanie kodu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności