Skocz do zawartości

DerViX

  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez DerViX

  1. Projekt nedcode.cfg [128 tickrate][best FPS]
    Jest to kontynuacja mojego poprzedniego confingu którego dopiero teraz postanowiłem nie co zaktualizować.

    // NETCODE TICK 128

    rate "128000.0"

    cl_interp_all "0.0"
    cl_updaterate "128"
    cl_cmdrate "128"
    cl_interp_ratio "1.0"
    cl_interp "0.015"

    // Misc Settings
    // cl_interp_ratio "2"
    // cl_interp "0.02"

    // LAN Settings
    // cl_interp_ratio "1"
    // cl_interp "0.01"

    cl_interp_threadmodeticks "0"
    cl_lagcompensation "1"
    cl_pred_optimize "2"
    cl_smooth "0.01"
    cl_smoothtime "0.01"
    cl_fov "120"



    cl_allowdownload "1"
    cl_allowupload "1"
    cl_downloadfilter "nosounds"

    fps_max "999"
    cl_showfps "1"

    net_graph "1"
    net_graphheight "945"
    net_graphmsecs "400"
    net_graphpos "1"
    net_graphproportionalfont "0"
    net_graphshowinterp "1"
    net_graphshowlatency "1"
    net_graphshowsvframerate "1"
    net_graphsolid "1"
    net_graphtext "1"
     

    Całość kopiujemy i wrzucamy do autoexec.cfg

    W grze odpalamy konsole i wpisujemy exec autoexec i dajemy enter!

     

    Co daje ten nedcode ?

     

    Zwiększa ilość FPS co w przypadku poprzedniego confingu było nie możliwe na serwerach 128 tickrate ze względu ustawień dodatkowo poprawia szybkość zabijania przeciwnika działa tylko na serwerach z tickrate 128.

     

    W krótce dodam pod tickrate 64 czyli coś pod MM.

  2. Siemano!

     

    Przez wiele dni tygodni i miesięcy zbierałem informacje dotyczące ustawień plików weapon oraz plików cfg. w CSGO.

    Nie dawno trafiłem na Rosyjską stronę gdzie dokładnie było opisane co można wrzucić do Autoexec.cfg żeby to działało.

    Dzisiaj skończyłem testy działa b.dobrze.

     

    info.

    Autoexec.cfg

     

    -zmniejszony odrzut broni (nieznacznie)

    -poprawiona płynność gry (+80 fps powyżej rozdzielczości 1024x768)

    -poprawnie ustawiony model broni (head)

    -dodałem alias attak (ak47,M4A4,Famas,Galil)(mouse 1 attak speed 1)

    -dodałem sixense (odpowiada głównie za aima, działa tylko na botach)+(sixense jest to konfiguracja z cs 1.6 oraz css przerobione do csgo) (działaja poprawnie, nie są mojego autorstwa tylko kolegi z Rosji)

    -poprawiona stabilność var podczas strzelania ( 0.0/0.1/0.2 var 64/128 ms)

    -poprawione nie wielkie dropy fps (zmniejszone do 119 fps stałe przy 1024x768)

     

    Gdy już pobierzecie wrzucacie plik do folderu cfg.

    Wejdźcie do gry i w konsoli wpiszcie exec auto następnie po wejściu na serwer z botami komendę (KP_END i F7 <- ta komenda nie działa na oficjalnych serwerach Valve!)

     

     

    Dodam że to nie jest jeszcze to czego szukam/szukałem będę kombinował dalej :)

    To nie są skrypty nie zajmuję się takim rzeczami haxy też mnie nie bawią.

     

     

    podgląd pliku.

     

    by.DerViX

    sv_cheats 1
    mat_hdr_tonemapscale 0
    bindtoggle f cl_righthand
    mat_accelerate_adjust_exposure_down 0
    mat_dynamic_tonemapping 0
    mat_colcorrection_forceentitiesclientside 0
    mat_bloomamount_rate 0
    mat_bloom_scalefactor_scalar 0
    r_drawparticles 1
    fog_override 0
    fog_enable 0
    fog_enableskybox 0
    r_farz 0
    cl_disablefreezecam "0"
    viewmodel_offset_x "2"
    viewmodel_offset_y "2"
    viewmodel_offset_z "-2"
    viewmodel_fov 65
    bind "e" "+use"
    bind "g" "drop"
    bind "i" "show_loadout_toggle"
    bind "j" "hud_reloadscheme"
    bind "`" "toggleconsole"
    bind "," "buyammo1"
    bind "." "buyammo2"
    bind "\" "toggleconsole"
    bugreporter_uploadasync "0"
    bugreporter_username ""
     chet_debug_idle "0" // ?
     cl_autowepswitch "0"
     cl_chatfilter_version "1"
     cl_chatfilters "63"
     cl_crosshairalpha "9999"
     cl_crosshaircolor "1"
     cl_crosshaircolor_b "0"
     cl_crosshaircolor_g "255"
     cl_crosshaircolor_r "0"
     cl_crosshairdot "0"
     cl_crosshairscale "950"
     cl_crosshairsize "5"
     cl_crosshairthickness "0"
     cl_crosshairusealpha "1"
     cl_detail_avoid_force "0.4"
     cl_detail_avoid_radius "64"
     cl_detail_avoid_recover_speed "0.25"
     cl_detail_max_sway "5"
     cl_dynamiccrosshair "0"
     cl_enable_weapon_voiceover "0"
     cl_forcepreload "1"
     cl_idealpitchscale "0.8"
     cl_logofile "0"
     cl_minimal_rtt_shadows "1"
     cl_mouselook "1"
     cl_observercrosshair "1"
     cl_playerspraydisable "0"
     cl_righthand "1.000000"
     cl_rumblescale "0"
     cl_scalecrosshair "1"
     cl_show_scaleform_achievement_popups "1"
     cl_showhelp "1"
     cl_showloadout "1"
     cl_showncustomtabhelp "1"
     cl_showpluginmessages "1"
     cl_soundfile "0"
     cl_spec_mode "1"
     cl_team "default"
     cl_timeout "9999999"
     closecaption "0"
     commentary_firstrun "1"
     con_enable "1"
     crosshair "2"
     cursortimeout "60.0"
     dsp_enhance_stereo "0"
     dsp_slow_cpu "0"
     dsp_volume "0.8"
     force_audio_english "1"
     func_break_max_pieces "0"
     g15_update_msec "250"
     gameinstructor_enable "1"
     hud_fastswitch "1"
     hud_scaling "1"
     hud_showtargetid "1"
     hud_takesshots "0"
     item_enable_content_streaming "1"
     items_game_use_local "1"
     joystick "0"
     lookspring "0"
     lookstrafe "0"
     m_forward "1"
     m_mouseaccel1 "0"
     m_mouseaccel2 "0"
     m_pitch "0.022"
     m_rawinput "1"
     m_side "0.8"
     m_yaw "0.022"
     muzzleflash_light "1"
     net_allow_multicast "1"
     net_graph "0"
     net_graphheight "100"
     net_graphmsecs "400"
     net_graphpos "2"
     net_graphproportionalfont "0"
     net_graphshowinterp "1"
     net_graphshowlatency "1"
     net_graphsolid "1"
     net_graphtext "1"
     net_maxroutable "1200"
     net_scale "5"
     net_steamcnx_allowrelay "1"
     npc_height_adjust "1"
     option_duck_method "0"
     option_speed_method "0"
     password ""
     r_drawmodelstatsoverlaymax "1.5"
     r_drawmodelstatsoverlaymin "0.1"
     r_eyegloss "0"
     r_eyemove "0"
     r_eyeshift_x "0"
     r_eyeshift_y "0"
     r_eyeshift_z "0"
     r_eyesize "0"
     r_modelAmbientMin "0.0"
     safezonex "1.0"
     safezoney "1.0"
     scene_showfaceto "0"
     scene_showlook "0"
     scene_showmoveto "0"
     scene_showunlock "0"  
     sf_ui_tint "0"
     sfcrosshair "0"
     sixense_aim_1to1_heading_multiplier "0"
     sixense_aim_1to1_pitch_multiplier "0"
     sixense_aim_1to1_ratchet_vertical "0"
     sixense_aim_freeaim_accel_band_exponent "0"
     sixense_aim_freeaim_accel_band_size "0"
     sixense_aim_freeaim_auto_level_rate "0"
     sixense_aim_freeaim_dead_zone_radius "0"
     sixense_aim_freeaim_heading_multiplier "0"
     sixense_aim_freeaim_max_speed "0"
     sixense_aim_freeaim_pitch_multiplier "0"
     sixense_aim_freeaim_switch_blend_time_exit "0"
     sixense_aim_scope_heading_multiplier "0"
     sixense_aim_scope_pitch_multiplier "0"
     sixense_always_draw_crosshair "1"
     sixense_base_offset_x "0.0"
     sixense_base_offset_y "0.0"
     sixense_base_offset_z "0"
     sixense_controller_angle_mode "0"
     sixense_crosshair_horiz_multiplier "0"
     sixense_crosshair_vert_multiplier "0"
     sixense_crouch_sensitivity "1.5"
     sixense_enabled "0"
     sixense_exit_metroid_blend "0"
     sixense_exit_one_to_one_dot "0"
     sixense_feet_angles_offset_stick_spin_exponent "0"
     sixense_feet_angles_offset_stick_spin_horiz_multiplier "0"
     sixense_feet_angles_offset_stick_spin_invert_pitch "1.0"
     sixense_feet_angles_offset_stick_spin_vert_multiplier "0"
     sixense_filter_level "0"
     sixense_jump_sensitivity "1"
     sixense_left_handed "0"
     sixense_max_charge_spin "0"
     sixense_melee_pitch_blend_val "0"
     sixense_mode "0"
     sixense_mouse_enabled "1.0"
     sixense_mouse_sensitivity "1.0"
     sixense_point_gesture_angle_threshold "0"
     sixense_reload_sensitivity "1"
     sixense_roll_correct_blend "0"
     sixense_sensitivity_level "0"
     sixense_spring_view_enabled "0"
     sixense_spring_view_max_angle "90"
     sixense_spring_view_max_spring "0"
     sixense_spring_view_min_angle "0"
     sixense_spring_view_min_spring "0"
     sixense_tilt_gesture_angle_threshold "0"
     sixense_trigger_threshold "0"
     sixense_walking_dead_zone_percent "10.0"
     sixense_walking_exponent "1.0"
     sixense_weapon_select_sensitivity "1.65"
     sixense_zoom_momentary_time "0"
     skill "0"
     snd_duckerattacktime "0.5"
     snd_duckerreleasetime "2.5"
     snd_duckerthreshold "0.15"
     snd_ducking_off "1"
     snd_ducktovolume "0.55"
     snd_legacy_surround "0"
     snd_mixahead "0.1"
     snd_musicvolume "0.2"
     snd_mute_losefocus "1"
     snd_pitchquality "1"
     ss_splitmode "0"
     suitvolume "0"
     sv_forcepreload "1"
     sv_log_onefile "0"
     sv_logbans "0"
     sv_logecho "1"
     sv_logfile "1"
     sv_logflush "0"
     sv_logsdir "logs"
     sv_noclipaccelerate "5"
     sv_noclipspeed "5"
     sv_pvsskipanimation "1"
     sv_skyname "sky_dust"
     sv_specaccelerate "5"
     sv_specnoclip "1"
     sv_specspeed "3"
     sv_voiceenable "1"
     sys_antialiasing "1"
     sys_aspectratio "-1"
     sys_refldetail "0"
     sys_vsync "0"
     vgui_message_dialog_modal "0"
     voice_enable "1"
     voice_forcemicrecord "1"
     voice_mixer_boost "0"
     voice_mixer_mute "0"
     voice_mixer_volume "1.0"
     voice_modenable "1"
     voice_scale "0.4"
     voice_threshold "2000"
     volume "0.6"
     vprof_graphheight "256"
     vprof_graphwidth "512"
     vprof_unaccounted_limit "0.3"
     vprof_verbose "1"
     vprof_warningmsec "10"
     weapon_accuracy_logging "0"
     weapon_debug_spread_gap "0.67"
     weapon_debug_spread_show "0"
     windows_speaker_config "1"
     sensitivity "1.15"
     zoom_sensitivity_ratio_joystick "0.5"
     zoom_sensitivity_ratio_mouse "1"

     

     

    autoexec.cfg

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności