Skocz do zawartości

eS`37

  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Wygrane

    2
  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez eS`37

  1. Witam!

     

    Prowadzę badania nad pomocnikami. Ogólnie: każdy z pomocników to jakby osobna postać, ma swoje statystyki i możemy im zakładać przedmioty. Z każdym Twoim poziomem statystyki pomocników zwiększają się. Jeśli masz 30 poziom, to Twój pomocnik nie będzie miał takich statystyk, jakie ja tu zaprezentuję. Można zatem powiedzieć, że statystyki pomocnika są proporcjonalne do Twoich statystyk. Pomocnicy działają w ten sposób, że wszystkie ich atrybuty zostają zsumowane z Twoimi. Wszyscy czterej łączycie się w jedną potężną postać (ale tylko w lochach!).

     

    Jak już napisałem wcześniej, pomocnicy pomagają nam tylko w walkach w lochach.

    Pierwszego dostaje się na 15 poziomie, drugiego na 30, a trzeciego - ostatniego na 50.

     

    Jak ustawić?

     

     

    Pomocnicy wyświetlają się w profilu Twojej postaci (zakładka: Postać), nad przyciskiem "Ustawienia" (patrz: screen poniżej). Jeśli pomocnicy nie są aktywowani, będą się tam wyświetlały czarne prostokąciki z pytajnikiem. Jeśli pomocnicy zostali wybrani - będą tam avatary pomocników - tak jak na screenie niżej. Po kliknięciu w obrazek pomocnika, będziemy widzieć jego postać "od środka", tak jak widzimy naszą postać. Można mu wtedy założyć, lub zdjąć przedmioty. Jeśli masz pomocnika z pełnym ekwipunkiem i chcesz tego pomocnika zmienić na innego - nie ma sprawy, kliknij na przycisk "Zmień" i wybierz któregokolwiek innego. Przedmioty pojawią się na tym nowym, nawet nie trzeba ich przekładać do plecaka.

     

     

     

     

    Spis pomocników

     

     

    UWAGA: Poniżej przedstawieni pomocnicy są bez rzeczy.

    UWAGA2: Pomocnicy są na 100 poziomie, co zapewne zauważycie na screenach poniżej.

    UWAGA3: Sława i pozycja w hali sław odnoszą się do mojej postaci, nie sugerujcie się tym.

     

    Na wstępie chciałbym Wam dać do wglądu tabelkę wykonaną przez użytkownika Szymek, z podłożonymi statystykami od moich pomocników.

     

     

     

     

    Poniżej zamieszczam każdego pomocnika z osobna:

     

     

    Król Theodore

     

    Jest to postać bardzo wytrzymała, jednakże nie potrafi za bardzo czarować.

     

     

     

     

    Sir Galwin

     

    Siła przewyższa inne atrybuty, które są na równym poziomie.

     

     

     

     

    Mag Melpheus

     

    Jest to pomocnik czysto magiczny, jak zresztą wynika z jego nazwy.

     

     

     

     

    Druid Rubus

     

    Postać magiczna, z kondycją, zręcznością i siłą na takim samym poziomie.

     

     

     

     

    Etheria

     

    Niezwykle wytrzymała kobieta, lepszy mag niż wojownik.

     

     

     

     

    Łowca Lorica

     

    Elfka, słaba, ale nadrabia szybkością.

     

     

     

     

    Czarodziejka Metrix

     

    Kobieta wyspecjalizowana w magii, jest też odporna.

     

     

     

     

    Topornik Askar

     

    Najsilniejszy z pomocników, jednak bardzo wolny.

     

     

     

     

    Thorax

     

    Wytrzymały i silny. W miarę zbilansowana postać.

     

     

     

     

    Złodziej Aurum

     

    Szybki i inteligentny.

     

     

     

     

    Strzelec Forbis

     

    Postać z w miarę równomiernie rozłożonymi statystykami.

     

     

     

     

    Szaman Orków Tur su

     

    Tu chyba nie trzeba wiele tłumaczyć, orkowy magik - szaman.

     

     

     

     

    Czarny Rycerz

     

    Najprawdopodobniej nie jest to człowiek, niezwykle silna istota. Jest również wytrzymała, dość zwinna, jednak magią nie potrafi się posługiwać.

     

     

     

     

    Wojownik Urk ka

     

    Ork, silny i wytrzymały wojownik.

     

     

     

     

    Szpieg Ganuk

     

    Najszybsza postać w grze, dość inteligentna, jednak słaba i praktycznie wystarczy jeden cios, by poległ.

     

     

     

     

    Mnich Paulus

     

    Mnich, jak mnich - magia i kondycja. Ze zręcznością i siłą trochę gorzej.

     

     

     

     

     

    Kilka porad

     

     

    Wszystkim pomocnikom dawajcie jak najlepsze rzeczy, jednak nie patrzcie na pancerz i obrażenia broni - te się nie liczą.

    Jeśli nie umiesz pokonać przeciwnika w lochach - dostosuj pomocników pod niego. Jesli widzisz, że przeciwnik ma dużo zręczności - weź pomocników, którzy Ci dadzą jak najwięcej zręczności. Jeśli przeciwnik Cię niszczy z magii - weź pomocników magicznych, by odeprzeć atak.

    Radzę się nie spieszyć z lochami. To, jaki przedmiot Ci wypadnie, zależy nie tylko od poziomu lochu, ale również od Twojego poziomu. Im masz wyższy poziom postaci, tym więcej statystyk będą dawać przedmioty, które Ci wypadną. Wniosek z tego taki, że najlepiej lochy robić na jak najwyższych poziomach.

    UWAGA: Jeśli masz jako obrazek postaci na przykład Mnicha Paulusa (lub którąkolwiek z innych postaci), to tego Mnicha nie znajdziesz na liście Pomocników, ponieważ już Twoja postać jest owym Mnichem. Jeśli chcesz wziąć jako pomocnika Mnicha Paulusa, to musisz zmienić obrazek swojej postaci na inny - wtedy Paulus Ci się pokaże na liście Pomocników, a z listy zniknie pomocnik, którego wybrałeś jako swój nowy avatar.

     

     

     

     

     

    Pozdrawiam i życzę Wam, by każda wyprawa do lochów przynosiła cenne przedmioty i mnóstwo złota :)

    Polecam lekturę Regulaminu Forum oraz Zasad Gry</p>

    post-81239-0-91266100-1354946291_thumb.jpeg

  2. Lars-Ove Loo to podwodny fotograf, któremu przypadkowo udało się zarejestrować nowy gatunek na filmie. Dostrzegł go podczas dokonywania inwentaryzacji przed utworzeniem nowego rezerwatu przyrody na Wyspach Pogodowych.

     

    Do odkrycia doszło w siepniu 2010 r., 19 metrów pod powierzchnią wody, w południowej części Väderöarna.

     

    Mały, ale całkiem nowy

     

    Lirowiec siatkowy (Callionymus reticulatus) jest podobny to swoich szwedzkich krewnych: lirowca i lirowca kropkowanego.

     

    Samiec ma 11, a samica 6,5 cm długości. Ryby te mają trzy kolce na osłonie skrzeli, a dwa pozostałe gatunki mają cztery kolce. Pysk lirowca siatkowego (odległość między ustami a okiem), jest nieco dłuższy od szerokości oka. Żyje zarówno w wodach płytkich, jak na głębokościach dochodzących 110 metrów.

     

    Występowanie

     

    Nowopoznany gatunek ryby występuje od północnej części Wysp Pogodowych po południową część Morza Północnego. Można go też spotkać w Morzu Irlandzkim, w części południowo-zachodniej Irlandii i północnej Portugalii oraz w zachodniej części Morza Śródziemnego.

     

    Nie często zdarza się, że nowy gatunek ryb znajdowany jest w tamtej części świata. W całej Szwecji odkryto do tej pory 265 gatunków ryb, z czego 200 w wodzie morskiej.

     

    Ciekawe ? Nie bądź cham daj STRZAŁECZKĘ :)

    post-81239-0-63473900-1354041705_thumb.jpg

  3. Maskonury - niezwykłe ptaki północy

     

    Ich sympatyczny i zabawny wygląd, zaokrąglona duża głowa i krótkie czerwone nogi, sprawił, że łacińska nazwa maskonura określa go jako "braciszka arktycznego". Ten nieduży ptak jest pełen powagi i komizmu a kolorowy dziób upodabnia go do papugi, dlatego można się też spotkać z określeniem „papuga północy” lub „morska papuga”. Ich niezbyt majestatyczny lot, nie zawsze zakończony bezkolizyjnym lądowanie oraz pokraczny chód sprawiają, że nazywane są również „klaunami morza”. Maskonury nie tylko z wyglądu są sympatyczne, rozczulający jest również widok witających się ptaków, które delikatnie ocierają się dziobami, jak gdyby się całowały. Przez ludy północne ptaki te uważane są za pośmiertną postać marynarzy, którzy zginęli na morzu.

     

    Maskonury, w przeciwieństwie pingwinów, zamieszkują wybrzeża półkuli północnej, m.in. Grenlandii, Islandii, Skandynawii, Wysp Brytyjskich oraz Ameryki Północnej. Żyją one gromadnie w stadach, co ułatwia im obronę przed drapieżnikami. Maskonury osiągają 30 cm długości ciała i 50 cm rozpiętości skrzydeł a wagę od 300 do 650 gram.

     

    Ptaki te pokonują pokaźne odległości poszukując dobrych łowisk, mogą się oddalić nawet kilka kilometrów od lądu. Głównym pożywieniem tych ptaków są ryby, rzadziej bezkręgowce. Maskonury są znakomitymi nurkami, potrafią nurkować na głębokości 40 – 70 m, na około 2 minuty potrafią wstrzymać oddech a pływając pod wodą skrzydła służą im za wiosła. Przed zimnem północnego Atlantyku chronią je gęste, natłuszczone pióra.

     

    Na wiosnę pary maskonurów przygotowują sobie gniazdo w wygrzebanej łapami i dziobem norze, która potrafi osiągać do dwóch metrów długości. Zakończona jest szeroką komorą oraz wysłana trawą i morskimi roślinami. Zdarza się też, że ptaki zajmują już gotowe, puste nory innych zwierząt – głównie królików. Samica składa jedno duże jajo a potomkiem opiekuje się oboje rodziców. Gdy się już wykluje przynoszą mu w dziobie niewielkie ryby. Później dorosłe ptaki opuszczają gniazdo a głody maskonur nie mając wyboru decyduje się na swój pierwszy skok do wody. Maskonury zazwyczaj wracają co roku do tego samego miejsca.

     

    Od wieków łowiono maskonury dla ich smacznego mięsa, a okresami było to jedyne pożywienie ludności. Dziś w niektórych restauracjach w Islandii można spróbować potraw z maskonura, który jest jednym z symboli tego kraju.

     

     

     

     

    Ciekawe ? Nie bądź cham daj strzałkę :)

    post-81239-0-89411700-1353945730_thumb.jpg

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności