essabyq1
-
Postów
1 -
Dołączył
-
Dostępny
-
Donacje
0.00 PLN -
Diamenty
0 [ Podaruj ]
Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności
Sprawdzanie keyloggera
w Margonem
Opublikowano
siemka mozecie sprawdzic czy ten antyduszek ma keyloga?
// ==UserScript==
// @name AntyDuch by SM
// @namespace http://tampermonkey.net/
// @version 0.25
// @description
// @author MiensnyTrzaski
// @match https://*.margonem.pl/
// @exclude https://www.margonem.pl/
// @grant none
// ==/UserScript==
let classHandler; //Wiem bebe sprawa
class heroLife {
constructor() {
this.heroX = hero.x;
this.heroY = hero.y;
this.back = false;
}
goTo(x, y) {
const off = $("#ground").offset();
const newObj = {
clientX: (x << 5) + off.left,
clientY: (y << 5) + off.top
};
hero.mClick(newObj);
}
hasCollision(x, y) {
return map.col[map.x * y + x] === "1" ? true : false;
}
findFreeCoords() {
const startX = this.heroX - 1,
endX = this.heroX + 1,
startY = this.heroY - 1,
endY = this.heroY + 1,
allCoords=[];
for (let i = startX; i <= endX; i++) {
for (let j = startY; j <= endY; j++) {
if (i === this.heroX && j === this.heroY) continue;
if (!this.hasCollision(i, j)) {
allCoords.push([i, j]);
}
}
}
return allCoords;
}
nextPos() {
return this.back ? [[this.heroX, this.heroY]] : this.findFreeCoords();
}
sleep(s) {
return new Promise(res => setTimeout(() => res(1), s))
}
async wakeUp() {
const dest = this.nextPos();
console.log(dest)
await this.sleep(Math.floor(Math.random() * (3e3 - 1e3) + 1e3));
console.log(dest)
for (let i=0;i<dest.length;i++) {
if(!hero.stasis){
this.back = this.back ? false : true;
return;
}
console.log(dest)
this.goTo(...dest);
await this.sleep(1000);
}
if(!hero.stasis){
this.back = this.back ? false : true;
return;
}
location.reload();
}
}
setTimeout(() => {
(oldFun => {
parseInput = (a, b, c) => {
console.log(a, b, c)
oldFun(a, b, c);
if (isset(a.h) && a.h.hasOwnProperty('stasis') && a.h.stasis && !g.battle && !g.dead) {
if (!classHandler) classHandler = new heroLife();
classHandler.wakeUp();
}
};
console.log(hero.stasis)
if (hero.stasis && !classHandler) {
classHandler = new heroLife();
classHandler.wakeUp();
}
})(parseInput);
}, 1e4)