Skocz do zawartości

External AutoPistol CSGO C++


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

if (globals::autoPistol)
        {
            for (int i = 0; i < 8; i++)
            {
                DWORD currWeapon = mem.Read<DWORD>(localPlayer + offsets::netvars::m_hMyWeapons + ((i - 1) * 0x4)) & 0xFFF;
                DWORD currWeaponEntity = mem.Read<DWORD>(globals::clientAdress + offsets::signatures::dwEntityList + (currWeapon - 1) * 0x10);

                short weaponID = mem.Read<short>(currWeaponEntity + offsets::netvars::m_iItemDefinitionIndex);

                if(weaponID == 1 || weaponID == 2 || weaponID == 3 || weaponID == 4 || weaponID == 30 || weaponID == 36 || weaponID == 63 || weaponID == 32 || weaponID == 61)
                {
                    if (GetAsyncKeyState(VK_LBUTTON))
                    {
                        mem.Write(globals::clientAdress + offsets::signatures::dwForceAttack, 6);
                        std::this_thread::sleep_for(std::chrono::milliseconds(2));
                        mem.Write(globals::clientAdress + offsets::signatures::dwForceAttack, 4);
                    }
                }
            }
            
        }

 

Źle czyta ID broni.
Jakieś porady? 🙂

Odnośnik do komentarza

A debugowales to w ogole? Skopiowalem to 1:1, i u mnie normalnie dziala xD
btw nie musisz ustawiac forceattack na 4 jesli wczesniej ustawiles je na 6

no i loopwanie przez wszystkie bronie jest bez sensu -> m_hActiveWeapon


Edytowane przez shv
powtorka
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, bloodios napisał:

@shv czyli muszę tylko posiadać aktualną broń mówisz?

No nie ma sensu sprawdzac wszystkich, jesli zalezy ci tylko na tej ktora masz w rekach.
 

1 godzinę temu, bloodios napisał:

localplayer + hAcriveWeapon = terazniejsza bron... tarazniejsza bron + item index = id broni? hmm

uintptr_t active_weapon = read_process_memory<uintptr_t>(process_handle, localplayer + offsets::m_hActiveWeapon) & 0xFFF;
uintptr_t active_weapon_entity = read_process_memory<uintptr_t>(process_handle, client_module + offsets::dwEntityList + (active_weapon - 1) * 0x10);
short weapon_id = read_process_memory<short>(process_handle, active_weapon_entity + offsets::m_iItemDefinitionIndex);

 

Odnośnik do komentarza

@bloodios LocalPlayer + ActiveWeapon  -> WeaponEntity -> ItemDefinitionIndex

 

Wartości ForceAttack

  • 4 = -attack ( odpuszczanie )
  • 5 = +attack ( wciśnięcie )
  • 6 = +attack i -attack ( jednocześnie )

Pomogłem i chcesz podziękować? Zostaw up.png przy poście

CSHEx4.png

 

Szukasz taniego i bardzo dobrego cheata na legit? Wypróbuj CSH External VIP Project.

Odnośnik do komentarza

Po załadowaniu nadal nie działa 🤔

            uintptr_t active_weapon = mem.Read<uintptr_t>(localPlayer + offsets::netvars::m_hActiveWeapon) & 0xFFF;
            uintptr_t active_weapon_entity = mem.Read<uintptr_t>(globals::clientAdress + offsets::signatures::dwEntityList + (active_weapon - 1) * 0x10);
            short weaponID = mem.Read<short>(active_weapon_entity + offsets::netvars::m_iItemDefinitionIndex);

            if (weaponID == 1 || weaponID == 2 || weaponID == 3 || weaponID == 4 || weaponID == 30 || weaponID == 36 || weaponID == 63 || weaponID == 32 || weaponID == 61)
            {
                if (GetAsyncKeyState(VK_LBUTTON))
                {
                    mem.Write(globals::clientAdress + offsets::signatures::dwForceAttack, 6);
                }
            }

Większość funkcji w czicie mi przestało działać po dzisiejszym update... Niektóre zaczynają działać z lekkim opóźnieniem i się zawieszają...

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, bloodios napisał:

Po załadowaniu nadal nie działa 🤔

            uintptr_t active_weapon = mem.Read<uintptr_t>(localPlayer + offsets::netvars::m_hActiveWeapon) & 0xFFF;
            uintptr_t active_weapon_entity = mem.Read<uintptr_t>(globals::clientAdress + offsets::signatures::dwEntityList + (active_weapon - 1) * 0x10);
            short weaponID = mem.Read<short>(active_weapon_entity + offsets::netvars::m_iItemDefinitionIndex);

            if (weaponID == 1 || weaponID == 2 || weaponID == 3 || weaponID == 4 || weaponID == 30 || weaponID == 36 || weaponID == 63 || weaponID == 32 || weaponID == 61)
            {
                if (GetAsyncKeyState(VK_LBUTTON))
                {
                    mem.Write(globals::clientAdress + offsets::signatures::dwForceAttack, 6);
                }
            }

Większość funkcji w czicie mi przestało działać po dzisiejszym update... Niektóre zaczynają działać z lekkim opóźnieniem i się zawieszają...

no jak po update, to sprawdz offsety

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności