Skocz do zawartości

External - PHP Code Jak zacząć ?


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , posiadam kod PHP z którym nie za bardzo wiem co zrobić żeby przekształcić go w działający Cheat może ktoś znający się na tym pomóc ??

PHP Code:
struct GlowObjectDefinition_t
{
    
voidpEntity;
    
float r;
    
float g;
    
float b;
    
float a;
    
uint8_t unk1[16];
    
bool m_bRenderWhenOccluded;
    
bool m_bRenderWhenUnoccluded;
    
bool m_bFullBloom;
    
uint8_t unk2[10];
};  
PHP Code:
    static const pm::address_t<void*> ppGlowObjectArray pm::mod("client.dll") + 0x4B1CFB4;
    static 
GlowObjectDefinition_t glowObjects[128];

    while (
true)
    {
        
uintptr_t pGlowObjectArray;
        
ReadProcessMemory(hProcessppGlowObjectArray.get(), &pGlowObjectArraysizeof(uintptr_t), nullptr);

        
uint32_t objectCount;
        if (
ReadProcessMemory(hProcess, (ppGlowObjectArray 4).get(), &objectCountsizeof(uint32_t), nullptr) && objectCount)
        {
            if (
ReadProcessMemory(hProcess, (void*)pGlowObjectArrayglowObjectsobjectCount sizeof(GlowObjectDefinition_t), nullptr))
            {
                for (
int i 0objectCounti++)
                {
                    
//you can do your visibility and teamchecks and what not here
                    //use glowObjects.pEntity for that

                    
glowObjects[i].1.f;
                    
glowObjects[i].0.5f;
                    
glowObjects[i].0.f;
                    
glowObjects[i].0.f;
                    
glowObjects[i].m_bRenderWhenOccluded true;
                    
glowObjects[i].m_bRenderWhenUnoccluded false;
                }

                
WriteProcessMemory(hProcess, (void*)pGlowObjectArrayglowObjectsobjectCount sizeof(GlowObjectDefinition_t), nullptr);
            }
        }
    }  

 

Gotowe powinno wyglądać tak :

 

0XohCFe.png


Edytowane przez gagacek19976
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności