formoza31
-
Postów
3 -
Dołączył
-
Dostępny
-
Donacje
0.00 PLN -
Diamenty
0 [ Podaruj ]
Typ zawartości
Profile
Forum
FAQ
Quiz
Posty opublikowane przez formoza31
-
-
Hej wszystkim zadałem pytanie chat gpt w tej sprawie co mozna ulepszyc oto co napisał czy ktos to może sprawdzic czy za działa
W tym skrypcie można poprawić działanie celownika poprzez dodanie pewnych zmian:
-
Zmiana sposobu wyszukiwania pikseli - zamiast poszukiwać tylko w jednym miejscu, można dodać kolejną pętlę, która będzie przeszukiwała większy obszar wokół ostatnio znanego piksela. To może pomóc w uniknięciu sytuacji, w której celownik przeskakuje na piksel obok, który ma ten sam kolor co cel.
-
Dodanie warunku dla przycisku LButton lub RButton - obecnie skrypt szuka piksela, tylko gdy któryś z tych przycisków jest wciśnięty. Aby poprawić to zachowanie, można dodać warunek, który sprawdza, czy przycisk jest aktualnie wciśnięty lub nie, a następnie szuka piksela tylko wtedy, gdy przycisk jest wciśnięty.
-
Dodanie opóźnienia między kolejnymi poszukiwaniami - obecnie skrypt przeszukuje okolicę piksela non-stop, co może być przeciążające dla procesora. Można dodać opóźnienie między kolejnymi poszukiwaniami, na przykład 10-20ms, aby zmniejszyć obciążenie.
-
Usunięcie niepotrzebnych instrukcji - można usunąć instrukcje, które nie mają wpływu na działanie skryptu, takie jak "traytip", "SetBatchLines", "ListLines", "CoordMode" itp. To może pomóc zwiększyć wydajność skryptu.
-
Dodanie instrukcji "Sleep" - w niektórych przypadkach warto dodać instrukcje "Sleep", aby uniknąć zbyt szybkiego działania skryptu. Na przykład można dodać instrukcję "Sleep" po wciśnięciu przycisku, aby poczekać na reakcję gry przed kolejnym ruchem.
Poniżej przedstawiam zmieniony kod:
#NoEnv #SingleInstance, Force #Persistent #InstallKeybdHook #UseHook #KeyHistory, 0 #HotKeyInterval 1 #MaxHotkeysPerInterval 127 SetKeyDelay, -1, 1 SetControlDelay, -1 SetMouseDelay, -1 SetWinDelay, -1 SendMode, InputThenPlay PID := DllCall("GetCurrentProcessId") Process, Priority, %PID%, High EMCol := 0xc9008d ColVn := 25 ZeroX := 955 ZeroY := 500 CFovX := 200 CFovY := 200 ScanL := ZeroX - CFovX ScanT := ZeroY - CFovY ScanR := ZeroX + CFovX ScanB := ZeroY + CFovY targetX := 0 targetY := 0 toggle := false Loop, { targetFound := False if (GetKeyState("LButton", "P") or GetKeyState("RButton", "P")) { if
1 -
-
czy jest dalej niewykrywalny?
0
Modern Warfare 2 Aimbot AHK 2023 AutoHotkey
w Call of Duty: Warzone 2.0
Opublikowano
to już poprawione moim zdaniem jest gitara sprawdzajcie na botach bynajmniej na flagi celownik tak nie ucieka i to dodane Size of the FOV area in pixels
Smoothness Determines how quickly the aimbot moves toward the target. Lower values are faster.