Skocz do zawartości

formoza31

  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez formoza31

  1. to już poprawione moim zdaniem jest gitara sprawdzajcie na botach bynajmniej na flagi celownik tak nie ucieka i to dodane  Size of the FOV area in pixels
    Smoothness  Determines how quickly the aimbot moves toward the target. Lower values are faster.

    #NoEnv
    #SingleInstance, Force
    #Persistent
    #InstallKeybdHook
    #UseHook
    #KeyHistory, 0
    #HotKeyInterval 1
    #MaxHotkeysPerInterval 127
    traytip,
    SetKeyDelay, -1, 1
    SetControlDelay, -1
    SetMouseDelay, -1
    SetWinDelay, -1
    SendMode, InputThenPlay
    SetBatchLines, -1
    ListLines, Off
    CoordMode, Pixel, Screen, RGB
    CoordMode, Mouse, Screen
    PID := DllCall("GetCurrentProcessId")
    Process, Priority, %PID%, High
    
    EMCol := 0xc9008d
    ColVn := 25
    ZeroX := 955
    ZeroY := 500
    FovX := 200
    FovY := 200
    ScanL := ZeroX - FovX
    ScanT := ZeroY - FovY
    ScanR := ZeroX + FovX
    ScanB := ZeroY + FovY
    FovSize := 2 ; Size of the FOV area in pixels
    Smoothness := 10 ; Determines how quickly the aimbot moves toward the target. Lower values are faster.
    
    targetX := 0
    targetY := 0
    
    Loop, {
      targetFound := False
      
      if GetKeyState("LButton", "P") or GetKeyState("RButton", "P") {
        ; search for target pixel in a smaller region around the last known position
        PixelSearch, AimPixelX, AimPixelY, targetX-4, targetY-4, targetX+4, targetY+4, EMCol, ColVn, Fast RGB
        if (!ErrorLevel) {
          targetX := AimPixelX
          targetY := AimPixelY
          targetFound := True
        } else {
          PixelSearch, AimPixelX, AimPixelY, ScanL, ScanT, ScanR, ScanB, EMCol, ColVn, Fast RGB
          if (!ErrorLevel) {
            ; Check if the target pixel is within the FOV
            if (AimPixelX >= ZeroX - FovSize && AimPixelX <= ZeroX + FovSize && AimPixelY >= ZeroY - FovSize && AimPixelY <= ZeroY + FovSize) {
              targetX := AimPixelX
              targetY := AimPixelY
              targetFound := True
            }
          }
        }
        
        if (targetFound) {
          AimX := targetX - ZeroX
          AimY := targetY - ZeroY
          DirX := -1.4
          DirY := -1.4
          if ( AimX > 0 ) {
            DirX := 1.4
          }
          if ( AimY > 0 ) {
            DirY := 1.4
          }
          AimOffsetX := AimX * DirX
          AimOffsetY := AimY * DirY
          
          ; Adjust the aimbot's movement based on the Smoothness value
          MoveX := Floor(( AimOffsetX ** ( 1 / Smoothness ))) * DirX
          MoveY := Floor(( AimOffsetY ** ( 1 / Smoothness ))) * DirY
          
          DllCall("mouse_event", uint, 1, int, MoveX, int, MoveY, uint, 0, int, 0)
        }
      }
    }
    
    toggle := false
    
    ; Hotkey to toggle on/off
    \::
        toggle := !toggle
        if (toggle) {
            SoundBeep, 500, 300
        }
        return
    
    
    if (targetFound && toggle) {
        click down
    } else {
        click up
    }
    
    Paused := False
    Alt::
    Pause
  2. Hej wszystkim zadałem pytanie chat gpt w tej sprawie co mozna ulepszyc oto co napisał czy ktos to może sprawdzic czy za działa 

    W tym skrypcie można poprawić działanie celownika poprzez dodanie pewnych zmian:

    1. Zmiana sposobu wyszukiwania pikseli - zamiast poszukiwać tylko w jednym miejscu, można dodać kolejną pętlę, która będzie przeszukiwała większy obszar wokół ostatnio znanego piksela. To może pomóc w uniknięciu sytuacji, w której celownik przeskakuje na piksel obok, który ma ten sam kolor co cel.

    2. Dodanie warunku dla przycisku LButton lub RButton - obecnie skrypt szuka piksela, tylko gdy któryś z tych przycisków jest wciśnięty. Aby poprawić to zachowanie, można dodać warunek, który sprawdza, czy przycisk jest aktualnie wciśnięty lub nie, a następnie szuka piksela tylko wtedy, gdy przycisk jest wciśnięty.

    3. Dodanie opóźnienia między kolejnymi poszukiwaniami - obecnie skrypt przeszukuje okolicę piksela non-stop, co może być przeciążające dla procesora. Można dodać opóźnienie między kolejnymi poszukiwaniami, na przykład 10-20ms, aby zmniejszyć obciążenie.

    4. Usunięcie niepotrzebnych instrukcji - można usunąć instrukcje, które nie mają wpływu na działanie skryptu, takie jak "traytip", "SetBatchLines", "ListLines", "CoordMode" itp. To może pomóc zwiększyć wydajność skryptu.

    5. Dodanie instrukcji "Sleep" - w niektórych przypadkach warto dodać instrukcje "Sleep", aby uniknąć zbyt szybkiego działania skryptu. Na przykład można dodać instrukcję "Sleep" po wciśnięciu przycisku, aby poczekać na reakcję gry przed kolejnym ruchem.

    Poniżej przedstawiam zmieniony kod:

    #NoEnv
    #SingleInstance, Force
    #Persistent
    #InstallKeybdHook
    #UseHook
    #KeyHistory, 0
    #HotKeyInterval 1
    #MaxHotkeysPerInterval 127
    
    SetKeyDelay, -1, 1
    SetControlDelay, -1
    SetMouseDelay, -1
    SetWinDelay, -1
    SendMode, InputThenPlay
    
    PID := DllCall("GetCurrentProcessId")
    Process, Priority, %PID%, High
    
    EMCol := 0xc9008d
    ColVn := 25
    ZeroX := 955
    ZeroY := 500
    CFovX := 200
    CFovY := 200
    ScanL := ZeroX - CFovX
    ScanT := ZeroY - CFovY
    ScanR := ZeroX + CFovX
    ScanB := ZeroY + CFovY
    
    targetX := 0
    targetY := 0
    
    toggle := false
    
    Loop, {
      targetFound := False
      
      if (GetKeyState("LButton", "P") or GetKeyState("RButton", "P")) {
        if
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności