Skocz do zawartości

nof

  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    5.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Reputacja

Unranked

O nof

  • Urodziny 24.09.2001

Ostatnie wizyty

1280 wyświetleń profilu
  1. witam, jak mogę renderować overlay przez NVIDIE dla pełnoekranowych gier?
  2. No niestety robi, admin na serwerze w każdym momencie może zrobić screena twojego ekranu. Ale teraz to głównie chodzi mi o to, aby menu nie było widocznie pod F12 na zrzucie steam'a.
  3. Freehourboost jest bezpieczną stroną, mogę polecić bo sam korzystałem swego czasu.
  4. Za nabijanie godzin na Steam nie ma szans na otrzymanie jakiejkolwiek blokady. A stronka jest legit, wiele razy korzystałem.
  5. Obstawiam, że przeportowanie cheatów z CS:GO na CS2 nie będzie długo trwało, gdyż jest już sporo gotowych SDK pod wszystkie gry zbudowane na silniku Source2.
  6. Właśnie ukończyłem ten quiz. Mój wynik 0/100 Mój czas 5 sekund  
  7. Obstawiam, że ta flaga może być sprawdzana przez Anti-Cheata, chociaż nie wiem skoro jednak hookuje overlay i nie tworze nowego (pracuję nad FiveM jakby co). Menu nadal jest widocznie, może coś źle robię. Podsyłam kod. __int64 __fastcall hook::PresentHook(IDXGISwapChain* swap_chain, __int64 sync_interval, __int64 flags) { if (!init) { if (SUCCEEDED(swap_chain->GetDevice(__uuidof(ID3D11Device), (void**)&ui::g_pd3dDevice))) { ui::g_pd3dDevice->GetImmediateContext(&ui::g_pd3dDeviceContext); DXGI_SWAP_CHAIN_DESC sd; swap_chain->GetDesc(&sd); ui::window = sd.OutputWindow; ID3D11Texture2D* pBackBuffer; swap_chain->GetBuffer(0, __uuidof(ID3D11Texture2D), (LPVOID*)&pBackBuffer); ui::g_pd3dDevice->CreateRenderTargetView(pBackBuffer, NULL, &ui::g_mainRenderTargetView); pBackBuffer->Release(); ui::oWndProc = (WNDPROC)SetWindowLongPtr(ui::window, GWLP_WNDPROC, (LONG_PTR)WndProc); ui::initialize(); SetWindowDisplayAffinity(ui::window, WDA_EXCLUDEFROMCAPTURE); init = true; } else return OrigPresent(swap_chain, sync_interval, flags); } ImGui_ImplDX11_NewFrame(); ImGui_ImplWin32_NewFrame(); ImGui::NewFrame(); if (ui::menu_open) { // } ImGui::Render(); ui::g_pd3dDeviceContext->OMSetRenderTargets(1, &ui::g_mainRenderTargetView, NULL); ImGui_ImplDX11_RenderDrawData(ImGui::GetDrawData()); return OrigPresent(swap_chain, sync_interval, flags); }
  8. Cześć, od wczoraj zastanawiam się nad pewną kwestią - jak neverlose.cc renderuje swoje menu? Co oni mogą hookować? Wiem, że po zrobieniu zrzutu ekranu pod F12 menu nie jest widoczne na zrzucie, mimo to wciąż jest renderowane. Obstawiam, że to GameOverlayRenderer.dll, ale mam wątpliwości co do tych zrzutów ekranu, ponieważ kiedy zhookowałem swapchain to menu widać. Neverlose to oczywiście przykład, jest wiele cheatów, które tak działają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności