Skocz do zawartości
Dzień Dziecka z CSHacked

HL1 Framework Config


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Globalny Aimbot

Aktywne [Global włączenie wyłączenie wszystkie bronie oszukiwać]
Tryb [Mode Aimbota, 1 - Pixel Aimbot, 2 - silnik Aimbot]
InAttack [Aimbota działają tylko podczas fotografowania]
Key [przycisk aktywacji przy użyciu przycisk aktywacji na każdej broni innymi ustawienie. Humanize.trigger]
Deathmatch [Włącza Wyłącza Aimbota w jej]
Mouse.Disable [Włącza Wyłącza mysz Keyboard
InJump [Włącza Wyłącza Aimbot podczas skoku]
InDuck [Włącza Wyłącza Aimbot gdy siedzisz]
Instand [Włącza Wyłącza Aimbot gdy stoisz]
AimingJumpTargets [Włącza Aimbota Wyłącza kiedy skoki przeciwnik]
AiminDuckTargets [Włącza Aimbota Wyłącza kiedy przeciwnik siedzi]
PanicKey [awaryjnego zatrzymania Aimbota]
Kill.Delay [Liczba SM, podczas którego Aimbot nie działa po zabiciu przeciwnika
Kill.CalcDrop [Włącza Wyłącza zresetować Kill.Delay, nawet jeśli zabił jednego wroga, ale jeszcze się nie skończył Kill.Delay]
Visuals:

Draw.Dot [Włącza Wyłącza rysunku punkt dla gracza, który będzie mającego Aimbot]
Draw.Box [Włącza Wyłącza renderowanie 2D pudełkiem na odtwarzaczu]
Draw.Fov [Włącz Wyłącz renderowania przechwytywania kąta Aimbota]
Draw.Lock [z ukrywa cel, na którym ma pracować Aimbot]
Draw.Teammates [Włącza Wyłącza renderowanie wizualnych funkcji na drużyny]
Draw.Weapon [Włącza Wyłącza rysowanie broni w rękach gracza]
Fullbright [Włącza Wyłącza 100 procent pokrycia mapę]
Check.Visible [Włącza Wyłącza sprawdzanie występy zawodnika]
Bunny Hop:
Aktywne [Włącza Wyłącza Bunny Hopa]
Key [Klucz aktywacyjny Bunny HOPA]
Przeprowadzki:
NoSmoke.Active [Włącza wyłącza funkcję wyłączenia dymu]
NoFlash.Active [Włącza Wyłącza funkcję blasku sterowania z granatów flash]
NoFlash.Percentage [ustawia odblasków z granatów Flash, działa tylko z NoFlash.Active = 1]
Speedhack:
SpeedHack.Value [speed aktywacja SpeedHacka]
SpeedHack.Active.Mode [Zestawy SpeedHacka]
SpeedHack.Active.Key [klucz aktywacyjny SpeedHack'a tylko Active.Mode = 2]
InGame Radar:
Aktywne [Włącza Wyłącza W Radar gra]
Kolor
HideRadar [Włącza Wyłącza ukrywanie radaru (wyciągnąć swój radar bez drużyny)]
Drużyny [Włącza Wyłącza kreślarskie kompanów na radarze (tylko HideRadar = 1)]
DeathZone [Włącza Blokowanie martwych stref W grze Radara]
Weapon [ustawienia te różnią się w zależności od rodzaju broni w rękach]
Aktywne [Włącza Wyłącza Aimbota]
AutoWall [Włącza Wyłącza Aimbota jeśli przeciwnik z oczu]
Wykrywanie [czas Aimbota w milisekundach]
Bullet.Control [tymczasowo wyłączone]
Humanize.Trigger [Włącza Wyłącza spust, kiedy wskazówka]
Smooth [set wygładzanie Aimbota]
Fov.X [ustawia przechwytywania obszaru Aimbota oś X]
Fov.Y [ustawia przechwytywania obszaru Aimbota oś Y]
Hitbox.Stand [ustaw Trafienia gdy stoisz]
Hitbox.Duck [set Trafienia gdy siedzisz]
Hitbox.Stand.Height.Correction [Trafienia Ustaw położenie w pionie, gdy stoisz (możliwe negatywne)]
Hitbox.Duck.Height.Correction [Trafienia Wyreguluj pozycję w wysokości kiedy siedzisz (z zastrzeżeniem wartości ujemnych)]
NoRecoil.Mode [Zestawy No Recoil]
NoRecoil.InAimbot [ustaw praca NoRecoil tylko podczas Aimbota]
NoRecoil.Value [ustawia powrót, 0 - brak wpływu, 10 - Normalny Wyjście bez zmian]










[Anti_Cheat_Protection]
Anti_Cheat_Protection.Process.0 = NULL

[Aimbot]
Aimbot.Active = 1
Aimbot.Mode = 1
Aimbot.InAttack = 0
Aimbot.Key = MOUSE1
Aimbot.DeathMatch = 0
Aimbot.Mouse.Disable = 0
Aimbot.InJump = 1
Aimbot.InDuck = 1
Aimbot.InStand = 1
Aimbot.AimingDuckTargets = 1
Aimbot.AimingJumpTargets = 1
Aimbot.Kill.Delay = 80
Aimbot.Kill.CalcDrop = 0
Aimbot.PanicKey = F10

[Visuals]
Visuals.Draw.Dot = 1
Visuals.Draw.Box = 1
Visuals.Draw.Fov = 0
Visuals.Draw.Lock = 0
Visuals.Draw.Teammates = 0
Visuals.Draw.Weapon = 1
Visuals.Fullbright = 0
Visuals.Check.Visible = 1

[bunnyHop]
BunnyHop.Active = 1

[Removals]
Removals.NoSmoke.Active = 0
Removals.NoFlash.Active = 1
Removals.NoFlash.Percentage = 200

[speedHack]
SpeedHack.Value = 10000
SpeedHack.Active.Mode = 0
SpeedHack.Active.Key = SHIFT

[ingame_Radar]
Ingame_Radar.Active = 1
Ingame_Radar.Color = 2
Ingame_Radar.HideRadar = 0
Ingame_Radar.Teammates = 0
Ingame_Radar.DeathZone = 0

[Weapon_Settings]
weapon.usp.active = 1,1,1
weapon.usp.autowall = 1
weapon.usp.detection = 0.2,0.2,0.2
weapon.usp.bullet.control = 2,3,4
weapon.usp.humanize.trigger = 1
weapon.usp.smooth = 1,1,1
weapon.usp.fov.x = 45,30,25
weapon.usp.fov.y = 45,30,25
weapon.usp.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.usp.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.usp.hitbox.duck.height.correction = 3
weapon.usp.hitbox.stand.height.correction = 3
weapon.usp.norecoil.mode = 1
weapon.usp.norecoil.inaimbot = 1
weapon.usp.norecoil.value = 7.8,7.8,7.8

weapon.glock.active = 1,1,1
weapon.glock.autowall = 1
weapon.glock.detection = 0.01,0.01,0.01
weapon.glock.bullet.control = 1,1,1
weapon.glock.humanize.trigger = 1
weapon.glock.smooth = 3,3,3
weapon.glock.fov.x = 30,25,15
weapon.glock.fov.y = 30,25,15
weapon.glock.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.glock.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.glock.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.glock.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.glock.norecoil.mode = 0
weapon.glock.norecoil.inaimbot = 0
weapon.glock.norecoil.value = 10,10,10

weapon.deagle.active = 1,1,1
weapon.deagle.autowall = 1
weapon.deagle.detection = 0.05,0.05,0.05
weapon.deagle.bullet.control = 0,0,0
weapon.deagle.humanize.trigger = 1
weapon.deagle.smooth = 1,1,1
weapon.deagle.fov.x = 70,50,50
weapon.deagle.fov.y = 70,50,50
weapon.deagle.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.deagle.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.deagle.hitbox.duck.height.correction = 4
weapon.deagle.hitbox.stand.height.correction = 4
weapon.deagle.norecoil.mode = 0
weapon.deagle.norecoil.inaimbot = 0
weapon.deagle.norecoil.value = 7.8,7.8,7.8

weapon.galil.active = 1,1,1
weapon.galil.autowall = 1
weapon.galil.detection = 1,1,1
weapon.galil.bullet.control = 1,1,1
weapon.galil.humanize.trigger = 1
weapon.galil.smooth = 2,2,2
weapon.galil.fov.x = 50,30,25
weapon.galil.fov.y = 50,30,25
weapon.galil.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.galil.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.galil.hitbox.duck.height.correction = 3
weapon.galil.hitbox.stand.height.correction = 3
weapon.galil.norecoil.mode = 0
weapon.galil.norecoil.inaimbot = 0
weapon.galil.norecoil.value = 10,10,10

weapon.famas.active = 1,1,1
weapon.famas.autowall = 1
weapon.famas.detection = 0.1,0.05,0.05
weapon.famas.bullet.control = 9,6,2
weapon.famas.humanize.trigger = 1
weapon.famas.smooth = 1,3,3
weapon.famas.fov.x = 100,50,25
weapon.famas.fov.y = 100,50,25
weapon.famas.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.famas.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.famas.hitbox.duck.height.correction = 3
weapon.famas.hitbox.stand.height.correction = 3
weapon.famas.norecoil.mode = 0
weapon.famas.norecoil.inaimbot = 0
weapon.famas.norecoil.value = 7.8,7.8,7.8

weapon.ak47.active = 1,1,1
weapon.ak47.autowall = 0
weapon.ak47.detection = 0.15,0.03,0.05
weapon.ak47.bullet.control = 4,3,2
weapon.ak47.humanize.trigger = 1
weapon.ak47.smooth = 2,2,2
weapon.ak47.fov.x = 70,50,35
weapon.ak47.fov.y = 70,50,35
weapon.ak47.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.ak47.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.ak47.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.ak47.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.ak47.norecoil.mode = 0
weapon.ak47.norecoil.inaimbot = 1
weapon.ak47.norecoil.value = 7.8,7.8,7.8

weapon.m4a1.active = 1,1,1
weapon.m4a1.autowall = 1
weapon.m4a1.detection = 0.15,0.08,0.05
weapon.m4a1.bullet.control = 3,3,3
weapon.m4a1.humanize.trigger = 1
weapon.m4a1.smooth = 2,2,2
weapon.m4a1.fov.x = 75,75,75
weapon.m4a1.fov.y = 75,75,75
weapon.m4a1.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.m4a1.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.m4a1.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.m4a1.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.m4a1.norecoil.mode = 0
weapon.m4a1.norecoil.inaimbot = 1
weapon.m4a1.norecoil.value = 7.8,7.8,7.8

weapon.awp.active = 1,1,1
weapon.awp.autowall = 1
weapon.awp.detection = 0.05,0.05,0.05
weapon.awp.bullet.control = 4,4,4
weapon.awp.humanize.trigger = 1
weapon.awp.smooth = 1,1,1
weapon.awp.fov.x = 1000,500,300
weapon.awp.fov.y = 1000,500,300
weapon.awp.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.awp.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.awp.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.awp.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.awp.norecoil.mode = 0
weapon.awp.norecoil.inaimbot = 0
weapon.awp.norecoil.value = 7.8,7.8,7.8

weapon.scout.active = 1,1,1
weapon.scout.autowall = 1
weapon.scout.detection = 0.05,0.05,0.05
weapon.scout.bullet.control = 4,4,4
weapon.scout.humanize.trigger = 1
weapon.scout.smooth = 1,1,1
weapon.scout.fov.x = 1000,500,300
weapon.scout.fov.y = 1000,500,300
weapon.scout.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.scout.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.scout.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.scout.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.scout.norecoil.mode = 0
weapon.scout.norecoil.inaimbot = 0
weapon.scout.norecoil.value = 7.8,7.8,7.8



Proszę kogoś aby mi przerobił ten cfg na dobrego legit aimbota smile.png


Edytowane przez Rosol
Odnośnik do komentarza

Łap

 

[Anti_Cheat_Protection]

Anti_Cheat_Protection.Process.0 = NULL

[Aimbot]

Aimbot.Active = 1
Aimbot.Mode = 1
Aimbot.InAttack = 0
Aimbot.Key = MOUSE1
Aimbot.DeathMatch = 0
Aimbot.Mouse.Disable = 1

Aimbot.InJump = 1
Aimbot.InDuck = 1
Aimbot.InStand = 1

Aimbot.AimingDuckTargets = 1
Aimbot.AimingJumpTargets = 1

Aimbot.Kill.Delay = 0
Aimbot.Kill.CalcDrop = 0

Aimbot.PanicKey = DEL

[Visuals]

Visuals.Draw.Dot = 0
Visuals.Draw.Box = 0
Visuals.Draw.Fov = 0
Visuals.Draw.Lock = 0
Visuals.Draw.Teammates = 0
Visuals.Draw.Weapon = 0
Visuals.Fullbright = 0
Visuals.Check.Visible = 0

[BunnyHop]

BunnyHop.Active = 1
BunnyHop.Key = SPACE

[Removals]

Removals.NoSmoke.Active = 0
Removals.NoFlash.Active = 0
Removals.NoFlash.Percentage = 160

[SpeedHack]

SpeedHack.Value = 10000
SpeedHack.Active.Mode = 0
SpeedHack.Active.Key = SHIFT

[Ingame_Radar]

Ingame_Radar.Active = 0
Ingame_Radar.Color = 0
Ingame_Radar.HideRadar = 0
Ingame_Radar.Teammates = 0
Ingame_Radar.DeathZone = 0

[Weapon_Settings]

weapon.usp.active = 1,1,1
weapon.usp.autowall = 0
weapon.usp.detection = 0.02,0.03,0.03
weapon.usp.bullet.control = 0,0,0
weapon.usp.humanize.trigger = 1
weapon.usp.smooth = 1.5,2,1
weapon.usp.fov.x = 25,20,15
weapon.usp.fov.y = 25,20,15
weapon.usp.hitbox.duck = 11,10,10
weapon.usp.hitbox.stand = 11,11,10
weapon.usp.hitbox.duck.height.correction = -1
weapon.usp.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.usp.norecoil.mode = 1
weapon.usp.norecoil.inaimbot = 0
weapon.usp.norecoil.value = 7.8,7.7,7.5

weapon.glock.active = 1,1,1
weapon.glock.autowall = 0
weapon.glock.detection = 0.02,0.02,0.02
weapon.glock.bullet.control = 0,0,0
weapon.glock.humanize.trigger = 1
weapon.glock.smooth = 1.7,1.3,1.5
weapon.glock.fov.x = 28,23,18
weapon.glock.fov.y = 28,23,18
weapon.glock.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.glock.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.glock.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.glock.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.glock.norecoil.mode = 1
weapon.glock.norecoil.inaimbot = 0
weapon.glock.norecoil.value = 7,7,7

weapon.deagle.active = 1,1,1
weapon.deagle.autowall = 0
weapon.deagle.detection = 0.05,0.05,0.05
weapon.deagle.bullet.control = 0,0,0
weapon.deagle.humanize.trigger = 1
weapon.deagle.smooth = 2,2.5,1.3
weapon.deagle.fov.x = 35,27,20
weapon.deagle.fov.y = 35,27,20
weapon.deagle.hitbox.duck = 11,10,10
weapon.deagle.hitbox.stand = 11,10,11
weapon.deagle.hitbox.duck.height.correction = 1
weapon.deagle.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.deagle.norecoil.mode = 1
weapon.deagle.norecoil.inaimbot = 0
weapon.deagle.norecoil.value = 10,9.8,9.5

weapon.galil.active = 1,1,1
weapon.galil.autowall = 0
weapon.galil.detection = 0.01,0.04,0.02
weapon.galil.bullet.control = 0,0,0
weapon.galil.humanize.trigger = 1
weapon.galil.smooth = 2,3,1
weapon.galil.fov.x = 35,25,10
weapon.galil.fov.y = 35,25,10
weapon.galil.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.galil.hitbox.stand = 11,11,10
weapon.galil.hitbox.duck.height.correction = -2
weapon.galil.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.galil.norecoil.mode = 0
weapon.galil.norecoil.inaimbot = 0
weapon.galil.norecoil.value = 10,10,10

weapon.famas.active = 1,1,1
weapon.famas.autowall = 0
weapon.famas.detection = 0.1,0.1,0.1
weapon.famas.bullet.control = 0,0,0
weapon.famas.humanize.trigger = 1
weapon.famas.smooth = 1,1.6,1.3
weapon.famas.fov.x = 25,20,10
weapon.famas.fov.y = 25,20,10
weapon.famas.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.famas.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.famas.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.famas.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.famas.norecoil.mode = 0
weapon.famas.norecoil.inaimbot = 0
weapon.famas.norecoil.value = 10,10,10

weapon.ak47.active = 1,1,1
weapon.ak47.autowall = 0
weapon.ak47.detection = 0.01,0.03,0.05
weapon.ak47.bullet.control = 0,0,0
weapon.ak47.humanize.trigger = 1
weapon.ak47.smooth = 3,3,1
weapon.ak47.fov.x = 19,14,10
weapon.ak47.fov.y = 19,14,10
weapon.ak47.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.ak47.hitbox.stand = 11,11,10
weapon.ak47.hitbox.duck.height.correction = -1
weapon.ak47.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.ak47.norecoil.mode = 1
weapon.ak47.norecoil.inaimbot = 0
weapon.ak47.norecoil.value = 8.3,8.1,7.9

weapon.m4a1.active = 1,1,1
weapon.m4a1.autowall = 0
weapon.m4a1.detection = 0.03,0.01,0.05
weapon.m4a1.bullet.control = 0,0,0
weapon.m4a1.humanize.trigger = 1
weapon.m4a1.smooth = 2.6,2.5,2.2
weapon.m4a1.fov.x = 22,18,13
weapon.m4a1.fov.y = 22,18,13
weapon.m4a1.hitbox.duck = 11,12,11
weapon.m4a1.hitbox.stand = 11,10,12
weapon.m4a1.hitbox.duck.height.correction = -2
weapon.m4a1.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.m4a1.norecoil.mode = 1
weapon.m4a1.norecoil.inaimbot = 0
weapon.m4a1.norecoil.value = 9.3,9.1,8.9

weapon.awp.active = 1,1,1
weapon.awp.autowall = 0
weapon.awp.detection = 0.03,0.06,0.06
weapon.awp.bullet.control = 0,0,0
weapon.awp.humanize.trigger = 1
weapon.awp.smooth = 0,0,0
weapon.awp.fov.x = 55,35,25
weapon.awp.fov.y = 55,35,25
weapon.awp.hitbox.duck = 11,11,10
weapon.awp.hitbox.stand = 11,10,10
weapon.awp.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.awp.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.awp.norecoil.mode = 0
weapon.awp.norecoil.inaimbot = 0
weapon.awp.norecoil.value = 10,10,10

weapon.scout.active = 1,1,1
weapon.scout.autowall = 0
weapon.scout.detection = 0.05,0.05,0.05
weapon.scout.bullet.control = 0,0,0
weapon.scout.humanize.trigger = 1
weapon.scout.smooth = 0,0,0
weapon.scout.fov.x = 100,50,25
weapon.scout.fov.y = 100,50,25
weapon.scout.hitbox.duck = 11,11,11
weapon.scout.hitbox.stand = 11,11,11
weapon.scout.hitbox.duck.height.correction = 0
weapon.scout.hitbox.stand.height.correction = 0
weapon.scout.norecoil.mode = 0
weapon.scout.norecoil.inaimbot = 0
weapon.scout.norecoil.value = 10,10,10

 

Nie jest jeszcze perfekcyjny, ale legit.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności