Skocz do zawartości

HL1 Framework potrzebna pomoc


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

wyłącz dep + uac

podaje w załączniku bata do wyłączenia tego.

I jeszcze jedno pytanko moze znasz przzyczyne

robilem format + zmiana windows na 34 bity zainstalowalem cs 1.6, nie dziala robi sie dziwna rozdzielczosc i czarny ekran i nic, zmienilem lokalizacje odinstalowywalem wszystko i na nowo, i nic nie pomaga

Odnośnik do komentarza

I jeszcze jedno pytanko moze znasz przzyczyne

robilem format + zmiana windows na 34 bity zainstalowalem cs 1.6, nie dziala robi sie dziwna rozdzielczosc i czarny ekran i nic, zmienilem lokalizacje odinstalowywalem wszystko i na nowo, i nic nie pomaga

chyba 32bit :D zainstaluj sterowniki do swojej karty graficznej, jak masz ATI/AMD to na stronie amd ściągasz installer i on już instaluje odpowiednie stery.

"Stay hungry stay foolish" - Steve Jobs

Odnośnik do komentarza

Mam nvidia stery 280.26 285.62

 

CS sie uruchomił, natomiast wiesz moze jaka jest komenda na zmiane z 16 na 32 bit i openGL?

Nie moge przestawic na 32 bity i grafike OpenGL, jak zmieniam na opengl problem http://pokazywarka.pl/qfzhas/

a jak zmieniam na 32bity nic nie wyskakuje resetuje mi cs i dalej jest 16 bit


Edytowane przez sensei
Odnośnik do komentarza

dodaj w opcjach startowych csa: -opengl

Jeden z znajomych powiedzial mi ze mam zle sterowniki, instaluje sterowniki prawidlowe, powinno pomoc chyba.

 

Problem naprawiony, brak dobrego sterowniku od karty graficznej!

A i przy okazji playboy bys mi mógł dac jakis dobre ustawienia na hl1 framework?

lub ty owner?


Edytowane przez sensei
Odnośnik do komentarza

Po to zebys sie spinal :)

 

Aktualnie uzywam tego

 

//HL1 Framework v 2.0

//View & Edit the Config @ http://config.organner.pl/view.php?id=98846

 

-----------

# GENERAL #

-----------

 

injector.delay 0

injector.disable_notifications 0

injector.disable_sounds 0

 

buttons.hack.activate F5

buttons.aimbot.activate MOUSE1

buttons.bunnyhop.activate SPACE

buttons.silentrun.activate LALT

 

--------------

# ANTI-CHEAT #

--------------

 

anticheat.process0 NULL

anticheat.process1 NULL

anticheat.process2 NULL

anticheat.process3 NULL

anticheat.process4 NULL

 

anticheat.screenshot->BitBlt 250,350

anticheat.screenshot->glReadPixels 60000,3000

 

-------------

# CROSSHAIR #

-------------

 

crosshair.type 0

crosshair.color 255,0,0

 

---------

# RADAR #

---------

 

radar.type 0

radar.position 150,250,100

radar.color 0,0,200,41

 

-------

# ESP #

-------

 

player.wallhack 1

player.lambert 0

 

model.t-models.color 255,1,1

model.ct-models.color 1,1,255

model.visible.color 1,255,1

 

esp.team.display 0

esp.name 0

esp.weapon 0

esp.distance 0

esp.sequence 0

esp.gaitsequence 0

esp.information 0

esp.entity 0

esp.c4 0

esp.hit 0

esp.visible 1

esp.box 1,300,255

esp.far 0,2500

 

visual.flash 0,50

visual.smoke 0

 

----------

# AIMBOT #

----------

 

aimbot.mode 1

aimbot.min.aim.distance 0

aimbot.max.aim.distance 200

aimbot.thruwalls 0

aimbot.kill.delay 300

aimbot.disable.jumping.target 1

aimbot.draw.spot 0

aimbot.draw.fov 0

 

-------------------

# WEAPON SETTINGS #

-------------------

 

weapon.usp.enabled 1

weapon.usp.fov 9

weapon.usp.delay.array 350,300,250

weapon.usp.smooth.array 5,4,3

weapon.usp.stand.vec.array 11,11,11

weapon.usp.duck.vec.array 11,11,11

weapon.usp.norecoil 2.0

weapon.usp.triggerbot.mode 0

 

weapon.glock.enabled 1

weapon.glock.fov 10

weapon.glock.delay.array 400,350,300

weapon.glock.smooth.array 3,2,2

weapon.glock.stand.vec.array 11,11,11

weapon.glock.duck.vec.array 11,11,11

weapon.glock.norecoil 2.0

weapon.glock.triggerbot.mode 0

 

weapon.deagle.enabled 1

weapon.deagle.fov 11

weapon.deagle.delay.array 300,300,250

weapon.deagle.smooth.array 4,2,2

weapon.deagle.stand.vec.array 11,11,11

weapon.deagle.duck.vec.array 11,11,11

weapon.deagle.norecoil 2.4

weapon.deagle.triggerbot.mode 0

 

weapon.galil.enabled 0

weapon.galil.fov 9

weapon.galil.delay.array 500,500,400

weapon.galil.smooth.array 5,5,4

weapon.galil.stand.vec.array 11,11,11

weapon.galil.duck.vec.array 11,11,11

weapon.galil.norecoil 1.0

weapon.galil.triggerbot.mode 0

 

weapon.famas.enabled 1

weapon.famas.fov 6

weapon.famas.delay.array 250,250,250

weapon.famas.smooth.array 4,3,2

weapon.famas.stand.vec.array 11,11,11

weapon.famas.duck.vec.array 11,11,11

weapon.famas.norecoil 1.5

weapon.famas.triggerbot.mode 0

 

weapon.p228.enabled 0

weapon.p228.fov 50

weapon.p228.delay.array 0,0,0

weapon.p228.smooth.array 4,3,2

weapon.p228.stand.vec.array 11,11,11

weapon.p228.duck.vec.array 11,11,11

weapon.p228.norecoil 1.0

weapon.p228.triggerbot.mode 0

 

weapon.elite.enabled 0

weapon.elite.fov 50

weapon.elite.delay.array 0,0,0

weapon.elite.smooth.array 4,3,2

weapon.elite.stand.vec.array 11,11,11

weapon.elite.duck.vec.array 11,11,11

weapon.elite.norecoil 1.0

weapon.elite.triggerbot.mode 0

 

weapon.fiveseven.enabled 0

weapon.fiveseven.fov 50

weapon.fiveseven.delay.array 0,0,0

weapon.fiveseven.smooth.array 4,3,2

weapon.fiveseven.stand.vec.array 11,11,11

weapon.fiveseven.duck.vec.array 11,11,11

weapon.fiveseven.norecoil 1.0

weapon.fiveseven.triggerbot.mode 0

 

weapon.xm.enabled 0

weapon.xm.fov 50

weapon.xm.delay.array 0,0,0

weapon.xm.smooth.array 4,3,2

weapon.xm.stand.vec.array 11,11,11

weapon.xm.duck.vec.array 11,11,11

weapon.xm.norecoil 1.0

weapon.xm.triggerbot.mode 0

 

weapon.m3.enabled 0

weapon.m3.fov 50

weapon.m3.delay.array 0,0,0

weapon.m3.smooth.array 4,3,2

weapon.m3.stand.vec.array 11,11,11

weapon.m3.duck.vec.array 11,11,11

weapon.m3.norecoil 1.0

weapon.m3.triggerbot.mode 0

 

weapon.mp5.enabled 1

weapon.mp5.fov 11

weapon.mp5.delay.array 400,350,350

weapon.mp5.smooth.array 2,1,1

weapon.mp5.stand.vec.array 11,11,11

weapon.mp5.duck.vec.array 11,11,11

weapon.mp5.norecoil 2.5

weapon.mp5.triggerbot.mode 0

 

weapon.tmp.enabled 0

weapon.tmp.fov 50

weapon.tmp.delay.array 0,0,0

weapon.tmp.smooth.array 4,3,2

weapon.tmp.stand.vec.array 11,11,11

weapon.tmp.duck.vec.array 11,11,11

weapon.tmp.norecoil 1.0

weapon.tmp.triggerbot.mode 0

 

weapon.p90.enabled 0

weapon.p90.fov 50

weapon.p90.delay.array 0,0,0

weapon.p90.smooth.array 4,3,2

weapon.p90.stand.vec.array 11,11,11

weapon.p90.duck.vec.array 11,11,11

weapon.p90.norecoil 1.0

weapon.p90.triggerbot.mode 0

 

weapon.mac.enabled 0

weapon.mac.fov 50

weapon.mac.delay.array 0,0,0

weapon.mac.smooth.array 4,3,2

weapon.mac.stand.vec.array 11,11,11

weapon.mac.duck.vec.array 11,11,11

weapon.mac.norecoil 1.0

weapon.mac.triggerbot.mode 0

 

weapon.ump.enabled 0

weapon.ump.fov 50

weapon.ump.delay.array 0,0,0

weapon.ump.smooth.array 4,3,2

weapon.ump.stand.vec.array 11,11,11

weapon.ump.duck.vec.array 11,11,11

weapon.ump.norecoil 1.0

weapon.ump.triggerbot.mode 0

 

weapon.ak.enabled 1

weapon.ak.fov 8

weapon.ak.delay.array 350,350,300

weapon.ak.smooth.array 4,2,2

weapon.ak.stand.vec.array 11,11,11

weapon.ak.duck.vec.array 11,11,11

weapon.ak.norecoil 2.5

weapon.ak.triggerbot.mode 0

 

weapon.sig.enabled 0

weapon.sig.fov 50

weapon.sig.delay.array 0,0,0

weapon.sig.smooth.array 4,3,2

weapon.sig.stand.vec.array 11,11,11

weapon.sig.duck.vec.array 11,11,11

weapon.sig.norecoil 1.0

weapon.sig.triggerbot.mode 0

 

weapon.colt.enabled 1

weapon.colt.fov 9

weapon.colt.delay.array 400,400,350

weapon.colt.smooth.array 5,3,2

weapon.colt.stand.vec.array 11,11,11

weapon.colt.duck.vec.array 11,11,11

weapon.colt.norecoil 2.5

weapon.colt.triggerbot.mode 0

 

weapon.aug.enabled 0

weapon.aug.fov 50

weapon.aug.delay.array 0,0,0

weapon.aug.smooth.array 4,3,2

weapon.aug.stand.vec.array 11,11,11

weapon.aug.duck.vec.array 11,11,11

weapon.aug.norecoil 1.0

weapon.aug.triggerbot.mode 0

 

weapon.scout.enabled 0

weapon.scout.fov 50

weapon.scout.delay.array 0,0,0

weapon.scout.smooth.array 4,3,2

weapon.scout.stand.vec.array 11,11,11

weapon.scout.duck.vec.array 11,11,11

weapon.scout.norecoil 1.0

weapon.scout.triggerbot.mode 0

 

weapon.awp.enabled 1

weapon.awp.fov 9

weapon.awp.delay.array 0,0,0

weapon.awp.smooth.array 4,5,5

weapon.awp.stand.vec.array 25,25,25

weapon.awp.duck.vec.array 25,25,25

weapon.awp.norecoil 5.0

weapon.awp.triggerbot.mode 0

 

weapon.g3sg1.enabled 0

weapon.g3sg1.fov 50

weapon.g3sg1.delay.array 0,0,0

weapon.g3sg1.smooth.array 4,3,2

weapon.g3sg1.stand.vec.array 11,11,11

weapon.g3sg1.duck.vec.array 11,11,11

weapon.g3sg1.norecoil 1.0

weapon.g3sg1.triggerbot.mode 0

 

weapon.sg550.enabled 0

weapon.sg550.fov 50

weapon.sg550.delay.array 0,0,0

weapon.sg550.smooth.array 4,3,2

weapon.sg550.stand.vec.array 11,11,11

weapon.sg550.duck.vec.array 11,11,11

weapon.sg550.norecoil 1.0

weapon.sg550.triggerbot.mode 0

 

weapon.para.enabled 0

weapon.para.fov 50

weapon.para.delay.array 0,0,0

weapon.para.smooth.array 4,3,2

weapon.para.stand.vec.array 11,11,11

weapon.para.duck.vec.array 11,11,11

weapon.para.norecoil 1.0

weapon.para.triggerbot.mode 0

Co mam wpisac w tej linijce

anticheat.process0 NULL

anticheat.process1 NULL

anticheat.process2 NULL

anticheat.process3 NULL

anticheat.process4 NULL

I czy jest to obowiazkowe

 

Bez*tytułu.jpg - Speedy Share - upload your files here

Nie rozumiem, nie moge odpalic cheat, a nie rozumeim dobrze angielskiego.

Odnośnik do komentarza

Co mam wpisac w tej linijce

anticheat.process0 NULL

anticheat.process1 NULL

anticheat.process2 NULL

anticheat.process3 NULL

anticheat.process4 NULL

zamiast NULL wpisujesz nazwe procesu antycheata ligowego, np. wire.exe

 

I czy jest to obowiazkowe

 

Bez*tytułu.jpg - Speedy Share - upload your files here

Nie rozumiem, nie moge odpalic cheat, a nie rozumeim dobrze angielskiego.

obowiazkowy reset pc'ta

Odnośnik do komentarza

możesz to usunąć, wire wpiszesz, spróbujesz odpalić ale się zcrashuje bo framework ma takie zabezpieczenie (idiot proof) żeby ludzie nie dostawali banów. co nie potrzebujesz w cfg to usuwasz i tyle. ustawienia sobie zrób podczas gry na boty lub na jakimś serwerze hvh (pisz pw to podam ip)

 

to co na ss to na 99% od tego że odpaliłeś wire (wywal je z autostartu)

"Stay hungry stay foolish" - Steve Jobs

Odnośnik do komentarza

Działa! PlayBoy dasz jakies ustawienia legit ale dobre?>

 

ref

weź se zainstaluj zboty i sie pobaw chwile, czyjeś ustawienia nigdy nie zrobią z ciebie pro, postępuj według jednej zasady:

pixel aimbot, im większy fov, tym większy smooth

"Stay hungry stay foolish" - Steve Jobs

Odnośnik do komentarza

AIM mi nie dziala i kwadraty sa za jasne.

 

//HL1 Framework v 2.0

//View & Edit the Config @ http://config.organner.pl/view.php?id=98846

 

-----------

# GENERAL #

-----------

 

injector.delay 0

injector.disable_notifications 0

injector.disable_sounds 0

 

buttons.hack.activate F9

buttons.aimbot.activate F10

buttons.bunnyhop.activate SPACE

buttons.silentrun.activate LALT

 

--------------

# ANTI-CHEAT #

--------------

 

anticheat.process0 azereus.exe

anticheat.process1 NULL

anticheat.process2 NULL

anticheat.process3 NULL

anticheat.process4 NULL

 

anticheat.screenshot->BitBlt 250,350

anticheat.screenshot->glReadPixels 60000,3000

 

-------------

# CROSSHAIR #

-------------

 

crosshair.type 0

crosshair.color 255,0,0

 

---------

# RADAR #

---------

 

radar.type 0

radar.position 150,250,100

radar.color 0,0,200,41

 

-------

# ESP #

-------

 

player.wallhack 1

player.lambert 0

 

model.t-models.color 255,1,1

model.ct-models.color 1,1,255

model.visible.color 1,255,1

 

esp.team.display 0

esp.name 0

esp.weapon 0

esp.distance 0

esp.sequence 0

esp.gaitsequence 0

esp.information 0

esp.entity 0

esp.c4 1

esp.hit 0

esp.visible 1

esp.box 1,300,255

esp.far 0,2500

 

visual.flash 0,50

visual.smoke 0

 

----------

# AIMBOT #

----------

 

aimbot.mode 1

aimbot.min.aim.distance 1

aimbot.max.aim.distance 400

aimbot.thruwalls 1

aimbot.kill.delay 0

aimbot.disable.jumping.target 0

aimbot.draw.spot 0

aimbot.draw.fov 0

 

-------------------

# WEAPON SETTINGS #

-------------------

 

weapon.usp.enabled 1

weapon.usp.fov 20

weapon.usp.delay.array 150,150,150

weapon.usp.smooth.array 7,6,6

weapon.usp.stand.vec.array 11,11,11

weapon.usp.duck.vec.array 11,11,11

weapon.usp.norecoil 0

weapon.usp.triggerbot.mode 0

 

weapon.glock.enabled 1

weapon.glock.fov 20

weapon.glock.delay.array 150,150,150

weapon.glock.smooth.array 6,6,6

weapon.glock.stand.vec.array 11,11,11

weapon.glock.duck.vec.array 11,11,11

weapon.glock.norecoil 0

weapon.glock.triggerbot.mode 0

 

weapon.deagle.enabled 1

weapon.deagle.fov 20

weapon.deagle.delay.array 150,150,150

weapon.deagle.smooth.array 7,6,6

weapon.deagle.stand.vec.array 11,11,11

weapon.deagle.duck.vec.array 11,11,11

weapon.deagle.norecoil 0

weapon.deagle.triggerbot.mode 0

 

weapon.galil.enabled 1

weapon.galil.fov 20

weapon.galil.delay.array 150,150,150

weapon.galil.smooth.array 6,6,5

weapon.galil.stand.vec.array 11,11,11

weapon.galil.duck.vec.array 11,11,11

weapon.galil.norecoil 0

weapon.galil.triggerbot.mode 0

 

weapon.famas.enabled 1

weapon.famas.fov 20

weapon.famas.delay.array 150,150,150

weapon.famas.smooth.array 7,6,5

weapon.famas.stand.vec.array 11,11,11

weapon.famas.duck.vec.array 11,11,11

weapon.famas.norecoil 0

weapon.famas.triggerbot.mode 0

 

weapon.p228.enabled 1

weapon.p228.fov 32

weapon.p228.delay.array 150,150,150

weapon.p228.smooth.array 4,3,2

weapon.p228.stand.vec.array 11,11,11

weapon.p228.duck.vec.array 11,11,11

weapon.p228.norecoil 0

weapon.p228.triggerbot.mode 0

 

weapon.elite.enabled 1

weapon.elite.fov 32

weapon.elite.delay.array 150,150,150

weapon.elite.smooth.array 4,3,2

weapon.elite.stand.vec.array 11,11,11

weapon.elite.duck.vec.array 11,11,11

weapon.elite.norecoil 0

weapon.elite.triggerbot.mode 0

 

weapon.fiveseven.enabled 1

weapon.fiveseven.fov 32

weapon.fiveseven.delay.array 150,150,150

weapon.fiveseven.smooth.array 4,3,2

weapon.fiveseven.stand.vec.array 11,11,11

weapon.fiveseven.duck.vec.array 11,11,11

weapon.fiveseven.norecoil 0

weapon.fiveseven.triggerbot.mode 0

 

weapon.xm.enabled 1

weapon.xm.fov 20

weapon.xm.delay.array 150,150,150

weapon.xm.smooth.array 7,6,6

weapon.xm.stand.vec.array 11,11,11

weapon.xm.duck.vec.array 11,11,11

weapon.xm.norecoil 0

weapon.xm.triggerbot.mode 0

 

weapon.m3.enabled 1

weapon.m3.fov 20

weapon.m3.delay.array 150,150,150

weapon.m3.smooth.array 7,6,6

weapon.m3.stand.vec.array 11,11,11

weapon.m3.duck.vec.array 11,11,11

weapon.m3.norecoil 0

weapon.m3.triggerbot.mode 0

 

weapon.mp5.enabled 1

weapon.mp5.fov 20

weapon.mp5.delay.array 150,150,150

weapon.mp5.smooth.array 7,6,6

weapon.mp5.stand.vec.array 11,11,11

weapon.mp5.duck.vec.array 11,11,11

weapon.mp5.norecoil 0

weapon.mp5.triggerbot.mode 0

 

weapon.tmp.enabled 1

weapon.tmp.fov 32

weapon.tmp.delay.array 150,150,150

weapon.tmp.smooth.array 4,3,2

weapon.tmp.stand.vec.array 11,11,11

weapon.tmp.duck.vec.array 11,11,11

weapon.tmp.norecoil 0

weapon.tmp.triggerbot.mode 0

 

weapon.p90.enabled 0

weapon.p90.fov 32

weapon.p90.delay.array 150,150,150

weapon.p90.smooth.array 4,3,2

weapon.p90.stand.vec.array 11,11,11

weapon.p90.duck.vec.array 11,11,11

weapon.p90.norecoil 0

weapon.p90.triggerbot.mode 0

 

weapon.mac.enabled 1

weapon.mac.fov 32

weapon.mac.delay.array 150,150,150

weapon.mac.smooth.array 4,3,2

weapon.mac.stand.vec.array 11,11,11

weapon.mac.duck.vec.array 11,11,11

weapon.mac.norecoil 0

weapon.mac.triggerbot.mode 0

 

weapon.ump.enabled 1

weapon.ump.fov 32

weapon.ump.delay.array 150,150,150

weapon.ump.smooth.array 4,3,2

weapon.ump.stand.vec.array 11,11,11

weapon.ump.duck.vec.array 11,11,11

weapon.ump.norecoil 0

weapon.ump.triggerbot.mode 0

 

weapon.ak.enabled 1

weapon.ak.fov 20

weapon.ak.delay.array 150,150,150

weapon.ak.smooth.array 8,7,7

weapon.ak.stand.vec.array 11,11,11

weapon.ak.duck.vec.array 11,11,11

weapon.ak.norecoil 0

weapon.ak.triggerbot.mode 0

 

weapon.sig.enabled 1

weapon.sig.fov 20

weapon.sig.delay.array 150,150,150

weapon.sig.smooth.array 6,6,5

weapon.sig.stand.vec.array 11,11,11

weapon.sig.duck.vec.array 11,11,11

weapon.sig.norecoil 0

weapon.sig.triggerbot.mode 0

 

weapon.colt.enabled 1

weapon.colt.fov 20

weapon.colt.delay.array 150,150,150

weapon.colt.smooth.array 8,7,7

weapon.colt.stand.vec.array 11,11,11

weapon.colt.duck.vec.array 11,11,11

weapon.colt.norecoil 0

weapon.colt.triggerbot.mode 0

 

weapon.aug.enabled 1

weapon.aug.fov 20

weapon.aug.delay.array 150,150,150

weapon.aug.smooth.array 7,6,6

weapon.aug.stand.vec.array 11,11,11

weapon.aug.duck.vec.array 11,11,11

weapon.aug.norecoil 0

weapon.aug.triggerbot.mode 0

 

weapon.scout.enabled 1

weapon.scout.fov 80

weapon.scout.delay.array 150,150,150

weapon.scout.smooth.array 4,3,2

weapon.scout.stand.vec.array 11,11,11

weapon.scout.duck.vec.array 11,11,11

weapon.scout.norecoil 0

weapon.scout.triggerbot.mode 0

 

weapon.awp.enabled 1

weapon.awp.fov 20

weapon.awp.delay.array 0,0,0

weapon.awp.smooth.array 0,0,0

weapon.awp.stand.vec.array 9,9,9

weapon.awp.duck.vec.array 9,9,9

weapon.awp.norecoil 0

weapon.awp.triggerbot.mode 0

 

weapon.g3sg1.enabled 1

weapon.g3sg1.fov 32

weapon.g3sg1.delay.array 150,150,150

weapon.g3sg1.smooth.array 4,3,2

weapon.g3sg1.stand.vec.array 11,11,11

weapon.g3sg1.duck.vec.array 11,11,11

weapon.g3sg1.norecoil 0

weapon.g3sg1.triggerbot.mode 0

 

weapon.sg550.enabled 1

weapon.sg550.fov 32

weapon.sg550.delay.array 150,150,150

weapon.sg550.smooth.array 4,3,2

weapon.sg550.stand.vec.array 11,11,11

weapon.sg550.duck.vec.array 11,11,11

weapon.sg550.norecoil 0

weapon.sg550.triggerbot.mode 0

 

weapon.para.enabled 1

weapon.para.fov 32

weapon.para.delay.array 150,150,150

weapon.para.smooth.array 4,3,2

weapon.para.stand.vec.array 11,11,11

weapon.para.duck.vec.array 11,11,11

weapon.para.norecoil 0

weapon.para.triggerbot.mode 0

Mam ten config, wogole nie odczuwam ze mial bym aima, nie wiem czy on wogole dziala? daj jakies ustawienie mocne zebym zobaczyl czy mam aim


Edytowane przez sensei
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności