Skocz do zawartości

Każda pasta crashuje csgo


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

jeszcze studiomodel ma nowy index, 32.

 

Do tego struct modelrenderinfo sie zmienil

 

struct ModelRenderInfo_t
{
  Vector origin;
  Vector angles;
  float flunk; 
  CBaseEntity* pRenderable; 
  model_t* pModel; 
};

 

Odnośnik do komentarza

Indigo:

 

Znajdź to, w IVModelInfoClient.hpp:

 

virtual int GetModelContents(int modelIndex) const = 0;

 

Zamień na to:

 


virtual int GetModelContents(int modelIndex) const = 0;
virtual void UNUSED() = 0;
virtual void UNUSE11D() = 0;
virtual studiohdr_t *GetStudioModel(const model_t *mod) = 0;
virtual int GetModelSpriteWidth(const model_t *model) const = 0;
virtual int GetModelSpriteHeight(const model_t *model) const = 0;

Phook, Godlike:

 

Zamień to:

 

studiohdr_t* GetStudiomodel(const model_t* mod)

Na:

 

studiohdr_t* GetStudiomodel(const model_t* mod)
{
typedef studiohdr_t*(__stdcall* oGetStudiomodel)(const model_t*);
return call_vfunc<oGetStudiomodel>(this, 32)(mod);

 

Odnośnik do komentarza

w indigo wejdź w IVModelInfoClient.hpp znajdź virtual int GetModelContents(int modelIndex) const = 0; i zamień 4 linijki kodu na 

virtual int GetModelContents(int modelIndex) const = 0;
virtual void UNUSED() = 0;
virtual void UNUSE11D() = 0;
virtual studiohdr_t *GetStudioModel(const model_t *mod) = 0;
virtual int GetModelSpriteWidth(const model_t *model) const = 0;
virtual int GetModelSpriteHeight(const model_t *model) const = 0;

 

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, PitViP napisał:

Indigo:

 

Znajdź to, w IVModelInfoClient.hpp:

 


virtual int GetModelContents(int modelIndex) const = 0;

 

Zamień na to:

 



virtual int GetModelContents(int modelIndex) const = 0;
virtual void UNUSED() = 0;
virtual void UNUSE11D() = 0;
virtual studiohdr_t *GetStudioModel(const model_t *mod) = 0;
virtual int GetModelSpriteWidth(const model_t *model) const = 0;
virtual int GetModelSpriteHeight(const model_t *model) const = 0;

Phook, Godlike:

 

Zamień to:

 


studiohdr_t* GetStudiomodel(const model_t* mod)

Na:

 


studiohdr_t* GetStudiomodel(const model_t* mod)
{
typedef studiohdr_t*(__stdcall* oGetStudiomodel)(const model_t*);
return call_vfunc<oGetStudiomodel>(this, 32)(mod);

 

 

A dla ayyware ? :c

Odnośnik do komentarza

Smef, offsety właśnie są automatycznie aktualizowane :/


@edit

Naprawione, wszystko działa picobello :)

@edit2

Kurde jednak po kilku minutach gry wyrzuca...

Offsety automatycznie sie aktualizują..

Cheat to memeware

Sprawa wygląda tak, że wchodze na serwer, gram z 3 minutki i crash, mimo wszystko wh itd działa, tylko crashuje..

Kod wygląda tak:

virtual int GetModelContents(int modelIndex) const = 0;
virtual void UNUSED() = 0;
virtual void UNUSE11D() = 0;
virtual studiohdr_t *GetStudioModel(const model_t *mod) = 0;
virtual int GetModelSpriteWidth(const model_t *model) const = 0;
virtual int GetModelSpriteHeight(const model_t *model) const = 0;
struct ModelRenderInfo_t
{
    Vector origin;
    QAngle angles;
    float flunk;
    void *pRenderable;
    const model_t *pModel;
    const matrix3x4_t *pModelToWorld;
    const matrix3x4_t *pLightingOffset;
    const Vector *pLightingOrigin;
    int flags;
    int entity_index;
    int skin;
    int body;
    int hitboxset;
    ModelInstanceHandle_t instance;
    ModelRenderInfo_t()
    {
        pModelToWorld = NULL;
        pLightingOffset = NULL;
        pLightingOrigin = NULL;
    }
};

Edytowane przez Nyziu
Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, Nyziu napisał:

Smef, offsety właśnie są automatycznie aktualizowane :/


@edit

Naprawione, wszystko działa picobello :)

@edit2

Kurde jednak po kilku minutach gry wyrzuca...

Offsety automatycznie sie aktualizują..

Cheat to memeware

Sprawa wygląda tak, że wchodze na serwer, gram z 3 minutki i crash, mimo wszystko wh itd działa, tylko crashuje..

Kod wygląda tak:


virtual int GetModelContents(int modelIndex) const = 0;
virtual void UNUSED() = 0;
virtual void UNUSE11D() = 0;
virtual studiohdr_t *GetStudioModel(const model_t *mod) = 0;
virtual int GetModelSpriteWidth(const model_t *model) const = 0;
virtual int GetModelSpriteHeight(const model_t *model) const = 0;

struct ModelRenderInfo_t
{
    Vector origin;
    QAngle angles;
    float flunk;
    void *pRenderable;
    const model_t *pModel;
    const matrix3x4_t *pModelToWorld;
    const matrix3x4_t *pLightingOffset;
    const Vector *pLightingOrigin;
    int flags;
    int entity_index;
    int skin;
    int body;
    int hitboxset;
    ModelInstanceHandle_t instance;
    ModelRenderInfo_t()
    {
        pModelToWorld = NULL;
        pLightingOffset = NULL;
        pLightingOrigin = NULL;
    }
};

 

Podłącz debuggera i sprawdź co crashuje

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, wiotq napisał:

Podłącz debuggera i sprawdź co crashuje

A mógłbyś mnie pokierować jak to zrobić? Bo kiedy wybieram debug zamiast release to normalnie mi się kompiluje czit, jak wybrałem debugowanie z procesem csgo, to nawet czit się nie odpalił , nie wiem co robić..

Odnośnik do komentarza
W dniu 31.03.2018 o 12:46, Nyziu napisał:

A mógłbyś mnie pokierować jak to zrobić? Bo kiedy wybieram debug zamiast release to normalnie mi się kompiluje czit, jak wybrałem debugowanie z procesem csgo, to nawet czit się nie odpalił , nie wiem co robić..

Podłącz debugowanie do procesu ? czyli csgo.exe :D

Odnośnik do komentarza

https://prnt.sc/iz9a1t

coś takiego :/ i to jest phook

 

@edit

W moim memeware przy debugowaniu nie wyskakuje żadny błąd ! Ale zauważyłem, ze kiedy wyłącze Visuale to idealnie gra działa bez crashy,a  kiedy włącze visuale automatycznie leci crash, ktoś wie o co chodzi?


Edytowane przez Nyziu
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności