Skocz do zawartości

[KLASA] Miles


Muzzik
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Miles - mężny wojownik, który walczy dzięki swojej wielkie odwadze. Jego ścieżka dzieli się na władce miecza oraz władce tarczy. Jest on wytrzymały dzięki swojej sile i potężny dzięki obrażeniom zadawanym przez jego bronie. 

 

Historia:

Miles to wojownik, który niczego się nie boi, a wszystkie sprawy rozwiązuje swoją siłą. Nawet w młodości był uważany za najodważniejsze dziecko we wsi. "Jaki ojciec, taki syn" mówili słusznie mieszkańcy, bo jego ojciec nie raz uratował komuś życie, a nawet ocalił wieś przed smokiem. Był jednocześnie jego ojcem i nauczycielem sztuk walki. Matka też była niczego sobie, młoda, piękna i mądra. Można powiedzieć że byli idealną rodziną. Ojciec Milesa uczył go jak być dobrym wojownikiem oraz uczył go o tym, że należy bronić kobiet i dzieci, oraz że pod żadnym pozorem nie może skrzywdzić płci przeciwnej. Uczeń przestrzegał zasad i żył według nich, a wszystkich tych którzy je łamali, karał na swoje sposoby. Jednak za ojcem Milesa kryło się dawne życie, wtedy kiedy był jeszcze całkowicie innym człowiekiem, mordował dzieci, napadał na inne wsie oraz wszczynał bójki za byle powody, lecz Miles o tym nie wiedział, aż do pewnego dnia po którym jego życie się zmieniło. Pokłócił się z ojcem i od tamtej pory był jego największym wrogiem. Kiedy jego ojciec spał, z zimną krwią wbił mu nóż w gardło oraz uciekł do miasta, zostawiając matkę samą, bo to ona przed nim to wszystko ukrywała. Miles musiał się nauczyć żyć w mieście, jego zasad. Wszyscy uważali go za bezbronnego, lecz on mógł pokonać wszystkich z tego miasta bez żadnej przeszkody. Dowiódł tego na miejscowym Turnieju Walki, w którym bez problemu został mistrzem i utrzymał ten tytuł aż do dzisiaj. Miles nadal przestrzega zasad przekazanych mu przez ojca, lecz ma teraz bardziej surowe kary dla tych, którzy je łamią.

 

 

Umiejętności:

I POZIOM:

•   Stalowa zbroja - zombie zadają Ci mniejsze obrażenia. Umiejętność pasywna, obrażenia te zredukowane są o 20/30/40/50/60%. Dodatkowy efekt: Zombie bijąc Ciebie zadają sobie 50% zadanych obrażeń Tobie.

 

•   Rzut toporem - rzucasz swoim toporem, zadając 300/350/400/450/500 obrażeń, darmowy koszt, czas odnowienia 155/145/135/125/115 sekund. Dodatkowy efekt: Topór jest taki ciężki, że gdy zombie zostanie nim trafione nie może się ruszyć przez 3 sekundy.

 

•   Kopnięcie - wykopujesz zombie, zadając 40/60/80/100/120 obrażeń oraz spowalniając o 20/30/40/50/60% na 2/3/4/5/6 sekund. Darmowy koszt, czas odnowienia 180/170/160/150/140 sekund. Dodatkowy efekt: Kopnięcie unieruchamia na 7 sekund.

 

•   Krwawe żniwo - co trzydziesty atak z broni palnej, wysysasz krew z zombie i leczysz się o 5/10/15/20/30 życia do maksymalnej ilości twojego życia. Umiejętność pasywna. Dodatkowy efekt: Możesz wyleczyć się do 500 życia.

 

II POZIOM: - W TRAKCIE -

III POZIOM: - W TRAKCIE -

 

 

Zapraszam na mojego twittera:

@Muzzikx

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności