Skocz do zawartości

Krowa998

  • Postów

    135
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez Krowa998

  1. Mógłbyś dokładniej to wytłumaczyć?

     

    Chodzi mi o to jak sprawdzać kiedy konsola w grze, czat jest wlaczony oraz kiedy jestesmy podczas zakupu broni (naciskajac B) ..

     

     

     

    dwMouseEnable = 0xAB5850;

    dwMouseEnablePtr = 0xAB5820;

    Zrobiłem to tak:

     

     

    		int mouse = ReadMemory<int>(dwClient + 0xAB5850); // dwMouseEnable 
    		int mouseptr = ReadMemory<int>(wClient + 0xAB5820); // dwMouseEnablePtr 
    		
    		cout << "mouse > " << mouse << "\n";
    		cout << "mouseptr > " << mouseptr << "\n";
    

    I zwraca mi: http://i.imgur.com/OInFoaw.png - wszystko jest git? Mógłbyś podać jakie wartości zwraca i od czego jest to zależne?

     

  2. Zaraz pozmieniam to na zmienne typu bool, dam znać czy ruszyło.


    	
    	//zmienne w strukturze
    	bool dormant;
    	bool isAlive;
    	
    	//funkcja
    	bool GetMyInfo(DWORD client)
    	{
    		MyPlayer.dwLocalPlayer     = ReadMemory<DWORD>(attach.handle,	         client + off.dwLocalPlayer);
    		MyPlayer.iCrosshairID      = ReadMemory<int>(attach.handle,		 MyPlayer.dwLocalPlayer + off.m_iCrosshairId);
    		MyPlayer.iTeam		   = ReadMemory<int>(attach.handle,		 MyPlayer.dwLocalPlayer + off.m_iTeamNum);
    		MyPlayer.iFlags		   = ReadMemory<int>(attach.handle,		 MyPlayer.dwLocalPlayer + off.m_fFlags);
    		MyPlayer.dormant	   = ReadMemory<bool>(attach.handle,	         MyPlayer.dwLocalPlayer + off.dormant);
    		MyPlayer.isAlive	   = ReadMemory<bool>(attach.handle,	         MyPlayer.dwLocalPlayer + off.m_lifeState);
    		MyPlayer.hp	           = ReadMemory<int>(attach.handle,		 MyPlayer.dwLocalPlayer + off.m_iHealth);
    		return true;
    	}
    	
    	//w main dla testu
    	DWORD dwClient = attach.module_attach(attach.process_id, "client.dll");
    	info.GetMyInfo(dwClient);
    	
    	cout << "uspiony?: " << MyPlayer.dormant << "\n";
    	cout << "zywy?: " 	 << MyPlayer.isAlive << "\n";
    

    Zwraca 0 w dalszym czasie. :(

  3. Czesc,

    Mam taki problem, że zawsze przy odczytaniu wartości dormant czy nawet lifestate zawsze, ale to zawsze zwraca mi się wartość = 0.

    Mój kod:
     

    	bool GetMyInfo(DWORD client)
    	{
    		MyPlayer.dwLocalPlayer     = ReadMemory<DWORD>(attach.handle,	         client + off.dwLocalPlayer);
    		MyPlayer.iCrosshairID      = ReadMemory<int>(attach.handle,		 MyPlayer.dwLocalPlayer + off.m_iCrosshairId);
    		MyPlayer.iTeam		   = ReadMemory<int>(attach.handle,		 MyPlayer.dwLocalPlayer + off.m_iTeamNum);
    		MyPlayer.iFlags		   = ReadMemory<int>(attach.handle,		 MyPlayer.dwLocalPlayer + off.m_fFlags);
    		MyPlayer.dormant	   = ReadMemory<int>(attach.handle,		 MyPlayer.dwLocalPlayer + off.dormant);
    		MyPlayer.isAlive	   = ReadMemory<int>(attach.handle,		 MyPlayer.dwLocalPlayer + off.m_lifeState);
    		MyPlayer.hp	           = ReadMemory<int>(attach.handle,		 MyPlayer.dwLocalPlayer + off.m_iHealth);
    		return true;
    	}
    

    Pozostale wartosci jak crosshairid, iTeam, iFlags, hp zwracają mi dokładne wartości.
    Offsety na 99% mam poprawne, bo aktualizowałem je wraz z ostatnią aktualizacji gry z tego dumpera ( https://github.com/frk1/hazedumper/blob/master/csgo.hpp ).

    O co chodzi, bo nie rozumiem.. dziękuję z góry za odpowiedzi.

     

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności