Skocz do zawartości

Krzysiu007

  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez Krzysiu007

  1. leis od dediego nie bedzie wykrywalny nigdy. na vaca sie czeka 2tyg

    Leis niebędzie wykrywalny?

    to jakim cudem ktoś go otagował jako wykrywalny?

    A vac jak coś to przychodzi z opuźnieniem do tygodnia jak cheat jest nowy a jak jest stary to vac w 5 min.

    Ja odpaliłem te cheaty:

    http://www.cshacked.pl/pubjoy-40-h4x-leaked-asi-mode-t58187/

    http://www.cshacked.pl/rizla-bot-v2-asi-mode-by-rosolovsky-cshackedpl-t58583/

    http://www.cshacked.pl/leaguemode-v3-t49709/

    http://www.cshacked.pl/mph-leis-hexed-by-dedi-t20874/

    http://www.cshacked.pl/soh-cs-16-hack-v3-t44970/

    i nadal po 10 godzinach niemam vaca :(

  2. niedziała kod po usunięciu błędów i offsets update:
     
     

    #include <Windows.h>
    #include <iostream>
    #include <thread>
    #include <TlHelp32.h>
     
    #pragma region Zmienne & Veriables
     
    MODULEENTRY32 ModuleEntry;
    HWND Okno = FindWindow(NULL, "Counter-Strike: Global Offensive");
     
    HANDLE Process;
     
    DWORD ClientDll, EngineDll;
     
    struct SOffset
    {
    const DWORD_PTR dw_ClientState = 0x005C7524;
    const DWORD_PTR dw_EntityList = 0x4AC8014;
     
    }Offsety;
     
    #pragma endregion
     
    DWORD FindBaseAddress(LPSTR NameModule, DWORD ProcessID)
    {
    HANDLE AllModuleProcess = CreateToolhelp32Snapshot(TH32CS_SNAPMODULE, ProcessID);
     
    if (!AllModuleProcess)
    return NULL;
     
    ModuleEntry.dwSize = sizeof(MODULEENTRY32);
     
    BOOL bWhile = Module32First(AllModuleProcess, &ModuleEntry);
     
    while (bWhile)
    {
    if (!strcmp(ModuleEntry.szModule, NameModule))
    {
    CloseHandle(AllModuleProcess);
     
    return (DWORD)ModuleEntry.modBaseAddr;
    }
    bWhile = Module32Next(AllModuleProcess, &ModuleEntry);
    }
     
    CloseHandle(AllModuleProcess);
    return NULL;
    }
     
    void Start()
    {
    if (!Okno)
    exit(1);
     
    DWORD* PID = new DWORD;
     
    GetWindowThreadProcessId(Okno, PID);
     
    if (PID == NULL)
    exit(1);
     
    Process = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, FALSE, *PID);
     
    ClientDll = (DWORD)FindBaseAddress("client.dll", *PID);
     
    if (ClientDll == NULL)
    exit(1);
     
    EngineDll = (DWORD)FindBaseAddress("engine.dll", *PID);
     
    if (EngineDll == NULL)
    exit(1);
    }
     
    DWORD __stdcall RadarHack(LPVOID)
    {
        #pragma region Zmienne
     
    DWORD EnginePointer;
    DWORD EntityList;
     
    bool IsConnected, IsNowSpotted, IsNowDormant;
    bool NewValueSpotted = true;
     
    int MaxPlayer;
     
        #pragma endregion
     
    while (true)
    {
    std::this_thread::sleep_for(std::chrono::milliseconds(1));
     
    ReadProcessMemory(Process, (LPVOID)((DWORD)EngineDll + Offsety.dw_ClientState), &EnginePointer, sizeof(DWORD), NULL);
     
    if (EnginePointer == NULL)
    continue;
     
    ReadProcessMemory(Process, (LPVOID)(EnginePointer + 0x100), &IsConnected, sizeof(bool), NULL);
     
    if (!IsConnected)
    {
    std::this_thread::sleep_for(std::chrono::milliseconds(3000));
    continue;
    }
     
    ReadProcessMemory(Process, (LPVOID)(EnginePointer + 0x308), &MaxPlayer, sizeof(int), NULL);
     
    if (MaxPlayer == NULL)
    continue;
     
    for (int i = 0; i <= MaxPlayer; i++)
    {
    std::this_thread::sleep_for(std::chrono::milliseconds(1));
     
    ReadProcessMemory(Process, (LPVOID)((DWORD)ClientDll + Offsety.dw_EntityList + ((i - 1) * 16)), &EntityList, sizeof(DWORD), NULL);
     
    if (EntityList == NULL)
    continue;
     
    ReadProcessMemory(Process, (LPVOID)(EntityList + 0x939), &IsNowSpotted, sizeof(bool), NULL);
     
    if (IsNowSpotted)
    continue;
     
    ReadProcessMemory(Process, (LPVOID)(EntityList + 0xE9), &IsNowDormant, sizeof(bool), NULL);
     
    if (IsNowDormant)
    continue;
     
    WriteProcessMemory(Process, (LPVOID)(EntityList + 0x939), &NewValueSpotted, sizeof(bool), NULL);
    }
    std::this_thread::sleep_for(std::chrono::milliseconds(1));
    }
    return 0;
    }
     
    int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow)
    {
        SetConsoleTitle("RadarHack");
     
    Start();
     
    MessageBox(0, "Wszystko dobrze. ¯yczê przyjemnej gry. Dwulicowy ;)", "evolutionCheat RadarHack", MB_ICONINFORMATION);
     
    CreateThread(0, 0, RadarHack, 0, 0, 0);
     
    while (true)
    {
    ShowWindow(FindWindow(0, "RadarHack"), SW_SHOWMINNOACTIVE);
     
    if (!Okno)
    exit(1);
     
    if (GetAsyncKeyState(VK_F8))
    exit(1);
     
    Sleep(50);
    }
     
    return 0;
    }
  3. tak jak w temacie proszę o pomoc w aktualizacji kodu do najnowszej wersji gry, i z tego co sięorientuje to tu trzeba coś jeszcze zaktualizować oprucz offsetów bo mi niedziała ja je aktualizuje:

     
    #include <Windows.h>
    #include <iostream>
    #include "Process.h"
     
    char *pl(char *str)
    {
    static char buff[256];
    char cp[] = "\245\206\251\210\344\242\230\276\253\244\217\250\235\343\340\227\275\215ąćęłńóśżźĄĆĘŁŃÓŚŻŹ";
    if (strlen(str) >= sizeof(buff)) return str;
    char *bf = buff;
    while (*str)
    {
    char *pos = strchr(cp + 18, *str);
    *(bf++) = pos ? *(pos - 18) : *str;
    ++str;
    }
    *bf = 0;
    return buff;
    }
     
    using namespace std;
    CProcess* user = new CProcess;
     
    template <class T>
    T RPM(DWORD address)
    {
    T v;
    ReadProcessMemory(user->hProcess, (LPVOID)address, &v, sizeof(T), NULL);
    return v;
    }
     
    template <class T>
    void WPM(DWORD address, T value)
    {
    WriteProcessMemory(user->hProcess, (LPVOID)address, &value, sizeof(T), NULL);
    }
     
    #pragma region Inne
     
    int AutoShoot;
    DWORD_PTR dw_LocalPlayer = 0x00A844DC;
    DWORD_PTR dw_EntityList = 0x04A9F8D4;
    DWORD_PTR dw_iAttack = 0x2EDF8D0;
    DWORD_PTR dw_CrossHairID = 0x0000AA44;
    DWORD Client;
    DWORD LocalPlayer;
     
    void  GetLocalPlayer()
    {
    LocalPlayer = RPM<DWORD>(Client + dw_LocalPlayer);
    }
     
    int   TeamLocalPlayer()
    {
    return RPM<int>(LocalPlayer + 0xF0);
    }
     
    int   inCross()
    {
    return RPM<int>(LocalPlayer + dw_CrossHairID) - 1;
    }
     
    DWORD BaseTrigger()
    {
    return RPM<DWORD>(Client + dw_EntityList + (inCross()) * 0x10);
    }
     
    int   TeamEntityList()
    {
    return RPM<int>(BaseTrigger() + 0xF0);
    }
     
    bool  EntitySpawnProtection()
    {
    return RPM<bool>(BaseTrigger() + 0x38A0);
    }
     
    int   WeaponID()
    {
    DWORD HandleWeapon = RPM<DWORD>(LocalPlayer + 0x00002EE8);
    DWORD CurrentWeapon = RPM<DWORD>(Client + dw_EntityList + ((HandleWeapon & 0xFFF) - 1) * 0x10);
    return RPM<int>(CurrentWeapon + 0x2F88);
    }
     
    int   Health()
    {
    return RPM<int>(BaseTrigger() + 0x000000FC);
    }
     
    bool  isScoped()
    {
    if (WeaponID() == 9 || WeaponID() == 40 || WeaponID() == 38 || WeaponID() == 11)
    {
    return RPM<bool>(LocalPlayer + 0x388C);
    }
    }
     
    void SetAttack(int value)
    {
    WPM<int>(Client + dw_iAttack, value);
    }
     
    void Attack()
    {
    SetAttack(5);
    Sleep(10);
    if (!GetAsyncKeyState(VK_LBUTTON))
    {
    SetAttack(4);
    }
    }
     
    #pragma endregion
     
    DWORD WINAPI Triggerbot(LPVOID PARAMS)
    {
    while (true)
    {
    if (AutoShoot != 1)
    {
    if (!GetAsyncKeyState(VK_LMENU))
    continue;
    }
     
    GetLocalPlayer();
     
    if (TeamLocalPlayer() == TeamEntityList())
    continue;
     
    if (inCross() < 64 && inCross() >= 0)
    {
    int ID = WeaponID();
     
    if (ID == 41 || ID == 42 || ID == 43 || ID == 44 || ID == 45 || ID == 46 || ID == 47 || ID == 48 || ID == 49 || ID == 59 || ID == 500 || ID == 505 || ID == 506 || ID == 507 || ID == 508 || ID == 509 || ID == 512 || ID == 515 || ID == 516)
    continue;
     
    if (EntitySpawnProtection())
    continue;
     
    if (Health() <= 1)
    continue;
     
    if (!isScoped())
    continue;
    else if (ID == 9 || ID == 40 || ID == 38 || ID == 11)
    Sleep(100);
     
     
    Attack();
    }
    Sleep(5);
    }
    }
     
    int main()
    {
    SetConsoleTitle(" evoultionCheat Triggerbot -=- Figo283 & Dehaka @ CSHacked.pl ");
     
    while (!user->FindProcess("csgo.exe"))
    {
    Sleep(200);
    }
     
    Client = user->ModulePointer("client.dll");
     
    cout << "Created by : Figo283 & Dehaka" << endl; // Creator
    cout << "==================" << endl << endl;
     
    cout << pl("Zapraszam do kupna evolutionCheat. Życzymy przyjemnej gry.") << endl << endl;
     
    cout << "[ FUNKCJE ]" << endl << endl; // Features
    cout << "Inf. Triggerbot" << endl << endl;
     
    cout << "[ KLAWISZE ]" << endl << endl;
    cout << pl("LEWY ALT: Triggerbot (jeśli autoshoot jest wyłączony)") << endl;
    cout << "F11: CSHacked.pl" << endl; // Hotkeys
    cout << "F8: Close" << endl << endl << endl;
     
    cout << "AutoShoot (bez przycisku) [1 - ON | 0 - OFF]: ";
    cin >> AutoShoot;
     
    if (AutoShoot != 1)
    {
    cout << endl << "Przytrzymaj Lewy Alt" << endl << endl;
    }
     
    CreateThread(0, 0, &Triggerbot, 0, 0, 0);
     
    while (true)
    {
    if (GetAsyncKeyState(VK_F11) & 1)
    {
    ShellExecute(NULL, "open", "http://www.cshacked.pl/figo283-m82180/", "", "", SW_SHOWNORMAL);
    }
    else if (GetAsyncKeyState(VK_F8) || !user->FindProcess("csgo.exe"))
    {
    Sleep(50);
    exit(1);
    }
     
    Sleep(50);
    }
    }

     

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności