Skocz do zawartości

LololOl122

  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez LololOl122

  1. {
        static clock_t start_t = clock();
        double timeSoFar = (double)(clock() - start_t) / CLOCKS_PER_SEC;
        if (timeSoFar < 0.001)
            return;

        static bool wasSpamming = true;
        //static std::string nameBackup = "INTERWEBZ";

        if (wasSpamming)
        {
            change_name("\n…e…e…e\n");
        }

        start_t = clock();
    }

     

  2. void CBasePlayer::SetAngle2(Vector3D wantedang)
    {
        typedef void(__thiscall* SetAngleFn)(void*, const Vector3D &);
        static SetAngleFn SetAngle = (SetAngleFn)((DWORD)GetModuleHandle("client.dll") + 0x1C2AC0);
        SetAngle(this, wantedang);
    } // paste it on your Entity class
    if (Settings.Visuals.bChamsFakeAA) {
        CBasePlayer* pLocal = Globals.g_pEntList->GetClientEntity(Globals.g_pEngine->GetLocalPlayer());
        if (pLocal)
        {
            IMaterial* mat = Globals.g_pChamsMat;
            if (mat)
            {
                Vector3D OrigAng;
                OrigAng = pLocal->GetEyeAngles();
                pLocal->SetAngle2(Vector3D(0, Chamsang.y, 0)); // paste here ur AA.y value or pLocal->GetLby() (for example)
                bool LbyColor = false; // u can make LBY INDICATOR. When LbyColor is true. Color will be Green , if false it will be White
                float NormalColor[3] = { 1, 1, 1 };
                float lbyUpdateColor[3] = { 0, 1, 0 };
                Globals.g_pEngineRenderView->SetColorModulation(LbyColor ? lbyUpdateColor : NormalColor);
                Globals.g_pModelRender->ForcedMaterialOverride(mat);
                pLocal->DrawModel(STUDIO_RENDER, 255);
                Globals.g_pModelRender->ForcedMaterialOverride(nullptr);
                pLocal->SetAngle2(OrigAng);
            }
        }
    }

    znalazłem taki kod i teraz mam błędy z vector3d i vector2d co mam zrobić?

     

    coś zaincludowac lub cos?

     

    cbaseplayer jest na czerwono vector3d i vector2d oraz chyba jeszcze this i if

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności