Skocz do zawartości

maciekq12

  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez maciekq12

  1.  

    1. void CMiscHacks::LBYINDICATOR()
    2. {
    3. if (Menu::Window.MiscTab.OtherLBYINDICATOR.GetState())
    4. {
    5. RECT scrn = Render::GetViewport();
    6. RECT TextSize = Render::GetTextSize(Render::Fonts::ESP, "LBY");
    7.  
    8. Render::Text(scrn.left - TextSize.left - 20, 30, bLowerBodyIsUpdated ? Color(0, 255, 0, 255) : Color(255, 0, 0, 255), Render::Fonts::MenuBold, "LBY");
    9. }
    10. }​

    1. OtherLBYINDICATOR.SetFileId("otr_LBYINDICATOR");
    2. OtherLBYINDICATOR.SetState(false);
    3. OtherGroup.PlaceLabledControl("Lby Indicator", this, &OtherLBYINDICATOR);

    Myślę, że pomogłem.

     

    Ehhh to dawal typek na uc zeby mu ktos pomogl bo mu nie dziala

  2.  

    void CMiscHacks::LBYINDICATOR()
    {
    if (Menu::Window.MiscTab.OtherLBYINDICATOR.GetState())
    {
    RECT scrn = Render::GetViewport();
    RECT TextSize = Render::GetTextSize(Render::Fonts::ESP, "LBY");
     
    Render::Text(scrn.left - TextSize.left - 20, 30, bLowerBodyIsUpdated ? Color(0, 255, 0, 255) : Color(255, 0, 0, 255), Render::Fonts::MenuBold, "LBY");
    }
    }
     
    Znalezione na UC

     

    To widziałem na uc ale typek prosił o pomoc bo mu nie działało

  3. Jeśli ktoś chce do swojej cebuli.dll to macie tu granadetracer.. Nie jestem w 100% pewny czy dobrze działa ale mam nadzieje, że tak ;)

     

     

    void CEsp::DrawGrenadeTracers(C_BaseEntity* pEnt, C_BaseEntity* pLocalEntity)
    {
        if (!m_pCvars->bEspGrenadeTracer)
            return;
     
        if (pEnt->GetClientClass()->m_ClassID == CCSPlayer)
            return;
     
        EHANDLE hOwner = pEnt->m_hOwnerEntity;
        C_BaseEntity* pOwner = (C_BaseEntity*)entitylist->GetClientEntityFromHandle(hOwner);
     
        if (pOwner != pLocalEntity)
            return;
     
        C_BaseCombatWeapon *pWeapon = pOwner->GetWeapon();
        if (pWeapon)
        {
            if (pWeapon->GetWeaponID() == /*grenade*/weapon_hegrenade || pWeapon->GetWeaponID() == /*grenade*/weapon_smokegrenade ||
                pWeapon->GetWeaponID() == /*grenade*/weapon_molotov || pWeapon->GetWeaponID() == /*grenade*/weapon_decoy ||
                pWeapon->GetWeaponID() == /*grenade*/weapon_incgrenade || pWeapon->GetWeaponID() == /*grenade*/weapon_flashbang)
            {
                nadeTracer->addTracer(pEnt, Color(255, 000, 000, 255), 500);
                nadeTracer->draw();    
            }
        }
    }
     
     
    void CEsp::DrawEntityESP()
    {
        if (!m_pCvars->bEntityEnable)
            return;
     
        C_BaseEntity *pLocalEntity = (C_BaseEntity*)entitylist->GetClientEntity(engine->GetLocalPlayer());
        if (!pLocalEntity)
            return;
     
        //--------------------EntityLoop---------------------//
        for (int i = 1; i < entitylist->GetHighestEntityIndex(); i++)
        {
            C_BaseEntity* pEnt = (C_BaseEntity*)entitylist->GetClientEntity(i);
     
            if (!pEnt)
                continue;
     
            //Grenade Tracers
            DrawGrenadeTracers(pEnt, pLocalEntity);
        }
        nadeTracer->clear();
    }
    
  4. Kiedy daje build wyskakuje takie coś

    1>Menu.cpp : fatal error C1041: cannot open program database 'D:\hvh\sourcecody\semplysavage.cc\AYYWARE CSGO\Release\vc140.pdb'; if multiple CL.EXE write to the same .PDB file, please use /FS
    1>Hooks.cpp : fatal error C1041: cannot open program database 'D:\hvh\sourcecody\semplysavage.cc\AYYWARE CSGO\Release\vc140.pdb'; if multiple CL.EXE write to the same .PDB file, please use /FS
     
    Wie ktoś o co chodzi ?
  5.  

    Najprościej będzie jak podłączysz debugger i sprawdzisz gdzie dokładnie crashuje.

    VClient018
    VEngineClient014
    VGUI_Surface031
    VClientEntityList003
    EngineTraceClient004
    VGUI_Panel009
    VModelInfoClient004
    VEngineModel016
    VEngineRenderView014
    VDebugOverlay004
    VGUI_Panel009
    VGUI_Input005
    VGUI_ivgui008
    VGUI_Scheme010
    VGUI_System010
    MatSystemSurface006
    InputSystemVersion001
    VStudioRender026
    VMaterialSystem080
    

    Teraz już sam nie wiem każde ayyware mi crashuje to chyba mam coś nie tak z plikami 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności