-
Postów
47 -
Dołączył
-
Dostępny
-
Donacje
0.00 PLN -
Diamenty
0 [ Podaruj ]
Typ zawartości
Profile
Forum
FAQ
Quiz
Posty opublikowane przez maciekq12
-
-
Podam ci all kolory outline to bedzie szary background tez taki szary odcien background tabow taki jasniejszy czarny taby ciemniejsze jak sa klikniete to biale slidery czerwone tak samo jak checkboxy i comboboxy to tez takie szare i ten pasek na gorze z tego co widze to jasny niebieski fioletowy i zolty. Mam nadzieje ze pomoglem. ;^)
1 -
Siemka
0 -
-
-
Prosto z mpgh ;P
1 -
Każde ayy ma auto update offsetów
0 -
Wszystko dobrze, ale po wychyleniu się na wroga crash
On wrzucił wersje z zepsutym reso
0 -
Mogłeś już wrzucić najnowszy src bo i tak odchodze od jihada
0 -
- void CMiscHacks::LBYINDICATOR()
- {
- if (Menu::Window.MiscTab.OtherLBYINDICATOR.GetState())
- {
- RECT scrn = Render::GetViewport();
- RECT TextSize = Render::GetTextSize(Render::Fonts::ESP, "LBY");
- Render::Text(scrn.left - TextSize.left - 20, 30, bLowerBodyIsUpdated ? Color(0, 255, 0, 255) : Color(255, 0, 0, 255), Render::Fonts::MenuBold, "LBY");
- }
- }
- OtherLBYINDICATOR.SetFileId("otr_LBYINDICATOR");
- OtherLBYINDICATOR.SetState(false);
- OtherGroup.PlaceLabledControl("Lby Indicator", this, &OtherLBYINDICATOR);
Myślę, że pomogłem.
Ehhh to dawal typek na uc zeby mu ktos pomogl bo mu nie dziala
0 -
Mmm moja pasta uff xD
0 -
To nie jest full fixed
0 -
void CMiscHacks::LBYINDICATOR(){if (Menu::Window.MiscTab.OtherLBYINDICATOR.GetState()){RECT scrn = Render::GetViewport();RECT TextSize = Render::GetTextSize(Render::Fonts::ESP, "LBY");Render::Text(scrn.left - TextSize.left - 20, 30, bLowerBodyIsUpdated ? Color(0, 255, 0, 255) : Color(255, 0, 0, 255), Render::Fonts::MenuBold, "LBY");}}Znalezione na UC
To widziałem na uc ale typek prosił o pomoc bo mu nie działało
0 -
Cześć chciałbym poprosić o "LBY Indictor" dla ayyware jeśli by ktoś mógł dać ..
Przykład jak to wygląda : http://prntscr.com/fiwn4k
0 -
Ale czego kod? xd i gdzie 42 linijka
0 -
Mam mały problem, ponieważ jak jakiś combobox wychodzi poza menu w ayyware np: anti aimy, skinchanger to nie można tego kliknąć i bardzo proszę o pomoc ;d
0 -
Siema ma ktoś kod autoaccept pod ayyware ? Bym był bardzo wdzięczny gdyby ktoś dał ;d
0 -
Solution na 8.1 przestawione?
Z 10 zmień na 8.1 i nie powinno być errorów
0 -
Wiem ze arizona juz byla na forum ale przy tym powinno wszystko dzialac i nie powinno crashowac itp.
0 -
W code blocks nie da sie robić cheatów musisz pobrać visual studio
0 -
Jeśli ktoś chce do swojej cebuli.dll to macie tu granadetracer.. Nie jestem w 100% pewny czy dobrze działa ale mam nadzieje, że tak
void CEsp::DrawGrenadeTracers(C_BaseEntity* pEnt, C_BaseEntity* pLocalEntity) { if (!m_pCvars->bEspGrenadeTracer) return; if (pEnt->GetClientClass()->m_ClassID == CCSPlayer) return; EHANDLE hOwner = pEnt->m_hOwnerEntity; C_BaseEntity* pOwner = (C_BaseEntity*)entitylist->GetClientEntityFromHandle(hOwner); if (pOwner != pLocalEntity) return; C_BaseCombatWeapon *pWeapon = pOwner->GetWeapon(); if (pWeapon) { if (pWeapon->GetWeaponID() == /*grenade*/weapon_hegrenade || pWeapon->GetWeaponID() == /*grenade*/weapon_smokegrenade || pWeapon->GetWeaponID() == /*grenade*/weapon_molotov || pWeapon->GetWeaponID() == /*grenade*/weapon_decoy || pWeapon->GetWeaponID() == /*grenade*/weapon_incgrenade || pWeapon->GetWeaponID() == /*grenade*/weapon_flashbang) { nadeTracer->addTracer(pEnt, Color(255, 000, 000, 255), 500); nadeTracer->draw(); } } } void CEsp::DrawEntityESP() { if (!m_pCvars->bEntityEnable) return; C_BaseEntity *pLocalEntity = (C_BaseEntity*)entitylist->GetClientEntity(engine->GetLocalPlayer()); if (!pLocalEntity) return; //--------------------EntityLoop---------------------// for (int i = 1; i < entitylist->GetHighestEntityIndex(); i++) { C_BaseEntity* pEnt = (C_BaseEntity*)entitylist->GetClientEntity(i); if (!pEnt) continue; //Grenade Tracers DrawGrenadeTracers(pEnt, pLocalEntity); } nadeTracer->clear(); }
0 -
Witam robimy z kumplem sobie taka paste z ayyware i potrzebujemy nazwe broni zeby nie bylo standardowo jak w ayyware tylko tak jak jest w aw esp ze pod graczem poniewaz sie z tym meczymy i nie mozemy zrobic xd
1 -
W Miscclasses.h do clasy colors musisz dodac fromhsb
0 -
Kiedy daje build wyskakuje takie coś
1>Menu.cpp : fatal error C1041: cannot open program database 'D:\hvh\sourcecody\semplysavage.cc\AYYWARE CSGO\Release\vc140.pdb'; if multiple CL.EXE write to the same .PDB file, please use /FS1>Hooks.cpp : fatal error C1041: cannot open program database 'D:\hvh\sourcecody\semplysavage.cc\AYYWARE CSGO\Release\vc140.pdb'; if multiple CL.EXE write to the same .PDB file, please use /FSWie ktoś o co chodzi ?0 -
Najprościej będzie jak podłączysz debugger i sprawdzisz gdzie dokładnie crashuje.
VClient018 VEngineClient014 VGUI_Surface031 VClientEntityList003 EngineTraceClient004 VGUI_Panel009 VModelInfoClient004 VEngineModel016 VEngineRenderView014 VDebugOverlay004 VGUI_Panel009 VGUI_Input005 VGUI_ivgui008 VGUI_Scheme010 VGUI_System010 MatSystemSurface006 InputSystemVersion001 VStudioRender026 VMaterialSystem080
Teraz już sam nie wiem każde ayyware mi crashuje to chyba mam coś nie tak z plikami
0
paleta kolorow z cheata skeeta
w Dyskusje / problemy związane z programowaniem
Opublikowano
Dobra masz tyle i sie ciesz XDD Odpisuj na steam btw xD