Skocz do zawartości
Dzień Dziecka z CSHacked

Model, hitboxy, halo?


Ur3K
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chce z wami podzielić się "Ciekawym" wideo, nie wiem Czy to moja głupota, Czy jestem ślepy ale chyba tutaj coś nie gra, moim zdaniem same hs'y nie które nie trafiłem ale reszta....

 

Niżej dam Demo, i dajcie mi jawną odpowiedź.

 

a) - Jestem Ślepy, wydaje mi się.

b) - #CS GO i 128 TickRate ETC.

c) - Coś tu nie gra, config, pliki.

 

 

aha.rar

Odnośnik do komentarza

Jest coś takiego jak spread. To, że nakierujesz celownik w jakieś miejsce nie znaczy, że pocisk poleci dokładnie tam.  Tak w skrócie do kątu wystrzału dodawana jest pewna losowa wartość, która zwiększa się wraz z ruchem oraz kolejnymi strzałami.

Odnośnik do komentarza

@Ur3K

Nie lecą. Wszystko jest poprawnie. Czerwone sześciany nie pokazują gdzie rzeczywiście trafia pocisk, tylko gdzie trafia w twojej lokalnej symulacji...

Kalkulacja seed'a jest różna na serverze oraz w lokalnej symulacji, dlatego na czerwone sześciany nie powinienś w ogóle patrzeć bo to nie one są uwzględniane.

Jak chcesz wykonać testy nie sprawdzaj tego w demku tylko bezpośrednio w grze. Użyj host_timescale, żeby spowolnić symulację i zwróć uwagę na niebieskie sześciany bo to one są miejscami, które uwzględnia server przy rejestracji hitów.

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności