mudhead
-
Postów
20 -
Dołączył
-
Dostępny
-
Donacje
0.00 PLN -
Diamenty
0 [ Podaruj ]
Typ zawartości
Profile
Forum
FAQ
Quiz
Posty opublikowane przez mudhead
-
-
do cstrike polsih/maps ja ich tam neiwrzucałem tylko były z serverów
i chodzi o to żeby na dedicated server można było grać na niestandardowych np aim_map
0 -
Witam
Mam problem chcę dodać niestandardowe mapy do HLDS (steam) i nie wime jak bo dy edytuje plik mapcycle.txt to widze mape na HLDS ale nei moge jej ustaw i grać na niej co rrobić
0 -
witam
Mam pytanie do czego służą komendy:
ati_npatch(czy jakos tak)
ati_subdiv
Jakie ustawienie jest najlpesze bo mam to 1 na 1.0 a to drugie na 2.0 czy to zwieszka czy zmniejsza fps?
0 -
Witam
moje cfg:
// This file is overwritten whenever you change your user settings in the game.
// Add custom configurations to the file "userconfig.cfg".
unbindall
bind "TAB" "+showscores"
bind "ENTER" "+attack"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "SPACE" "+jump"
bind "'" "+moveup"
bind "+" "sizeup"
bind "," "buyammo1"
bind "-" "sizedown"
bind "." "buyammo2"
bind "/" "+movedown"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind ";" "+mlook"
bind "=" "sizeup"
bind "[" "invprev"
bind "]" "invnext"
bind "`" "toggleconsole"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "radio3"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "h" "+commandmenu"
bind "i" "showbriefing"
bind "j" "cheer"
bind "k" "+voicerecord"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "o" "buyequip"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "s" "+back"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "w" "+forward"
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"
bind "~" "toggleconsole"
bind "UPARROW" "+forward"
bind "DOWNARROW" "+back"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "RIGHTARROW" "+right"
bind "ALT" "+strafe"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "F1" "autobuy"
bind "F2" "rebuy"
bind "F5" "snapshot"
bind "F6" "save quick"
bind "F7" "load quick"
bind "F10" "quit prompt"
bind "INS" "+klook"
bind "PGDN" "+lookdown"
bind "PGUP" "+lookup"
bind "END" "centerview"
bind "MWHEELDOWN" "invnext"
bind "MWHEELUP" "invprev"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"
bind "PAUSE" "pause"
_cl_autowepswitch "0"
_snd_mixahead "0.1"
ati_npatch "1.0"
ati_subdiv "2.0"
bgmvolume "1.000000"
bottomcolor "6"
brightness "1.000000"
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
cl_backspeed "400"
cl_cmdbackup "2"
cl_cmdrate "100"
cl_corpsestay "600.000000"
cl_crosshair_color "50 250 50"
cl_crosshair_size "small"
cl_crosshair_translucent "0"
cl_dlmax "128"
cl_download_ingame "1"
cl_dynamiccrosshair "0"
cl_forwardspeed "400"
cl_himodels "0"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_lc "1"
cl_logocolor "#Valve_Dkgray"
cl_logofile "lambda"
cl_lw "1"
cl_minmodels "0"
cl_radartype "0"
cl_righthand "1"
cl_shadows "0"
cl_timeout "300"
cl_updaterate "100"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_weather "0"
con_color "255 180 30"
console "1.000000"
crosshair "1.000000"
fastsprites "0"
fps_max "76.0"
fps_modem "0.0"
gamma "2.120000"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_fog "1"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "4"
hisound "1"
hpk_maxsize "4"
hud_capturemouse "1"
hud_centerid "0"
hud_draw "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_internal "1"
hud_takesshots "0"
joystick "0"
lookspring "0.000000"
lookstrafe "0.000000"
m_filter "0"
m_forward "1"
m_pitch "0.022"
m_side "0.8"
m_yaw "0.022"
model "gordon"
MP3FadeTime "2.0"
MP3Volume "0.800000"
mp_decals "300.000000"
name "MOS | Rapace"
net_graph "0"
net_graphpos "1"
net_scale "5"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_detailtextures "0"
s_a3d "0"
s_automax_distance "30.0"
s_automin_distance "2.0"
s_bloat "2.0"
s_distance "60"
s_doppler "0.0"
s_eax "0"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000.0"
s_min_distance "8.0"
s_numpolys "200"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000"
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_rolloff "1.0"
s_verbwet "0.25"
sensitivity "8.480000"
skin ""
spec_autodirector_internal "1"
spec_drawcone_internal "1"
spec_drawnames_internal "1"
spec_drawstatus_internal "1"
spec_mode_internal "4"
spec_pip "0"
suitvolume "0.250000"
sv_aim "1"
sv_voiceenable "1"
team ""
topcolor "30"
viewsize "120.000000"
voice_enable "1"
voice_forcemicrecord "1"
voice_modenable "1"
voice_scale "0.750000"
volume "0.800000"
setinfo "_vgui_menus" "1"
setinfo "_ah" "1"
+mlook
+jlook
exec userconfig.cfg
0 -
Witam
Jak te komendy na fake reload wygladaja?
bo nieznam ich
0 -
Witam
mam steama i mam problem z brońmi ide sobie z nozem wyciagam karabin i sma orbi reload nawet gdy ma pełny magazynek tak samo z pistoletem zauwazylem ze czasami gdy klikne drugi przycisk myszy reload tez sam sie robi czemu? i jeszcze jedeno dy mam glocka (tylko na glocku to jest) wyciagam i go tak jak by chcailo zrobic reload wcina sie w 1 miejscu i glok jest taki wciet i drga dopiero gdy strzrele raz robi sie normlanie co robic?
i jeszcze inne moje pytanie czym się rózni komenda cl_showfps 1 od 2?
Będe wdzięczny za pomoc
0 -
Witam
Teraz to wszystko dziala jest spox dzieki
0 -
Witam
NIestety to nie dziala jak klikam to celownik jest czerwony a jak nie to wcale go nie widze
0 -
W miejscu STRZAL ma by cos wpisane czy tak pozostawic?
0 -
Witam
Poszukuje skryptu ktory by zmienial z zielonego (transculent) na czerwony celownik gdy strzelam a gdy przestane zeby znowu był zielony prosze o pomoc
0 -
witam
Zrobiłem tak jak pisałes wkleiłem plik scope_eo.spr do
0 -
Witam
Mam pytanie czy ten celownik jest do wszystkich broni czy tylko do mini snajperek
Jeżeli do wszystkich broni to jak go wgrać?
0 -
Witam
Mam problem z programem red dot włączam cs odpalam red dot wchodzę do gry i kropka straszliwie miga a jak grę zminimalizuje to jest normalnie co robić żeby kropka nie migała?
i czy można zmienic kolor kropki?
0 -
Witam
mam pytanie ma cheata tokio drift i jak w nim ustawić opcje no recoil(brak odrzutu) i jest wskaźnik chyba od 0-10 jak dać żeby był jak najmniejszy odrzut?
0 -
Fajne
0 -
Mapcykll HLDS
w Counter-Strike - Dyskusje / problemy
Opublikowano ·
Edytowane przez mudhead
ale ten plik też jest w dedicated server/cstrike polish/mapcycle