Skocz do zawartości

Naprawa skinchangera Ayyware


Rekomendowane odpowiedzi

Wie ktoś może jak zaimplementować to do Ayyware?:

replace string checks with this:

  auto weps = localPlayer->Weapons();

define in icliententity:

HANDLE* Weapons() { return (HANDLE*)( (DWORD)this + 0x2DE8 ); }

loop through weps:

for ( size_t i = 0; weps[i] != nullptr; i++ ) {
auto pWeapon = reinterpret_cast< CBaseCombatWeapon* >(Interfaces::EntList->GetClientEntityFromHandle(weps[i]));

 

Chodzi o fixa do Skinchangera który naprawia to że skiny do kosy crashują po nowej rundzie (jak zdechniemy)

Odnośnik do komentarza
  • temat został zablokowany
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności