Skocz do zawartości

NIE DAJCIE SIE NABRAC! G2A


AuraWebz
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, wczoraj na G2A kupilem kose, butterfly night, doszla wszystko spoko.
Dzisiaj przejebalem ja na double, to postanowilem kupic Karambita za 600zl.
Zaplacilem im, ale zapomnialem zalogowac sie na konto, nie bylo zadnej linii gdzie moglbym wpisac Trade URL, byla tylko na telefon, to podalem. Nie dostalem zadnej wiadomosci SMS, ani nikt nie dzwonil, na e-mail dostalem wiadomosc, ze odziwo dostalem item, a tak nie bylo...
Napisalem do supportu, to typ mi napisal, ze niby odebralem go i ze nie moge dostac zwrotu pieniedzy.

Po czym admin bez zadnej odpowiedzi, kiedy zlozylem ticket o "dostawie" zamknal temat i mial wyjebane. Hajs poszedl sie jebac, nie polecam, bo to nie pierwszy raz kiedy mnie ojebali. TAK MIALEM STEAM GUARD ZAKUPIONY!
Pozdrawiam youtuberów, którzy promują to gó**o!
https://www.youtube.com/watch?v=bQSC53tcdCY&feature=youtu.be

 

Film niebawem wrzuce na youtube, a tym czasem macie tutaj screeny:
 

post-219955-0-61718700-1456842613_thumb.png

post-219955-0-07675400-1456842630_thumb.png

post-219955-0-95626500-1456842644_thumb.png

post-219955-0-04450900-1456842821_thumb.png


Edytowane przez AuraWebz
Odnośnik do komentarza

Kontaktu do typa tego nie ma.
Powiem jedno, suporterzy na G2A to jest najgorsze go**o jakie kiedy kolwiek widzialem, odpisza ci, ze maja cie w du**e i dalej juz nic.
Jedyne co mi uratowalo hajs, to kontakt na normalnych chacie G2A z normalnym moderatorem, pomogl mi w 5 minut, kiedy cos sie nie zgadzalo nie wystawial mnie i nie mowil, ze nie pomoze tylko myslal jak to naprawic i wkoncu sie udalo. Dostalem kose, zamykam ;)

Odnośnik do komentarza

Witamy

 

Chcielibyśmy Pana poinformować, iż Pański przedmiot został poprawnie odebrany i dodany to ekwipunku w dniu 01.03.2016. Nasi specjaliści dokładnie sprawdzili Pańską sprawę i możemy potwierdzić, iż operacja przebiegła poprawnie.

 

W razie innych pytań bądź problemów, prosimy skontaktować się z naszym działem wsparcia klienta (Support) na email [email protected]

 

Pozdrawiamy serdecznie

 

Zespół G2A

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności