Skocz do zawartości

nof

  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Donacje

    5.00 PLN 
  • Diamenty

    0 [ Podaruj ]

Posty opublikowane przez nof

  1. Obstawiam, że ta flaga może być sprawdzana przez Anti-Cheata, chociaż nie wiem skoro jednak hookuje overlay i nie tworze nowego (pracuję nad FiveM jakby co).

    Menu nadal jest widocznie, może coś źle robię. Podsyłam kod.

     

    __int64 __fastcall hook::PresentHook(IDXGISwapChain* swap_chain, __int64 sync_interval, __int64 flags)
    {
        if (!init)
        {
            if (SUCCEEDED(swap_chain->GetDevice(__uuidof(ID3D11Device), (void**)&ui::g_pd3dDevice)))
            {
                ui::g_pd3dDevice->GetImmediateContext(&ui::g_pd3dDeviceContext);
                DXGI_SWAP_CHAIN_DESC sd;
                swap_chain->GetDesc(&sd);
                ui::window = sd.OutputWindow;
                ID3D11Texture2D* pBackBuffer;
                swap_chain->GetBuffer(0, __uuidof(ID3D11Texture2D), (LPVOID*)&pBackBuffer);
                ui::g_pd3dDevice->CreateRenderTargetView(pBackBuffer, NULL, &ui::g_mainRenderTargetView);
                pBackBuffer->Release();
                ui::oWndProc = (WNDPROC)SetWindowLongPtr(ui::window, GWLP_WNDPROC, (LONG_PTR)WndProc);
                ui::initialize();
                SetWindowDisplayAffinity(ui::window, WDA_EXCLUDEFROMCAPTURE);
                init = true;
            }
            else
                return OrigPresent(swap_chain, sync_interval, flags);
        }
      	ImGui_ImplDX11_NewFrame();
        ImGui_ImplWin32_NewFrame();
        ImGui::NewFrame();
     	
      	if (ui::menu_open)
        {
          // 
        }
      	ImGui::Render();
    
        ui::g_pd3dDeviceContext->OMSetRenderTargets(1, &ui::g_mainRenderTargetView, NULL);
        ImGui_ImplDX11_RenderDrawData(ImGui::GetDrawData());
        return OrigPresent(swap_chain, sync_interval, flags);
    }

     

  2. Cześć, od wczoraj zastanawiam się nad pewną kwestią - jak neverlose.cc renderuje swoje menu? Co oni mogą hookować? Wiem, że po zrobieniu zrzutu ekranu pod F12 menu nie jest widoczne na zrzucie, mimo to wciąż jest renderowane.

    Obstawiam, że to GameOverlayRenderer.dll, ale mam wątpliwości co do tych zrzutów ekranu, ponieważ kiedy zhookowałem swapchain to menu widać.

    Neverlose to oczywiście przykład, jest wiele cheatów, które tak działają.

  3. O Jezu..

    Po pierwsze nie ma czegoś takiego jak skrypty do Unturned, jak już to cheaty, których oczywiście nie na piszesz. Nawet nie próbuj zabierać się za pisanie pierwszy raz cheatów do gry chronionej Anti-Cheatem BattleEye. Na początku naucz się programowania w C++ oraz inżynierii wstecznej, a następnie spróbuj napisać prostego cheata do np. CS:GO, ponieważ VAC jest bardzo łatwy do obejścia. Jeśli chodzi o BattleEye musiałbyś pouczyć się trochę o sterownikach, systemach operacyjnych, wnętrzach Windowsa itp. chociażby do napisania prostej komunikacji usermode <--> kernelmode. Obejście systemu Anti-Cheat to już zupełnie inna kwestia, która wymaga jeszcze więcej wiedzy i doświadczenia.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności