Skocz do zawartości

Nowa aktualizacja CS:GO [11.07.2014]


# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

CSGO:

  • wprowadzono nową skrzynię eSports 2014 Summer
Operacja Breakout:
  • dodano szybki odnośnik do dziennika operacji na profilu gracza
  • dodano kilka nowych misji
  • jeżeli z jakichś powodów nie skończyłeś dwóch misji, a chcesz przejść do nowych, to możesz usunąć jedną z nieukończonych
  • dziennik będzie zamykał się automatycznie, gdy znajdowany jest matchmaking
  • kiedy opuszczamy lobby, panel misji odblokowywany jest teraz prawidłowo
  • naprawiono błąd z panelem misji i poczekalnią gry ze znajomymi
Rozgrywka:
  • wyregulowano system penetracji, dzięki czemu pociski zadają odpowiednią do grubości ściany liczbę obrażeń
  • podniesiono bonus do penetracji dla pocisków, które przechodzą przez plastikowe lub kartonowe powierzchnie
  • siła penetracji takich broni jak AWP, G3SG1 i SCAR-20 została zmniejszona
  • naprawiono błąd, który sprawiał, że system penetracji nie działał prawidłowo w przypadku niektórych powierzchni, jak chociażby szkło
  • komenda sv_showimpacts od teraz pokazuje, jak daleko zaszła penetrująca kula, zanim przestała lecieć
  • komenda sv_showimpacts od teraz pokazuje, kiedy kula przestała lecieć
Software development kit:
  • dodano klucz "Only Spawn-Valid Destinations" do trigger_teleport, dzięki czemu osoby tworzące mapy mogą ignorować teleporty, do których dochodzi przez niewłaściwie miejsca spawu zawodników
  • dodano nową linię komend deoinfogo.exe
INNE:
  • dodano menu kontekstowe do wszystkich przedmiotów, które pokazuje ile jeszcze przedmiotów potrzebujesz, by spełnić warunki trade-up kontraktu
  • naprawiono błąd, który sprawiał, że rzutowe obrazki map nie ładowały się
  • dodano podstawowy obrazek do ekranu ładowania
  • popracowano nad zużyciem pamięci przez serwery, od teraz powinny one pochłaniać o 50% pamięci mniej niż dwa tygodnie temu
  • popracowano nad zużyciem pamięci przez klienta, od teraz powinien on pochłaniać o około 165 MB mniej niż dwa tygodnie temu
  • naprawiono bug, który sprawiał, że na serwerach z Windowsem mogło dochodzić do utraty pakietów
  • zawodnicy, którzy w grze popełnili samobójstwo lub zostali zabici nie mogą uchronić innego gracza
  • napis "Uchroniłeś gracza X" nie pokaże się, gdy gracz z Twojej drużyny, którego uchroniłeś jest tak naprawdę Twoim rywalem
Mapy:
  • mirage:

    - poprawiono wygląd wewnętrznych materiałów w oknie na środku

    - zaktualizowano okno w przejściu do kuchni, by poprawić widoczność tego, co jest możliwe do penetracji

    - zasłonę za wentylacją zastąpiono taką, która zapewnia lepszą widoczność

    - ściana łącznika na A pokryta jest teraz drewnem, co sprawia, że jest to dobre miejsce do penetrowania

  • dust:

    -  zastąpione wszystkie wpływające na rozgrywkę drewniane drzwi metalowymi

  • dust2:

    - zastąpione wszystkie wpływające na rozgrywkę drewniane drzwi metalowymi

    - poprawiono geometrię niektórych miejsc, która wpływała na to, że kule penetrowały dane miejsca, podczas kiedy nie powinny

  • inferno:

    - zwój, przez który nie można było skanować na B zastąpiono takim, przez który przechodzą pociski

    - odchudzono niską ściankę na B, by pozwolić na skanowanie przez nią

źródło: cybersport
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności