Skocz do zawartości

[Opis gry] Ascension to the Throne (2007)


unimator
# CSH External VIP Project

Masz dosyć problemów z czynnikiem zaufania w CS2 lub notorycznymi banami?

Sprawdź CSH External VIP Project.


Więcej informacji  

Rekomendowane odpowiedzi

Ascension to the Throne (2007)
Dołączona grafika


producent: DVS
wydawca: 1C
kategoria: strategiczne / turowa
Data Premiery:
Świat: 26 stycznia 2007
Polska: obecnie brak planów wydania

Ascension to the Throne to strategia z elementami cRPG, osadzona w świecie fantasy, stworzona w studiu developerskim DVS. Jej akcja opowiada o pełnej walki i wyrzeczeń drodze ostatniego prawowitego spadkobierca tronu królestwa Eden, prowadzącej do pokonania banitów bezprawnie zasiadających na tronie jego państwa.

Przed wiekami Eden był silnym, potężnym i prawym państwem. Jednak wszystko przemija, tak i te wspaniałe czasy poszły w zapomnienie. Pewnego dnia, niespodziewanie wrogowie Edenu zaatakowali i zdobyli zamek królewski, wybijając cały jego garnizon oraz wszystkich członków rodziny królewskiej. Główny bohater gry, młody książę ocalał, dzięki zaklęciu rzuconemu przez umierającego nadwornego maga. Ów czar przetransportował go setki mil, na inny, nieznany mu ląd. Teraz musi powrócić, wyzwolić swój lud i wymierzyć sprawiedliwość...

Gracz ma okazję pokierować poczynaniami ostatniego prawowitego spadkobierca tronu Edenu. Musi od podstaw stworzyć silną armię, eksplorować nieznane mu tereny oraz przeciwstawiać się wszystkim napotkanym wrogom, jak również pozyskiwać sprzymierzeńców. Tylko w ten sposób jest w stanie dotrzeć do granic swego królestwa i pokonać tych, którzy zagarnęli jego dziedzictwo. Rozgrywka w Ascension to the Throne stanowi kombinację elementów strategii czasu rzeczywistego (poruszanie się po świecie gry) oraz strategii rozgrywanej w systemie turowym (dotyczy bitew, w których może brać udział do 22 oddziałów składających się z maksymalnie 16 jednostek każdy). Ascension to the Throne nie narzuca grającemu określonej drogi prowadzącej do osiągnięcia sukcesu, nie musi on też wypełniać kolejnych, ściśle następujących po sobie misji. Ma dowolność w swych poczynaniach, może dowolnie eksplorować nieznane obszary, wybierać kierunek ekspansji, itp.

Całość została wykonana przy użyciu nowoczesnego, w pełni trójwymiarowego silnika graficznego. Podczas trwania poszczególnych bitew widzimy ukształtowanie terenu, drzewa czy trawę, ścierające się ze sobą jednostki, dynamicznie zmieniające się warunki atmosferyczne, itp. Rzecz jasna zarówno typ terenu jak i pogoda mają wpływ na przebieg potyczek.

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  Tagi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności